1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A6 C6 2010 - 2.7 TDI quattro

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de turbo_diessel, 9 Mar 2019.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Daca aveai plafonul gri clasic, nu mai era asa mare impactul vizual ziua, cu firul ala alb acolo.
    Efectul imi place, culoarea in schimb nu (oricum gusturile nu se discuta, deci e irelevant).
    Dar la ce interior ai, cu volanul ala, un alb sau rosu in loc de acel albastru spalacit era nemaipomenit.
     
    AndreiF92 apreciază asta.
  2. turbo_diessel

    turbo_diessel 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    In poze intr-adevar nu se vede asa de bine insa in realitate nu este deloc spalacit. Initial am comandat totul pe rosu insa cand am vazut ce fel de rosu este( mai mult portocaliu:keule:) am renuntat si am comandat aceasta culoare, alb categoric nu vreau:)
     
  3. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brasov/Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Trebuia să mergi pe alb,dar exact cum s-a mai zis:gusturile nu se discuta
     
  4. turbo_diessel

    turbo_diessel 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Nu e nimic batut in cuie, le pot schimba oricand cu alta culoare daca nu imi mai place cum arata. Ideea e ca nici nu am mai vazut alte modele de C6 facute asa cu alb sau rosu, inclusiv plafoniera, ca sa imi fac o idee cum va arata. Vreau sa le fac astfel incat daca vreau sa schimb culoarea sa dau jos doar ornamentul de pe portiera, sa nu mai fie nevoie sa dau jos toata fata, astfel schimbatul va fi o treaba de 5 minute. La plafoniera este iar simplu si rapid de schimbat acum ca instalatia e pe pozitie si stiu care e procedura.
     
  5. manzzotty 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2013
    Locație:
    predeal
    Masina:
    A4 B9 - 2016 - Blue
    Salutare ! Mie imi place foarte mult cum arata interiorul tau, culoarea este super ! Parerea mea este ca se potriveste ! Bafta !
     
    turbo_diessel apreciază asta.
  6. turbo_diessel

    turbo_diessel 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Am terminat si portierele fata. Initial am facut legaturile pe pinul 8 (Ambient Lighting Strip) dar nu am fost multumit de luminozitate, chiar daca din reglaj din MMI era la maxim asa ca am mutat pe pinul 4 (iluminare butoane) , acum se vede ceva mai luminos, nu foarte tare, nu e deranjant. Un alt motiv pentru care am facut legaturile pe pinul 4 si nu 8 a fost ca am observat ca luminile stateau aprinse chiar si in timpul zilei, credeam ca sunt activate odata cu functia Auto al senzorului de lumina insa nu a fost asa. Nu stiu daca e asa si la cei cu pachetul lumini din fabrica, eu nu am avut acest pachet, a trebuit sa activez inclusiv meniul Ambience Lighting din MMI. Deci toate legaturile atat de la portierele fata cat si spate le-am facut pe pinii destinati iluminarii butoanelor, reglajul din Ambience Lighting ramanand doar pentru luminile de la picioare, nu ma deranjeaza pana la urma lucrul acesta.
    Pentru portierele fata a trebuit sa dau niste gauri pentru a putea trece cu "El wire" pe partea cealalta, asa cum se vede in poze, la cele din spate nu a fost nevoie, avand suficient spatiu la dispozitie.
     
    mirceacml, Iulian06, DSF și încă o persoană apreciază asta.
  7. manzzotty 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2013
    Locație:
    predeal
    Masina:
    A4 B9 - 2016 - Blue
    Buna treaba ai facut ! Imi place mult culoarea! Cand termini acest proiect ai sa vezi ca o sa dai luminozitatea la jumate (depinde de gusturi) ! Dar arata super bine !
     
    turbo_diessel apreciază asta.
  8. DSF

    DSF 6th Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi Q5 2.0TDI 190CP CNHA 2015
    superb :hubbahubba:
     
    turbo_diessel apreciază asta.
  9. turbo_diessel

    turbo_diessel 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    @manzzotty multumesc pentru apreciere. Cand stai in masina, indiferent de pozitie nu poti vedea firul propriu-zis, e ascuns sub ornament, la aproximativ 3 mm de partea inferioara a ornamentului, deci nu e deranjant pentru vedere. Am facut pozele anumit asa mai de jos ca sa se poata vedea cat de cat ceva. Cand am zis ca mi s-au parut slabe luminile cand le-am conectat pe pinul destinat luminii ambientale ma refeream ca era aproximativ la fel ca si la modelele cu lumini ambientale OEM, care mi se par relativ slabe, nu degeaba schimba unii ledul de 3mm cu unul de 5. Acum mi se pare numai bine, cel putin dupa parerea mea:)
    @DSF multumesc:hi:
     
    Iulian06 apreciază asta.
  10. turbo_diessel

    turbo_diessel 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Intr-un final a ajuns si interfata Apple Carplay/Android Auto + camerele fata/spate. Initial nu eram hotarat ce sa aleg intre o unitate cu Android de 10.25" ce lucra in paralel cu MMI-ul masinii, sa fac retrofitt la MMI 3G+ sau o interfata Carplay/Android Auto, dar cert era ca doream un upgrade pe partea de multimedia. Castigatoare a iesit varianta 3:) cu toate ca eram setat pe navigatia Android dar dupa mai multe dezbateri am ramas parca descurajat . Am zis totusi sa merg pe varianta aceasta deoarece suporta si camera fata+spate , are intrare USB si HDMI , suporta conectarea atat prin cablu cat si wireless cu telefonul si este compatibila si cu MMI 3G+, in caz ca pe viitor ma gandesc sa fac si pasul acesta , mai alas daca voi gasi ceva la un pret bun. Urmeaza sa o instalez si sa vad exact ce poate. Voi reveni cu feedback...
     
    FelineQuattro, stefan550, Iulian06 și alți 3 apreciază asta.
  11. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    Bucuresti/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Interfata arata ca a mea. Sunt curios cu ce versiune de soft vine. Ce telefon ai, android (ce model si versiune Android) sau IPhone? Cu Iphone merge f bine pe wireless. Mie android imi face figuri si se deconectează repede, e posibil sa am eu un bug la retelele wifi pe 5GHz sau Google a facut praf aplicația. Ca sa scapi de ecou in convorbiri (daca vei avea) găsești niste indicatii de reglaj pe rsnav.com.

    Succces si felicitări pt alegere. E alta viața cand ai Waze pe display si muzica preferata.
     
    turbo_diessel apreciază asta.
  12. turbo_diessel

    turbo_diessel 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Am reusit sa instalez si interfata si sa fac ceva teste. Am avut ceva de furca sa scot aerisirea centrala dar am reusit intr-un final. In legatura cu montajul nimic deosebit, totul e p&p, dar cei care vor sa mai fac asa ceva la C6 ii sfatuiesc sa conecteze mai intai mufa de la climatronic ( cea cu 16 pini) si apoi mufa quadlock ce se conecteaza la unitatea MMI. Daca faceti invers( cum am facut eu mai intai:)) si veti conecta mai intai conectorul ce intra in MMI nu veti avea suficienta lungime la cablaj sa conectati mufa de la climatronic. Dupa montaj am intrat in green menu/diagnose/settings si la AMI/AUX am activat varianta 1/8( asta e valabil pentru cei ce nu au AMI din fabrica sau nu il au deja activat) si apoi restart la MMI. Apoi se apasa tasta Media si se selecteaza ca sursa External audio input. Se tine apasata tasta Nav cateva secunde si se va afisa meniul principal al interfetei .
    @arazvan2002 multumesc pentru urari:hi: Eu am folosit ca si telefon un Samsung S8 cu Android 9. Din pacate nu am reusit sa ma conectez wireless la Android Auto, doar prin USB si am facut mirrorlink cu Autolink, tot prin USB evident. Cred ca telefonul meu nu e compatibil, sau nu am facut eu ceva bine la setari:think:. Nu stiu ce versiune de soft ai tu la interfata, dar am pus o poza cu versiunea mea.
    Deocamdata am lasat mufa USB in torpedou, dar ma gandesc sa o mut undeva pe consola sau sub cotiera ca sa fie facila conectarea telefonului, ceva asemanator ca la A6 C7.
    Am facut si un test "la rece" cu camerele fata/spate sa vad daca functioneaza. Camera spate se vede foarte clar, dar cea fata e net inferioara, insa nu e asa mare problema:). Inca nu imi este clar cum sa conectez camera fata astfel incat sa comute pe ea atunci cand trec din R in D dar urmeaza sa mai studiez problema.
     
    FelineQuattro, stefan550, Iulian06 și alți 5 apreciază asta.
  13. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    Bucuresti/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Vad ca meniul interfetei e diferit putin fiindca ai un soft mai nou. Instaleaza-ti ultimul apk de android auto pe telefon si ar trebui sa mearga, o sa il poti accesa de la Wired Auto. Pentru wireless, cauta pe net articole despre android auto wireless. Trebuie activat meniul de developer in aplicatie pe telefon. Apoi te conectezi pe wifi si bluetooth. Eu am luat o mufa USB, cea din poza, cu cablul acela ca sa inlocuiesc pe cea de AUX din cotiera, dar zace de cateva luni in masina.
    mufa usb.png
     
  14. turbo_diessel

    turbo_diessel 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Multumesc @arazvan2002 pentru indicatii:hi:Am mai tras o privire si asupra prezentarii masinii tale si intrand pe pagina celor de la rsnav am dat de un tutorial foarte util pe site-ul celor de la xda-developers, guru in materie de Android :). Ce mai trebuia sa fac era sa activez Developer setting in aplicatia Android Auto de pe telefon si apoi sa bifez optiunea "add wireless projection to settings" . Ce mai trebuia sa fac si nu am facut ( nu scria nicaieri in instructiuni) era ca atunci cand se conecteaza telefonul si imi arata iconita de la Android Auto pe display la MMI sa dau enter pe ea.
    Acum merge totul fara probleme. Daca a mai intampinat cineva aceleasi dificultati ca si mine poate sa traga o privire pe acest tutorial:
    https://www.xda-developers.com/wireless-android-auto-any-android-phone/
    Daca e cineva interesat de interfata ce am cumparat-o eu, o poate lua din link-ul de mai jos:
    https://www.aliexpress.com/item/4000801668805.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dPLENt1
     
    seba18 apreciază asta.
  15. turbo_diessel

    turbo_diessel 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    La masina s-au mai schimbat cate una alta in ultima vreme. Vara aceasta daca tot am reusit sa vin in Romania in concediu am zis sa schimb cureaua de accesorii si cureaua de transmisie impreuna cu rolele/intinzatoarele aferente si pompa de apa. Avand deja aproximativ 9000 km de la ultimul service si asteptandu-ma inca un drum de 2000+ km am facut si schimbul de ulei ( am incercat Ravenol de data aceasta) si filtre, exceptand cel de polen, Am cumparat si un filtru de habitaclu exterior si am zis ca le voi monta impreuna ( nu am apucat inca nici pana in prezent:)). Un alt lucru care ma deranja enorm era un zgomot deranjant atunci cand treceam peste denivelari, ziceai ca trebuiau schimbate toate articulatiile, sau ca era ceva uzat la suspensia pneumatica, eram pregatit pentru ce e mai rau dar din fericire am scapat usor, au trebuit schimbate doar niste capete de la bara antiruliu, fiind foarte uzate. Nu ma gandeam ca din cauza lor se poate auzi asa de urat in toata masina, dar odata cu schimbarea lor totul a revenit la normal.
    Nu am avut probleme majore cu masina, dar cam de aproximativ un an ma bantuiau erorile de EGR si sonda lambda, plus bujia nr 4 arsa. Nu ma deranja cu nimic, masina se comporta normal, doar din cand in cand se aprindea martorul check engine. Anul trecut am facut si o curatare completa a admisiei si tot ce tine de ea, EGR, clapetele de admisie, narile , etc. dar de eroare nu scapasem dar neavand efecte vizibile asupra comportamentului masinii am zis sa o las asa, insa vara aceasta am observat o oarecare scadere de putere, mai ales prin muntii cei frumosi ai patriei noastre( datorata cred si functionarii necorespunzatoare a sondei lambda) nu mai tragea a 240 de cai, asa ca am comandat piesele si weekend-ul acesta mi-am facut timp sa le schimb , imprumutand garajul unui prieten. Aveam ceva emotii cu bujia, sa nu se rupa in chiuloasa insa am scos-o relativ usor, fiind surprinzator de curata. Am folosit lichid de frana, pe forum fiind scrise mai multe variante, insa aceasta aveam la indemana, cred ca a fost eficient din moment ce a iesit usor. Stiu ca trebuia mai intai sa scot bujia si apoi sa o comand insa din lipsa de timp am facut invers. Macar acum stiu ca am bujii Beru si nu Bosh cum am comandat eu:).
    Am avut putin chin si cu senzorul de oxigen, datorita pozitiei in care se afla, mi-am comandat 2 tipuri de chei, nestiind care va functiona mai bine in cazul meu, pana la urma unul s-a dovedit castigator si anume modelul negru din poza, cel putin pentru mine(amator si pasionat) , poate pentru profesionisti merge si celalalt model.
    Nici egr-ul nu a vrut sa iasa usor, insa dupa putina convingere s-a dat batut.Fiind curatat cu un an in urma nu prea am avut ce sa vad la el, doar depuneri minore, problema lui fiind la partea electrica , ma gandesc. Cand voi avea timp il voi desface sa vad.
    Dupa ce am pus totul la loc, am scanat din nou masina, am sters erorile si din fericire am scapat de toate si am recuperat caii pierduti :sly:, masina se simte din nou ca inainte.
    Avand in vedere ca am avut destul de mult timp erori pe ECU cred ca ar fi indicat sa fac si o regenerare fortata a DPF-ului, initial nu am stiut ca daca ai erori pe motor,fie chiar si o bujie arsa, regenerarea nu mai are loc, de asta si am stat linistit atata timp:keule:, am aflat ulterior rasfoind forumul in cautare de informatii in topicurile dedicate pentru problemele ce le aveam cu EGR-ul, sonda lambda si bujia, asa ca multumesc colegilor:hi:.

    3 Faults Found:
    008598 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
    P2196 - 000 - Signal too High (Rich)

    01652 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13)
    P0674 - 000 - Electrical Fault - Intermittent

    001025 - EGR System
    P0401 - 000 - Insufficient Flow - Intermittent
     
    Ultima editare: 12 Oct 2020
    DrLexic și george_gopo apreciază asta.

Distribuie pagina asta