1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A6 C6 2010 - 2.7 TDI quattro

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de turbo_diessel, 9 Mar 2019.

  1. dvr

    dvr Silver Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 Avant quattro, 50 TDI (DDVB), MY 2019
    Eu zic sa le lasi asa, arata foarte bine!!
     
    lowlife și mihaicristian apreciază asta.
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sunt si destul de rare, greu gasesti un kit complet si in stare buna.

    Cat despre buton, ai loc pentru urmatorul retrofit. :)
     
  3. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    @dvr asa e, sunt in stare chiar foarte buna, cu un polish s-ar indeparta si micile imperfectiuni care sunt prezente, insa mie nu imi place lemnul(sau imitatia de lemn) in masina:) prefer sa raman cu trimurile de aluminiu. In plus culoarea asta nici nu se potriveste cu ce am mai facut eu la interior. De la inceput le-am cautat cu gandul sa le fac piano black, acum vom vedea ce iese, de nu imi place revin de unde am plecat:ermm:.
    @audi66 da, butonul ma indeamna la alt retrofit, insa cine stie daca va fi si cand:uhm:deocamdata sa vad definitivat proiectul cu ornamentele:)
    Nu va arata niciodata asa din pacate:crying:, insa am admirat mult pozele astea:hubbahubba:
     
    Peto și Iulian06 apreciază asta.
  4. Ursachi Catalin

    Ursachi Catalin 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 239CP 2011 CDYA
    Nu esti multumit de modulul car-play doar din perspectiva camerei? Sau are si alte minusuri?
     
  5. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Daca ai de gand sa le distrugi, de ce nu iei un set ordinar? mahon sau ce e pe 95% din masini? alea din cate stiu sunt f rare, eu am cautat echivalentul B6 de mi s-a acrit, la fel si acum pt alta masina...
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pe 95% din masini sunt cele de aluminiu striat, fara marginea cromata.
    Care, daca mai sunt si lovite (se indoaie extraordinar de usor), nu pot fi vopsite sau folosit hidrotransfer pana nu sunt chituite.

    Seturile complete de mahon si/sau imitatie lemn se gasesc mai greu, sa fie si cu sigla Quattro si cu marginile de crom in stare buna, fara urechi rupte.
     
  7. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    @Ursachi Catalin un alt minus al interfetei care ma deranjeaza ar fi ca nu se conecteaza automat cu telefonul cu sistem Android, de fiecare data trebuie sa apas tasta NAV pentru a intra in meniul interfetei si apoi cand apare pe display pictograma Android Auto sa apas "Enter" de butonul rotativ. In cazul unui telefon Iphone nu face asa, se conecteaza automat fara sa faci nimic cum te apropii de masina
    @lowlife de ce zici ca le distrug daca le fac piano black?:think: Nu stiu daca setul pe care l-am gasit e mai special fata de alte ornamente de imitatie lemn ce s-a pus pe C6 insa e primul ce l-am gasit sa fie asa cum trebuie pentru masina mea, adica sa aiba emblema de quattro si decupaje pentru butoanele de memorii. Cum spunea si @audi66 , se gasesc foarte greu si majoritatea sunt de aluminiu striat care nu au marginile cromate, asa ca nu stiu ce set ordinar as fi putut folosi:)
     
    Ursachi Catalin apreciază asta.
  8. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    A venit vremea sa schimb amortizoarele de la portbagaj, erau cele originale si ruginite, stiam de starea lor, dar am zis ca le las pana crapa si asa s-a si intamplat, amortizorul drept a cedat in timp ce portbagajul era inchis , s-a auzit de parca a deschis cineva o sticla de Cola dupa ce a agitat-o bine. Cel stang inca functioneaza, dar a venit vremea sa iasa si el la pensie. Am cumparat un set Febi Bilstein, isi fac treaba de minune.
    Am facut si update de firmware si MCU la interfata Carplay/Android auto si pot spune ca acum sunt multumit de ea si o folosesc mereu. Inainte ma deranja faptul ca trebuia sa ma conectez manual la telefon, apasand lung tasta Nav si apoi apasand Enter de rotita dar acum se face totul in mod automat, deschizandu-se aplicatiile care au fost folosite ultima data. Stiu ca la Carplay nu exista problema aceasta, dar la Android Auto asa era, din ce am citit si pe alte forumuri. Posibil ca acum sa fi influentat si faptul ca am trecut de la Android 9 la 11, dar in orice caz update-ul a ajutat. Partea proasta e ca tot nu imi afiseaza si senzorii de parcare atunci cand dau in retur si se activeaza camera. Eram tentat sa cumpar o interfata aftermarket doar pentru camera, dar din cate am inteles nu pot functiona si interfata Carplay si cea de camera in acelasi timp, chiar daca cea Carplay se conecteaza la mufa quadlock si cea de camera retur la conectorul de la Gateway.
    Intre timp am ajuns la 320000 km, deci am facut 100000 km in 5 ani de cand o am si pot spune ca nu mi-a facut probleme, doar ceva chestii minore ce au trebuit schimbate( in afara de consumabile) cum ar fi garniturile la injectoare, un EGR , o bujie si sonda lambda, in rest a mers ireprosabil si inca se tine tare. Inca nu aud niciun zornait de la distributie deci e bine:).
    Ieri am trecut si la incaltamintea de vara
     
    Cosmin ZKG, seba18, Peto și încă o persoană apreciază asta.
  9. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Cu toate ca am cumparat DVR'ul in iunie anul trecut abia vara aceasta mi-am facut timp sa il montez. Am zis ca vreau neaparat sa il montez pana sa vin in concediu in Romania, sa il am la drum, just in case:) . Stiu ca este si varianta cu montaj mai simplu ce se conecteaza la conectorul de la senzorul de ploaie/lumina insa am vrut si camera pe spate. Per total sunt multumit de ea. Camera spate e montata provizoriu, poate gasesc un model mai frumos si cu o rezolutie mai buna dar pana atunci va ramane asa, chiar daca nu arata prea bine.
     
    audi66 apreciază asta.
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Am luat eu varianta “simplificata”. Montajul a durat 3 minute.

    E normala sau 4K ? Tot TimaCam folosesti ?
     
  11. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Ma tenta si pe mine varianta "simplificata" insa din cate am vazut nu suporta camera spate si nici nu are iesire video. Am vrut mult sa vizualizez filmarile si pe display-ul masinii, interfata Apple Carplay/Android Auto ce o am suportand functia aceasta insa din pacate nu imi afiseaza nimic cand dau click pe functia DVR din interfata( stiu sigur ca nu e camera de vina pentru ca am testat-o pe un monitor si a mers)
    E full HD 1080p si da, tot aplicatia TimaCam folosesc
     
    audi66 apreciază asta.
  12. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Ajungand deja la aproximativ 330000 km cu DPF-ul original si suparandu-ma de ceva vreme erorile P0401 Insufficient flow si P242F DPF Restricted/Clogged am zis sa le rezolv, daca tot eram in vacanta in Romania. DPF-ul a fost curatat chimic si a fost inlocuit racitorul de EGR + valva EGR cu toate ca pe aceasta am inlocuit-o cu 2 ani in urma, scapand o perioada de prima eroare, revenind dupa o vreme dar apoi am aflat ca si racitorul reprezinta o cauza. Cum nu se putea cumpara doar racitorul separat am luat tot ansamblul. Acum pe motor sunt error free si au trecut vreo 3000km de la interventie. Sunt curios cat va mai rezista DPF-ul, cu siguranta nu alti 330000 km:)
     
    dvr apreciază asta.
  13. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Din 2017 de cand am masina nu am avut deloc probleme cu bateria si nici nu stiam daca a fost schimbata vreodata de primul proprietar si ma asteptam sa vina vremea sa ceara sa fie schimbata insa a venit vremea sa ma lase cand imi era lumea mai draga, chiar intr-o duminica dupa o nunta. Cea veche era o baterie OE fabricata de Moll, nici nu stiam ca exista marca asta ( spre rusinea mea) dar am vazut ca are cod BEM si toate cele. Am luat tot una originala Moll de 110Ah cu cod BEM, cu toate ca aveam o alternativa mai ieftina si poate mai buna de la Varta dar eram putin in criza de timp pentru ca ma astepta un drum de 2200km si doream sa o montez si sa o codez cat mai repede, nemaiavand timp sa caut un cod BEM pe forum in sectiunea dedicata.
    Atasez si pozele cu codurile BEM in caz ca are cineva nevoie dar si codarea de pe bateria veche si cea noua.
    Cand am codat bateria noua , nu imi acepta codul asa cum era scris pe baterie, ci a trebuit sa pun MLA in loc de EAB. Oricum in lista de codare nici nu este optiunea de EAB la Battery Vendor :think: , o fi o explicatie si pentru asta dar nu o stiu eu:)
     
    Peto apreciază asta.
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exista un site dedicat pentru acest lucru sau cum se poate intra in posesia fisierelor necesare update-ului ?
     
  15. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    @audi66 Eu am cerut fisierele necesare pentru update de la vanzatorul de pe Ali de la care am cumparat interfata. Cel mai sigur e sa incerci mai intai varianta aceasta.
     
  16. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    De la cine ai luat interfata? A mea e Carlink si folosesc fisierele de la RSNAV, le posteaza pe folderul lor de drive:

    https://drive.google.com/drive/folders/121YZosdDkDSMmH6mAWVTwiuxYPJ9jASA

    In folderul cu Backup mai sunt niste fisiere si MCU..etc. Vezi daca versiunea curenta seamana ca format cu ce exista pe acolo sau poate chiar ai alt vendor, caz in care nu te sfatuiesc sa updatezi cu astea.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu stiu de unde e cumparata initial. A trecut prin 2-3 maini pana sa ajunga la mine.
    Stiind ca preturile pentru o astfel de interfata se invart intre 200-250€, am considerat ca la 50€ nu e de scapat.

    Deci o montez, si confrunt CUST Version si MCU Version ca sa aflu mai multe detalii.

    Dar, in mare, am vazut ca sunt doar 2 modele. Asta cu 2 antene integrate si inca un model cu antena wifi prin fir.
    Eu am modelul din poza.

    upload_2023-4-9_23-11-39.jpeg
     

Distribuie pagina asta