1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B7: "Project in progress"

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de vladmang, 21 Oct 2017.

  1. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Felicitări Vlad ! :hi:Mă bucur ca ai reușit sa o bibilește cum se cuvine, iar vremea a ținut cu tine !

    O văd cu un kit S-line și xenon OEM peste ceva vreme :eyebrows: o vezi și tu la fel ?!

    P.S. Să nu uiți sa postezi și pe detailing-club ! :cool:
     
    Tommi-KGT și vladmang apreciază asta.
  2. vladmang

    vladmang 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDi BRD, 2007
    Third day -> Interior !

    Astazi a fost ultima zi dedicata intretinerii masinii si ma pot declara un om fericit si implinit ca am reusit sa duc la bun sfarsit tot ce mi-am propus in acest scop. Sunt constient ca poate nu am respectat procedurile intocmai sau poate am omis anumite detalii, dar rezultatele ma multumesc pe deplin si pot spune ca efortul nu a fost in zadar. :) Prin exercitiu si documentare adecvata promit sa ma perfectionez mereu. De-a lungul timpului am incercat sa pastrez interiorul cat mai curat posibil astfel ca azi a fost nevoie doar de un refresh al acestuia cu niste produse noi. Durata procesului a fost de aproximativ 3-3,5 h. Asadar, etapele pe care le-am urmat astazi au fost:
    - curatarea prafului de pe gurile de ventilatie, butoane si din locurile greu accesibile cu peria de curatare de la Valet Pro.
    - aspirarea interiorului.
    - aplicarea dressing-ului de la Finish Kare cu un aplicator din microfibre (dressing-ul acesta mi se pare genial dar mie mi se pare putin ciudat felul in care se simt plasticele dupa ce e aplicat, cred eu, de la efectul antistatic. Vezi poza).
    - curatarea a tot ce inseamna textil folosind Koch Chemie Pol Star diluat 1:7 si aplicat tot cu un aplicator din microfibre (solutia este una excelenta daca vrei sa reimprospatezi interiorul si sa scapi de eventualele pete de suprafata).

    20180726_145912.jpg
    20180726_161516.jpg
    20180726_161626.jpg
    20180726_163635.jpg


    Tin sa iti multumesc tie, @Cosmin ZKG , pentru toate sfaturile pe care mi le-ai oferit in acea scurta conversatie. Sa stii ca m-au ajutat foarte mult in alegerea produselor pe care le-am folosit in aceste 3 zile. Retrofit-urile enumerate de tine sunt si ele pe lista doar ca momentan nu am programat nimic.. vom vedea.. imi place sa ma surprind pe mine insumi caci atunci cand zic ca fac retrofit-ul x, ajung de fapt sa fac retrofit-ul y, dar cu siguranta voi impartasi si cu voi tot ceea ce fac la masina. :meeting:
    Va multumesc si voua, oamenilor care apasati butonul "Imi place" pentru ca imi dati o supradoza de incredere si ca imi demonstrati ca munca depusa la acest proiect nu trece neobservata si de ce nu, neapreciata. Toate cele bune ! :hi:
     
    smurff, iBacau, Pauoloo și alți 14 apreciază asta.
  3. vladmang

    vladmang 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDi BRD, 2007
    Astazi trec in revista pentru evidenta proprie o revizie obisnuita care a cuprins uleiul (Valvoline) si filtrele (Mann) efectuata la 171.100 km (la aproximativ 9300 km de la ultimul schimb din ianuarie) inainte de concediu, prin 3 august cred. Pentru bucuria de a conduce si pentru a va detasa de stres si de probleme, va recomand sa parcurgeti vestitul Transfagarasan. Anul acesta am apucat sa conduc pe acest traseu si pot spune ca-mi cunosc masina si mai bine dupa aceasta experienta. Trec si eu franele 320/288 in top-ul retrofit-urilor de efectuat pe aceasta platforma ! Poze am facut cam putine ce-i drept, dar eu-s fericit cu ce-am reusit sa surprind :). In orice caz, peisajele de acolo te lasa foarte repede fara cuvinte..

    20180808_122414.jpg
    20180808_121949.jpg
    20180812_133646.jpg

    Tot in timpul efectuarii reviziei, mi s-a atras atentia asupra amortizorului din spate de pe partea dreapta ca prezinta scurgeri.. supeeer. Am plecat la drum cu el asa, nu mi-a cauzat probleme, dar constiinta mea nu era linistita. Azi am reusit sa le inlocuiesc pe ambele de pe spate. Am ales sa merg pe Bilstein B8, astfel o sa ajung sa imi "construiesc" un kit B12 Sportline. Am mai schimbat flansele (Lemforder) si protectiile de praf (Febi). In viitorul apropiat le voi schimba si pe cele de pe fata pentru ca e ceva diferenta intre ele in orice caz (vezi poze). Am efectuat masuratori Before/After pentru a stii aproximativ daca s-au mai ameliorat problemele mai vechi si stam asa: Before (Stanga spate - 64.8 cm/Dreapta spate - 63.9 cm) si After (Stanga spate - 65.9 cm/Dreapta spate 65.5 cm). In viitor cu siguranta se va mai lasa, dar macar am redus considerabil diferenta de inaltime. Am mai masurat corpul si tija amortizoarelor, asta in caz ca cineva are nevoie de aceste informatii (vezi poza). Alte noutati momentan nu sunt. Va multumesc pentru atentie ! :hi:

    20180824_150129.jpg 20180824_150135.jpg 20180824_150223.jpg 20180824_150257.jpg Screenshot_20180824-201516_Samsung Notes.jpg 20180812_133633.jpg
     
    Pauoloo, bobalex18, Chriss_Deejay și alți 10 apreciază asta.
  4. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Foarte bine ii sta pe acele jante ;) si ma bucur ca ai redus aproape la 0 diferenta aia sacaitoare. Tot asa :applaus:
     
    vladmang și alanb1 apreciază asta.
  5. vladmang

    vladmang 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDi BRD, 2007
    Merci, Mircea ! Incerc sa tin pasul :)
     
    mirceacml apreciază asta.
  6. vladmang

    vladmang 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDi BRD, 2007
    Astazi postez despre un mic plus pe care l-am adus la interior in weekend-ul ce a trecut. Este vorba de butoanele de B8 de la geamuri si cel de reglare a oglinzilor laterale. Am prins o oferta de la un om ce avea un set in plus si chiar nu m-am putut abtine... :laugh: Primul lucru pe care l-am observat a fost diferenta de latime intre butoanele de B7 si cele de B8 (daca am masurat corect, B7 - 18.84 mm iar B8 - 20.32 mm). In aceasta privinta, am hotarat sa bricolez manerele de plastic de la fiecare usa pentru a permite butonului sa functioneze corect si astfel m-am inarmat cu rabdare si cu pile de diferite duritati. Nu sunt foarte multumit de cum a iesit primul maner facut (aici ma resemnez cu gandul ca a fost primul saracul, de test...) si nici de cel de la sofer, unde am ales sa folosesc comutatorul de B8 fara a mai schimba capacele butoanelor asa cum am facut la celelalte butoane. La sofer a fost nevoie sa-i fac loc doar butonului de blocare a geamurilor din spate, celelalte 4 functionand fara probleme. Aviz celor ce vor sa foloseasca comutatorul de B8 pe B7: veti pierde posibilitatea de a bloca geamurile spate (la mine asa s-a intamplat) iar aspectul butonului de blocare va fi usor afectat datorita faptului ca la B7 butonul si locul sau din maner sunt dreptunghiulare, in timp ce la B8 locul din maner acopera perfect colturile rotunde (vezi poze). Ca si timp, cred ca poti sa termini linistit in 3, maxim 4 ore. Mai mult ca sigur vor urma si altele pentru ca piticii s-au trezit din somn. :)

    20181019_131800.jpg 20181026_181110.jpg 20181027_115815.jpg 20181027_130806.jpg 20181027_143928.jpg 20181027_192947.jpg 20181028_110039.jpg 20181028_110055.jpg 20181028_113541.jpg
     
    gabitza121, stefan550, Andu333 și alți 4 apreciază asta.
  7. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    :arco: Nu strica surprizele, spunand ce va urma.. cel mai bine e sa postezi cand ai facut "treaba". Eu iti cam stiu ideile, tu pe ale mele :) Eu cel outin asa fac, am reusit sa fac ceva, pac apar si spun.. nu fac lista ca se poate schimba, apar altele de facut sau e prea mult de lucru (sau complicat) si abandonez (momentan).
     
  8. AlexG

    AlexG 5th Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2014
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    Audi A4 B5/1.6 ADP/ 12.1999
    ABSOLUT SUPERBA masina!! asteptam detalii pe 2019
     
    vladmang apreciază asta.
  9. vladmang

    vladmang 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDi BRD, 2007
    Mulțumesc frumos, @AlexG ! Promit că voi reveni în weekend cu un update referitor la mașină. :laugh:
     
  10. vladmang

    vladmang 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDi BRD, 2007
    Dupa cum am promis, revin cu un update referitor la ceea ce s-a mai intamplat cu masina.

    Bandourile de la baza usilor S-line. O adevarata aventura si cu aceste bandouri. Eram foarte determinat sa achizitonez un set de bandouri pe culoare ca sa evit o vizita la vopsitor si intr-o zi au aparut 2 seturi, culmea. Discutand cu vanzatorii, am cazut de acord cu unul dintre ei in urma vizualizarii pozelor. Ajunse la mine, defectele vizuale erau mai accentuate decat in poze dar asta era, faptul a fost consumat. Am incercat sa le retusez pe cat posibil intr-un mod basic din lipsa de timp si din dorinta de a pune eu mana la treaba. Sunt sigur ca daca as fi sapat mai mult, as fi gasit o modalitate mai buna de retus dar odata montate nu se observa defectele decat daca te apropii indeajuns de mult de masina. Am achizitionat un kit de vopsea de retus pe cod de culoare, am spalat bandourile, le-am decontaminat cu argila si le-am degresat/pregatit pentru vopsit cu alcool izopropilic diluat cu putina apa iar rezultatul este acesta:

    20190122_165406.jpg 20190202_172940.jpg 20190202_172838.jpg 20190202_172732.jpg 20190202_172750.jpg

    Multumit fiind de rezultat, chiar bucuros, m-am pus la montat. Ce sa vezi, surprize, din nou... Vazusem eu de la inceput ca unul dintre ele prezinta rugina dar sina era in stare buna iar pe masina de pe care au fost demontate, toate stateau la linie. Am trecut cu vederea acest aspect dar am facut o greseala si m-am ales cu un luft accentuat. O sa incerc pe viitor sa repar greseala cu un alt bandou in stare buna.
    P.S: Nu planuiam sa dezvalui minunatiile de jante din acest sezon rece, dar pot sa zic ca m-au servit cu brio si merita mentionate. :)

    20190204_163820.jpg 20190204_163802.jpg 20190204_163218.jpg 20190204_163222.jpg

    Astazi am finalizat o revizie mai ampla ce a cuprins ulei, filtre, schimb de distributie si accesorii. Uleiul si filtrele au ajuns sa fie schimbate la aproximativ 9.800 km iar distributia, daca informatiile pe care le detin sunt reale, a avut aproximativ 65.000 km si 5 ani. Ma bucur ca am trecut si iarna asta fara defectiuni majore, desi am stat cu inima stransa intr-o duminica la mijloc de decembrie cand a inceput sa ninga pe bune tot weekendul si am pornit la drum. Am fost nevoit sa merg pe o portiune de 10 km pe un drum necuratat, pe urmele pe care le-au lasat altii. Avand masina asa joasa si cu design-ul scutului de la motor atat de genial (vezi poza), a fost o adevarata placere.. Dupa ce am iesit de pe acea portiune, am oprit sa curat surplusul de zapada de la roti si masina trepida ca toti ... . Am oprit imediat si am deschis capota. Surpriza, compartimentul motor era pe jumatate plin cu zapada batatorita. In acele momente nu m-am gandit sa fac poze, desi trebuia sa o fac, poate multi dintre voi nu credeti ceea ce spun. In acea dupa-masa am stat pe jos, sub masina, in drum, impreuna cu tatal meu si cu un localnic sa dam scuturile jos si sa deblocam rolele sa poata sa plece tata cu masina acasa. Asa-i cand faci pe grozavul. "Vlad, nu iei masina noastra?" "Nu tata, eu merg cu a mea ca doara nu e atat de grav, nu ma sperie pe mine niste zapada, merge ea." Mult am mers... :)) In cele din urma am bricolat scutul (vezi poza) si nu am mai avut probleme iarna asta cu zapada, ce-i drept, nici n-a mai venit atat de multa.
    La capitolul ulei, am decis sa incerc 5w40-ul de la Ravenol, VPD. Valvoline-ul i-a placut mult incat consuma aproximativ 1l/1000 km. La filtre am ales Hengst de data asta, mi se par mai calitative si am ramas placut surprins de ele, doar cel de ulei l-am cumparat OE. Curelele de la distributie si de la accesorii sunt Gates, pompa de apa Graf (auzisem de Hepu niste povesti mai descurajatoare), rolele si fulia de la alternator INA, antigel Hepu. Am constatat astazi ca rolele vechi erau identice cu cele noi, chiar si tarile in care erau fabricate iar curelele erau de la Ruville parca. In rest n-am intampinat probleme, totul a decurs ok si sper ca ulterior sa nu am surprize neplacute.
    In rest, Audita m-a servit ireprosabil si e mereu o placere sa purcedem la drum impreuna! In perioada urmatoare am in plan pregatirea exteriorului si a jantelor pentru sezonul cald. Daca vor mai avea loc alte cumparaturi, va voi tine la curent. Atasez in postul urmator mai multe poze. Pe data viitoare! :hi:
     
  11. vladmang

    vladmang 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDi BRD, 2007
    --Continuare--

    20181221_113518.jpg
    20190102_131603.jpg

    20190204_163846.jpg
    20190204_163900.jpg

    20190307_173522.jpg
    20190126_015645-01-03.jpeg
    received_575013309600453.jpeg
    Copie.jpeg
     
    smurff, AlexG, iBacau și alți 10 apreciază asta.
  12. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    hello. absolut gresit ce ai facut acolo la scutul motor. eventual pastreaza-l pe ala pentru iarna si ia-ti unul "nebricolat" pentru vara.
    acele 3 fante (deflectoare) asigura racirea compartimentului motor corespunzatoare. risti sa iti strici motorul in timp cu astuparea pe care ai facut-o.
     
  13. vladmang

    vladmang 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDi BRD, 2007
    @anarchy , chiar atat de mare sa fie impactul celor 3 fante asupra racirii compartimentului motor? Pot sa fac rost de unul nebricolat pentru vara, nu e problema, dar uite ce se intampla iarna trecuta:
    20181216_102418.jpg 20181216_102423.jpg 20181216_102430.jpg
    Acela a fost motivul pentru care scutul a trecut printr-un proces de "personalizare", iar poza aceasta e facuta la vreo 5 zile distanta de la momentul critic, acolo fiind mult mai multa zapada:
    20181221_092931.jpg
     
  14. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    e foarte mare impactul :)
     
  15. vladmang

    vladmang 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDi BRD, 2007
    Bine, te cred pe cuvant. Eu eram constient ca acele fante au un rol in racire, dar nu credeam sa fie semnificativ. De altfel, aveam nevoie de o solutie de avarie pentru a putea circula cu masina in perioada cu zapada. Se pare ca eu pe langa jante de vara/iarna acum am scut de vara/iarna :))
     
  16. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Da-l jos decat sa mergi cu el asa. Pana si scuturile aftermarket au fante.
     
  17. vladmang

    vladmang 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDi BRD, 2007
    Mie nu îmi surâde ideea de a merge fără protecție pe timp de iarnă iar în cazul meu, scutul original nu e o varianta tocmai ok pentru ca deja de 2 ierni o țin tot așa. Sincer nu e plăcut sa stai iarna la -x grade sub masina cocoțată pe cricuri in mijlocul drumului încercând sa dai scuturile jos si sa cureți compartimentul motor de zăpadă pentru a putea pleca cu masina din loc. In plus de asta, variantele de scut metalic AM nu ofera o bună circulare a aerului spre deloc, doar cele de plastic am văzut că vin cu fante. Bine, nu ma plâng căci se putea si mai rau. Omul din greșeli învață și mă bucur că am postat aici "invenția" pentru ca probabil nu acordam suficientă atenție acestui aspect legat de circularea aerului. O sa merg probabil pe varianta de scut "stock" pe vreme caldă și scutul improvizat va fi pe vremea rece pe premisa ca aerul rece de afara va reuși să suplimenteze lipsa aerului din fante, daca nu gasesc alte soluții (eu suspensia n-o schimb :)) ).
     
    Tommi-KGT și gabitza121 apreciază asta.
  18. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Cred ca se consuma multa energie pentru un subiect putin important!
    Fantele respective sunt utile pentru racire, insa am o vaga impresie ca vin spre spatele baii de ulei.Daca imi aduc bine aminte si acolo sunt pozitionate, logica mea imi spune ca nu sunt chiar asa vitale.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  19. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Nu sunt asa vitale. Nu vei “coace” motorul daca mergi cu ele astupate.
     
  20. vladmang

    vladmang 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDi BRD, 2007
    Într-adevăr, am aruncat astăzi o privire si după logica mea, acele fante, cele mai înaintate, au deschiderea imediat după baia de ulei, deci aerul mai ajunge prin zona cutii de viteze poate. Drept e că, design-ul lor, din punctul meu de vedere (utilizator de mașină cu o gardă la sol ridicol de mică, dupa spusele unora) este unul amuzant. Înțeleg că au fost puse acolo cu un oarecare rol, mai semnificativ sau nu, dar mie mi se par puțin "negândite" pentru o astfel de exploatare. Țin minte că în prima iarna de cand am mașina, nu am circulat cu ea prin zăpadă neavând permis de conducere, dar pe urmă, în ultimele două ierni m-am lovit de aceeași problemă cu zăpadă ce intră pe acele guri de ventilatie, astfel că am fost nevoit să găsesc o soluție. Nu vreau sa o mai lungesc pe acest subiect, voi decide până la urmă cum voi face. Drept e că, piticii mei sunt destul de enervanți și probabil dacă se va ivi vreo ocazie voi achiziționa un scut normal.
    Nu în ultimul rând, țin să vă mulțumesc tuturor pentru aprecieri și pentru opiniile împărtășite! :hi:
     

Distribuie pagina asta