1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A6 4F Avant Daytona Grey

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Ursachi Catalin, 13 Iul 2021.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Ursachi Catalin

    Ursachi Catalin 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 239CP 2011 CDYA
    Mi-am luat azi putin din timp sa retusez putin marginea la discurile de frana pentru ca au inceput sa arate urat si cu jantele noi nu prea da elegant
    IMG_2591.jpg IMG_2593.jpg IMG_2594.jpg

    Mi-a ajuns si manerul pentru retrofit la butonul incuiat/descuiat si pe partea dreapta
    IMG_2595.jpg
     
    rotitza, Peto și Red_ apreciază asta.
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    L-am pus si eu acum putin timp.
    Foarte "util" atunci cand te dai jos sa iei tigari si la nevasta ii arde de glume, cred ca montez manerul vechi inapoi. :)

    upload_2022-3-19_10-1-7.jpeg
     
    Andu333, lowlife, Ursachi Catalin și alți 2 apreciază asta.
  3. Ursachi Catalin

    Ursachi Catalin 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 239CP 2011 CDYA
    Am pus rotile astazi, nu cred ca mai ninge. Am curatat bine si discurile. Cam asta e rezultatul:
    IMG_2636.JPG IMG_2643.JPG IMG_2649.JPG IMG_2659.JPG
    IMG_2655.JPG
     
    George Stoica, rotitza, Peto și alți 8 apreciază asta.
  4. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Trebuie sa o vad și live, blana!
     
    Ursachi Catalin apreciază asta.
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ies in afara aripii ? Pe C6 stiu ca tot ce este sub ET35 iese in afara si arunca pietricelele de pe drum pe marginea aripii.
     
  6. Ursachi Catalin

    Ursachi Catalin 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 239CP 2011 CDYA
    Ies oarecum. Sunt identice cu cele avute anterior. Nu am sesizat sa imi arunce in caroserie ceva. Pe spate incarcata si pe denivelari freaca in izolatia la aripa. Dar asta se intampla f rar
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La fel si mie imi freca cand aveam arcuri Eibach si 18” cu ET35.
    Pe suspensie normala probabil nu freaca.
    Nici eu n-am sesizat nimic, pana mi-am aruncat ochii odata pe buza interioara si era ciupita toata vopseaua, cu inceput de rugina.
    Imi place modelul jantelor cat si culoarea aleasa, sa le invarti cu placere.
     
    Ursachi Catalin apreciază asta.
  8. Peto

    Peto Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8
    Superba mașina , mai ales jantele , au o culoare superba , mult succes in continuare!!
     
    Ursachi Catalin apreciază asta.
  9. Ursachi Catalin

    Ursachi Catalin 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 239CP 2011 CDYA
    Am reusit sa montez fetele de usi cu alcantara si perdelute pe spate. Am facut si retrofitul la butonul de lock/unlock pasager

    IMG_2774.jpg IMG_2773.jpg IMG_2772.jpg

    Pentru cei ce vor sa monteze butonul Lock/Unlock pasager, are 4 fire si se leaga in felul urmator conform pozelor:

    1. Firul MOV/ROSU la pinul 28 din mufa ALBASTRA mare (locasul este liber, trebuie cu tot cu conector)
    2. Firul
    MOV/ALBASTRU la pinul 13 din mufa ALBASTRA mare (locasul este liber, trebuie cu tot cu conector)
    3. Firul
    MARO in firul 5 din mufa ALBASTRA (exista deja fir, se leaga de el)
    4. Firul
    ALBASTRU/GRI in firul 4 din mufa ALBASTRA (exista deja fir, se leaga de el)

    * Firele maro si albastru/gri se pot unii oriunde pe traseu, nu doar in mufa albastra, dar acolo e mai usor.

    La mine nu a trebuit codare, a mers direct. Daca necesita codarea se face pt facelift pe 52-Passenger Door --- Coding-07 --- Long Coding Assistant --- Bit 2 --- Bifeaza Lock/Unlock Button Installed --- OK

    Cam asa arata fetele de usi, la instalarea suportilor pentru perdeluta e un pic de bataie de cap, pentru ca trebuie gasita pozitia si data o mica gaura in rama unde intra surubelul.

    IMG_2779.jpg IMG_2781.jpg IMG_2791.jpg
    IMG_2780.jpg

    Am montat si o sigla de culoare neagra, am luat-o de pe Aliexpress

    IMG_2785.jpg

    A incercat oare cineva daca se potrivesc etrierii de A6/A7 Bitdi ?

    IMG_2787.jpg IMG_2782.jpg
     
    seba18, Andu333, rotitza și alți 4 apreciază asta.
  10. gigi70moldo

    gigi70moldo 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2011
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A6 2000 2.5 TDI V6 Stage 1 220HP / A3 2002 1.9 TDI ASZ Stage 1 170hp(remap+exhaust)
    Am eu 18" cu ET25 si nu freaca cu cauciucurile de iarna(225/45/18) indiferent de cat de incarcata e masina.
    Ontopic: Cred ca cel mai simplu upgrade sunt franele de Q5, etrieri sunt brembo cu 2 pistonase daca nu ma insel, sunt Plug&Play pe A6 c6.
     
    Ursachi Catalin apreciază asta.
  11. soulwise

    soulwise 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 Avant Facelift,2.0 TDIe CAGB, 2010
    O alternativa ar fi etrierele Brembo in 4 pistoane de Macan sau Q5. Sunt ușoare și merg pe discuri de 320
     
    dodi22 și Ursachi Catalin apreciază asta.
  12. Ursachi Catalin

    Ursachi Catalin 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 239CP 2011 CDYA
    Cred ca etrierii de Macan/Q5 sunt mai mici ca cei actuali, nu? As vrea strict pt aspectul vizual. Mai e varianta de A8 de 360mm dar sunt tot asa uratei ca cei actuali
     
  13. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Treci și tu ca toți "băieții" la z17/18
     
    Ursachi Catalin apreciază asta.
  14. soulwise

    soulwise 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 Avant Facelift,2.0 TDIe CAGB, 2010
    Da,ce-i drept sunt mici, pe discuri de 320, dar cred ca sunt variante și pe discuri mai mari. Ideea era că sunt mai ușoare, au 4 pistoane si un aspect plăcut. Desigur dacă vrei mari, treci la z18
    [​IMG]
     
    arazvan2002 și Ursachi Catalin apreciază asta.
  15. Lucian189

    Lucian189 Bronze Member

    Înscris:
    3 Ian 2011
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    BMW 335d
    Nu sunt mai mici.
    Dacă iei în socoteala și portetrierii ce aii ai momentan ,atunci da..
    Dar cu brembo menționat mai sus..mai scazi din greutate ,și o sa ai 4 pistoane vs 1..
     
    Ursachi Catalin apreciază asta.
  16. Ursachi Catalin

    Ursachi Catalin 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 239CP 2011 CDYA
    Multumesc baieti. Vad ce pica mai bine la bani
     
    DonDoneL apreciază asta.
  17. Ursachi Catalin

    Ursachi Catalin 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 239CP 2011 CDYA
    Zilele astea am schimbat culoarea atei la volan, sa fie in ton cu restul din masina. Ata cerata de dimensiunea cele oem am luat de aici. Ata e tratata, nu se scamoseaza.
    Pentru cei care vor sa faca acest lucru, se desface o bucata din ata originala si apoi vii in gauri cu cea de alta culoare. Am lucrat pe portiuni de cativa cativa cm, ca sa nu se desfaca prea rau. In rest rabdare

    IMG_2994.jpg IMG_2995.jpg IMG_3002.jpg
    IMG_3001.jpg
     
    stefan550, George Stoica, george_gopo și alți 6 apreciază asta.
  18. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    De la domn electronist la domn croitor
     
    Ursachi Catalin apreciază asta.
  19. Ursachi Catalin

    Ursachi Catalin 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 239CP 2011 CDYA
    De eram croitor faceam si manerele la usi
     
    DonDoneL apreciază asta.
  20. Ursachi Catalin

    Ursachi Catalin 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 239CP 2011 CDYA
    Am schimbat flansele la amortizoare zilele astea. Pentru ca aveam un set de arcuri de 2.0 S-line 1BV, le am schimbat (doar pe fata momentan) sa mai cobor 1cm masina. Curios ca masina a ramas la aceeasi inaltime ca inainte, cu toate ca intre arcuri e diferenta aia de 1cm. Se mai aseaza ea sau faptul ca si flansele noi sunt mai inalte, practic nu a facut diferenta? Acum am 1BV fata si 1BE spate, dar practic e la fel ca inainte

    52C07BAE-5A51-4554-9CE4-83E0C268E67E.jpeg A120B7F8-2CF9-45AB-B236-D38EEEDFD147.jpeg 6561A5D0-974A-4C21-AE8E-2B120633ECCA.jpeg
     
    soulwise și Peto apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta