1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A6-C7 Allroad - personal detailing

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de rotitza, 5 Iul 2022.

  1. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    @bubu182 asa este, au si perdelutele rolul lor. Din ce spui tu “privacy” e doar tenta închisă a geamului, nu si protectie la UV… interesant.
    Legat de modulul ce face ca sa poti porni încălzirea auxiliară din telefon, ai aici mai multe detalii: https://www.danhag.de/en/app-contro...011-2018-app-control-for-parking-heater?c=226
    De CarPlay stiu, multumesc!
    Legat de soft motor si cutie, am sa ma mai gandesc. Momentan trebuie sa inteleg si eu masina asta. Ma refer la motorizare, transmisie, suspensie si frane. Pt mine, plecat de pe 2.0tdi, e diferenta destula cat sa nu simt nevoia momentan. Masina e mare si grea, putere are destula, dar suspensia fiind axata pe confort cred ca e cea care limitează intreaga dinamica a masinii ;)

    @traian si decebal multumesc pentru apreciere!
    In ceea ce priveste raspunsul legat de numarul de km ai masinii, a inceput sa devină un subiect pe care nu-l mai suport, aici e vina mea. :(
    In ultimile saptamani am primit o sumedenie de întrebări legate de preturile de vanzare si cumpărare, ani de fabricație si km, asa încât mi s-a luat. :)
    Eu vand si cumpar o masina, nu km si nici an de fabricație. Sunt din ce in ce mai multi “specialiști” care stiu din doua detalii (km si an de fabricație) cat face o mașina. Eu nu ma aflu printre aceia si nici nu le apreciez abilitatea. Din acest motiv pt mine acest subiect nu mai prezinta interes ;)
    Iar daca masina are 30k sau
    , va ramane un mister al acestui topic.

    @cogdao ma stii domnule, nu am stare pana nu personalizez ce e al meu :))
     
    mracer, stefan550, Gabi_KGT și alți 5 apreciază asta.
  2. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Felicitări Mihai! :applaus:

    Mi se pare perfect family-car pentru drumurile noastre( nu, nu ma refer la autostrăzi) care îți poate pune zâmbetul pe buze oricând apeși pedala din dreapta. :cool:
    Despre modificări? Nu ma îndoiesc ca va avea parte de ele, mai ales dacă a ajuns pe mâna ta. Dacă stau sa ma uit la B8 prima pagina si ultima pagina, clar nu prea găsești elemente asemanatoare. Așa sper sa fie și acest allroad :beerchug: Spor!

    P.S. Când treci prin Roman, da-mi un semn. :hi:
     
    stefan550 și Mitiy apreciază asta.
  3. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    Felicitari pentru masina. Multi kilometri fara probleme si sa va bucure aceasta masina. Un topic de urmarit, mi-a placut foarte mult celalalt.
    Motorul este un deliciu... mie imi pune un zambet pe buze la aproape orice acceleratie mai puternica.

    I feel you. Fix aceleasi discutii le-am avut si eu cand am luat-o ... e enervant dar asta este.

    Poate reusesc si eu sa vin intr-o vineri la intalnire, mi-ar placea sa ne intalnim :)
     
  4. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    @Cosmin ZKG mulțumesc! Abia așteaptă sa iasa la drum lung :)
    Vom vedea cum va sta si la partea de modificari, desi allroad-ul este destul de restrictiv la capitolul aspect exterior. Vedem ce ne rezerva viitorul.
    Cand voi trece, dau semn, sper doar sa nu fiu pe fuga cum sunt de obicei :)

    @Ionut Stancu multumesc! Asemenea si tie!
    Ne vedem la intalnire atunci!



    Astazi am mai bifat un retrofit :))

    Butonul de start/stop engine de RS. Deoarece cel standard are prostul obicei sa isi piardă din litere iar cel cu chenar rosu are decupajele facute mai atent, am decis sa il schimb. Unde mai pui ca l-am testat câțiva ani pe B8 si arata ca in prima zi, fara a da semne de oboseala.

    95175742-878E-4D8B-ABB2-44194765378A.jpeg 3909403F-44A0-4B82-84A9-C59AEE2BDAAA.jpeg AB5D1925-2ECB-441A-9930-9DDF6AC69918.jpeg
     
    stefan550, Gabi_KGT, Andrei9 și alți 14 apreciază asta.
  5. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Wai cum zisai si in privat, un super Bravo pentru Upgrade!
    2.Noua achizitie m-a motivat sa ajung pe la intalniri si sa petrec timp de calitate cu voi!Merci si pentru asta!
    3.Sa-ti aduca zambetul pe fata la fiecare urcare/ coborare din ea.
    Ps. Foarte bine ca ai pus in primul post si link-ul de prezentare al B8-ului.Dincolo de faptul ca va ramane in spate si este pacat(acel topic este un manual de Modificari si Bun simt(intentionat nu am scris “cu”)), este util pentru a seta un standard pentru sfaturile ce vor urma.Nu intentionez sa fiu arogant, insa tu ai undeva la 15 ani in care ai adus pe forum inspiratie, motivatie si content de super calitate.In contextul asta, eu personal astept sa vad pe topicul asta sfaturi si idei indraznete, menite sa ajute un om ce deja a demonstrat ca are niste abilitati.
     
    Ultima editare: 12 Iul 2022
    smurff, Vlad Fru, stefan550 și alți 6 apreciază asta.
  6. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    Felicitari ! Allroad e o masina completa ! Mai ales asezonat cu motorul biTDI.
    Versatila, cu prestanta, incapatoare, sigura, si de business si de vacanta...tot.
    Atentie la biTDI, trebuie exploatat ca atare ! E un motor caruia ii place drumul lung si viteze de croazierea mari !

    Super alegere, ma inclin !
     
    stefan550, traian si decebal și Cosmin ZKG apreciază asta.
  7. mgbyte 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A4, PD-131CP, 2003
    Superba si dotata ! Sa-ti aduca cat mai multe zambete! Cateva retrofituri si ai terminat rapid:)
     
  8. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    @catalin1987 multumesc frumos! Mai ales cand aceasta apreciere vine de la un om de la care am avut de invatat multe! :hi:

    @Red_ multumesc! De asemenea Multumesc si pt sfaturi. Sunt binevenite pentru un începător in ale motoarelor de 3l. :icon_thumright:

    @mgbyte multumesc! Cateva ar fi ideal… vedem ce ne rezerva viitorul. :rolleyes:

    Pt momentul prezent vin cu un update pe partea de roti si suspensie.
    Dupa mai multe zile de cercetare am decis ca masinii asteia ii va sta teribil de bine cu rotile pe 21” de RS6 C7. Asa ca am pus mana si am cautat unele care sa fie intr-o stare impecabila, sa nu imi dea bătăi de cap suplimentare.
    Asadar sunt jantele de RS6 9,5x21 et.25, încălțate cu anvelope Pirelli P Zero PZ4, 255.35 R21, dimensiune calculata pt ca abaterea sa fie 0 (zero) fata de rotile standard pe 20”.
    Odata cu montarea lor, am modificat înălțimea gărzii la sol cu ajutorul VCDS-ului, scăzând-o cu 17mm.

    Pentru cei interesati, descriu procedura:

    Conditii de baza: Motor pornit, levier cutie viteze in „P”, toate portierele inchise!

    Codarile se vor face din exteriorul masinii !

    In timpul efectuarii codarilor vor aparea modificari ale garzii la sol, sunete de la suspensie, erori. Nu va speriati, totul este normal !

    0. Slectati din MMI modul „Auto” (nu Dinamic, nu Comfort etc.)

    1. Selectati modulul (34-Level Control)

    2. Selectati (Adaptation - 10) – noteaza valorile de inaltime pentru fiecare roata (Ex: Body height front left wheel house edge - 394.30 mm etc.)

    3. Se calculeaza noua cadere pentru fiecare roata adunand numarul de unitati dorite (1 unitate = 1mm) - pentru a lasa masina se aduna valoarea cu care se doreste caderea in mm! (Deci cu „+”).

    Conform datelor cunoscute pana acum, maximul de „safe drop” este de 17mm pentru a nu afecta calibrarea ACC, Lane-Change assist, camere , senzori etc.

    Exemplu: daca vreti sa micsorati garda la sol cu 17 mm, pentru roata stanga fata, calculul va fi: 394.30 (cat ati citit din campul aferent rotii stanga fata) + 17 (valoarea in mm a drop-ului dorit) = 411.30 (noua valoare a garzii la sol pentru roata mai sus mentioanata).
    s.a.m.d. pentru fiecare roata in parte.

    4. Selectati (Security Access - 16) – introduceti codul: 20103

    5. Selectati (Basic Settings - 04)
    ***Foarte IMPORTANT: Nu selectati sub nici o forma „Reset All Adaptations” – aceasta greseala va conduce direct catre Dealer pentru o readaptare online cu fabrica!
    - Selectati „Activate Level Control” – apasati „Go”! (asteptati pana apare informatia „not running”) Apasati „Stop”.

    - Selectati „Delete Calibration For Level Control” – apasati „Go”! (asteptati pana apare informatia „not running”) Apasati „Stop”.
    - Selectati „Start Up To Reference Level” – apasati „Go”! (asteptati pana apare informatia „not running”) Apasati „Stop”.
    ***Atentie: nu folositi functia "Start up to reference level production"***
    Selectati „Done, Go Back”

    6. Selectati (Adaptation - 10) – Se vor introduce noile valori calculate la pasul 3. Pentru fiecare roata in parte. (in ordinea listata: FL, RL, FR si RR)
    Select „Done, Go Back”

    7. Selectati (Basic Settings - 04) din nou:
    - Selectati „Calibrate Level Control” – apasati „Go”! (asteptati pana apare informatia „not running”) Apasati „Stop”.
    - Selectati „Activate Level Control” – apasati „Go”! (asteptati pana apare informatia „not running”) Apasati „Stop”.
    Selectati „Done, Go Back”

    8. La final se va face o scanare pe toata masina si se vor sterge toate erorile aparute in timpul procedurii de adaptare.

    Procesul este 100% reversibil, notati-va pentru a reveni valorile pe care le cititi la inceputul procedurii.

    Spor!

    Atentie, inca odata, folosirea gresita sau inadecvata a procedurii va trimite direct care dealer pentru o parametrizare online.

    Teaser:

    E0E75059-E55B-480D-A9FC-D249EB35F1BD.jpeg F2CAC09C-0357-412D-9D3E-A3AF5FFC84F7.jpeg AD153186-DA0A-49F3-A47D-F7B875DADC85.jpeg
     
    L1rAz, Vlad Fru, stefan550 și alți 24 apreciază asta.
  9. bubu182

    bubu182 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A7 2014 BiTDI S-line Exclusive
    E ce trebuie clar :hubbahubba:

    Mi-am adus aminte o treaba, nustiu daca stii, insa cand va veni momentul de a schimba discurile fata, sa ai in vedere faptul ca cele de allroad bitdi sunt diferite fata de alt bitdi (ai alt butuc pe fata mai iesit cu 5mm cred decat A6/A7 normal).
    Asta daca nu vei schimba sistemul de franare cu totul... :p

    Eu am vandut sistemul meu stock de BiTDI cuiva cu Allroad si nu s-au potrivit discurile fata din cauza a ceea ce am descris mai sus.
     
    stefan550 apreciază asta.
  10. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Pai si de ce ti-ai mai luat Allroad daca i-ai pus rotile astea si ai mai si coborat-o 17mm?

    Btw, nu freaca anvelopa in aripa?
     
    Nemesis 31 apreciază asta.
  11. bubu182

    bubu182 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A7 2014 BiTDI S-line Exclusive
    @traian si decebal daca iei allroad inseamna neaparat ca trebuie sa rulezi cu jante 17 si numai prin offroad? :lmfao:
     
    Adi27 apreciază asta.
  12. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    @traian si decebal esti membru pe forum din aceeasi perioada cu noi.Ai urmarit probabil topicurile lui Mihai cu B6-le si B8-ul(daca nu, sunt 2 topicuri de citit cap-coada) si probabil ti-ai dat seama ca omul isi personalizeaza masinile dupa bunul lui plac: toate 3 au avut modificari ale suspensiei si roti cat mai aproape de limitele caroseriei, modificari cat mai aproape de specificatiile Oem ale platformei sau imprumutand componente de pe alte platforme de Audi.

    Mergand mai departe, intrebarea ta este non-sens!Cautand raspunsul la intrebarea: “De ce este oare un Allroad si mai pretabil la astfel de modificari?” iti vei raspunde singur la intrebarea ta.
    Daca totusi nu am inteles eu sensul intrebarii, imi cer scuze!Mai este un post mai sus al carui sens nu l-am inteles…….sau l-am considerat a fi afara din cadrul in care noi, cei ce urmarim topicul ne putem baga nasul.
    Legat de intrebarea 2: cate din modificarile prezentate de Mihai pe forum au fost la nivelul: hmmm……hai sa incerc si eu asta?!?Analizand putin contentul prezentat de el pana acum, cred ca este evident ca s-a documentat pana la nivel de detaliu inainte de a face achizitia rotilor.

    Mihai rotile sunt superbe si transforma radical masina!Sa le invarti cu placere!
     
    smurff, Vlad Fru, vladmarcel și alți 5 apreciază asta.
  13. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Sigur, fiecare face cum ii place. Doar ca mi s-au parut exagerate rotile de RS6 pe allroad.

    Dupa calculele mele, roata este iesita mai spre exterior cu 30.7mm, fata de roata de 20 de inch originala si tinand cont ca masina a fost coborata si 17mm, ma gandeam ca e insuportabil de mult si cu siguranta (in opinia mea) cel putin rotile spate vor freca in aripa. Iarasi, o anvelopa 255/35 intinsa pe o janta lata de 9.5, poate fi extrem de mult.

    Este ok, puteti sterge, daca dezbaterea este irelevanta pt topic.

    Pe pagina anterioara spuneam ca masina arata f bine pt km pe care ii are. Am recitit acum sa vad ce a fost in neregula si acolo.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ia vezi, e safe, nu e safe ?
    Ce facem ? Chemam avioane, elicoptere sa ia masurile necesare ?

    upload_2022-7-20_10-13-52.jpeg
    upload_2022-7-20_10-14-6.jpeg
     
    Ultima editare: 20 Iul 2022
    MRR și Adi27 apreciază asta.
  15. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Tu nu mi-ai aratat nimic, doar, ca de obicei, o faci pe-a istetul cu mine.
    Acelasi tip de program am folosit si eu si la fel ca si la tine; nu spune nici despre distanta ramasa pana la aripa (fender) si este normal sa nu spuna, pt ca nu este ceva dedicat Audi ca sa aiba cotele aripii. Sau tu te bazezi ca pe aceaasta reprezentare grafica pare ca ramane ceva distanta, ca asta e chiar amuzant.

    Ceea ce se poate simula este doar faptul ca roata va fi in plan orizontal mai aproape cu 30.7mm de aripa, iar pe plan vertical a coborat si el masina cu 17mm. Dupa cum arata si in pozele puse de el cu masina, totul este la limita milimetrica in pozitie statica. In mers, s-ar putea sa frece in aripa, mai ales sa mai pui si 2-3- insi in masina.

    Era doar o discutie, nu inteleg la ce va aprindeti asa!
     
  16. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    @bubu182 multumesc pt apreciere! multumesc mult si pentru informatia legata de diferenta de discuri! Este o informație importantă! :o:

    @Catalin_1987 multumesc frumos pentru încrederea si susținerea, acordate! Recunosc, si eu sunt de multe ori contrariat cand citesc unele expuneri… contrariat de faptul ca in atâția ani nu am reusit sa conving prea multi colegi ca ma documentez si analizez cu atentie modificările pe care le fac, pe de alta parte contrariat de faptul ca nivelul de autocontrol si decenta in exprimare scad pe zi ce trece…

    Sper ca pozele de ma jos sa va placa :)

    DF220FBE-A115-4674-82B1-3A6944EC8E9D.jpeg DC4D47FF-1AB3-4207-B054-63A02CB0793A.jpeg A335AF73-BA7D-4900-9EA9-202F0AE061A4.jpeg BFA3C961-DB61-40A8-9071-F7118DD9DDD6.jpeg

    LE: pt cei interesati, aceste roti, in aceasta configurație pot fi montate cu succes pe allroad. Singura intervenție, de care eram conștient dinaintea achiziționării lor, a fost sa micșorez buza întoarsă a overfendere-lor din spate, care sunt din plastic, cu 8-10mm.
    2BDE8E90-2944-43AA-818D-161592B384C9.jpeg
    Pe spate, producatorul a ales sa lase o buza întoarsă a overfendere-lor de circa 15-20mm. Pe fata nu a lasat acea buza. :)
     
    Vlad Fru, Tommi-KGT, CB927MF și alți 20 apreciază asta.
  17. sel

    sel Silver Member

    Înscris:
    17 Iun 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI (2O12) CDUC
    Bv. felicitari pentru achizitie si pentru set-up! Platforma C7 este si va ramane dupa parerea mea cea mai frumoasa de pana acum pentru A6/A6 allroad. :applaus:
     
  18. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    Wow, ce bine arata acum lasata. Trebuie neaparat sa fac si eu procedura pe care ai impartasit-o mai sus.
    Cu jantele vechi ce-ai facut? :)))
    Big like pentru cum arata deja, si ai schimbat jantele si ai lasat-o. Cine stie ce va mai urma :)
     
  19. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    @rotitza felicitari pentru noua achiziție, sper sa te poarte mulți km cu zâmbetul pe buze. Arată superb cu noile jante și, cred eu, a crescut semnificativ dinamica mașinii. Ma înclin!
     
  20. bzn_marius

    bzn_marius 5th Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 4H, 3.0TDI, CMH, An2012
    Pff, putin am scăpat forumul din ochi si deja văd schimbări majore☺️
    Super frumoasa, Allroad-ul mi se pare o masina completa, cu atât mai mult când vine echipata cu Bitdi
    Sa o stăpânești sănătos si sa îți aducă numai bucurii!
     

Distribuie pagina asta