1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4-B8 - personal detailing

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de rotitza, 19 Noi 2012.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. bet

    bet Gold Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4G 2O12
    Felicitari Mihai! Sa te poarte sanatos noul soft.
    Pe mine inca ma mira consumul, care eu ma asteptam sa creasca, dar se pare ca nu e deloc asa, mai ramane un test la pompa sa ne lamurim ce si cum.
     
  2. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Chiar sunt curios cum se simte.
    Iti doresc sa te bucuri din plin de noul soft! ;)
     
  3. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Felicitari pentru soft, exact acelasi sentiment am avut si eu cum a spus si colegul BET, cand am mers cu un B8 140 PS
     
  4. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Sa ne spui si noua care e diferenta dintre PD si CR ambele softate ;)
     
  5. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    La multi ani, km,bani pentru upgrade-uri si multa sanatate va doresc tuturor in noual an!

    Propaspat intors din mica vacanta de iarna, incantat nevoie mare de masinuta si dupa ceva km parcuri pot sa raspund cu mai mare acuratete la intrebarea lui Cornel si al lui Ovi:

    Diferente sunt intre cele doua masini in ceea ce priveste comportamentul motorului resoftat. Bineinteles tinuta de drum si cutia de viteze fac si acestea ca feeling-ul general sa fie schimbat.

    PD-ul resoftat este si va ramane un motor "turbat" (in sensul bun al cuvantului) pentru mine.
    CR-ul resoftat isi schimba caracterul domol si linear ce il caracterizeaza. Trage de jos mult mai bine iar pe o plaja de ture 2000- 4000 trage constant fara ezitare doar ca nu mi se pare ca o face cu aceeasi "determinare" cu care o face PD-ul. Poate datorita greutatii masinii, cumultata si cu o cutie ceva mai "lunga" confera acest sentiment.
    Intradevar, daca stau bine si ma gandesc la B6 cutia era ceva mai scurta si acest lucru amplifica senzatia de acceleratie mai rapida. La B8 treptele au cu aproximatie o diferenta de 1000 de ture. Mai precis la schimbarea in viteza superioara acul turometrului cade cu 1000 ture/min. De la 3000rpm la 2000rpm.

    In schimb, in momentul in care te uiti in oglinda retrovizoare, lucrurile se mica chiar bine, masina avand un avant destul de marisor la accelerare.

    Un lucru extrem de incitant si care ma incantat de-a lungul drumului a fost in schimb ADS-ul!

    Pot spune ca acum diferenta intre confort si dinamic este sesizabila de la prima apasare a butonului. Ma refer aici la comportamentul motorului.

    In modul dinamic motorul tinde spre valentele unui PD nervos si promt. Cumulat cu directia asistata si suspensia adaptiva pot spune ca m-a surprins cat de bine ma tinea pe curbe (pentru cei care stiu portiunea de drum E85 intre Roman (NT) si Targul Frumos (IS)). Cu o viteza crescuta cu cel putin 20km/h la intrarea in curbe fata de cum intram cu B6-le, curbele mi se pareau acum mult mai domoale. Acelas lucru l-a sesizat si sotia mea care de regula se cam trezea din somn cand intram pe acea portiune de drum. Masina nu se mai inclina asa mult iar directia devine dura si precisa dand sentimentul de contol maxim asupra masinii.
    Viteza de "cruaziera" a crescut si ea cu 20km/h fata de cum mergeam cu B6-le.

    Odata cu acestea consumul este pe masura. Dupa resoftare s-a mai domolit putin consumul si astfel comparatia fata de B6 este cu 1l mai mult la 100km fata de B6 in aceleasi conditii de drum si de temperasturi exterioare.
    urban - 11, 12
    extrauban - 7, 7.3

    Toate acestea au putut fi verificate in conditii optime cu ajutorul noilor anvelope de iarna - 225/55/16 - Bridgestone Blizzak LM-32 ce le-am achizitionat cu o zi inainte de a pleca la drum. Intr-un concurs de inmprejurari, am asteptat pana in ultimul ceas dintr-o alta sursa 4 anvelope de iarna. Dupa cateva ore de cautat chiar si in targ am decis ca voi achizitiona niste anvelope bune chiar daca sunt in situatie de graba.
    Calitatea lor a fost dovedita asa cum am spus si pe asfalt curat dar si pe ghiata si zapada. Nu degeba sunt situate pe locurile fruntase in teste: http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2012-Auto-Bild-Top-15-Winter-Tyre-Test.htm

    IMG_3931.JPG IMG_3932.JPG IMG_3933.JPG IMG_3934.JPG

    Cam astea sunt impresile de pana cum. Aaaaa se incalzeste mai repede in habitaclu pe timp rece.

    PS: abia astept sa trec pe la Porsche sa ridic cadoul lasat de mosul pe care nu am mai avut cum sa il ridic anul trecut ca am plecat in graba. Set pedale de S5! 91lPO+KjEvL__AA1500_.jpg
     
    Ultima editare: 3 Ian 2013
    MDU apreciază asta.
  6. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Frumoasa culoarea si jantele sunt interesante.
    Cat au fost pedalele? Eu le-am luat din reprezentanta in Franta la 120euro, sunt curios daca la Porsche sunt mai ieftine.
     
  7. Megatron Gold Member

    Înscris:
    25 Iun 2012
    Locație:
    Franţa / Zalău - Romania
    Masina:
    Audi
    Foarte frumoasa masina, sa o folosesti sanatos. Imi place mai ales ca are trapa aia smecheroasa...

    Caucicurile de iarna... +1

    Pedalierul... superb! Abia astept sa-mi cumpar si eu.
     
  8. 25DMG

    25DMG 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B6 - 1.9TDI AVF - 2004
    Seamana pedalierul cu cel de pe B6 :)
     
  9. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Mihai,ma asteptam la raspunsul asta in ceea ce priveste diferenta intre PD si CR :) ;am avut pe mana o octavia VRS CR 170cp si prima impresie a fost cat de lenesa e,asta pana m-am uitat in bord la acul vitezometrului :)

    Motorul PD are initial o explozie de forta bruta in ture joase,dar cand incepe sa urce in ture,incepe sa gafaie :) ;CR-ul in schimb trage tare liniar,fara senzatie de bagare in scaun,mai mult ca un benzinar,pe toata plaja de turatie.

    Oricum ar fi,sa te poarte sanatos si fara incidente ;)

    Sunt putin nedumerit cu turatiile,la B8 140cp am vazut ca la 2000rpm intr-a 6-a are 110km/h,deci o diferenta mica fata de B6.
     
  10. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Multumesc Lucian. Jantele chiar sunt ok avand in vedere ca au intrat ca si pachet de iarna ;)
    Pretul este cam acelas... E in functie de paritate si cu siguranta se ia una acceptabila :)

    Multumesc victorash_cvv. Asta cu pedalele imi statea pe creier :).

    Apropos, ieri seara ma duc grabit la dealer sa ridic cadoul. Intreb de produs, omul imi zice ca a venit si se duce sa il aduca. Dupa vre-o 10 minute vine cu o pungulita in care erea un amplificator de antena.
    Zic: E o gluma proasta?
    El: Pai cred ca a fost impachetat gresit ca uite are eticheta cu codul pe care l-ai cerut.... facem alta comanda.

    .... Deci mai astept :drag:

    25DMG, intradevar seamana destul de mult cu cele de RS4 B7.

    Cornel, multumesc pentru urari. Chiar nu stiu cat are la 2000 de ture in treapta 6, stiu doar ca la 3000 ture in treapta 6 are 170km/h. Cred totusi ca demultiplicarea treptelor este diferita considerabil.
     
  11. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Cateva poze rapide cu masina la fix 66000km :)
    M-am gandit ca varianta ideala (66666) nu stiu daca am sa fiu pe faza sa o imortalizez asa ca am zis ca ce-i in mana nu-i minciuna :)
     
    Ultima editare: 7 Ian 2013
  12. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    inele de a5 vin la fix pe muchia de la plasticul proiectoarelor dupa ce le rupi piciorusele ? sau sunt putin mai mici/mari ?
     
  13. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Cum scriam si in postul anterior in care am prezentat montajul lor, inelele nu vin fix pe muchia grilei bineinteles :) E nevoie de simt artistic ;)
     
  14. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Au juns pedalele!
    Va dati seama ca nu am avut rabdare si le-am montat. E alta viata!

    Hint: ca si la cele de pe B6 am folosit WD40 pentru a putea cu usurinta sa le montez. Cunosc cazuri in care s-a demontat pedala de acceleratie pentru ca nu se reusea montarea ornamentului.
    Footrest-ul se monteza usor prin demontarea in prealabil a panoului de sub volan si a ornamentului de prag din dreptul soferului.

    Scuze pentru mizeria din masina dar nu am mai avut rabdare sa o cosmetizez pana sa va arat rezultatul:
     
    Ultima editare: 9 Ian 2013
  15. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    arata foarte bine. o sa-mi iau si eu :)
     
  16. george

    george Gold Member

    Înscris:
    21 Feb 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    [quattro] - A4 B8.5 2013 & Q5 8R 2017
    La asa interior parca era pacat sa nu ai si pedalele :p Felicitari Mihai !
     
  17. Mitzone

    Mitzone 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Tulcea / București
    Masina:
    A4 B7 , 3.0 TDI BKN ,2006
    Sa le "calci" cu placere Mihai :) , arata foarte bine . Merci mult pentru ajutorul acordat in lamurirea problemei cu nivelul de ulei la B8. :beerchug:
     
  18. 25DMG

    25DMG 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B6 - 1.9TDI AVF - 2004
    Arata foarte bine. Sa le folosesti sanatos!
     
  19. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Arata beton. Eu stau cu ele in portbagaj de o luna ca nu reusesc sa prind vreme buna sa le montez.
     
  20. Adrian.

    Adrian. 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2011
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A4 1.9 Tdi
    Felicitari ! o ambiata cat mai placuta la condus ! :thumbs-up:
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta