1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A6 C6 2010 - 2.7 TDI quattro

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de turbo_diessel, 9 Mar 2019.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca aveai plafonul gri clasic, nu mai era asa mare impactul vizual ziua, cu firul ala alb acolo.
    Efectul imi place, culoarea in schimb nu (oricum gusturile nu se discuta, deci e irelevant).
    Dar la ce interior ai, cu volanul ala, un alb sau rosu in loc de acel albastru spalacit era nemaipomenit.
     
    AndreiF92 apreciază asta.
  2. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    In poze intr-adevar nu se vede asa de bine insa in realitate nu este deloc spalacit. Initial am comandat totul pe rosu insa cand am vazut ce fel de rosu este( mai mult portocaliu:keule:) am renuntat si am comandat aceasta culoare, alb categoric nu vreau:)
     
  3. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Trebuia să mergi pe alb,dar exact cum s-a mai zis:gusturile nu se discuta
     
  4. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Nu e nimic batut in cuie, le pot schimba oricand cu alta culoare daca nu imi mai place cum arata. Ideea e ca nici nu am mai vazut alte modele de C6 facute asa cu alb sau rosu, inclusiv plafoniera, ca sa imi fac o idee cum va arata. Vreau sa le fac astfel incat daca vreau sa schimb culoarea sa dau jos doar ornamentul de pe portiera, sa nu mai fie nevoie sa dau jos toata fata, astfel schimbatul va fi o treaba de 5 minute. La plafoniera este iar simplu si rapid de schimbat acum ca instalatia e pe pozitie si stiu care e procedura.
     
  5. manzzotty 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2013
    Locație:
    Predeal
    Masina:
    A4 B9 - 2016 - Blue
    Salutare ! Mie imi place foarte mult cum arata interiorul tau, culoarea este super ! Parerea mea este ca se potriveste ! Bafta !
     
    turbo_diessel apreciază asta.
  6. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Am terminat si portierele fata. Initial am facut legaturile pe pinul 8 (Ambient Lighting Strip) dar nu am fost multumit de luminozitate, chiar daca din reglaj din MMI era la maxim asa ca am mutat pe pinul 4 (iluminare butoane) , acum se vede ceva mai luminos, nu foarte tare, nu e deranjant. Un alt motiv pentru care am facut legaturile pe pinul 4 si nu 8 a fost ca am observat ca luminile stateau aprinse chiar si in timpul zilei, credeam ca sunt activate odata cu functia Auto al senzorului de lumina insa nu a fost asa. Nu stiu daca e asa si la cei cu pachetul lumini din fabrica, eu nu am avut acest pachet, a trebuit sa activez inclusiv meniul Ambience Lighting din MMI. Deci toate legaturile atat de la portierele fata cat si spate le-am facut pe pinii destinati iluminarii butoanelor, reglajul din Ambience Lighting ramanand doar pentru luminile de la picioare, nu ma deranjeaza pana la urma lucrul acesta.
    Pentru portierele fata a trebuit sa dau niste gauri pentru a putea trece cu "El wire" pe partea cealalta, asa cum se vede in poze, la cele din spate nu a fost nevoie, avand suficient spatiu la dispozitie.
     
    mirceacml, Iulian06, DSF și încă o persoană apreciază asta.
  7. manzzotty 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2013
    Locație:
    Predeal
    Masina:
    A4 B9 - 2016 - Blue
    Buna treaba ai facut ! Imi place mult culoarea! Cand termini acest proiect ai sa vezi ca o sa dai luminozitatea la jumate (depinde de gusturi) ! Dar arata super bine !
     
    turbo_diessel apreciază asta.
  8. DSF

    DSF Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi Q5 2.0TDI 190CP CNHA 2015
    superb :hubbahubba:
     
    turbo_diessel apreciază asta.
  9. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    @manzzotty multumesc pentru apreciere. Cand stai in masina, indiferent de pozitie nu poti vedea firul propriu-zis, e ascuns sub ornament, la aproximativ 3 mm de partea inferioara a ornamentului, deci nu e deranjant pentru vedere. Am facut pozele anumit asa mai de jos ca sa se poata vedea cat de cat ceva. Cand am zis ca mi s-au parut slabe luminile cand le-am conectat pe pinul destinat luminii ambientale ma refeream ca era aproximativ la fel ca si la modelele cu lumini ambientale OEM, care mi se par relativ slabe, nu degeaba schimba unii ledul de 3mm cu unul de 5. Acum mi se pare numai bine, cel putin dupa parerea mea:)
    @DSF multumesc:hi:
     
    Iulian06 apreciază asta.
  10. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Intr-un final a ajuns si interfata Apple Carplay/Android Auto + camerele fata/spate. Initial nu eram hotarat ce sa aleg intre o unitate cu Android de 10.25" ce lucra in paralel cu MMI-ul masinii, sa fac retrofitt la MMI 3G+ sau o interfata Carplay/Android Auto, dar cert era ca doream un upgrade pe partea de multimedia. Castigatoare a iesit varianta 3:) cu toate ca eram setat pe navigatia Android dar dupa mai multe dezbateri am ramas parca descurajat . Am zis totusi sa merg pe varianta aceasta deoarece suporta si camera fata+spate , are intrare USB si HDMI , suporta conectarea atat prin cablu cat si wireless cu telefonul si este compatibila si cu MMI 3G+, in caz ca pe viitor ma gandesc sa fac si pasul acesta , mai alas daca voi gasi ceva la un pret bun. Urmeaza sa o instalez si sa vad exact ce poate. Voi reveni cu feedback...
     
    FelineQuattro, stefan550, Iulian06 și alți 3 apreciază asta.
  11. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Interfata arata ca a mea. Sunt curios cu ce versiune de soft vine. Ce telefon ai, android (ce model si versiune Android) sau IPhone? Cu Iphone merge f bine pe wireless. Mie android imi face figuri si se deconectează repede, e posibil sa am eu un bug la retelele wifi pe 5GHz sau Google a facut praf aplicația. Ca sa scapi de ecou in convorbiri (daca vei avea) găsești niste indicatii de reglaj pe rsnav.com.

    Succces si felicitări pt alegere. E alta viața cand ai Waze pe display si muzica preferata.
     
    turbo_diessel apreciază asta.
  12. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Am reusit sa instalez si interfata si sa fac ceva teste. Am avut ceva de furca sa scot aerisirea centrala dar am reusit intr-un final. In legatura cu montajul nimic deosebit, totul e p&p, dar cei care vor sa mai fac asa ceva la C6 ii sfatuiesc sa conecteze mai intai mufa de la climatronic ( cea cu 16 pini) si apoi mufa quadlock ce se conecteaza la unitatea MMI. Daca faceti invers( cum am facut eu mai intai:)) si veti conecta mai intai conectorul ce intra in MMI nu veti avea suficienta lungime la cablaj sa conectati mufa de la climatronic. Dupa montaj am intrat in green menu/diagnose/settings si la AMI/AUX am activat varianta 1/8( asta e valabil pentru cei ce nu au AMI din fabrica sau nu il au deja activat) si apoi restart la MMI. Apoi se apasa tasta Media si se selecteaza ca sursa External audio input. Se tine apasata tasta Nav cateva secunde si se va afisa meniul principal al interfetei .
    @arazvan2002 multumesc pentru urari:hi: Eu am folosit ca si telefon un Samsung S8 cu Android 9. Din pacate nu am reusit sa ma conectez wireless la Android Auto, doar prin USB si am facut mirrorlink cu Autolink, tot prin USB evident. Cred ca telefonul meu nu e compatibil, sau nu am facut eu ceva bine la setari:think:. Nu stiu ce versiune de soft ai tu la interfata, dar am pus o poza cu versiunea mea.
    Deocamdata am lasat mufa USB in torpedou, dar ma gandesc sa o mut undeva pe consola sau sub cotiera ca sa fie facila conectarea telefonului, ceva asemanator ca la A6 C7.
    Am facut si un test "la rece" cu camerele fata/spate sa vad daca functioneaza. Camera spate se vede foarte clar, dar cea fata e net inferioara, insa nu e asa mare problema:). Inca nu imi este clar cum sa conectez camera fata astfel incat sa comute pe ea atunci cand trec din R in D dar urmeaza sa mai studiez problema.
     
    FelineQuattro, stefan550, Iulian06 și alți 5 apreciază asta.
  13. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Vad ca meniul interfetei e diferit putin fiindca ai un soft mai nou. Instaleaza-ti ultimul apk de android auto pe telefon si ar trebui sa mearga, o sa il poti accesa de la Wired Auto. Pentru wireless, cauta pe net articole despre android auto wireless. Trebuie activat meniul de developer in aplicatie pe telefon. Apoi te conectezi pe wifi si bluetooth. Eu am luat o mufa USB, cea din poza, cu cablul acela ca sa inlocuiesc pe cea de AUX din cotiera, dar zace de cateva luni in masina.
    mufa usb.png
     
  14. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Multumesc @arazvan2002 pentru indicatii:hi:Am mai tras o privire si asupra prezentarii masinii tale si intrand pe pagina celor de la rsnav am dat de un tutorial foarte util pe site-ul celor de la xda-developers, guru in materie de Android :). Ce mai trebuia sa fac era sa activez Developer setting in aplicatia Android Auto de pe telefon si apoi sa bifez optiunea "add wireless projection to settings" . Ce mai trebuia sa fac si nu am facut ( nu scria nicaieri in instructiuni) era ca atunci cand se conecteaza telefonul si imi arata iconita de la Android Auto pe display la MMI sa dau enter pe ea.
    Acum merge totul fara probleme. Daca a mai intampinat cineva aceleasi dificultati ca si mine poate sa traga o privire pe acest tutorial:
    https://www.xda-developers.com/wireless-android-auto-any-android-phone/
    Daca e cineva interesat de interfata ce am cumparat-o eu, o poate lua din link-ul de mai jos:
    https://www.aliexpress.com/item/4000801668805.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dPLENt1
     
    seba18 apreciază asta.
  15. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    La masina s-au mai schimbat cate una alta in ultima vreme. Vara aceasta daca tot am reusit sa vin in Romania in concediu am zis sa schimb cureaua de accesorii si cureaua de transmisie impreuna cu rolele/intinzatoarele aferente si pompa de apa. Avand deja aproximativ 9000 km de la ultimul service si asteptandu-ma inca un drum de 2000+ km am facut si schimbul de ulei ( am incercat Ravenol de data aceasta) si filtre, exceptand cel de polen, Am cumparat si un filtru de habitaclu exterior si am zis ca le voi monta impreuna ( nu am apucat inca nici pana in prezent:)). Un alt lucru care ma deranja enorm era un zgomot deranjant atunci cand treceam peste denivelari, ziceai ca trebuiau schimbate toate articulatiile, sau ca era ceva uzat la suspensia pneumatica, eram pregatit pentru ce e mai rau dar din fericire am scapat usor, au trebuit schimbate doar niste capete de la bara antiruliu, fiind foarte uzate. Nu ma gandeam ca din cauza lor se poate auzi asa de urat in toata masina, dar odata cu schimbarea lor totul a revenit la normal.
    Nu am avut probleme majore cu masina, dar cam de aproximativ un an ma bantuiau erorile de EGR si sonda lambda, plus bujia nr 4 arsa. Nu ma deranja cu nimic, masina se comporta normal, doar din cand in cand se aprindea martorul check engine. Anul trecut am facut si o curatare completa a admisiei si tot ce tine de ea, EGR, clapetele de admisie, narile , etc. dar de eroare nu scapasem dar neavand efecte vizibile asupra comportamentului masinii am zis sa o las asa, insa vara aceasta am observat o oarecare scadere de putere, mai ales prin muntii cei frumosi ai patriei noastre( datorata cred si functionarii necorespunzatoare a sondei lambda) nu mai tragea a 240 de cai, asa ca am comandat piesele si weekend-ul acesta mi-am facut timp sa le schimb , imprumutand garajul unui prieten. Aveam ceva emotii cu bujia, sa nu se rupa in chiuloasa insa am scos-o relativ usor, fiind surprinzator de curata. Am folosit lichid de frana, pe forum fiind scrise mai multe variante, insa aceasta aveam la indemana, cred ca a fost eficient din moment ce a iesit usor. Stiu ca trebuia mai intai sa scot bujia si apoi sa o comand insa din lipsa de timp am facut invers. Macar acum stiu ca am bujii Beru si nu Bosh cum am comandat eu:).
    Am avut putin chin si cu senzorul de oxigen, datorita pozitiei in care se afla, mi-am comandat 2 tipuri de chei, nestiind care va functiona mai bine in cazul meu, pana la urma unul s-a dovedit castigator si anume modelul negru din poza, cel putin pentru mine(amator si pasionat) , poate pentru profesionisti merge si celalalt model.
    Nici egr-ul nu a vrut sa iasa usor, insa dupa putina convingere s-a dat batut.Fiind curatat cu un an in urma nu prea am avut ce sa vad la el, doar depuneri minore, problema lui fiind la partea electrica , ma gandesc. Cand voi avea timp il voi desface sa vad.
    Dupa ce am pus totul la loc, am scanat din nou masina, am sters erorile si din fericire am scapat de toate si am recuperat caii pierduti :sly:, masina se simte din nou ca inainte.
    Avand in vedere ca am avut destul de mult timp erori pe ECU cred ca ar fi indicat sa fac si o regenerare fortata a DPF-ului, initial nu am stiut ca daca ai erori pe motor,fie chiar si o bujie arsa, regenerarea nu mai are loc, de asta si am stat linistit atata timp:keule:, am aflat ulterior rasfoind forumul in cautare de informatii in topicurile dedicate pentru problemele ce le aveam cu EGR-ul, sonda lambda si bujia, asa ca multumesc colegilor:hi:.

    3 Faults Found:
    008598 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
    P2196 - 000 - Signal too High (Rich)

    01652 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13)
    P0674 - 000 - Electrical Fault - Intermittent

    001025 - EGR System
    P0401 - 000 - Insufficient Flow - Intermittent
     
    Ultima editare: 12 Oct 2020
    DrLexic și george_gopo apreciază asta.
  16. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Au trecut deja 10000 km de la ultimul schimb(vara trecuta in concediu in Romania) asa ca a venit vremea pentru urmatorul. Am ajuns la 300000 km, am cumparat masina in August 2017 la 223000 km deci am facut cam 77000 km in 4 ani fara sa am probleme majore(pana acum), am schimbat doar consumabilele , o bujie, un EGR, si sonda lambda, e ok zic eu. Am mers pe acelasi ulei folosit anterior Ravenol VMP 5W-30 etc ( se vede in poza) si filtre Mahle. Am vrut sa montez si filtru de polen aditional dar e prea mult de munca asa ca am renuntat. Ideea era sa poata fi montat mai usor decat cele 2 filtre ce se monteaza in interior insa nu e asa. Am pus de asemena si alta bujie pe cilindrul nr. 4, o aveam arsa asa cum se vede in postul anterior insa am pus Bosh in loc de Beru, nestiind exact ce model am. Acum am pus ce trebuie ca sa stau linistit.
    De data asta am zis sa fac eu schimburile ( pana acum fie din lipsa de timp sau de loc am dus-o la mecanic) , am zis ca va fi o operatie de rutina, dar am avut parte de 2 surprize.
    Prima este ca mecanicul ce a facut ultimul schimb a pus silicon la busonul de scurgere a uleiului, si acum nu stiam daca fie nu a pus garnitura, fie a stricat filetul sau altceva asa ca am cumparat buson si garnitura noua si apoi m-am apucat sa schimb uleiul si filtrele ( deci a trebuit sa aman cu cateva zile operatiunea)
    A doua surpriza a fost ca am gasit peretii de la chiuloasa stanga si tot ce se mai afla pe acolo plina de zgura, la prima vedere arata ca un plastic topit, erau turturi peste tot, pe conducte, cabluri , carcasa la filtrul de aer. Am crezut ca tot "Dorel" a mai facut o trasnaie pentru ca imi schimbase si cureaua de accesorii si de transmisie impreuna cu rolele si pompa de apa.
    Peste cateva zile am dus-o la mecanic sa ii faca o constatare ( alt mecanic, nu "Dorel" ) si raspunsul a fost dat imediat: saibele de la injectoare. Si intr-adevar asa a fost, dupa cum se poate vedea si in poza. Bancul stang a fost cel mai afectat, cel drept avea si el inceput de sfarsit.
    Au fost inlocuite si acele oring'uri mici de retur si garniturile de la capacele de pe chiuloase . Problema a fost rezolvata, am scapat si de zanganitul acela enervant ( eu credeam ca era de la lanturile de distributie) si nu mai are acea intarziere cand o pornesc, porneste instant.
     
    DrLexic și asusx51r apreciază asta.
  17. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Daca tot am avut ITP-ul saptamana asta am zis sa schimb si cauciucurile, ca sa nu am surprize neplacute. Anterior am avut Pirelli Cinturato P7 Blue, pe care le-am pus la 233554km in 2017 deci m-au tinut cu brio 4 ani si inca nu au ajuns la limita dar aveam un cauciuc ciupit pe suprafata de rulare. Acum la 300000 km am ales Dunlop Sport Maxx RT2, am vrut neaparat clasa A la ploaie, aici cum ploua mult si frecvent e necesar. Spre deosebire de Pirelli care erau clasa B la consum , modelul acesta are clasa C insa sunt ceva mai putin zgomotoase. Foarte mult nu am mers cu ele dar sper sa fie ok. Era cat pe ce sa iau o firma chinezeasca, erau mult mai ieftine, cam in jumatate la pret si care aveau numai review'uri pozitive dar parca nu am vrut sa ma risc ( Landsail).
     
    AudiFannn apreciază asta.
  18. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Te-au tinut bine acele Pirelli.
    Am mers si eu 65.000km cu Michelin Primacy 3 si mai aveau peste 3.5mm(le-am masurat).
    Erau si ele cam zgomotoase, parca mai zgomotoase fata de cele de iarna (Pilot Alpin 4)...dar poate conta si faptul ca cele spate era cu 30mm mai late fata de cele de iarna.

    Acum am Bridgestone Turanza...ff zgomotoase si astea insa sigur vor tine multi km
     
  19. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    @traian si decebal da, am fost foarte multumit de modelul acesta de Pirelli, s-au comportat bine si pe ploaie si la viteza pe Autobahn pe Germania, si in viraje. Puteam sa fi cumparat tot modelul acesta dar am zis totusi sa fac o schimbare

    In legatura cu modificarile, am instalat intr-un final si camera, dar nu sunt chiar multumit. Nu de camera in sine, de ea sunt multumit, de claritate, de cum se integreaza insa nu sunt multumit de interfata Carplay/Android auto montata anul trecut care suporta camera de retur. Pana la urma nu ma deranjeaza ca nu am traiectorie dinamica dar ce nu imi place e faptul ca nu imi afiseaza grafic senzorii fata spate asa cum ar fi in varianta de fabrica. Deocamdata ramane asa, dar dupa vacanta cred ca voi renunta la interfata Carplay pentru ca si asa nu o folosesc si voi cumpara o interfata dedicata pentru camera. Am montat la un apropiat o interfata aftermarket pentru camera, pe un A6 C7 si functioneaza ca din fabrica, inclusiv cu traiectorie dinamica si afisare grafica senzori fata spate. Ramane sa ma interesez totusi daca navigatia cu Android dedicata suporta afisarea senzorilor, inca nu mi-am luat gandul de la ea dar daca nici ea nu suporta atunci renunt si la ideea asta si ma conformez doar cu o interfata pentru camera.
    De precizat ca a trebuit sa modific putin suportul in care vine montat manerul impreuna cu camera, a trebuit sa dau o gaura pentru a putea trece cu cablajul camerei si apoi a trebuit sa dau 2 gauri in maner pentru a putea sa il prind in cele 2 suruburi originale. In rest montajul a fost destul de simplu.
    Cine e interesat de camera, aici este linkul de pe Aliexpress:
    € 20,39 19%OFF | HD AHD 1280x720P MCCD Starlight Night Vision 170 Degrees Fisheye Lens Car Trunk Handle Camera For Audi A3 A4 A6 A6L S5 Q7
    https://a.aliexpress.com/_msrtfot

    Stiu ca MMI 3G High suporta direct camera aftermarket fara alte interfete. Pe A4 B8 merge sigur dar nu stiu daca se aplica si pentru A6 C6. Am facut codarile atat in 5F pentru afisare meniu camera cat si modulul de parcare insa fara succes, nu imi afiseaza meniul de camera atunci cand dau in retur.
    Pentru cei interesati, conexiunile in mufa quadlock pentru intrarea de camera sunt : conectorul B, pinii 5 ( FBAS wire (-) from reversing camera ) si 11 ( FBAS wire (+) from reversing camera.
     
    Ultima editare: 17 Iun 2021
    Iulian06 apreciază asta.
  20. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Cum trimurile mele de aluminiu brushed nu arata in cea mai extraordinara stare( proprietarul anterior cred ca a avut cuie in loc de degete) si nici nu am gasit o metoda sa le aduc la starea initiala am zis sa fac o schimbare de look . Dupa multe cautari am gasit in sfarsit un set complet de trimuri + consola in ideea de a le face piano black, ideea ma bantuia de multa vreme. Au fost cam greu de gasit pentru ca majoritatea nu au locas pentru butoanele de memorii. Consola este prevazuta cu buton Easy go si cum eu nu am functia asta am fost fortat sa cumpar buton si mufa (multumesc @audi66 pentru coduri).
    Butonul are cod 4F1 905 217 E si mufa are cod 8L0 971 883 dar se gasesc si in topicul dedicat pentru A6 C6 pentru cine mai este interesat.
    Trimurile provin de pe un C6 facelift din Cehia, butonul din China si mufa din Polonia.
    De acum va trebui sa separ trimurile, "lemnul" de rama de aluminiu, si la fel si consola, sa o desfac bucatele pentru a se putea vopsi elementele cum trebuie.
     
    Iulian06 și Andu333 apreciază asta.

Distribuie pagina asta