1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A6 4F Avant Daytona Grey

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Ursachi Catalin, 13 Iul 2021.

  1. Ursachi Catalin

    Ursachi Catalin 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2018
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI 170CP 2011
    @Peto
    Nu știu să îți zic. Nici cel dinainte, cel crăpat nu era cel din fabrica.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Guardian sau Pilkington.
     
    lowlife apreciază asta.
  3. Ursachi Catalin

    Ursachi Catalin 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2018
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI 170CP 2011
    Azi am schimbat si nuca selectorului. Imi place mult mai mult modelul acesta. E mai micut si arata mai sportiv. E putin de furca cu rotirea tijei, dar nu au fost probleme.
    IMG_0823.jpg IMG_0822.jpg IMG_0818.jpg

    Am achizitionat si un alt set de trimuri pe care vreau sa le laminez in fibra de carbon autentica. Sper sa imi iasa. Momentan le-am desfacut bucati si urmeaza sa imi iau materiale: fibra si rasina.
    IMG_0808.jpg

    La momentul asta, cu tot cu cele de fabrica sunt la al treilea volan, al treilea selector, al treilea se de trimuri :blush:
     
  4. Andu333

    Andu333 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7.5 2017 3.0 TDI -CRTD- 272 CP
    Arata foarte bine;)
    Poti sa mi lasi un link de un ai cumparat nuca schimbatorului?
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Daca foloseai un "papagal" mic, intorceai tija in 3 minute.
    Cu surubelnita bagata in "gaica", ma mir ca n-ai rupt tija.
     
  6. Ursachi Catalin

    Ursachi Catalin 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2018
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI 170CP 2011
    @Andu333
    L-am luat de pe olx, second hand. Ideea e ca majoritatea vanzatorilor cer de la 600 lei in sus pe el, sh. Zici ca e din pietre pretioase. Am tot cautat, nu m-am grabit si am am luat 2 bucati la 250 lei bucata. Si pentru un prieten. Ideea e ca sa cauti ca sa iei la un pret decent. Poate sunt eu absurd dar 600+ lei mi se pare bataie de joc.

    @audi66
    Tija trebuie incalzita si rotita usor. Cea de plastic se intoarce. Nu ai ce papagal sa folosesi ca o rupi. Uite cum arata. Trebuie intoarsa 90 grade. Cea metalica trebuie sa ramana la fel pentru ca selectorul are niste ghidaje

    for-audi-A6L-C6-C6-C7-A4B8-Q5-A5-Q7-shift-gears-core-rod-core-white.jpg_Q90.jpg_.jpg

    Zilele trecute i-am facut o decontaminare cu argila, i-am dat un lustru si o ceara. Aveam si un stop matuit pe care l-am rezolvat cu ocazia asta.

    IMG_0775.jpg
     
    Ultima editare: 14 Sep 2021 la 19:01
    Chriss_Deejay, flav94, dvr și încă o persoană apreciază asta.
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Am intors-o la 7-8 masini pana acum. :)
    Stiu ca trebuie incalzita, dar cu un papagal mic ai o suprafata buna de prindere si rotesti usor in timp ce incalzesti.
    Tu ai bagat surubelnita intre cele 2 urechi de plastic subtire si ai invartit.
    Exista riscul de a rupe sau deforma urechile si nu vrei sa stii ce implica a schimba acea tija.
     
    Ursachi Catalin apreciază asta.
  8. Ursachi Catalin

    Ursachi Catalin 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2018
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI 170CP 2011
    Am inteles ce vrei sa zici acum. Am fost atent, chiar nu a fost risc pentru ca am dat usor. Chiar ma gandeam daca merge sa schimb tija mai degraba ...
     
  9. seba18

    seba18 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 C6 4F Avant, 2.0 TDI CAGB 136 HP, 2009
    Daca tii neaparat sa fie OE, probabil ca merita cei 600 lei pentru un SH ... altfel, e plin Aliexpress-ul de ele, la preturi de la 30-40 de euro in sus. Multi dintre cei care le vand noi pe olx, tot de acolo si le procura.
     
  10. Ursachi Catalin

    Ursachi Catalin 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2018
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI 170CP 2011
    Sunt OE și ce am luat eu
     
    seba18 apreciază asta.
  11. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Intinereste mult interiorul modelul acesta de nuca, e ceea ce trebuie;). Si eu sunt surprins ca nu ai rupt tija, tot un papagal mic am folosit si eu, metoda cu surubelnita nu prea imi inspira incredere, dar bine ca ai reusit sa faci modificarea fara surprize neplacute.
    Astept sa vad cum vor arata trimurile, poate vei prezenta si procedeul:)
     
    Ursachi Catalin apreciază asta.

Distribuie pagina asta