1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4-B8 - personal detailing

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de rotitza, 19 Noi 2012.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    io i-as zice altfel :) dar nu-mi place sa ma auto-jignesc :))
     
  2. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Personalizarea unei masini se poate face in multe feluri si cu bugete diferite.Ca sa treci in latura cealalta, trebuie sa cam exagerezi.Daca schimbi niste stopuri si niste lampi la masina, inca nu te numesti altfel...mai este mult pana acolo.Pana acum noi ne cam jucam cu P in tarana pe langa adevaratii nebuni de pe afara.
     
  3. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
  4. Adrian.

    Adrian. 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2011
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A4 1.9 Tdi
    Excelenta treaba pana acum ! Iti urez bafta si sper ca acest personal detailing sa iti iasa cel putin la fel de frumos ca si cel de pe B6 ! Spor la treaba !
     
  5. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Legat de personalaizarea masinilor e adevarat ca se poate face in multe feluri dar tot adevarat este faptul ca si cu bani multi poti sa o dai de pamant cu estetica!
    Acum nu vorbim de modificari grele pe la motor, suspensie, frane, ca deja intram in aria racing si aici eu nu ma bag prea mult. Eu imi doresc doar o masina pe placul meu cu mici modifiicari la fiecare dintre reperele enumerate. Vreau o masina de zi cu zi cu un caracter mai pronuntat de dinamicitate.

    Spre exemplu imi doresc un motor de 143 resoftat, nimic mai mult. In aceptiunea mea un 143 resoftat are un rspuns mai bun decat un 170 de fabrica iar cu 170 as fi multumit.

    Imi doresc un comportament spre dinamic pe sosea - asta am incercat sa fac din B6, la B8 am ales varianta simpla pentru inceput - ADS

    Nu in ultimul rand imi doresc un aspect deosebit cu caracter dinamic si pentru exterior - ei aici ramane de lucru mai mult pentru ca se poate face pe etape si pentru ca sursele si resursele sunt diferite in timp.

    Bineinteles putem intra si la capitolul upgrade-uri la dotari, unde la B6 iar am muncit de mi-a iesit pe ochi.... si nu numai mie ;) O experienta incarcata de amintiri placute si faze memorabile. Dar pe aceasta platforma posibilitatile sunt multe. Incet incet se vor deschide si drumurile spre upgrade-urile B8-ului dar momentan sunt multumit cu ceea ce am ales.

    O concluzie este ca modificarile si personalizarea masinilor sunt diferite privite prin ochii fiecaruia.

    Apreciez oamenii care isi lasa o amprenta cu caracter peronal pe masina pe care o conduc. Asa cum am spus poate fi de exceptie sau poate fi execrabila. Aceste modificari ii evidentiaza de fapt peronalitatea interioara a fiecarui posesor.

    Marius, sunt zone ale tarii in care se fac intalniri chiar reusite si la noi. Acum trebuie clar departajate puterea de cumparare a romanului cu cea a vesticilor. La noi, uneori, pe langa bani este investit si mult suflet. Este de apreciat o masina modificata cu putini bani dar cu multa daruire si bun simt fata de o gramada de bani inchis intr-o carcasa de tabala. Si sa nu uitam, ca de obicei pasiunea pentru un lucru muncit este cu totul alta chiar si la o masina mai comuna.

    Multumesc adi... pentru urari!
     
    Ultima editare: 11 Dec 2012
    MDU apreciază asta.
  6. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    Legat de resoftare :) vezi ca ai un ambreaj foarte sensibil :(
    Dacă vei ajunge sa il schimbi in viitorul apropiat , ceea ce nu iti doresc , sa il pui pe cel de pe 2.0 TDI de 170 ...
    Dupa resoftare vei simțit diferența de putere enorm , mai ales ca ai tractiune fata ....
     
  7. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Multumesc pentru avertizare :)

    Comportamentul unui motor resoftat si chiar pe tractiune fata cu aproximativ aceeasi cai il cunosc de pe vechea masina. Am avut un soft exceptional pe pd de 131cp. Avea in jur la 160 si un cuplu de 420, imens chiar!
    Nu caut neaparat cai cat cuplu, asta imi doresc de la masinuta actuala si dat fiind faptul ca m-am invatat cu un PD resoftat iti dai seama ca nu pot sta cu un CR nesoftat :) si asta mai ales pentru drum lung!

    Legat de ambreaj se pare ca bag-urile s-au rezolvat odata cu masinile fabircate dupa anul de gratie 2008. Ba chiar am avut o discutie cu unii si altii care sustineau ca au demontat ambreaje de 143 si de 170 si spuneau ca sunt identice ba chiar si cutiile. Acum ramane de vazut pe propria piele care va fi adevarul.

    Eu sper ca masinuta sa se comporte bine la resoftare per total. La 63000 km am asteptari chiar si de de la ambreaj.;)
     
  8. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    marius se potriveste plug and play ambreiajul de pe CAHA (170cp) pe CAGA (143) cp ? sau trebuie schimbat si volantul ? nu e diametru mai mare ? in afara de kitul de ambreiaj mai trebuie luat ceva pentru montarea pe CAGA ?
     
  9. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    MDU apreciază asta.
  10. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    Volanta e la fel , dar kitul de ambreaj stiu sigur ca diferă ....
     
  11. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Se pare ca cei de la SACHS spun ca replacement kit-ul este identic. Mai precis are acelas cod ;) SACHS 2289 000 148 - diemetru 240mm

    Si apropos, e acelas cu cel de 170 quattro!
     
    Ultima editare: 12 Dec 2012
    MDU apreciază asta.
  12. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Intr-un sfarsit, astazi de dimineata, cand am ajuns la serviciu am reusit sa fac si poze la opera cu lipitul inelelor cromate de A5 in jurul proiectoarelor.
    Eu zic ca arata chiar bine!

    Traba cu potrivitul e mai delicata si bineinteles cu lipitul, dar cu ceva rabdare, scule si un adeziv bicomponent se poate ajunge la un rezultat chiar bun. Un nou trend in materie de bricolat auto reapare pe forumurile auto... Nu mai spune nimeni care au fost si problemele la montaj. Din toate forumurile, chiar si internationale reiese ca e floare la ureche si ca cel putin inelele de A5 se vor potrivi fix pe forma grilei de A4. Eah... iti mai trebuie si un ochi artistic sa le centrezi asa cum trebuie....

    Intr-un final treaba a iesit chiar bine si eu ma declar multumit de rezultat.
    Acum mai ramane de calculat daca varianta asta sau cea cu grile de china e mai ieftina si comoda. Eu cred ca cea cu inele este mai ieftina iar cea cu grile e mult mai comoda...

    Pretul inelelor a fost undeva pe la 120 ron. Mai pui un adeziv, vre-o 30 ron si cu aprox. 150 ron si ceva munca schimbi aspectul unui B8 cu grile stock.

    robytza tu cat ai dat pe grile?

    PS: am trecut bineinteles si la rotile de iarna (Brock - 16"- et.35 - 205/60/16) pe care le-am primit bonus de la neamt. Nu au cele mai stralucite anvelope dar am cu ce sa imi fac treaba iarana asta. Interesant este ca sunt jante AM dar nu au avut nevoie de inele de centrare. Gaura centrala este fix de 66.6
     
    Ultima editare: 13 Dec 2012
  13. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    nu mi-au ajuns inca ... sunt pe drum .. le-am comandat in germania la diederichs

    1018046 RIGHT BUMPER GRID W210, 99-24 FOR FOG LIGHTS Price:7,90 € / on stock
    1018047 LEFT BUMPER GRID W210, 99-24 FOR FOG LIGHTS Price:7,90 € / Available again: 27.11.2012

    la astea se adauga transportu
     
  14. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Multumesc robytza

    Foarte interesant... Eu le-am gasit la pret cel putin dublu cand am cautat pe ebay pentru a face o comparatie de costuri. :laugh:

    In conditiile astea este clar ca aventajul net superior este al celor ce isi comanda grile pentru modelul A4L! Bineinteles sa le gasesca la pretul scris si de colegul robytza.
     
    Ultima editare: 13 Dec 2012
  15. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    pretul postat este cel primit de un reseller care are anumite discounturi. probabil nu prea mari fatza de end-userii obisnuiti.
    pe ebay gasisem la un pret aproximativ la fel .. undeva la 20euro cu free shipping. doar ca veneau greu din asia.
    oricum pe zapada asta eu nu o sa le montez :) mai am de configurat la stopuri :)
     
  16. robertoo

    robertoo 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2011
    Locație:
    constanta
    Masina:
    Audi S5 3.0 TFSI Sportback
    Foarte frumoasa masina si foarte dotata in acelasi timp!!
    Sa o conduci cu placere!
    Cerculetele la proiectoare sunt un must have daca nu ai de gand sa dai suma aia imensa pentru bara fata S line.Le am si eu de vreo 6 luni si pot sa zic ca nici vorba de dezlipire,intradevar a fost mai delicata treaba cu taiatul picioruselor pentru ca se exfolia cromul ala de pe ele si sunt picioruse care se tin bine si cam greut de taiat:)))dar cu multa rabdare reusesti totul cu bine.
    Ti as recomanda sa faci grila fata si partea din mijlocul barii un negru lucios si o sa se schimbe cu mult aspectul masinii.Intra pe topicul meu daca vrei sa vezi cum a iesit.
    Folii ai de gand sa i pui?
     
  17. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Multumesc robertoo pentru apreciere si sfaturi.
    Intentia mea este sa fac negre: rama cromata de la grila, ornamentele de la geamuri si traversele de pe plafon. Odata cu astea cred ca ar completa aspectul pachetului black si un cupola neagra, astfel estompand pata neagra data de trapa.

    Si la folii pe geamuri ma gandesc dar astept primavara.:)

    Prima modificare as cam vrea sa fie softul dar mai intai sa fac RAR-ul.
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Dec 2012
  18. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Ei, sunt fericit ca am reusit sa modific softul masinii inaite de "apocalipsa" :)

    Acum cu noii aproximativi 170cp si 400nm incep sa imi intru in forma. :yahoo: Imi era dor de ceva mai multa forta :rock:
    Masina se comporta acum asa cum mi-am dorit. Trage bine, trage de jos si chiar mi-am amintit de B6 ;) Desi vremea nu m-a lasat sa o testez, se simte domnule si la mersul normal ca treaba s-a schimbat ;) Si la micile reprize de accelerare in forta, acolo unde carosabilul a permis.

    Momentan voi merge in configuratia actuala dar pe viitor intentionez sa fac si un DPF off. Si fizic bineinteles, doar ca trebuie sa ma documentez intrucat vreau sa inlocuiesc DPF-ul cu o teava construita cu coliere si fitting-uri in care sa remontez senzorii. Vreau sa fac o treba ca la carte astfel la revanzarea masinii sa poata fi remontat DPF-ul.

    Estimarea cu DPF-off este undeva pe la 195-200cp si eu consider ca deja este arhisuficient!

    Pragul psihologic (a fost depasit) si bineinteles cel calculat. 1cp -> max.10kg = masina cu caracter spre sportiv.
    Mai exact cu cat scazi sub 10kg masina trase de 1cp cu atat mai dinamic este comportamentul masinii.

    actual: 170cp trag 1600kg, unde mai pui ca sunt 400nm prin soft versus 350nm de fabrica pe motorul de 170cp stock.

    Citez din spusele colegului BET care si-a facut curaj sa isi resofteze si el calculatorul;): "Inainte parca mergeam cu 5 peroane si bagaje in masina iar acum paraca merg cu ea goala."
     
    Ultima editare: 21 Dec 2012
    vladmarcel și MDU apreciază asta.
  19. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    Unde ai facut remaparea ? prin obd sau a desfacut ecu ?
     
  20. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Softul a fost optimizat de colegul nostru Ginel de la Buzau.
    Citirea si rescrierea s-a facut prin OBD. Totul a mers ca uns ca doar e om cu experienta :hi:

    Pe acesta cale ii multumesc pentru ajutor si amabilitate!
     
    vladmarcel și MDU apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta