Salutare din nou, De la inceputul saptamanii sunt posesorul acestei negricioase care tocmai a implinit 6 ani si are urmatoarele: - 150 cp, manual, euro6, cod CSUA, - ACC - Lane assist - AFS - HBA - Senzori lumina/ploaie - Suspensi sport - MMI 3G - Sistem audio Bang & Olufsen - Incalzire in scaunele fata - Incalzire stationara - Senzori parcare fata/spate + camera spate - Oglinzi electrice, rabatabile - Haion electric - Scaune sport, plafon negru, volan tesit Mi-ar fi placut sa aiba clima duala, pentru grila de ventilatie spate si aspect mai placut. Am inteles ca este destul de complicat acest retrofit dar posibil ca grila si traseul de aer sa il montez.
Pana va primi un polish total am aplicat un strat de Chemical Guys Blacklight si un strat de Finish Kare 1000p. In poze arata mai bine decat in realitate
Prima problema a aparut in drum spre casa, ambreiajul patina in treptele superioare, 5-6, nu mi-am dat seama cat am condus-o de proba prin oras, volant nu batea iar cei de la reprezentanta dupa testul de drum au zis ca totul e ok. Prin urmare masina a primit un kit de ambreiaj + volant, marca Sachs. Unul din becuri dadea semne de oboseala asa ca am montat un set nou, eram indecis intre Osram Cool Blue Instense si Osram Original Xenarc, pana la urma am luat la fel ca cele originale, 4300k. Pe masina erau montate ceva becuri noname.
Odata cu racirea vremii, dimineata am observat ca nu baga caldura pe partea pasagerului. Dupa demontarea torpedoului am observat una din clapete era sarita din acel suport, dupa ce am pus-o pe pozitie a inceput imediat sa dea caldura si pe grilele pasagerului. In weekend am ajuns la 230 000 si am schimbat uleiul si filtrele, am ales ulei Motul Specific 5w30 si filtre Mann. La cativa km de la schimbarea uleiului a aparut si mesajul "Refill Adblue" asa ca astazi am cumparat 10L de Adblue original VAG. Alaturi de cealalta masina care de ieri are un nou proprietar.
Ne pregatim incet pentru vara. 18xJ ET35 În rest nimic nou, activat doar functia ADS, momentan fara buton.
Am fost nerabtator sa vad cum va arata masina cu noile jante si saptamana trecuta le-am montat. Mult mai confortabile decat cele de iarna, datorita greutatii mai reduse. 20,8 kg vs 22,7 kg cele de iarna. Urmeaza sa cumpar si un dressing pentru anvelope.
Arata foarte bine cu noile roti. Nebuni astia de la audi cu ET de fabrica, desi sunt convins ca le-au gandit mai inauntru pentru a nu arunca pietre in vopsea, se pierde la capitolul aspect.
Nu sunt nebuni deloc, exact pentru aia au gandit ET-ul. Uite ce a facut un ET33 (vara/iarna) pe un C6, in 3 ani, pe strazile din Romania.
Din ce vad in poza sunt aproape sigur ca elementul ce prezinta exfolierea a fost revopsit. Nu am vazut exfolieri pe suprafete asa mari la vopseaua de fabrica. In alta ordine de idei sunt de acord ca un ET mic poate avea efecte negative asupra vopselei. Un compromis dupa parerea mea ar fi jante cu ET mic vara si ET mare iarna.
Daca nu ai vazut tu nu inseamna ca nu exista. Eu am vazut, si nu numai un caz. Si nu, elementul respectiv nu este revopsit, doar a fost neglijat cativa ani (pe buza aripii, pe interior, nu mai exista vopsea, pe toata lungimea exfolierii).