1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A6 black love

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Iasmin90, 27 Oct 2016.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Targu - Jiu / Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Daca ar avea nenea cu furtnul si o laveta de microfibra ai avea masina spalata la plecare :p

    Acelasi Valvoline doar ca 5w-40 folosesc si eu, nu completez in 10k km.
     
  2. Iasmin90

    Iasmin90 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 C6 ,2.0 TDI CAGB,2009
    @MarianMaxx din ceea ce am observat eu la filtre la schimbare acum o sa fac schimbul la 10k de acum inainte si din cele 12k am peste 5k facuti pe autostrada afara!
    @paul14 Mai bine ma lipsesc de atingerile lui...:)))

    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  3. Iasmin90

    Iasmin90 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 C6 ,2.0 TDI CAGB,2009
    Si am fost putin pe la inaltime
    [​IMG][​IMG]
    Saptamana aceasta am facut decontaminare plus ceara si qd peste toate de la bilt hamber.
    Astazi am schimbat si bujiile,aveam eroare pe bujia4 si am zis sa le schimb pe toate 4 [emoji3][emoji3]

    [​IMG]

    Am mers pe Beru ,la fel erau si pe masina.
    Au iesit foarte usor am vazut ca aveau pasta pe ele ,am pus si eu la cele noi sa nu avem surprize in viitor [emoji3]

    Si intr-un final maine ajung sa schimb uleiu+filtru motor si ulei cutie la mai bine de 1 saptamana de cand am schimbat filtrele...[emoji20][emoji20]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  4. Bogda_n

    Bogda_n 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 4F2C6 3.0 TDI (CDYA) 2010
    ce opacitate au foliile?

    felicitari penntru modul in care o intretii
     
  5. Iasmin90

    Iasmin90 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 C6 ,2.0 TDI CAGB,2009
    @Bogda_n nu stiu au fost puse de catre @ekkoman82(fostul proprietar) cred ca sunt 50% peste tot.
    Multumesc @Kspic pt sugestia de ulei,e altceva zici ca e alt motor fata de castrol.
    Si dupa schimbul de ulei din cutie zici ca am alta cutie de viteze,uleiul avea doar 30k km...
    Astazi a fost ziua LED pt masina
    [​IMG][​IMG]
    Am pus LED si pe interior dar nu am mai facut poze
    Si dupa ceva timp indelungat footrest-ul de C6 [​IMG]

    PS:"Scuzati mizeria din masina,nu am avut timp de ea,am stat numa la aranjat tigle pe acoperisuri...[emoji20][emoji20][emoji20]"


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Ultima editare: 19 Sep 2017
  6. lucaflo26

    lucaflo26 Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 2011 S- line 170 HP cod CAHA
    Arată bine footrest. Nu te-ai chinuit putin la pedala de accelerație?

    Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk
     
  7. Iasmin90

    Iasmin90 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 C6 ,2.0 TDI CAGB,2009
    @lucaflo26 lucrez in domeniu de productie pedale,fix pentru audi.
    Stiu cat te chinui cand e toata pedala libera asa ca am recurs la putina vaselina sa ma ajute...[emoji23][emoji23][emoji23]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    lucaflo26 apreciază asta.
  8. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A6 C6 Avant Quattro 3.0TFSi
    arata bine cu pedalele si footrest-ul de RS. Arata tare bine masina, o admiram de cand era @eKKoMan82, cine nu o stie cu siguranta se gandeste ca e un 3.0tdi dupa infatisarea asta de bad boy in costum :). Hai si cu schimbatorul de viteze, ala lipseste si ar completa interiorul.
     
  9. Iasmin90

    Iasmin90 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 C6 ,2.0 TDI CAGB,2009
    Multumesc frumos @mik15 e pe drum si schimbatorul de viteze si sper curand sa ajung sa o fac un 2.0 TDIe + :)))
     
  10. Iasmin90

    Iasmin90 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 C6 ,2.0 TDI CAGB,2009
    Sambata dimineata am avut surpriza neplacuta dupa un drum de 25 km sa mi se aprinda in bord palpaind becul de bujii.
    In momentul in care am repornit masina am auzit un scrasnet de plastic si am stiu ca ceva e NOK.
    Am pus VCDS pe ea cu urmatoarea eroare.
    [​IMG]
    Problema aparea la 2 sec de la pornire si intradevar confirma eroarea ca , clapeta este moarta...
    Astazi am comandat alta,tot azi a venit si tot azi am si inlocuit, tot acelasi furnizor ca si OEM , VDO/Continental [emoji3]
    Ce altceva putea sa fie decat dinti rupti la rotita de plastic....[emoji20][emoji20][emoji20]
    [​IMG]

    Si daca tot am fost pe acolo am curatat si EGR-ul din nou
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Din pacate acum am verificat mai bine si este nevoie sa dau jos admisia sa o curat,nu imi vine sa cred cat dezastru face acest EGR in admisie tinand cont de faptul ca furtunul de admisie este relativ curat.
    Trebuie sa imi programez 1 zii pentru lucrul acesta.





    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Ultima editare: 2 Oct 2017
    paul14 apreciază asta.
  11. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 Allroad
    Hai, capul sus...ce ai tu acolo sunt lucruri cunoscute ca fiind slabiciuni ale concernului.
    Masina arata impecabil..o vad zilnic in paecare.

    O solutie pt. rotita de la clapeta cred ca ar fi printarea ei 3D !

    Spor
     
    Iasmin90 apreciază asta.
  12. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A6 C6 Avant Quattro 3.0TFSi
    cursed be the day the diesel came to this world era un citat parca din J Clarkson :), dar mai rau e cu ziua in care s-a implementat EGR asta, si eu ma tot gandesc ca l-as elimina, singurul incovenient e faptul ca se va incalzi mai greu motorul, cel putin pe asta l-am retinut eu ca fiind cel mai grav, altfel toate celelalte ar fi pro...
     
  13. Iasmin90

    Iasmin90 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 C6 ,2.0 TDI CAGB,2009
    @Red_ Multumesc frumos,din pacate este cam murdara,dar ne vom ocupa de acest aspect
    @mik15 Eu din pacate fac naveta 4km pana la job (Vara) si iarna fac traseu alternativ de 15km sa se incalzeasca cat de cat motorul,asadar pentru moment nu ma gandesc sa il scot.
     
  14. Iasmin90

    Iasmin90 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 C6 ,2.0 TDI CAGB,2009
    Fresh from the delivery man
    [​IMG]

    Momentan cele de pe spate trebuie sa astepte,a trebuit clapeta schimbata fix inainte de salar...[emoji20][emoji20][emoji20]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Tudor.r, Andu333, gabitza121 și alți 3 apreciază asta.
  15. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A6 C6 Avant Quattro 3.0TFSi
    astea-s de B8?
     
    Iasmin90 apreciază asta.
  16. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nu Mihai, sunt de A3 8P, A6 C6 si Q7.
     
    Iasmin90 apreciază asta.
  17. Iasmin90

    Iasmin90 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 C6 ,2.0 TDI CAGB,2009
    @mik15 colegul @Red_ a avut de B8 pe C6-le lui inainte sa il dea,trebuie adaptate,frezate putin pe lateral!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  18. Iasmin90

    Iasmin90 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 C6 ,2.0 TDI CAGB,2009
    Dupa indelungi nervi cu broasca de la usa soferului , totul sa rezolvat astazi cu ajutorul lui @Al Bundy si tind sa i multumesc pe aceasta cale pentru ajutor!!
    [​IMG]

    De asemenea am montat si butoanele primite ieri ...[emoji7][emoji7][emoji7][​IMG]




    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Tudor.r, Andu333, eKKoMan82 și alți 3 apreciază asta.
  19. Iasmin90

    Iasmin90 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 C6 ,2.0 TDI CAGB,2009
    Fiindca este aproape 1 an de cand am negresa si ne intalegem foarte bine unul cu celalalt a primit un stage 1 light cu egr&dpf off.

    Before

    131 hp & 306nm
    [​IMG]

    After

    165hp & 371 nm

    [​IMG]

    La motor exista loc de mai mult insa eu am vrut sa ramanem asa sa fie safe cutia.

    Astazi am vopsit si etrierii de pe spate.
    Pentru cei de pe fata momentan cochetez cu ideea sa fac upgrade la 3.0 tdi(daca stiti ceva PM me)

    Before

    [​IMG]

    After
    [​IMG]

    In realitate diferenta este mult mai mare decat ce se vede in poze.

    O poza cu un nr de km interesanti

    [​IMG]


    Ps “ scuzati jantele murdare”





    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Andu333, cogdao, paul14 și alți 3 apreciază asta.
  20. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Daca nu iti place sa speli jantele, spune unde iti lasi masina ca te scap eu de ele. :)
    Cum se simte acum masina, pare mai usoara?
    Multi kilometri inainte fara "cearta" intre voi! :icon_thumright:
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta