1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 vechi,poluant, pe motorina

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de TTs, 1 Sep 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
  2. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    asta e plasticul ce vine in jurul schimbatorului si al mansonului lui? In cazul asta stii ca iti trebuie toata partea centrala pana in spate, cat si alt manson intrucat are alte prinderi? Sau, te pui pe taiat?

    adica scrumiera de facelift?
     
    Ultima editare: 8 Ian 2011
  3. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Da la ambele intrebari,dar pt 2DIN,nu 1DIN,pt ca sunt diferite;stiu ca trebuie sa i-au tot de pe facelift,incluzand coverul de plastic jos de la sofer,pt ca acolo e butonul de reglare a fazei scurte.
     
  4. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Pai cu ce te incurca, ca doar ai reglajul de faza scurta pe primul buton. Nu a ramas ca le pastrezi pe astea ce le ai acum?

    Si, scrumiera de facelift 2din difera de cea de 1din tot de facelift?
     
  5. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Nu,trebuie schimbat tot,uita-te pe link-ul atasat de mine,ai acolo toate informatiile.
    Si scrumiera si plasticul din jurul schimbatorului sunt diferite de la 1DIN la 2DIN;daca costa prea scump,pot sa nu montez scrumiera si sa pastrez plasticul 1DIN de la schimbator,scrumiera e mai mult...moft,sa fie pachetul intreg :)
     
  6. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Pai si nu mai bine le iei din dezmembrari?
     
  7. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Anumite plastice si butoane,da,dar nu se gaseste la dezmembrari 2DIN CAGE,2DIN GEARSTICK SURROUND si 2DIN ASHTRAY,astea sunt raritati,dar 1DIN se gasesc.
    De altfel,daca costa prea scump,am sa renunt la 2DIN GEARSTICK si ASHTRAY,si montez 1DIN GEARSTICK,dar fara scrumiera.
     
  8. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    :sign_ot:Duzele incalzite ajuta in mai multe situatii : asa cum spunea Ovidiu impiedica formarea dopurilor de gheata in duza(in vas fiind cantitate mai mare ingheata mai greu,insa in duza imediat ingheata).Cand azi sunt temperaturi cu + si maine cu - sunt utile.2 apa de la zapada ingheata pe duza,dar aceasta fiind incalzita se topeste repede.3 lichidul de parbriz pentru iarna nu ingheata pana la o anumita temperatura,insa isi modifica vascozitatea.Trecut prin duza calda isi modifica temperatura si astfel nu mai ingheata la contact cu parbrizul rece.Eu am renuntat la duzele incalzite pentru ca am montat duze de Golf V care nu sunt incalzite.Chiar si cu lichid de iarna tot am avut probleme de cateva ori,una sau ambele duze fiind inghetate.La primavara imi montez duze de Golf incalzite.Butucul de la usa si duzele de la spalatoarele de far sunt si ele incalzite.Neamtul nu este idiot,iar aceste duze incalzite nu sunt puse doar pe Audi ci pe mai multe marci.

    Cornel ai ceva de munca la montarea navigatiei.Pacat ca mai trebuie sa investesti ceva in plastice,care nu sunt ieftine.Klimatronicul il schimbi?
     
  9. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Plasticele nu sunt asa scumpe,le gasesc la dezmembrari si mi-am facut prieten pe patronul parcului(vorba dulce,mult aduce :) );ca exemplu,imi da o cutie de viteza de AFN cu 100£,e de pe acelasi passat de pe care am luat si planetarele,poretetrierii si etrierii(plus radiatorul antigel si am dat atunci tot 100£).
    Climatronicul nu-l pot schimba,audi a facut schimbari majore dupa 97 in ceea ce priveste toate subansamblele climatronicului;dar OVI poate sa-l schimbe daca vrea :)
    Am cumparat si can bus emulator din lik-ul atasat de Samy,acuma...cat de bun o fi...
     
    Ultima editare: 8 Ian 2011
  10. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Nu imi place climatronicul de facelift, e urat cu spume. :)
    Imi place ce am acum pentru ca are 2 display-uri mari cu iconite care se aprind pe diplay si nu doar o linie pe buton (dublu clinatronic cum ii zic bisnitarii prin piete :) ) si imi place ca e la acelasi nivel si nu iese afara din consola ca la facelift.
     
  11. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Eu sunt mai "greu de cap" cu electronica :) ;poate sa-mi explice cineva cum se monteaza?
     
  12. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    iso/mini iso > can emulator > RNS-e.
    In .pdf scrie ca e plug & play. Nu e asa?
     
  13. Samy.

    Samy. Gold Member

    Înscris:
    25 Iul 2008
    Locație:
    Argeș
    Masina:
    A4 avant 1.8T AJL 180Hp, Golf4 2.0i AQY 115Hp
    Ba da e plug & play. Nu trebuie sa te pricepi la electronica, se monteaza f simplu. Se introduc doar niste mufe unele in altele. Nu ai ce sa gresesti.
     
  14. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Pai nu stiu,ca inca nu a ajuns :) ;cred ca m-am pripit putin,sa ajunga intai si pe urma sa cer un sfat daca nu ma descurc.
    Samy,la mine e o problema,nu stiu daca mai exista vechile mufe de la radio,mp3 actual fiind legat pe direct.
    Alta problema ar fi ca rns-e nu are iesire rca;dupa putin search pe google,s-ar parea ca singura solutie ar fi un adaptor high-low sa pot conecta statia si subwooferul;ceva idei?
     
    Ultima editare: 10 Ian 2011
  15. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Daca totusi ai nevoie de ceva totusi, uite o schema pentru mini ISO cel putin:
     
  16. Samy.

    Samy. Gold Member

    Înscris:
    25 Iul 2008
    Locație:
    Argeș
    Masina:
    A4 avant 1.8T AJL 180Hp, Golf4 2.0i AQY 115Hp
    RNSE are iesire analogica(line out) deci te poti lega far probleme un amplificator la el. Mufa RCA se poate costrui, important este ca ai semnal analogic.
    Iti atasez un site unde gasesti toate mufele de la audi(de la concert cum ai tu pana la RNSE ).
    Iti atasez si un pdf cu culoarea firelor din mufe, astfel incat chiar daca nu mai ai mufele originale, le poti face.
    http://elsegra.com/Car pinouts/Audi.htm
     
  17. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Stai putin Samy,ca eu nu am concert,de fapt,in conformitate cu vin decoder,masina nu a avut nici un fel de radio pe ea,doar boxele,2 fata+2twettere si 2 spate amplificate(si aici nu se pupa cu ce zice vin decoder,cica ar fi avut 8boxe pasive).
    Cand am cumparat masina,avea o pocnitoare de radiocass no name si eu i-am schimbat boxele fata+spate alpine,statie+subwoofer si mp3 alpine,care l-am legat pe direct(si de aici suspectez ca-mi consuma bateria,pt ca la mine se descarca f usor,ca exemplu,las seara masina cu bateria incarcata la 12v,a 2-a zi o gasesc la 11,5v,daca nu o conduc o zi la 11v,iar daca nu o pornesc cateva zile,e gata bateria si a fost schimbata acum 2ani,e bosch silver de 80amperi).
    Pt a lega emulatorul,trebuie sa ma leg la mufele originale ale radiolului care nici nu stiu daca mai exista/au existat ;teoretic ar trebui sa fie,pt ca masina are antena si mufa radio.
    Din documentatia mea,rns-e e construit in amplificator si nu se poate monta alta pe ea,cel putin asa am inteles eu.
    Oricum,azi vreau sa-i fac o proba fara emulator ca nu mi-a ajuns si sa vad ce iese(sper sa nu-mi iasa ochii :faint: )
     
    Ultima editare: 10 Ian 2011
  18. Samy.

    Samy. Gold Member

    Înscris:
    25 Iul 2008
    Locație:
    Argeș
    Masina:
    A4 avant 1.8T AJL 180Hp, Golf4 2.0i AQY 115Hp
    Pai te uiti pe pdf-ul trimis si vezi culorile firelor. Masina, chiar daca nu a avut caset sigur a fost precablata pentru.
    Statia trebuie sa aiba fir de alimentare vcc precum si fir Standby ce trebuie legat la acc sau la comanda pentru antena a casetofonului.
    Firul Vcc se leaga direct la baterie.
    Daca ai legat impreuna VCC cu stby de la statie, aceasta ramane pornita tot timpul si e normal sa consume bateria.
    EU am statie si subwoofer de 2 ani si am avut masina nepornita de o luna si tot nu a scazut tensiunea sub 12v.
    Daca te uiti pe siteul cu pinout-ul de la rnse vei observa ca are si iesire amplificata pentru boxele fata, dar si iesiri direct din preamplificator pentru statie.
    Bafta
     
  19. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Am facut primul test azi si...pe cat de incantat am fost la inceput,pe atat de dezumflat sunt acum:
    1.se creeaza lufturi intre rns-e si marginele consolei de cate aprox 1cm pe fiecare parte(mai tarziu am citit ca trebuia sa i-au de A6,nu A4,acesta avand fata(plasticul) mai lat si luftul nu mai era atat de mare
    2.nu am SD carduri cum a dat de inteles vanzatorul(se pot cumpara)
    3.CD map este numai pt vestul Europei,nu si estul Europei,cum a zis vanzatorul,banuiesc ca full map pt nemti inseamna pana in Austria inclusiv
    4.radioul nu merge,e mort,am inteles ca nu se potriveste antena mea(nu prea ma deranjeaza ca oricum nu ascult radio)
    5.nu am iesire decat pt boxele fata la rns-e,asa ca m-am legat cu toate boxele de aceste iesire si sunetul e...jalnic;de altfel cu subwooferul si statia pt acesta nu am ce face si nici de ce ma lega
    Acum am putut sa vad exact ce fire am pe masina si inafara de boxe,am un fir care e alimentat in permanenta(cel de la care am luat curent pt alimentarea mp3 si sat nav acum),minus si inca alte 2 fire care sunt moarte.Banuiesc totusi,ca unul dintre ele ar fi de la alimentare switch pozitie dar e intrerupt
    Mai citisem ca rns-e ar trebui codat,in functie de masina(se recomanda tot A6),pt bose/nonbose;faza e ca nu stiu la ce sa ma leg sa pot citi cu vag comul.
    Pt moment sunt in pana de idei,nu stiu ce sa fac mai departe...;de putut,stiu ca se poate,s-a pus rns-e pe seat 1,pe golf4,pe passat,pe RS2,dar trebuie sa descoper si cum,daca nu,asta e,renunt la proiect si-l voi vinde.
     
    Ultima editare: 10 Ian 2011
  20. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Am gasit solutia cea mai buna pt a monta rns-e fara batai de cap:am cumparat alta masina :tocktock::whistle2::keule::racer:
    Este vorba de un A4 B6,Quattro,motor AVF(131cp 6trepte),din 2002,cu multe dotari;are un singur "posibil" defect,este avant :blink: .Nici eu nu ma omor dupa avant,dar asta e,am sa ma obisnuiesc :)
    Initial am vrut sa cumpar un B7(exclus B8 fiind prea scump,poate urmatoarea masina :) ),dar vroiam un motor de pana in 2L,iar singurele motoare care puteam sa le i-au in consideratie sunt 2,0T FSI si 2,0TDI 170cp.Benzinarul consuma prea mult,iar dieselul este binecuniscut pt problemele de fiabilitate pe care le are;in afara de asta imi doream neaparat Quattro si cu ceva dotari,ceea ce inseamna o masina mai scumpa.
    Asa ca am hotarat sa ma intorc la "origini" si am optat pt un B6,diesel si cu destule dotari :drag: pana se mai ieftinesc B8-urile :)
    Urmeaza in urmatoarea perioada sa deschid alt topic in care sa-mi prezint masina si bineinteles ce modificari voi face ;) ;masina actuala veche si poluanta o pun la vanzare :)
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta