1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B7: "Project in progress"

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de vladmang, 21 Oct 2017.

  1. vladmang

    vladmang 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDi BRD, 2007
    @mirceacml , iti atașez un versus cu vara si iarna. Vara nu am avut probleme, așa că nici la iarna nu voi avea. Oricum preponderent sunt doar eu plus încă o persoană în masina deci nu ar fi o problema. Imi amintesc doar ca o singură dată pe o porțiune de 100 de m erau niște denivelari si eram cu 5 persoane în masina si bagaje full și atunci a atins la denivelari in spate din cauza balansului.

    Screenshot_20180526-211752_Samsung Internet.jpg
    @Catalin_1987 , păreri împărțite în toate colțurile. Întrebând diferite persoane nu am ajuns la nicio concluzie sincer... iti multumesc pentru feedback ! O sa tin cont de procedura de montaj si o să îi amintesc mecanicului în caz că nu o respecta. Sper sa iasa totul bine :)
     
    AlexPTB și mirceacml apreciază asta.
  2. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Am inteles. Întrebam pentru ca mi se par mai in afara decat erau ale mele si la mine atingeau la viteza mai mare cam la orice denivelare...
     
    vladmang apreciază asta.
  3. vladmang

    vladmang 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDi BRD, 2007
    Cu tot cu exemplele evidente avute, eu sunt o fire care supraanalizeaza lucrurile si le privesc dintr-o mie de perspective ceea ce m-a determinat sa fac mult research inainte de achizitie :). Multumesc, baieti ! Multumesc de asemenea tuturor celor care apreciaza si urmaresc acest proiect ! :hi:
     
    mirceacml și Gabriel Popa apreciază asta.
  4. vladmang

    vladmang 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDi BRD, 2007
    Houston, we have a problem. :sos:

    Hey, guys ! :hi:Am revenit cu vesti bune si rele. Audita se comporta acum ca un pusti de 12 ani si nu vrea nici in ruptul capului sa ne intelegem pe deplin.
    Sa incep cu inceputul. Inainte de a monta franele de 320/288 mm am reconditionat toti etrierii cu un kit complet (inclusiv piston) si am hotarat sa ii vopsesc in regim DIY cu vopsea de la Foliatec, culoare elephant grey, aplicata in 2 straturi. Intr-un final dupa lupte aprige am ajuns la acest rezultat, zic eu, multumitor. Evident ca ar fi iesit mai bine daca i-as fi sablat si vopsit electrostatic dar m-am incapatant sa pun eu umarul la treaba.

    20180623_135558.jpg

    Joi, 14 iunie 2018, eram la service impreuna cu tatal meu sa montam franele. Eu urma sa primesc 320/288 iar tata 312/255, el avand 288/245. Am ales discuri de frana Zimmermann, placute Textar si lichid de frana original pentru ambele masini. Eram cuprins de entuziasm deoarece toate mergeau atat de bine, pana la final cand am pus inapoi rotile. Pe spate, nicio problema, pe fata.. *poc*. Janta atinge etrierul.. Nervi, stres, nedumerire.. Mare atentie celor ce fac acest tip de upgrade, unele modele de jante, chiar pe 19, nu intra pe etrierii din fata. Ma calmez cat de cat si aduc jantele de A5 sa pot pleca acasa caci stiam sigur ca se potrivesc. Coboram masina de pe elevator si ies la o tura sa vedem cum se comporta masina. Dupa 3 aerisiri de sistem, pedala era foarte foarte moale si prindea destul de aproape de podea. Ar fi fost bine daca aceasta problema ar fi fost singura, caci am rezolvat-o a doua zi printr-o noua aerisire (a mai ramas putin aer in instalatie), dar roata din dreapta fata atingea in carenaj, aripa la denivelari mai serioase... Mai asta lipsea :(. Ajuns acasa, pun masina pe un loc drept si compar partile intre ele. Partea dreapta toata (fata, spate) e mai lasata decat cea stanga. Facand niste calcule superficiale si comparand cu suspensia stock de la masina parintilor, stanga fata era coborata cu aproximativ 5.1 cm iar dreapta fata cu 5.6 cm. In speranta ca voi rezolva problema aceasta inlocuind arcurile, am schimbat H&R-urile (50/40) cu un set de la Eibach, Sportline (45/35). Odata cu montarea noilor arcuri, am schimbat capetii de bara, bratele superioare de la suspensie pe partea stanga si bucsele din bratul ce sustine amortizorul (in ambele parti). Ieri am reglat si geometria rotilor si speram ca poate se mai amelioreaza problema dar degeaba. Mai nou, cu ceva greutate in portbagaj, partea dreapta spate atinge de asemenea la denivelari, chiar mai mult decat fata. Se pare ca supraanaliza mea si calculele inaintea achizitionarii jantelor au fost in zadar. Pe teren relativ drept inca exista diferenta de nivel intre partea stanga si dreapta si nu-mi explic de la ce ar putea veni. Daca cineva are vreo idee, astept cu mare drag o sugestie in privat. M-am mai gandit la amortizoare si flanse, singurele ramase neschimbate desi, sunt sceptic ca inlocuirea lor va rezolva problema. Daca nu reusesc sa-i dau de cap, probabil niste jante cu un et mai mare ar fi o solutie de luat in considerare, desi nu vreau sa renunt la cele de A5 .:3sadwalk:

    20180611_112356.jpg
    20180614_182437.jpg
    20180623_144133.jpg
    (siguranta pentru placutele din fata a fost pusa dupa ce am facut poza :)).

    Lupta continua ! Sper sa se termine curand si sa apuc sa ma bucur de masina cum se cuvine.
     
    Andu333 și gabitza121 apreciază asta.
  5. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Pentru pedala moale exista rezolvare. Fa outputul test pe ABS și se rezolva. Totodată fa și codarea că ai pus frane mai mari.

    Privitor la jante, e vb de forma butucului. Eu le-am folosit și cu jante de B6 pe 16 fara probleme și fără distanțiere.

    Sent from my ASUS_Z00UD using Tapatalk
     
    Andrei77 și vladmang apreciază asta.
  6. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    ET-ul jantei mai exact. Vezi la mine pe topic. Solutie: iei un set de flanse si pui fata spate. Sa pui doar fata.. nu ar da prea bine.
     
    vladmang apreciază asta.
  7. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Pai tot n-ar rezolva problema jantelor de A5. Catalin cu aceleasi frane si acelasi tip de janta n-are probleme! Cred ca problema e din alta parte. Masina a avut accidente la activ? Nu inteleg cum e posibil ca pe partea stanga sa fie ok si pe dreapta nu, cu elementele schimbate pe ambele parti.
     
    vladmang apreciază asta.
  8. vladmang

    vladmang 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDi BRD, 2007
    @arazvan2002 , pedala e acum in regula. Am mai efectuat o aerisire a doua zi si s-a rezolvat. Urmeaza sa codez si sa fac output test-ul dar trebuie sa apelez la cineva cu o interfata originala. Am acasa un set de jante pe 16, intra fara probleme. Cele pe 19 nu intra deoarece sunt un model cu "buza" si spitele sunt mai in interior, in ciuda specificatiilor promitatoare: 8.5Jx19 ET 35.

    @hightechaddict , sincer nu cred ca rezolva flansele ceva.. dar posibil sa incerc si varianta asta.

    @waf , de cand e la mine nu are accident. Stiu doar ca partea dreapta a fost vopsita. Ne-am uitat pe la aripi, imbinari, semne, totul e la linie si original.. nu pare nimic sa nu fie la locul lui. Am mai efectuat acum niste masuratori si stam cam asa:

    H&R | E.Sportline | Stock
    Stanga fata: 63.3 cm | 64 cm | 68.4 cm
    Dreapta fata: 62.8 cm | 63.6 cm | 68.4 cm
    Stanga spate: 64.4 cm | 65 cm | 67.2 cm
    Dreapta spate: 63 cm | 63.7 cm | 66.8 cm

    In dreapta spate e influentata putin valoarea la masuratoarea cu arcurile Sportline datorita faptului ca am alimentat de curand. Atasez si niste poze in care se vad diferentele cu ochiul liber (sper ca se vad). Valorile stock sunt efectuate pe masina parintilor, pe acelasi teren pe care am efectuat masuratorile masinii mele. In continuare ramane un mister pentru mine aceasta diferenta...

    20180623_201847.jpg
    20180623_201914.jpg
     
    Cata_ADC apreciază asta.
  9. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Fain upgradeul la frane !
    In legatura cu rotile ...
    - Fata : roata din dreapta pare putin mai iesita in afara comparativ cu stanga (cel putin asa se vede din poze)
    - Spate : Distanta dintre roata dreapta si prag pare mai mare decat distanta dintre roata stanga si prag (la fel, asa se vede din poze).

    Daca astea sunt probleme reale, poti sa masori distantele - chiar si cu ruleta, poti incepe prin a face o verificare a sub-frame-ului.
     
    vladmang apreciază asta.
  10. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Felicitari pentru frane,si gasesti tu rezolvare si la problema cu frecatul ca stiu ca esti baiat perseverent si nu cedezi:applaus:
     
    vladmang apreciază asta.
  11. vladmang

    vladmang 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDi BRD, 2007
    @Chriss_Deejay ,o să refac niște măsurători săptămâna viitoare să vedem exact cum stam. Multumesc pentru sugestie. Sunt de acord cu tine ca sta mai în afara in fata, ma tot intreb de ce..

    @gabitza121 , trebuie să îi dau de cap! Nu vreau să renunț la jantele astea nici in ruptul capului . In caz ca nu, tata ma asteapta la un târg cu niste jante pe 16 să rezolv rapid problema. Sper doar sa nu fie ceva grav care sa fie greu rezolvabil...
     
  12. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Poti verifica la geometrie.. pe spate ai suruburi oscilante. Poate vorbesc prostii.. eu i-am aratat mecanicului ce vreau sa schimb si sa fac. Inainte de modificari vreau sa pun masina la masuratori, fac poza.. si apoi dupa schimbare si reglare, inca o data poza. Vreau sa fac totul ca la carte, am facut unghiul de fuga in urma cu ceva timp si nu-mi da pace acea idee cu unghiul de cadere al rotilor. Oricum e posibil sa fie si din suspensie (obosita, cica!?), desi mie mi se pare in regula. Am multi pitici si semne de intrebare.. nu as inlocui intreaga suspensie cu una noua doar sa vad daca e de aici problema sau nu. Momentan raman doar la supozitii.. si inchei subiectul. Prefer sa fac, iar mai apoi sa vorbesc.
     
  13. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    De cate ori intru pe tapatalk imi apare poza asta la topicul tau si ma face sa zambesc:[​IMG]
    Legat de problema ta, eu zic sa verifici jugul si bratele sa fii sigur ca sunt pentru platforma asta.Ciudat este ca cei de la geometrie nu au identificat problema.
    Legat de jante, eu am mai specificat si cu alte ocazii : pe masina mea nu freaca, insa eu am arcuri de Quattro si amortizoare sport.Nu garantez ca pe alt setup nu freaca.
    Oricum tu ai alta problema acolo : masina sta stramba si daca stock era dreapta, cred ca trebuie sa verifici piesele noi montate!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  14. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Opinie si sfat, personale: amortizoarele.
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  15. vladmang

    vladmang 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDi BRD, 2007
    @hightechaddict , o să refac geometria probabil și o să mai cer păreri și altor oameni. Nici mie nu-mi place sa mă plâng ci să vin direct cu o rezolvare a problemei mele dar aici e ceva ce n-am mai întâlnit iar pe forumurile externe n-am gasit info mai deloc.. se rezolvă ele toate până la urmă.

    @Catalin_1987 , sincer cred ca te-ai saturat de mine si de întrebările mele :yes:. Daca stau bine și mă gândesc, si cu jantele pe 19 observam o diferenta intre partea stângă și dreapta ceea ce mă face să cred ca problema era acolo dar nu a iesit la iveală până la un setup "extrem". Ciudat e ca pe partea stângă nu am absolut nicio problemă, ceea ce mă face să cred ca nu jantele sunt o problema, ci la masina exista una.. o să investighez si ce mi-ai sugerat tu!

    @rotitza , luam si niste Bilstein, nu-i problema :). Dacă aș fi sigur că de acolo e problema nu as mai sta pe gânduri! Oricum și ele sunt pe lista dacă nu identific alta cauza..
     
    DonDoneL apreciază asta.
  16. Marco_audi

    Marco_audi 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi a6 2011 2.0tdi 170cp (chip 200cp, upgrade quattro)
    Poate nu sunt montate corect, bratele suspensie fata, trebuie respectat, o anumita distanta intre ele si caroserie. Succes in rezolvarea problemei!
     
  17. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    La geometrie trebuie sa iti arate orice problema de aliniament al rotilor, daca se uita aia bine. Si eu am trecut printr-o geometrie cu o roata pe spate care nu statea cum trebuie.

    Privitor la VCDS, codarea si output test nu cred ca necesita neaparat vcds original. Incearca cu oricare.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  18. vladmang

    vladmang 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDi BRD, 2007
    Salutare ! In ultimul timp am reusit sa aflu, din vorba-n vorba, ca masina pe partea dreapta a fost doar zgariata si nu lovita/accidentata, sursa fiind sigura. Cauza problemei mele (aliniamentul rotilor) nu am reusit sa o identific caci n-am ajuns probabil la omul potrivit... Pana acum am auzit doar raspunsuri rostite cu "jumatate de gura", nimic concret, nimic sigur. In fine, lasam problema asta pe mai incolo caci acum am schimbat setup-ul pentru sezonul cald. Jantele de A5 le tin momentan sunt sub semnul intrebarii, indecis fiind daca le mai pastrez sau nu (o cauza ar putea fi si suspensia prea agresiva pentru ET-ul lor, dar vom vedea). Odata cu noul setup de vara cred ca zana cea buna si-a facut magia si m-a scapat de probleme, asa ca, ta daaaaa:

    20180711_154017.jpg
    20180712_213637.jpg
    Inked20180712_104305_LI.jpg
    20180713_190256.jpg
    20180713_223657.jpg
    Inca nu am apucat sa fac niste poze care sa para mai "profi" ci doar am scos telefonul pe unde am avut masina si am facut poze ca un copil mic sau ca un turist roman in vacanta. :wub: Avem acum un set de Speedline ST5, 8.5jx19 ET43, bineinteles, et-ul face acest setup rub friendly. Anvelopele sunt 235/35/19. Maximul permis fara a avea probleme cred ca e 245/35/19 dar nu am incercat si nu pot spune cu certitudine, in schimb, nu incercati 255/35/19 caci nu "functioneste" pe aceasta platforma (eram constient ca nu functioneaza dar daca tot le-am avut la indemana, am zis sa fac pe cobaiul). Urmeaza in curand 3 zile dedicate ingrijrii exteriorului, interiorului si al compartimentului motor. O sa incerc in cele 3 zile sa postez zilnic rezultatul muncii si impresia lasata de produsele folosite aici pe topic sau in cele dedicate produselor de intretinere, daca va fi interes. Orice pareri, critici sau sfaturi sunt asteptate cu nerabdare. Pe curand !:hi:
     
    LucianP, mirceacml, Andrei77 și alți 6 apreciază asta.
  19. vladmang

    vladmang 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDi BRD, 2007
    First day -> Engine !

    Natura este foarte imprevizibila vara aceasta dar am reusit pana la urma sa gasesc o bresa de 3 zile ( sper :) ) de la ploile atat de prezente si sa ma pun pe treaba. Am decis sa incep prima data cu motorul pentru ca azi se innora si se insenina atat de rapid incat credeam ca imi da cineva flash-uri. Curatarea am facut-o manual, cu o laveta pentru ca eu am o temere in a pune furtunul/jetul de apa pe motor. Nu consider ca ma ridic la un nivel inalt in acest domeniu dar imi dau silinta de fiecare data sa iasa cat mai bine posibil. Am curatat in mare parte in toate locurile accesibile cu mana si am incercat sa nu omit vreun loc. A se trata la un nivel amator spre mediu. Durata procesului a fost de aproximativ 3h. Produsele pe care le-am folosit sunt: aspirator, o laveta din microfibre, 2 galeti, pur double decruster cu lavanda :)), un aplicator din microfibre, dressing de plastice de la Finish Kare. In aceste 3 ore am aspirat locurile cu murdarie, am spalat folosind metoda 2BM cu apa putin calduta toate locurile accesibile cu mana si am folosit scobitori in locurile greu accesibile iar in final am aplicat pe plastice dressingul de la FK. Motorul initial nu a fost foarte murdar dar pentru mine era deranjant. Daca dupa spalare eram multumit dar dupa ce am aplicat acel dressing am fost entuziasmat de ceea ce a putut sa faca. Plasticele pur si simplu "au revenit la viata" si acum ofera un impact vizual maricel cand ridic capota. Rezultatul il veti vedea in pozele before/after pe care le voi atasa mai jos. Pentru orice alte detalii va stau la dispozitie ! Am incercat sa nu fiu prea tehnic in descrierea mea si sa las sa se vada rezultatele in poze dar daca exista interes pentru acest aspect, voi incerca sa detaliez cat mai amplu tot procedeul de aplicare impreuna cu efectele acestora. Just let me know. Mai urmeaza in viitor sa achizitonez si plasticele lipsa din compartimentul motorului, e cam golas acum. :whistle2: Ne revedem maine cu o noua parte. :hi:
    20180724_184302.jpg
    20180724_154028.jpg
    20180724_154132.jpg
    20180724_154107.jpg
    20180724_154044.jpg
     
    Tundra Silviu, MarianMaxx, gabitza121 și alți 11 apreciază asta.
  20. vladmang

    vladmang 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDi BRD, 2007
    Second day -> Exterior !

    Astazi a fost cea mai grea zi din cele 3 dar am reusit sa o dau gata.. bine.. si ea m-a dat gata pe mine :)). A trebuit sa fac totul intr-un ritm mai alert pentru ca soarele incingea destul de tare caroseria. Vopseaua a mai fost decontaminata si anul trecut astfel ca astazi nu am avut multe locuri unde a trebuit sa insist cu argila, doar in partea de jos a usilor fata in special. Durata intregului proces a fost de aproximativ 7 ore. Desi am ales sa lucrez in acelasi timp si pe caroserie si pe jante, am sa enumar etapele impreuna cu produsele folosite separat pentru a nu face o ciorba.

    Caroserie:
    - spuma prespalare (Autobrite magifoam).
    - clatire cu apa.
    - 2BM cu manusa Lupus si sampon de la Sonax.
    - clatire cu apa.
    - decontaminarea caroseriei cu argila fina-medie de la Bilt Hamber lubrifiata bogat cu apa.
    - spuma prespalare (tot Autobrite).
    - uscare cu prosop din microfibre.
    - aplicarea cerii de la Collinite 915 Marque D`Elegance pe 2-3 elemente odata cu pad-ul rosu de la Vicont.
    - stergerea surplusului de ceara cu o laveta de exterior de la Sonax.
    - aplicarea celui de-al doilea strat de ceara.

    Jante:
    - solutie de la Sonax, Full Effect, agitata cu peria de jante de la Mothers.
    - clatire cu apa.
    - decontaminare cu aceeasi argila strict in punctele unde era necesar.
    - aplicarea unui strat de sealant de la Poorboy`s.
    - stergerea surplusului cu o laveta din microfibre.
    - pentru anvelope am folosit acelasi dressing de la Finish Kare aplicat cu un pad din microfibre.

    Din lipsa de timp am aplicat doar un strat de sealant pe jante. Pozele before/after nu sunt atat de relevante acum, am sa va las doar cateva cadre trase pe fuga cu rezultatul final. Masina s-a ales cu un strat protector si eu cu un bronz de invidiat. :) Maine, dupa ce imi incarc bateriile, o sa dau gata si interiorul si astfel cele 3 zile de "bibilit" se vor incheia, sper eu, cu rezultate observabile, de durata si benefice. O seara frumoasa ! :hi:

    20180725_175636.jpg
    20180725_175855.jpg
    20180725_175923.jpg
    20180725_180019.jpg
    20180725_210810(0).jpg
    20180725_210853.jpg

    P.S: Nu folosesc proiectoarele de ceata cand nu sunt necesare ! Erau aprinse strict pentru poze. :meeting:
     
    Tudor.r, Tommi-KGT, Andu333 și alți 9 apreciază asta.

Distribuie pagina asta