1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A6 C6 Avant 3.0TFSI - the white Beasty

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de mik15, 27 Noi 2018.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    Am ajuns la 256k km, si in curand 1 an de cand o am si 17k km facuti, nici nu stiu cand s-au adunat atatia :). I-am facut deja al 3lea schimb de ulei, asta pentru ca al 2lea l-am facut dupa ce i-am facut distributia, altfel acesta ar fi fost al 2lea. De data aceasta am folosit tot Mobil 5w30 pentru ca mai aveam deja 4L insa la urmatorul schimb voi trece la 5w40 si probabil va fi Ravenol sau LM. Am mai schimbat si placutele de frana fata/spate, erau sub 1/4 din viata si incepusera sa scartaie pe fata, am folosit Jurid White pentru ca ar trebui sa faca mai putin praf fata de cele OE sau ATE normal.

    Am pus si rotile de iarna cu gume noi de iarna, am luat Debica Frigo HP2 225/50/17 XL, evident am vrut ceva de buget dar totusi bun si avand B pe ploaie, C la consum cu 72Db sunt acolo unde trebuie si sunt made in Germany, asa ca ma astept sa faca o figura frumoasa pe zapada, review-urile le coteaza bine.

    Am mai luat si spritiere OE parbriz de C7, tip perdea, ale mele sunt infundate si din 3 pe fiecare parte de abia mai taraie cate 1-2, si oricum imi doream sa le incerc pe astea evantai.
     
    mihaicristian, gabitza121, stefan550 și alți 2 apreciază asta.
  2. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Vezi ca Ravenol schimba mereu retetele si se tot scumpeste. Pt 2.0tfsi/tsi strainii merg pe Millers, probabil e ok si la motorasul tau :)
     
  3. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    mersi pentru sfat, nu observasem decat ca au o mare varietate de uleiuri. Am luat de curand pentru 2 prieteni si pentru GTi-ul meu MK4 si mi-a luat ceva vreme sa fac ceva research sa vad ce e mai potrivit pentru masinile astea, e parca prea variata paleta ce-i drept si e greu sa alegi corect daca nu stai sa citesti la fiecare fisa tehnica/discutii pe forumuri. Am auzit si de Millers, doar de bine, probabil ca am sa-l incerc si eu.
     
    lowlife apreciază asta.
  4. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    uite ca a trecut 1 an de la ultima postare insa desi km multi nu am adunat, doar vreo 10k, s-au mai intamplat insa multe lucruri bune pe la masina, toate din dorinta de-a o face cat mai buna, asa ca cum anul acesta e "special" am avut si ceva mai mult timp prin primvara si urmatoarele s-au intamplat:

    - schimb ulei diferential spate, am tot zis ca vor urma si celelalte 2 insa cumva dupa ce perioada de lockdown a trecut la fel si timpul meu liber. Diferenta de culoare e clara, insa vascozitatea celui vechi si mirosul erau cam la fel cu cel nou, asta fiind o analiza empirica. Ceea ce e sigur e faptul ca am scos cca 850ml si am bagat cca 1100ml, se evapora in timp, scurgeri nu sunt, alta explicatie nu vad. Conform elsa, 1100ml ar trebui sa intre.

    dif spate.jpeg

    - jantele Segment le-am reconditionat pentru ca anul trecut am reusit sa ating una dintre ele intr-o bordura si oricum vroiam o nunata mai inchisa, asa ca acesta a fost prilejul potrivit :) plus in sfarsit am terminat cu retrofitul la bara fata de S-line, a fost o mica epopee din cauza unui nesimtit de pe allegro care m-a tepuit, pe scurt eu i-am platit o bara de S-line si el mi-a trimis una normala si apoi incerca sa ma convinga ca tot de S-line e si aceea.

    2.jpg 1.jpg

    - apoi a urmat o operatiune pe care de multa vreme vroiam sa o fac si anume decarbonizarea admisiei si supapelor, asa ca, stiind ca era ceva de munca mi-am zis ca acum e momentul cand inca in lockdown fiind nu puteam pleca mai pe nicaieri. Surprins in mod placut de faptul ca nu arata nici pe departe atat de rau pe cat vazusem pe unele topicuri la motoarele de 2.0tfsi, evident ca erau ceva depuneri dar nimic alarmant, tinand cont de rulaj era super light as zice.

    admisi 1.jpeg admisie.jpeg admisie 2.jpeg clean intake.jpeg clean 1.jpeg

    - apoi prin August am vrut sa schimb uleiul in compresor si pentru ca in calea mea era un mic furtun de racire, l-am fortat putin si a plesnit, si de aici a inceput un mic roman iar pentru ca acel mic furtun intra intr-o teava care facea legatura intre cele 2 chiuloase si daca tot am desfacut atat pe acolo am zis ca schimb tot ce tine de furtune si tevi ca sa ma asigur ca nu am surprize pe viitor. Pe langa faptul ca e mult de munca a mai fost si faptul ca a trebuit sa astept dupa piese intrucat doar pe original se gasesc, gasisem ceva AM dar mi-a fost teama sa incerc intrucat ar fi fost pacat de munca mea daca piesa nu era ok ca si calitate asa ca desi a fost scump am preferat sa le iau originale. Bineinteles ca atunci cand m-am apucat de desfacut m-am trezit ca au mai cedat si altele, si-au atins perioada de viata, ele rezista daca nu le "deranjezi" dar cum te uiti mai stramb la ele cum incep sa cedeze, dupa atatea cicluri de incalzire, iar motorul asta le prajeste bine, e normal sa crape.

    pipes.jpeg pipe 2.jpeg

    ...si in final am schimbat si uleiul in compresor :)
     
    Sp33dyGtx, lowlife, jooopy1 și alți 9 apreciază asta.
  5. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    apoi, pentru ca vroiam sa aud putin mai tare suieratul compresorului, cu ajutorul lui Lucian189, am realizat o alta tubulatura, intre filtrul de aer si compresor, all custom made by Lucian. Categoric se aude mai bine acum compresorul dar pentru un sound full efect mi-ar trebui si un filtru de aer mai permisiv.
    Admisie compresor.jpg

    In ultimele 2 luni masina a iesit din garaj doar in weekend, si nici acela full, doar cate 1 zi :), asta din cauza ca am schimbat iar job-ul, iar am masina de serviciu dupa o pauza de 8 luni si nici nu ma indur sa o scot cand e vremea nasoala, a devenit si asta garage queen, motiv pentru care iar ma mananca sa o vand si sa-mi iau un RS6 C6 :)
     
    ianculets, cogdao, Beetle94 și alți 5 apreciază asta.
  6. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    ceva poze mai fresh :)
     
    rotitza, ianculets, cris_rcc și alți 10 apreciază asta.
  7. dvr

    dvr Silver Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 Avant quattro, 50 TDI (DDVB), MY 2019
    Arata mortal. Cred ca ar da foarte bine cu capacele oglinzilor negre :)
     
  8. Lucian189

    Lucian189 Bronze Member

    Înscris:
    3 Ian 2011
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    BMW 335d
    E....un cazan alb că frigideru'
     
    increatul și bobalex18 apreciază asta.
  9. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    @dvr - m-am gandit si eu la asta, sunt intre cele negre si cele AL de RS6, daca mai ramane la mine cu siguranta voi face ceva in privinta asta :).
    @Lucian189 - sa stii ca vara e foarte rece in ea, baga frigiderul bine AC :)
     
    dvr și stefan550 apreciază asta.
  10. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    deocamdata nimic nou pe aici :), am incercat sa o vand insa se pare ca lumea e reticenta in a lua masini cu motoare de genul asta pe benzina asa ca probabil va mai ramane la mine o vreme buna, adevarul e ca nici nu as stii cu ce s-o inlocuiesc, in afara de RS6, altfel sa iau C7 3.0tfsi nu ma incalzeste prea tare, deja ii stiu problemele si as lua-o de la capat plus ca nu ma atrage S-tronic, are prea multe hibe cutia aia in ciuda faptului ca e clar mai performanta decat a mea, dar balanta nu inclina pozitiv cand vine vorba de problemele cutiei de pe C7 NFL mai ales, acela ar fi in bugetul meu. Diesel nu mi-as mai lua oricum, pentru mine nu are sens de niciun fel, nu fac km, nu imi trezeste vreo emotie plus ca e clar ca era lui apune deja si in ciuda faptului ca au ajuns niste motoare foarte bune nu fac sens pentru cineva care nu face zeci de mii de km anual.

    Intre timp masina hiberneaza acum, nici macar rotile de iarna nu i le-am mai pus, anul asta nu a vazut deloc zapada sau sare, sta ferita la "umbra", planuiesc sa-i fac revizia prin Martie, sa schimb toata articulatia fata, o am pregatita dar nu am avut timp de ea, rulmentii fata, am un clicking noise care apare si dispare, pare-se ca e de la rulmentul fata dreapta, desi initial credeam ca e vorba de planetara se pare ca e rulmentul, exista si un TSB pe tema asta pentru C6 FL.

    Si poate in sfarsit fac si stage 1 anul acesta, de cand tot zic...eu am incercat dar nu am gasit inca omul potrivit, pana acum din 2 incercari ambele au esuat, nu au reusit sa copieze harta originala a masinii si nu vreau sa scot ecu sa-l faca pe banc, am eu piticul meu cu asta :).
     
    stefan550, jooopy1, mihaicristian și alți 14 apreciază asta.
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ia un Bi-TDI cu tiptronic si fa-i un soft, sa vezi ce emotii isi starneste la 800nm. :)
    Apune era diesel-ului teoretic, practic ...
     
  12. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Atâta timp cât se fabrică mașini diesel, nu o sa apuna niciodată. Si eu sper sa nu se întâmple asta, pentru ca tare imi plac motoarele diesel.
     
    mihaicristian, mirceacml și ianculets apreciază asta.
  13. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    Eu chiar nu vad de ce ai schimba bijuteria asta. Ok, rs pentru "marcă" dar ce ai acum îți livrează tot ce ți-ai putea dori. Plus că e pusa la punct, nu prea poți avea surprize neplăcute cu ea. Mie unul mi-a plăcut maxim de când am văzut-o.

    Superbă poza...ce noroc aveți voi DOI
     
    stefan550 și mik15 apreciază asta.
  14. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    @audi66 - nu contest ca nu e fain un bitdi, am mers cu cateva si se misca foarte bine si cu un consum decent pentru puterea dezvoltata, dar personal nu imi ridica niciun fir de par acceleratia lor de locomotiva, am testat si un EQC cand am avut ocazia si la fel, e impresionant cum accelereaza dar in acelasi timp foarte plictisitor ca senzatii, cum am mai zis, sunt unelte foarte bune dar prefer sunetul ala de benzinar in turatie si calm la mers linistit.

    @Caprita Emanuel - vrem nu vrem dispar toate pe combustie in viitorul nu prea indepartat si diesel-ul e din pacate primul vizat, inca 10-15 ani si poate 20-30 in Romania :), nu ne punem problema asta, dar asta e curentul, asta e ultimul ciclu de masini diesel care cred ca se mai fabrica acum pana in 2025 cand se schimba generatiile pe la toti. La cat de bune au ajuns motoarele diesel, bune cand le iei noi, ca totusi dupa 250-300.000 km cred ca sunt gauri negre cand incep sa pice sistemele anti-poluare, e oarecum pacat ca renuntam la ele dar doar noi le vom simti lipsa, copiii nostri cu siguranta nu. Chiar ieri imi zicea baiatul meu de 8 ani ca de ce nu sunt toate masinile electrice ca lui i se pare asa misto ca nu miroase dupa ele, ca nu fac zgomot ... ei cu astea vor creste si cand vor vedea un diesel fumegand li se va parea SF si de neconceput.

    @bobalex18 - sa stii ca asta imi zice si mie o voce acolo in spate dar incerc sa gasesc un argument sa o combat dar recunosc ca are dreptate ca si tine de altfel. :) Mersi pentru sustinerea acordata vocii mele interioare. :cool:
     
    stefan550, mirceacml, cogdao și încă o persoană apreciază asta.
  15. cosm1n 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2010
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A6 C6 Allroad, 3.0 TDI, 2011
    Având în vedere ca masina nu e o masina depășită moral și nici tehnic, e destul de dotata și ai investit în ea sa o ții într-o stare tehnica perfecta, nu are rost sa o dai. Și cu diesel-ul eu nu vad nici un avantaj, nici măcar la consum ( a mea consuma cam 13-14% in oraș, poate e stricata :)) ).
     
  16. jooopy1

    jooopy1 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 3.0 tfsi
    Păcat sa vinzi așa bijuterie ! Fa-i un Stage 1/2 , și o sa îți placa și mai mult .
    Ca posesor de BITDI și TFSI , ambele modificate , îți spun sincer ca nu au nici o treaba una cu alta . Singura senzație care ți-o da bitdi-ul este zona 0-140 , după = trolebuz ( exact cum spun colegi 410 cai și 800 nm ) , benzina e un sentiment care nu îl poți înțelege cât conduci diesel .
    Felicitări pentru mașina , îndură-te , măcar un Stage 1 :)
     
  17. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    @mik15 masina e frumoasa, e deosebita, nu cred ca are rost sa faci trecerea la un C7 NFL care acum pare mai învechit decât C6-le tau.
    Cât despre Combinația S Tronic + motor benzina cred ca nu ai pentru ce-ți face griji fiindcă nu ai cuplu așa mare încât sa devină îngrijorătoare situația. Totodata experiența mea cu acest tren de rulare s-a încheiat la 100.000 KM.
     
  18. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    multumesc pentru incurajari :). Ramane de vazut ce voi face, daca va fi sa fie cineva cu adevarat hotarat, nehotarati am mai avut :), poate ca ne despartim. Pana atunci, i-am mai facut ceva, nu pot sta asa, i-am inlocuit bobinele intrucat am prins un deal bun la unele aproape noi si am zis ca e pacat sa nu i le iau, si ca atare avem acum si bobine fresh. Nu am observat vreo diferenta inca, nici cele vechi nu dadeau vreo eroare, dar nu puteam rata ocazia. De abia astept sa vina vremea buna sa o mai scot si eu la o plimbare mai lunga, iarna asta numai de vreo cateva ori am scos-o cand a fost uscat, altfel a hibernat :) .
     
    cosm1n, cogdao și samuel.morarescu apreciază asta.
  19. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    Acum ca s-a mai indreptat vremea putin am tot scos-o la plimbare in weekend si mi-am adus aminte de ce imi place masina asta mult, imi pune asa un zambet pe buze cand o scot la un drum intins si mai gasesc cate unul cu chef de incordat muschii care ma subestimeaza pentru ca nah, e un Avant si crede el vreun 2.0tdi. Nu doar de asta imi place, asta e cireasa de pe tort doar, insa imi place polivalenta ei, poate fi si cal si magar si asta simultan :). Se face anul de la revizie, am facut doar 6k km in cele aproape 12 luni, urmeaza deci o noua revizie luna viitoare.

    Am doar senzatia ca in partea din spate lipseste ceva, de vreun an tot incerc sa montez eleronul de RS6 insa din cauza vopsitorilor nu am reusit s-o fac inca, dar cred ca ar completa spatele.
     
    Ultima editare: 29 Mar 2021
    jooopy1, 11TUN, Oudi și alți 10 apreciază asta.
  20. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    S-a mai incheiat un frumos capitol din viata mea de iubitor de masini :), masina are un nou prorpietar care sper sa aiba cel putin jumatate din grija pe care am avut-o eu pentru ea si totul va fi bine. Multumesc de hosting si acum se poate inchide si acest topic.
    Pana la urmatoarea, care cred ca nu va mai fi Audi, am nevoie de o pauza si o trecere prin alte "curti", sa fiti sanatosi si sa va bucurati de ale voastre :) :friends::beerchug:
     
    Bastea, stefan550, Horațiu Julean și alți 11 apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta