E ciudat, are o anumita viteza cand vibreaza, intre 30 si 40 de km dupa dispare vibratia si face mai rau in viraje la viteza mica si accelerare.
Revin cu rezolvarea. Am comandat o planetara SH si am inlocuit-o pe cea din stanga. Toate vibratiile au disparut, am fost chiar uimit de cat de multa vibratie aveam la accelerare, ma obisnuisem cu ea sa vibreze si o simteam numai cand scutura bine la viteze scazute. Acum totul este incredibil de lin. Nu stiu ce sa fac cu planetara asta veche, pentru ca a fost luata de la audi ca piesa reconditionata (LX). Vibratiile au inceput in iarna anul trecut, eu montand-o in vara. Nu stiu daca reusesc sa cer garantie la ea, dar intreb.
Problema e la tripoda. Capul dinspre roata, poti sa mergi cu el distrus pana in momentul in care se rupe si nu o sa creeze vibratii pe accelerare.
281200 km S-au inlocuit: - uleiul la cutia CVT(6L) - uleiul la diferential (1.1L) - Colierul intermediar de la evacuare
281300 km Am schimbat bateria cu una originala si am codat-o. PN: 000915105CE VENDOR: JCB SN: 411221L022
Salut, nu s-a mai intamplat mare lucru cu masina. Am avut o neplacere in decembrie anul trecut, cu o piatra care mi-a ciobit parbrizul dar am fost norocos pentru ca a lovit langa oglinda retrovizoare. Am fost la cineva si a reparat cat a putut ciobitura. In cateva luni urmeaza niste lucrari de mentenanta si reparatie. - revizie in 5000 de km - schimbarea lichidului de frana - schimbarea lichidului de racire - inlocuirea burdufului de praf de la etrierele de frana pe spate si conductei de cauciuc - inlocuirea culiselor de la port etrierele de pe spate - inlocuirea conductelor de cauciuc de la etrierele de frana pe fata - inlocuirea curelei de accesorii La nevoie se vor inlocui si rolele, intinzatorul si rulmentul de la alternator, depinde de starea lor cand voi schimba cureaua.
Nu mai pune G13 in motor sub nicio forma. Arunc-l sau da-l inapoi = fa retur (daca se mai poate). Este o problema cu antigelul G13 si distruge in timp pompa de apa si alte componente din sistemul de racire. Citeste topicul (inchis) despre antigel si alege G12 EVO cel gata diluat la minus 35 grade sau (daca mai gasesti acolo unde stai tu acum) G12, G12 Plus sau G12 Plus Plus. Bafta.
Antigelul G13 nu distruge nimic. Daca eu am mers 1.000 km cu 7 litri de otet si restul apa si n-a mai distrus nimic, nu distruge nici G13-le (indiferent de brand). Doar ca, a inceput sa ne preocupe planeta si vrem sa devina “green” peste noapte. Compozitia G13-ului nu mai este la norma (ciudat cum timp de vreo 6-7 ani a fost ok si au umplut milioane de masini cu acesta) si prin urmare VAG-ul a emis un TSB unde mentioneaza faptul ca se renunta la G13 in favoarea lui G12evo care, citez : “Modern combustion engines make higher demands on the coolant. Audi is one of the few manufacturers whose coolant does not require changing. Therefore, the coolant has to be adjusted to the requirements and constantly developed further.”
Folosec G13 de cand am luat masina, fara surprize neplacute. Ce-i drept, e prima data cand folosesc de la Febi, pana acum am pus de la VW. Oricum va sta in masina un an, maxim 2.
289200 KM Am schimbat: - lichidul de frana - garniturile si burduful de praf de la etrierii din spate - culisantele de la port etrierele de pe spate - conductele de cauciuc de la etrierele de frana fata/spate M-am chinuit sa schimb burdufurile de praf de la cilindrii de frana din spate. A fost migaleala multa, am si gresit ca nu am curatat bine de lichid de frana si totul aluneca. Nu e o operatie pe care as vrea sa o repet curand.
289800 km Cu mini vacanta asta mi-am facut curaj sa desfac fata si sa schimb cureaua de accesorii si condensatorul (radiatorul) de la instalatia de AC, inclusiv toate o-ringurile. Greu au iesit conductele din condensatorul (radiatorul) vechi. Partea buna e ca nu a fost nevoie sa schimb intinzatorul si rolele, erau inca bune si nu scoteau zgomot, o sa le schimb odata cu distributia.
290230 KM Revizie bifata - Schimb de ulei + filtru de ulei - Filtru de aer - Filtru habitaclu Am aruncat si o privire pe dedesubt, dupa ce am dat toate scuturile jos. Suspensia se prezinta ok, fara uzuri premature, dar in schimb pierd undeva ulei intre cutie si motor, a fost murdar acolo am curatat si urmaresc evolutia. Dar presupun ca pierde pe la simeringul de la arbore cotit, intre cutie si motor.
299135 KM Am avut vacanta, aproximativ 9000 de km in 3 saptamani, vine si schimbul de ulei imediat. Pe drum am avut probleme cu franele, la viteze mari. Saptamana asta am pus ceasul comparator pe discuri si erau ovalizate, in consecinta am schimbat - discuri de frana pe fata TRW - placute de frana TRW Cred ca aveam aproape 30000 de km cu discurile vechi si placutele (ATE)
299600 KM Revizie - Ulei 0w-30 5L + Filtru de ulei - Filtru de combustibil - Lichid de racire Imediat masina face 300000 km si 10 ani in octombrie, 7 ani in posesia mea si 151000 de km facuti.
Foarte faina masina, acelasi motor il am si eu. O intrebare, ai avut cumva probleme cu presiune ulei?
Urmeaza niste lucrari interesante cu masina undeva prim luna Mai. Pe partea de mentenanta: - Schimb ulei/filtru - Schimb Distributie + accesorii + role/intinzatoare - Inlocuit simering-uri, la arbore cotit si daca e nevoie arbore cu came - Alternator schimb rola+releu de incarcare - Schimb garnituri la capacul culbutorilor si carcasa filtrului de ulei - Schimb saibe si o-ring-uri la injectoare - Curatat de calamina admisia Si cu ocazia asta am cumparat si cateva truse La partea de cosmetica si multimedia: Am cumparat toate componentele de pe un A4 Avant cu plafon si plastice negre si voi da jos tot textilul de pe stalpi si plafon si le voi imbraca in alcantara Voi schimba sistemul audio si va fi un pic de nebunie cu cel nou, o sa revin cu poze cand intra in lucru (probabil finalul lunii aprilie). In mare o sa fie undeva la 7 amplificatoare plus un DSP, o sa mai pastrez cateceva din instalatia vechie, inca nu stiu exact ce. Dar bordul o sa iasa din masina ca sa instalez difuzoarele de medii care o sa fie de 4". O sa pastrez tot locatia OE ale difuzoarelor dar cu ceva upgrad-uri de cosmetica (grile metalice, etc).