1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4-B8 - personal detailing

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de rotitza, 19 Noi 2012.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. pericolman22

    pericolman22 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    braila
    Masina:
    Audi A4 S-line B6 1,8 turbo 2004 190cp
    Felicitari pentru achizitie este o masina wow la cate optiuni are si iti doresc spor la cat mai multe modificari:applaus:
     
  2. john7

    john7 Bronze Member

    Înscris:
    8 Ian 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9TDI BKE
    daca tot ai ales sa schimbi masina, ai ales bine!:applaus:
    felicitari, va doresc sa va simtiti bine impreuna!:)
     
  3. mgbyte 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A4, PD-131CP, 2003
    S-o stapanesti sanatos!!! Cati mai multi KM!!!

    Si asteptam cu mare interes personalizarea :)!
     
  4. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    pericolman22, multumesc pentru aprecieri si urari

    john7, multumesc deasemenea pentru urari si felicitari

    mgbyte, multumesc! moduri sunt multe de "personalizare".Momentan intrarea in legalitaate imi mananca timpul.

    Oricum nu m-am putut abtine si ma-am apucat de modificarile cele mai ieftine si anume codarile. :)

    Multumita si lui George care mi-a pus la dispozitie un fisier complet si foarte bine structurat cu posibilele codari ce se pot face pe B8, m-am apucat de modificat.

    Dintre cele mai interesante am sa enumar:
    - Enabling Lap Timer
    - Emergency Brake Flashing Lights
    - Auto Release Brake without Seatbelt On
    - Enabling Gauge Test/Needle Sweep
    - Enable Reverse mirror tilt
    - Enable Battery meter
    - Enable Automatic Hill Hold Assist 'lite'

    Foarte incantat sunt de DRL-ul american (la care am muncit mult pentru B6...)
    Acum din cateva codari masina isi aprinde pe timp de zi semnalizarea fata la intensitate redusa odata cu banda de leduri iar pe spate pozita. Luminile de noaptre sunt si ele insotite de semnalele fata aprinse la intensitate redusa.
    Ba chiar si pe parking lights stau aprinse in aceeasi configuratie :rockwoot:
     
  5. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Da, sunt interesante codarile astea, si eu le-am facut pe majoritatea si sunt folositoare.
    Am totusi 2 intrebari:
    - pentru reverse mirror tilt stii daca s-ar putea regla unghiul la care sa se incline? Ca se lasa, dar nu suficient pentru mine.
    - hill hold assist "lite" inseamna ca nu ai butonul de langa frana de mana si ai activat optiunea din vag-com, ea fiind acum in permanenta activa? Ca s-o dezactivezi se poate doar din vag-com presupun....
     
    smcosmin apreciază asta.
  6. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Pentru reverse mirror tilt, am auzit ca s-ar putea coda/adapta si pozitia dorita doar ca nu stiu cum inca. Daca reusesc am sa dau de stiere. Si pe mine m-ar aranja un unghi putin mai mare. Apropos la bagarea in reverse oglinzilor li se dezactiveaza functia de dimming pe timp de noapte. Iar o functie de ajutor.

    Intradevar, hill hold assist "lite" a fost activat din vag si tot din vag se si dezactiveaza momentan. Nu am butonul reposnabil de aceasta functie dar intentionez sa il montez pe viitor.

    Codarea care m-a incantat mult este si Enable Ambiance Lighting - footwell lights la intensitate redusa odata cu activarea pozitiei / faza scurata.
     
  7. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Citesc aici si nu imi vine sa cred cate lucruri se pot activa doar din codari la B8. Clar o sa trec si eu la B8... candva! :)
    Ce nu inteleg eu, la toate B8-uri se pot activa astea sau numai la cele care au dotari x,y,z?
     
  8. george

    george Gold Member

    Înscris:
    21 Feb 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    [quattro] - A4 B8.5 2013 & Q5 8R 2017
    Chiar ma bucur ca ai reusit si ti-ai activat si DRLul american. Legat de reverse mirror tilt probabil trebuie facuta o adaptare a acestei functii dar deja se complica treaba. Inceputul cu codarile e bun, acum asteptam restul :)

    @Ovidiu: din cate am observat totul se rezuma la navigatie. Cei care au aceasta optiune pot activa mai usor din codari.
     
  9. CMG

    CMG Silver Member

    Înscris:
    30 Ian 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi RS6 Performance SEDAN
    Felicitari

    Felicitari pentru masina. E foarte frumoasa! Sa va poarte sanatosi!

    Si spor... la modificari :)
     
  10. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Multumsc inca o data George pentru fisierul cu codari!

    Treaba cu oglinda nu a mers la mine dar puteti incerca voi:
    - pui contactul
    - rotesti butonul pe poziia oglinda dreapta
    - introduci in reverse
    - muti oglinda din buton in pozitia pe care ti-o doresti
    - scoti din reverse
    Acum ar trebui sa fie memorata pozitia oglinzii.

    Repet, la mine nu a functionat dar asta am gasit pana acum.


    Multumesc mult CMG, pentru felicitari si urari!
     
    Ultima editare: 29 Noi 2012
  11. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    ce ai scris mai sus functioneaza doar la cei care au scaune cu memorii.
    la noi restul... se da in jos cativa pasi ... si cateodata revine de unde a plecat... cateodata mai putin. o sa vezi ca dupa cateva zile oglinda va fi mai jos decat trebuie.
     
  12. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Sunt colegi din grupul vag care au calculatoare de portiera ce pot fi codate ca avand scaune cu memorie si au avut nevoie sa isi achizitioneze doar moroul de la oglinda cel ce suporta aceasta functie. Adica unul cu mai multi pini. Se trag firele in calc si gata.
    Desi nu au scaune cu memorie functia poate fi setata cum am scris mai sus.

    Se pare ca in cazul nostru situatia mai trebuie cercetata. Poate scapam tot doar cu motor de oglinda dreapta schimbat ;)
     
    Ultima editare: 29 Noi 2012
  13. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Asadar s-a dat start "personalizarii" :)
    IMG_3650.JPG

    Pentru inceput micile accente sunt cele vizate.
    Au venit:
    - un set de lampi OEM pentru numar cu led - model A1, A6, TT s.a.m.d. fabricate dupa 2011
    IMG_3657.JPG IMG_3653.JPG

    - ornamente de tipsuri. Pana am sa ma hotarasc cum sa arate spatele masinii am zis ca nu poate sta asa cu tevile "goale". Cu ornamente ii da un aer mai eleborat, mai detaliat si asta imi pace.
    IMG_3660.JPG
    Nu am rezistat si le-am montat:
    IMG_3680.JPG

    - inele cromate de A5 pentru proiectoarele de ceata. Se incadreaza tot in categorie detaliere. Imi mentin parerea cum ca detaliile fac diferenta.
    Ne avand bani sa investesc asa deoadata intr-o bara S_line se va trensforma intr-un "wanna be" pentru cunoscatori si in una S_line pentru cei mai putin cunoscatori. Cred ca acele doua inele cromat au un aport foarte mare in diferenta imaginii de ansablu intre cele doua. Vorbesc de o imagine privita de la departare si nu in detaliu.
    IMG_3651.JPG
     
    Ultima editare: 5 Dec 2012
    Micutzu_WGF apreciază asta.
  14. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    eu mi-am comandat grile de A4L cu inelele gata montate de lene sa le lipesc pe cele de A5 :)

    ai montat si luminile la numar ? ca par cam galbene...

    tipsurile cum se prind ? eu mi-am comandat din alea cu colier ca sa nu le pierd pe drum... de pe ebay... la recomandarea unui coleg de aici.
     
  15. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Si eu am stat in dubii cu grilele alea dar am considerat ca pentru moment, cu costuri mai mici, pot da acel efect scontat pe bara normala, eu intentionand pe viitor sa o schimb cu una S_line. Este un gand momentan, dar am preferat sa tin cont de el.

    Luminile de la numar nu au fost montate, intrucat am nevoie de ajutorul lui Catalin sa schimb mufele si pinii de acolo cu unii corespunzatori. Imi doresc ca aceasta schimbare sa iasa ca de fabrica, bineinteles asa cum am procedat si cu B6-le in astfel de cazuri.
    Exista si varianta cu cablu adaptor, dar cum am scris mai sus prefer dintr-o bucata.
    IMG_3677.JPG

    Tipsurile sunt cele originale si se prind prin presare pe teava de esapament. De pierdut nu le pierzi, ca au cleme proiectate sa nu cada asa de capul lor.
    Impotriva celor cu mana lunga si lipicioasa in schimb, doar sudura ii mai dezarmeaza. Ma gandeam sa le dau o gaura cu bormasina in partea de sus si sa le blochez cu cate un autofiletant dar imi e "sila" sa imi gauresc masina de frica unor nenorociti.
     
    Ultima editare: 5 Dec 2012
  16. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    Pai la aia ma refeream si eu cu pierdutul :)
     
  17. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Frumos frumos, sa vedem cum arata ledurile....
     
  18. alexms

    alexms 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Lexus IS F/BMW 740XD
    Felicitari Mihai,vad a deja ai inceput cu schimbarile:)
     
  19. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Cu ledurile mai dureaza. Ca sa iasa traba buna trebuie sa am rabdare pana il gasesc pe catalin intr-o zi libera si mai ales sa aiba si timp.
    De aratat si functionat cu siguranta va fi ok.

    Multumesc alexms. Of, e boala grea asta cu modificarile!
     
  20. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    :p Nu e boala. E viciu...
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta