1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B8 TFSI

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Sergio, 29 Ian 2017.

  1. Sergio

    Sergio 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 TFSI
    Intre timp masina aduna km, aproape 231000. A primit un schimb de lichid de frana, placute frana spate si kit de garnituri etrier si pistonase spate. Deoarece pierduse freonul, am reincarcat instalatia si a fost bagata si solutie de contrast, iar in aproximativ 1 luna l-a pierdut din nou, rezultatul fiind condensator fisurat pe partea laterala stanga de sus pana jos. Vopseaua este umflata si are multe fisuri. Comandat alt condensator nou, oem. Costul va fi in jur de 1600 lei, astept sa vina si sa il schimb In urmaroarele zile pentru ca urmeaza aproximativ 2000 in concediu. Am mai adaugat si un set de distantiere Sparco pe spate de 13mm. Diferenta nu este foarte mare, dar momentan sunt multumit.
    Sper ca in aceasta vara sa bifez si un polish exterior in 2 etape si o ceara solida, precum si inca o curatare a interiorului. Oare este ok daca voi folosi un aspirator cu injectie-extractie pe alcantara cu incalzire? De ceva vreme spal doar eu masina la self wash-ul dinapre ghimbav si folosesc doar prosopul de uscare gyeon si cateva lavete sonax. Urmeaza sa achizitionez mai multe pt safe wash, dar dupa polish, momentan lacul este destul de afectat.
    Ca planuri de viitor pe partea mecanica voi schimba garnitura de la capacul motorului deoarece au inceput sa apara mici transpiratii de ulei si as vrea si o curatare a capului supapelor de depuneri.
    As vrea sa mai adaug pragurile s-line, butoanele comenzilor de la geamuri de facelift si footrest si pedale de aluminiu si incep sa ma gandesc serios la un set de arcuri eibach prokit.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De ce n-ai pus Valeo ? Era in jur de 700 ron fata de cel OE care este facut de Keihin, prin Cehia si costa 1600 ron. :)
     
  3. Sergio

    Sergio 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 TFSI
    Da atat costa, dar am primit 20% reducere, deci va fi 1280. Din graba de a rezolva problema cat mai repede pentru ca se aproprie concediul nu am mai studiat problema si am acceptat asa, greseala mea.
     
  4. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Pt piese originale, mai ales la sumele astea, cere o oferta la ahw-shop.de. Chiar si cu transport iesi mult mai ieftin. Pragurile S-line sunt 150e.

    Butoanele comenzi geam de FL sunt mai zdravene, sau doar aspectul difera? Am mereu senzatia ba ca ma tai la deget, ba se rupe butonul.

    Pt curatat tapiterie a recomandat @Chriss_Deejay ceva.
     
  5. Sergio

    Sergio 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 TFSI
    Multumesc mult pentru pont. La butoane difera doar aspectul, imi plac doar pentru ca au marginea cromata, cam asta e singura diferenta.
     
  6. Sergio

    Sergio 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 TFSI
    Rezolvat astazi problema. Intr-adevar condensatorul OEM este produs de Keihin. Acum clima functioneaza foarte bine, sper sa nu apara alte surprize, pentru ca ne pregatim de aprox 2000km in concediu.
     
  7. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Mergi in muntii Romaniei si scapi de teama asta :)
     
  8. Sergio

    Sergio 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 TFSI
    Aproape 235000km. Clima merge foarte bine. A primit o decontaminare, un polish cu Menzerna Compound 400 si Super Finish 3800 si o ceara solida. Alcantara am curatat-o cu injectie-extractie (din nefericire scaunul soferului s-a urcat cineva si l-a murdarit putin, dar il voi reface), am hidratat pielea cu o solutie Sonax (nu am apucat sa comand Leatherique), am curatat tips-urile cu Autosol (a fost ceva de munca la ele). Rezultatul e multumitor pt mine, pt inceput avand in vedere ca, exceptand polish-ul, toata munca a fost facuta de mine. Din nefericire ar avea o mare nevoie si de o coretie a lacului, fiind atinsa pe laterale de toti taranii, masina stand destul de mult in parcarea mall-ului si oricat as feri-o tarani neatenti tot apar, plus mai are si careva defecte cu care am luat-o cum ar fi lac crapat pe haion, cred ca de la gainat stat prea mult acolo si un colt atins la spoiler-ul spate. In curand voi schimba si bieletele de directie.
     
    smurff, arazvan2002, gutza25 și alți 2 apreciază asta.
  9. Sergio

    Sergio 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 TFSI
    Astazi am schimbat filtrul de benzina din rezervor. Nu a fost schimbat niciodata, era murdar dar nu chiar de speriat. Operatiunea in doua persoane poate fi chiar rapida. Am demontat bancheta (care de scoate usor prin tragere, iar in cazul meu au trebuit desfacute mufele de la incalzire), apoi am scos capacul care acopera pompa, prins in 3 suruburi. Am deconectat mufa de la pompa si furtunul de benzina, trebuie sa fiti atenti ca va curge putin benzina, eu am fost pregatit cu multe carpe. Cea mai grea operatiune este desfacerea capacului inelar de plastic din jurul pompei, care cu o surubelnita si un ciocan trebuie desfacut incet de pe toate lateralele. Am marcat inainte pozitia in care era infiletat capacul si pozitia pompei, desi pompa are si ea o sageata si un semn. Dupa 20 de minute de chin cu capacul ne-am prins ca daca dam simultan 2 persoane din 2 parti opuse se desface foarte usor (aprox 1 minut). Urmatorul pas a fost deconectarea mifelor pompei si extragerea ei din rezervor, trebuie putina atentie, apoi filtrul se schimba foarte usor prin extragerea celui vechi si presarea celui noi, apoi conectarea lui. Filtrul original dupa ce l-am taiat am vazut ca pe miezul din interior scria bosch, iar filtrul pe care l-am pus era tot bosch. Pentru montaj am urmat pasii invers, trebuie putina atentie la introducerea pompei in rezervor. Capacul l-am strans exact pana la semnele facute initial. Operatiunea a fost facuta de mine impreuna cu un prieten si daca ne prindeam de la inceput sa desfacem in 2 putea dura cam 20 min. Mu stiu daca e doar placebo dar parca au scazut trepidatiile la relanti si porneste si se opreste insesizabil. Pentru ca eram prea prins am omis sa fac poze, dar recomand schimbarea filtrului oricarui posesor de TFSI.
     
    lowlife și AlexandruStn apreciază asta.
  10. Sergio

    Sergio 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 TFSI
    Am mai adunat niște km, aproape 242000. Mașina a mai primit un schimb de ulei, tot Liqui Moly și filtre Mann. În vara am vopsit etrierii gri cu vopsea Foliatec, au ieșit destul de bine și rezista. Am mai schimbat cureaua de accesorii și rola de la alternator, valva PCV, deși cea de pe mașină nu era defecta, nu am sesizat nicio schimbare și lichidul de servo cu lichid OE. Când am schimbat lichidul de servo am observat ca suportul motor de pe partea dreapta era spart și uleiul curs, astfel am schimbat ambii suporți și suportul de la cutie. Am pus suporți Lemforder și cel de la cutie Febi. Comportamentul mașinii s-a schimbat radical, au dispărut vibrațiile si zgomotele la retrogradarea treptelor, a devenit mai silențioase și a dispărut mișcarea manetei schimbătorului la accelerare ai decelerare. Anvelopele de vara Hankook, care erau la al 2lea sezon, au început sa aibă o vibrație la viteza de peste 120, au o bătaie pe verticala. Deși sunt încă în garanție, nu au vrut sa le schimbe pt ca uzura lor, de 25%, depășește uzura admisa de 10%, asa ca la vara trebuie anvelope noi. Am înlocuit duzele de spălare a parbrizului cu cele OE cu perdea și 3 jeturi, alta viata. Cadou de Crăciun a mai primit și un set de pedale și footrest rs style și leduri pt număr OE. Kit-ul de leduri cu adaptoare (8K0052110) a fost destul de greu de găsit, deoarece nici cei de la reprezentanta nu îl mai aduc, nici de la magazinele de piese, pana la urma l-am luat de pe Ebay din Germania. Mulțumesc Catalin_1987, nucugheri și Stefan550 pentru ajutor și sfaturi.
     
    lowlife, cogdao, Stefan și încă o persoană apreciază asta.
  11. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Esti singurul care nu s-a plans de vibratii dupa ce ai montat suporti aftermaket la motor. Care-i secretul , montajul?:think:
     
  12. Sergio

    Sergio 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 TFSI
    Nu știu care e secretul , la montaj au fost respectate toate cuplurile de strângere. Vibrațiile sunt mult atenuate fata de perioada cu suportul spart. Am comparat cu alta mașina din familie, Skoda Octavia 2 facelift 1.6MPI 50k km, nu am sesizat vreo diferența sa vibreze Audi mai tare. Ce nu a dispărut e zguduiala de la pornire.

    O alta problema pe care încerc sa o rezolv zilele acestea este sticla oglinzii din stânga. Un cretin, cel mai probabil beat, venind pe sensul opus a întrat pe banda mea și a dat oglinda în oglinda cu mine. M-am dat jos, am fugit după el dar nu a oprit, am fost la politie și ei au zis ca în acest caz e culpa comuna și ne luam ambii amenda pt ca ei nu pot stabilii care a fost pe banda căruia. O tâmpenie, doar nu eram nebun sa ma duc sa declar ca să îmi iau amenda dacă eram vinovat. Carcasa oglinzii sărit din cleme, am desfăcut-o și am pus-o la loc, totul ok, dar problema este la sticla deoarece unul din pinii de la degivrare este rupt. Am înțeles ca se poate lipii cu pasta conductiva de argint, dar nu o prea găsesc. Din fericire electrocromul nu a pățit nimic, nici sticla nu s-a spart, doar degivrare fiind singura problema.
     
    Ultima editare: 4 Ian 2019
    TalosCosmin apreciază asta.
  13. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    @Sergio cu multa placere! Sa apesi cu drag pedalele, ma bucur ca masinuta ta are parte de atata atentie! Cum esti cu consumul de ulei?
     
  14. Sergio

    Sergio 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 TFSI
    Mulțumesc. Consumul de ulei e chiar ok, deși imediat are 100k km de la segmentare, aprox 0.5L la 10k km.
     
    cogdao și stefan550 apreciază asta.
  15. alin1989

    alin1989 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2018
    Locație:
    norderney
    Masina:
    Audi a6 allroad Quattro
    sa o stapanesti sanatos . Imi place panoramicul la nebunie .
     
  16. Sergio

    Sergio 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 TFSI
    Mulțumesc. A fost opțiunea pe care mi-am dorit-o cel mai mult, iar acum este prima la care as renunță în favoarea alteia. Cea mai mare bătaie de cap am avut-o cu trapa. De cel puțin 2 ori pe an ii curat sinele și o ung cu o vaselina speciala, chederele trebuie date constant cu soluție de chedere altfel scârțâie și pe lângă toate astea a trebuit sa refac și toate scurgerile pentru ca s-au desfăcut.
     
    stefan550 și alin1989 apreciază asta.
  17. Sergio

    Sergio 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 TFSI
    Mașina aduna km și se aproprie de 250k km. În primăvara a trebuit sa iau un set nou de anvelope, am ales Kumho Ecsta Ps71, hm..sunt ok, a fost mai greu pana am reușit sa le echilibreze calumea, mulțumesc @Cata_ADC. După a urmat o curățare și hidratare a pielii cu Leatherique Prestine Clean și Rejuvinator Oil. Am renunțat și la self wash și am început sa o spăl acasă asa ca mi-am luat un aparat de spălat cu presiune, găleți, grid, lance de spumare din China (a durat ceva pana a venit), mănușă microfibra Lupus (pentru început), spuma, șampon, prosopul de uscare Gyeon îl am deja de ceva timp, asa ca întreaga curățenie este home made. Deoarece nu eram foarte împăcat cu valva PCV, pe care o schimbasem anul trecut degeaba și care era AM, am mai schimbat-o încă o data cu una OE, operațiune pe care am făcut-o eu, nefiind foarte greu, dar la care din nefericire filetul din capacul de la culbutori de la 2 șuruburi a decis sa cedeze. Am rectificat gaurile, dar a fost mai greu sa găsesc tarod de 7mm și șurub de 7mm, acum totul este ok. A urmat schimbul de ulei și filtre. De data asta am folosit Mobil1, filtru ulei OE și restul filtrelor Bosch, tot la Cata. La ultimul schimb a consumat puțin mai mult ulei fata schimburile trecute, aprox 1.3L la 11k km. Sper sa fie ok în continuare. Am înlocuit comutatoarele geamurilor cu cele de facelift și cel de oglinzi cu comutatorul de A6 cu luminița.
    Pentru ca farurile erau arse în dreptul lupei și ciobite de la pietricelele care sar pe drum, am comandat sticlele de pe Aliexpress, mastic și alcool izopropilic (mulțumesc @Stefan ) și am trecut la înlocuirea lor. Operațiunea a durat cam 3 ore pentru ambele faruri, în 2 persoane. Le-am demontat, curățat și pentru ca mi-a fost puțin frica sa le bag în cuptor, am improvizat un cuptor dintr-o cutie de carton în care am pus farul (fără calculatoare, becuri) pe un suport, iar printr-o gaura am băgat un pistol cu aer cald. Am lăsat cam 5-6 minute sa se încălzească, apoi s-a desfăcut foarte ușor. Am curățat masticul existent cât de bine am putut, am degresat farul cu alcool izopropilic, lupă era murdara, acoperita cu un fel de praf alb, am aplicat masticul nou, apoi am presat sticlele noi și încălzind unele zone am prins la loc clemele. Diferența este majora, arata mult mai bine și nu s-au aburit deloc.
    Astăzi au venit și pragurile OE de S-line, urmează sa între la vopsit și butonul de volum cromat de pe consola centrala, pe care l-am schimbat. Ca planuri de viitor îmi doresc un volan cu airbag rotund, dar e greu de găsit pe culoarea asta, jantele de A5 cu et28 pe 17, retrofit la portbagaj electric și rezolvat câteva puncte de rugina de la hayon plus mentenanță.
     
    Ultima editare: 21 Iun 2019
    Chriss_Deejay, lowlife, DrLexic și alți 4 apreciază asta.
  18. Sergio

    Sergio 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 TFSI
    Continuare
     
    stefan550, MRR, cogdao și alți 5 apreciază asta.
  19. Sergio

    Sergio 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 TFSI
    Pragurile sunt sus. Am mai montat filtrul suplimentar pentru clima (pana acum confecționat filtre din filtru pentru hota). Sper sa pun și arcurile Eibach cât de curând.
     
    DrLexic, dvr, Ciobanu Cristian și alți 2 apreciază asta.
  20. Sergio

    Sergio 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 TFSI
    Jante noi, multumesc @TalosCosmin și semnalizări dinamice
     

Distribuie pagina asta