1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4-B6 - personal detailing

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de rotitza, 8 Ian 2010.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Mitzone

    Mitzone 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Tulcea / București
    Masina:
    A4 B7 , 3.0 TDI BKN ,2006
    Felicitari Mihai pentru achizitie si asa cum discutam saptamana trecuta mi se pare cea mai buna alegere pentru partea din fata a masinii. In privinta modificarilor exterioare care pot fi aduse unui A4 B6 parerea mea ca fusta fata de USP + praguri de S4 + bara spate de S4 = exterior perfect.
     
  2. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Fata de S line si spate de S4?
     
  3. cipri@n

    cipri@n Bronze Member

    Înscris:
    4 Iul 2008
    Locație:
    Iași / Catania
    Masina:
    A4 Avant 2002, 1.9 TDI, 131 CP, AVF
    O sa arate super. Ma batea si pe mine un gand la asa ceva acum vreun an dar am abandonat pe moment ideea. Apropo la ce pret te-a ajuns ? Eu gasisem ceva mai ieftin cu vreo 150 mai putin; dar probabil tot acolo ma ajungea cu transportul pana in RO.
     
    Ultima editare: 17 Sep 2012
  4. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Multimesc Mitzu!

    Cornel, ce sa fac daca la ultrasport bara de spate nu arata asa bine ca cea de S4 si nici S4 fata nu arata asa bine ca cea ultrasport!

    In orice caz nu am nici S4 si nici un ultrasport veritabil, asa ca ma multumesc cu micile placeri pe care mi le pot oferi.
    Asa cum a spus si Mitzu, ador aceasta cobinatie si o consider cea mai buna alegere in ceea ce ma priveste.

    ciprian, doar piesele in jur de 1400
     
    Ultima editare: 17 Sep 2012
  5. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Felicitari Mihai pentru achizitie.Vad ca usor-usor nu mai pot tine pasul cu tine la capitolul aspect exterior.Asta este...mai vedem pe serpentine:)
     
  6. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Multumesc Cataline!
    Ehe... mai vedem noi si cu serpentinele! :) De asta te-ai fofilat cu concediul, sa nu mergem impreuna? :)))

    Una peste alta eu mai trag de bratele si amortizoarele originale dar tu , mare boier te-ai facut!
    Asa cum am discutat, investitiile in mecanica, asa cum ai facut-o tu, sunt cele sanatoase. Si oricum nu imi fac griji ca nu vei reveni in forta si la capitolul exterior!
    Supsemnsia o ai deja sport, bara pe spate. Inca putin si facem un vs de culoare;)

    Sa ai spor in continuare!
     
    Ultima editare: 18 Sep 2012
  7. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Bun...
    Pana aici e ok cu fusta ultrasport, dar mai am o nedumerire la care va rog sa ma ajutati.
    Problema sta in felul urmator:
    Nu m-as desparti de cupra lip. Ii da masinii acel aer special, diferit, agresiv s.a.m.d.
    In consecinta am cautat si iar cautat diverse modalitati in care si pe spoilerul ultrasport sa apara aceasta tusa. Pana acum am trei variante pe care vi le voi prezenta si voua si va rog sa imi spuneti ce considerati ca se potriveste mai bine.

    1. Cupra lip: acesibil ca pret si montaj. Necestita unele modificari.
    mesh.jpg DSC01474s.jpg 3894111265_eb55253180_b.jpg IMG_2663.jpg

    2. Rieger lip: pret mai mare. Necesita si acesta ajustari.
    2yjpl5s.jpg 30rtdt0.jpg

    3. Subaru STI lip: nu ii stiu pretul dar si acesta din urma va necesita modificari.
    d7f68e6b.jpg ae3e3576.jpg


    Sa fiu sincer imi cam place cel de la rieger dar ma da inapoi putin pretul aproape tripu fata de cupra lip.

    Ar mai fi cel de la Kerscher, dar pretul deja sare de bunul simt si nici nu cred ca se asaza asa bine:
    lip on usp.jpg 2858DCP_2215.jpg
     
    Ultima editare: 18 Sep 2012
  8. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    Rieger arata bine intradevar, insa pretul spui ca este mare! Important este si aspectul calitatii...sa fie buna si rezistenta la borduri :)

    Eu am avut Cupra Lip care este relativ ieftina si rezistenta, am pupat ceva borduri cu ea si nu se vedea .

    Cea de subaru din pct meu dvdr..e out! :)
     
  9. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    De departe Rieger da si sta cel mai bine. Cum am mai spus si la masina unui coleg, Cupra nu imi place cum vine cu bara asta, da mult mai bine pe bara stock. Deci Rieger sau nimic...parerea mea.
     
  10. cainele84

    cainele84 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Skoda Octavia 2.0 TFSI, 2007
    Rieger e de departe cea mai aratoasa.......
     
  11. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Varianta 2 ca si colegii
     
  12. mgbyte 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A4, PD-131CP, 2003
    Superba limuzina

    Rieger RULES!!!!!!!!
     
  13. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Daca insisti pe un "Lip" sub acel spoiler, atunci Rieger.
    Mi se cam par toate redundante pentru ca spoilerul in sine arata intr-un fel asemanator lui Cupra Lip, nu pare sa necesite asa ceva. Daca era bara de S4, clar mergea Cupra lip.
     
  14. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Eu unul nu asi pune nimic,cum de altfel nici nu mi-am pus,pt ca o consider prea incarcata;oricum,daca iti vei pune oricare dintre variante,mare atentie la borduri cand parchezi cu fata!
     
  15. Claudiu Ziros

    Claudiu Ziros Bronze Member

    Înscris:
    9 Noi 2011
    Locație:
    Voiteg - Timiș
    Masina:
    00' Audi A4 B5 1.8T quattro AWT & 91' Audi 80 B3 1.9 TDI 1Z & 97'Audi A4 B5 1.9 TDI AHU
    Deacord cu ASHIHARA, las-o asa ca arata bine,mai ales ca ii albastra (bara) se va vedea,nu ca la negru de exemplu,orice ai face,sunt convins ca in final va arata bine ,deci spor la treaba!
     
  16. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Bine trebuie sa iasa, ramane de vazut dupa cate zile de munca.
    Sper sa particip la ciopartirea barii.
     
  17. cipri@n

    cipri@n Bronze Member

    Înscris:
    4 Iul 2008
    Locație:
    Iași / Catania
    Masina:
    A4 Avant 2002, 1.9 TDI, 131 CP, AVF
    Si eu tot fara cupra lip as lasa-o, ar deveni prea incarcata bara si din ce am vazut in pozele puse de tine nu pre se "pupa" perfect si ai avea si prea mult de lucru. Dar pana la urma oricum ai face sunt convins ca va iesi bine.
     
  18. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Imi dau si eu cu parerea: Rieger sau deloc.
    Dupa mine as alege varianta "deloc" pentru ca mie imi place mult asa cum arata fusta ultra.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fara nici o fusta model Cupra Lip. Doar bara USP si atat.
     
  20. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Ok. Va multumesc tuturor pentru prezentarea opiniilor!

    Concluzia este apropate clara: rieger sau deloc. Cred ca cel putin pentru inceput va fi deloc timp in care pot sa ma hotarasc.
    Singura problema este ca in febra cumparaturilor am achizitionat si un cura lip nou pe care nu il voi monta... Cred ca am sa il pun la vanzare.

    Trecand peste acest aspect, ieri m-am ocupat de unirea celor doua elemente.
    Niste poze cu first fit. Mai e de lucat la detalii mici de prindere. Asta sper sa o fac impreuna cu Catalin. Unde sunt doua pareri iese si mai bine.:happy:
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta