1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A6-C7 Allroad - personal detailing

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de rotitza, 5 Iul 2022.

  1. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    Arata bine masina cu setupul acesta, jantele pe 21" o fac si mai agresiva, bravos,
    Eu am o curiozitate tehnica: daca ai facut drop cu 17 mm, acest drop se regaseste in toate treptele de nivel ale suspensiei ? adica in treapta cea mai inalta are valoarea OE -17 mm sau e tot valoarea OE.

    Multumesc, la cat mai multi km !
     
  2. rex

    rex 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    Felicitari pentru masina, arata foarte foarte bine!
    Sunt curios unde va ajunge proiectul :).
    Sanatate si spor!
     
  3. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    @sel multumesc! Este intr-adevăr o platforma arătoasă si lucrata bine.

    @Ionut Stancu multumesc! si eu sunt foarte incantat si multumit de modul in care noul setup a schimbat aspectul masinii.
    Rotile? Am vre-o 3 seturi la vanzare :)

    @stefan550 multumesc! Da, datorita et-ului mai mic, ecartamentul s-a modificat, lucru ce face mai stabilă masina. Era un punct clar ce trebuia atins ;)

    @bzn_marius multumesc! Dupa aproximativ o luna, pot spune si in cunoștința de cauza, este intr-adevăr una din masinile Audi “completa”. Cel putin in cazul meu, oferă cam tot din ce mi-as fi dorit de la o masina: confort, putere, spațiu, versatilitate.

    @Red_ multumesc! Da, drop-ul de 17mm este general. Toate treptele au scăzut cu 17mm.
    Avantajul allroad-ului este ca fata de celelalte masini audi pe perne, are si treapta allroad, care este suficient de înaltă si dupa modificare. C7-le allroad este o masina înaltă chiar si cand este lăsată ;)

    @rex multumesc! Timpul le va spune pe toate. :) Momentan o vad un sleeper car. Chiar si cromurile ii stau bine acum cu noile roti. :)

    Din categoria întreținere, masina a primit un set nou, OE, de tampoane motor.
    1FFD6865-1015-41BC-8459-B745EA9082CD.jpeg

    In zilele foare călduroase coloana de directie avea un scârțâit enervant la rotiri mici, in special parcări. Documentându-mă am aflat ca mai toate modelele audi, intr-o proporție mai mare sau mai mica au avut parte de aceasta scârțâială. Prin urmare Audi a emis si un TSB (Technical Service Bulletin) pe aceasta tema.
    Asa ca am procedat la gresarea coloanei intermediare de directie, in zona de trecere prin planșeul pedalier, acolo unde se afla si acea bucsa-lagar. Rezultatul a fost clar, no more strange sounds! :icon_thumright:
    D4BD5EF0-78A0-4E3E-8650-DB1CE4A59AB2.jpeg

    Iar din categoria plimbări, trei poze:
    C9269337-A3BB-46EC-A95B-04612A11F357.jpeg 8B1C448E-B48D-4B3F-9C36-BF181BD50A75.jpeg 58D17C3A-367A-40EF-BAE2-F2280CBCD432.jpeg
     
    George Stoica, Vlad Fru, Bogdan20cj și alți 22 apreciază asta.
  4. andrei91gl

    andrei91gl 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2008
    Locație:
    Galați
    Masina:
    2012 Audi A4 Allroad CAGB / 2011 Audi A7 3.0TFSI CGWB
    Arata foarte bine lasata , exact cum mi-as imagina si eu un Allroad. Am facut aceeasi modificare la A7 le personal dar nu mi s-a parut sa coboare asa mult. Eu as monta tije reglabile pentru senzorii de nivel pentru a ajunge la drop-ul tau.
     
  5. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    @andrei91gl mutumesc pentru apreciere! De asemenea si tu ai o masina foarte frumoasa!
    In ceea ce priveste drop-ul se pare ca allroad-ul este avantajat de anvelopa mai înaltă cu 5 unitati procentuale din lățimea anvelopei fata de A6-A7. Lucru ce face ca masina sa fie mai inalta de la sol cu 9,25mm dar si gap-ul de la aripa sa se micșoreze cu acei 9,25mm.
    Ex. dimensiuni standard pe 20”:
    Allroad - 255.40R20
    A7 - 265.35R20
    Diferenta de înălțime intre cele doua anvelope este de 9,25mm pe raza. Daca ar fi puse una langa cealalta, anvelopa de allroad ar fi mai inalta cu 18,50mm.
    De aici si diferenta percepută a drop-ului, motiv pentru care spuneam mai sus ca oricum allroadul este o masina inalta si atunci cand e lasata. :)

    Un hint ce ti-l pot da este faptul ca, cel putin in cazul meu, valoarea maxima acceptata pt drop din VCDS este de 420mm. Adica valoarea maxim acceptata pe care o poti introduce pt fiecare roata este 420.00.


    Alte poze cu “godzilla”

    39055B0C-4D03-4D32-A790-553D491C037C.jpeg FC73D714-927B-4A91-B68B-99EFDB55AA1D.jpeg C8046B72-2CFA-48D2-91E7-AAB314F3A28B.jpeg
     
    smurff, Vlad Fru, Andrei9 și alți 20 apreciază asta.
  6. bubu182

    bubu182 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A7 2014 BiTDI S-line Exclusive
    Cum te impaci cu rotile pe 21" pe meleagurile noastre ? sau inca e prea devreme pentru intrebarea asta :p
    Mie 20" mi se par la limita din punct de vedere gropi, etc. si merg extrem de atent (tocmai am indreptat una saptamana trecuta si habar n-am cand s-a indoit ... era pe dreapta fata evident, unde inevitabil iei o groapa).
     
  7. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Sunt foarte ok. Eu sunt obișnuit cu rotile mari, sa zic asa. Mai precis cu anvelope cu înălțime mica . La B6 am mers cu talon de 40% din 235 (înălțimea talonului - 94 mm). La B8 si la C7 am talon de 35% din 255 (inaltimea talonului 89,25mm).

    Acum, mie imi place sa merg pe anvelope cu talon mic nu doar prin prisma aspectului, dar mai ales pentru handling.

    Principiul de baza este ca presiunea din roti sa fie conform specificațiilor producătorului. In cazul meu merg pe toate rotile cu presiune 2,6 la rece, 2.8 la cald. Daca anvelopa este prea moale, in cazul unui soc mai mare, janta va fi cea care va suferi, pt ca anvelopa se va deforma foarte usor ;)

    PS: principiul presiunilor mici pt ca mergem pe drumuri proaste este unul păgubos in opinia mea, rezultatul: anvelope uzate neuniform, gâlme pe flancuri si jante îndoite.
     
    mracer, bobalex18, Legend și alți 7 apreciază asta.
  8. hawless 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2021
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A3 cu muschi
    Salut.
    Arata foarte bine masina.
    Imi place directia in care ai mers cu ele.
    Personal mi se pare o idee prea joasa, dar in locul tau as fi coborat-o si eu , fara discutii :)
     
  9. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    @hawless mulțumesc pentru apreciere!
    Prea jos, sau prea sus acum a devenit o chestiune de opțiune. Pe confort nivelul suspensiei este aproape de nivelul de dinamic stock. Cand vreau sa fie si mai inalta o trec pe allroad si aia e.

    În acest an vacanta de la mare ne-am petrecut-o impreuna.
    Masinii clar ii place la drum lung. Si nu vorbesc aici doar ca ii place sa mearga tare, stie sa depășească alte masini fara prea mult efort, dar mai ales ii place mersul elegant si rafinat, sau cel putin cu asta m-a surprins pe mine. Confort in setările din MMI, dar si confort pentru toti pasagerii.
    Pot spune ca am ajuns odihnit si relaxat la destinații. La fel si cei din familie, motiv pentru care au concluzionat: e ok masina :))
    PS: Ai mei copii s-au atasat foarte mult de B8 si inca analizează cu ochi critici noua achizitie :)

    4F51CBD7-11D6-40CD-9F7F-30F616D32B4F.jpeg 6545102D-F21A-40D9-B225-0DA5122A4604.jpeg 3E34BBE0-86B7-4FF6-93A3-A94ED79D92B4.jpeg

    LE: pentru drumuri virajate abordate mai hotarat este loc de îmbunătățire. Niște bare de torsiune mai potente cred ca vor fi necesare pe viitor.
     
    Oudi, cogdao, Andu333 și alți 11 apreciază asta.
  10. bubu182

    bubu182 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A7 2014 BiTDI S-line Exclusive
    Cam asa sunt masinile astea (A6/A7) mai ales echipate cu BiTDI, le place la drum lung, se aseaza bine, confortabil etc.
    Despre bare torsiune, ai vazut postarea mea, daca vrei ceva informatii ma anunti, am toate codurile necesare :arco:
     
  11. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    @bubu182 multumesc frumos! Voi studia, iar daca am întrebări, cu siguranta te voi contacta. :icon_thumright:

    “B.D. la munte si la mare” - seria filmelor de comedie românești care-mi sunt foarte dragi!
    In aceeasi ordine de idei Godzilla a fost si la munte, unde ne-am jucat si putin “soft offroad” :happy:, pe drumuri pietruite, destul de abrupte si denivelate.
    Pe partea asta pot spune ca mi-a plăcut cu câtă ușurintă se descurca in rampe abrupte, cu plecări foarte line de pe loc. Este foarte usor de controlat si manevrat.
    Cutia, care ziceam ca e patinatoare in treptele mici, lucru ce nu imi plăcea pana acum, de data asta s-a dovedit foarte potrivită. Fix prin patinarea converizorului conferă ușurintă in plecările de pe loc si manevrabilitate crescută la viteze mici in abordarea drumurilor denivelate aflate in rampa.

    Din pacate poze am cu ea doar din fata cabanei, unde mă aștepta cuminte pe setarea “allroad” :)

    0C3D8BF7-5182-4F15-9A2B-A8EDD3AD0319.jpeg 8AC3C59B-6AEF-4B87-9E6C-449BB7CC1C7C.jpeg
     
    smurff, stefan550, Alex_WeS și alți 12 apreciază asta.
  12. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Astazi m-am jucat putin cu VCDS-ul. :)
    Am scos aerul din perne sa vad cum ar arata in “show mode”. :wub:

    829668E0-34AD-427E-A808-5EE377806BF5.jpeg 9C7B163B-EDDD-4F4A-A77D-74BBB910586A.jpeg F76BC8E4-DB58-4EBD-8E83-AA113BBD34AB.jpeg FA570652-D0C9-4115-891B-29A8FD09B15B.jpeg F6299973-E056-40AC-B3B9-A033DF5D1E0B.jpeg
     
    Vlad Fru, AllinDanut, Andrei9 și alți 23 apreciază asta.
  13. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Asta ar fi setupul pentru parcarea de la Worthersee! :cool: Superba pe “burta”!
     
    bobalex18 apreciază asta.
  14. WPW

    WPW 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2018
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 B8 2012 2.0 TDI Stage 1 si A4 B8 FL 2013 2.0 TDI quattro Stage 1
    OE AIR ? :laugh:
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Tanculet pe roti.

    N-o forta la plecarea de pe loc ca pui repede pe butuci convertizorul la tiptronic si preturile pentru reconditionarea acestuia aproape ca s-au dublat fata de acum 2-3 ani.
     
  16. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    @Cosmin ZKG cam asa ceva. E o opțiune de “show mode” facila, avand in vedere ca se poate face cu ajutorul VCDS.

    @WPW OE AIR OFF:)

    @audi66 multumesc pt sfat. Chiar m-a linistit destul de mult masina asta. Unde sa pleci cu “autobuzul” in forța de pe loc? :) E atat de relaxanta încât nici nu mai ai chef “sa o arzi sportiv” :))

    Zile trecute ne-am indeletnicit cu niste intervenții estetice. Godzila avea doua denturi, unul pe portiera soferului si unul pe portiera spate dreapta.
    CA3BCCD4-C193-4418-87F7-D47FDF5B09B4.jpeg
    21B0D436-54BF-4430-B3B0-3084B40187F8.jpeg

    Din dorința de a arata cat mai curata si îngrijită am apelat la profesioniști care au facut o treaba extraordinara! Spun profesioniști deoarece lucrarea s-a efectuat prin intermediul procedurii tehnice cu șansele de reușită maxime, cu extrem de multa atentie si îndemânare. Pentru asta au fost demontate portierele afectate si ancorate pe un suport, in urma analizei optandu-se pentru intervenția dinspre interior spre exterior cu acces prin gaura firelor electrice de conectare a portierei cu restul masinii.

    94E08C0F-1B9A-4490-8DA4-6ED048B5C227.jpeg 68A38B29-746E-4C08-8659-33AE7D1470BC.jpeg DA5D0EDA-3B1D-4D06-9F79-435F1ACCD40B.jpeg
     
    stefan550, mirceacml, Oudi și alți 16 apreciază asta.
  17. Vlad Fru

    Vlad Fru 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2017
    Locație:
    București / Horezu
    Masina:
    A4 B8 CAHA 170cp quattro
    Nu vreau sa ma scuz printr-un anume motiv, dar cert este ca am "neglijat" forumul in ultima perioada. In dorinta de a arata pe Audila in forma finala altei persoane, am ramas perplex cand am vazut "despartirea" de B8. Deja intrasem in panica, ce/cum/cate am pierdut!?
    M-am resemnat si daaa, abia asteptam sa vad noua achizitie.
    Nu aveam niciun dubiu ca vei schimba tabara si stiam ca vei merge tot pe Audi, dar surpriza a fost ultra, Godzilla!
    Sa o stapanesti sanatos si fara incidente!
    Iti urez cel putin 113+ pagini pentru noua jucarie; deja 3 au trecut.
    Esti un exemplu demn de urmat!
    Felicitari!
     
    malita florin și traian si decebal apreciază asta.
  18. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    @Vlad Fru multumesc foarte mult pentru cuvintele foarte flatante! :blush: De asemenea si pentru urări dar si pentru interesul acordat topicurilor! :hi:

    In drumul spre cele “113+” pagini mai adăugăm un post in care va prezint noua culoare a etrierilor. Este “carbon grey”, o culoare decenta care e menita sa nu strice caracterul oarecum elegant al lui Godzilla si care sa se încadreze in contextul imaginii de ansamblu.
    Din dorința de a fi cat mai curata si îngrijită si partea asta aflată in spatele jantelor, dar in acelasi timp sa nu creez o nota discordanta folosind o culoare prea dura sau care sa conducă spre ideea de frane “super sport” pe un “autobuz” :) am preferat sa le dau o tusă de detaliu prin intermediul stiker-elor “Audi Sport”, cunoscut formal ca si “quattro GmbH”

    2EE75013-2013-4F10-93F4-DD746C950D71.jpeg 64683CEA-4344-47FB-89CF-5EC832BC896F.jpeg
     
    stefan550, Oudi, Adi24 și alți 14 apreciază asta.
  19. DSF

    DSF Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi Q5 2.0TDI 190CP CNHA 2015
    Super.:hubbahubba: De unde ai luat stiker-ele? Rezista la temperatura etrierilor?
     
    redlife apreciază asta.
  20. bubu182

    bubu182 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A7 2014 BiTDI S-line Exclusive
    De foarte mare efect pe fata.
    Pe spate as incerca niste placute ce vin peste etrier ca la RS, in caz ca vrei sa tii franele.
    Apropo despre asta, nu ti se par slabe pentru vaporul de masina ? Eu chiar si cu discuri si placute mai performante decat cele OE + furtunuri metalice tot aveam o stare de neliniste. :)
     

Distribuie pagina asta