1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A6-C7 Allroad - personal detailing

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de rotitza, 5 Iul 2022.

  1. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    @DSF multumesc pentru apreciere! Stickerele au fost vectorizate si dimensionate personal. Autocolantul folosit este unul de calitate ridicată folosit pt reclamele outdoor.
    Aceiași calitate a autocolantului am folosit-o si la etrierele lui Audila, unde si-au dovedit rezistenta in timp.

    DCD91440-3D79-4168-83B5-912DACC405CB.jpeg

    @bubu182 multumesc pt apreciere!
    Prin aceasta vopsire si personalizare a etrierelor mi-am dorit sa “curat” zona si sa ii dau un aer mai îngrijit masinii. Momentan nu ma gandesc la niciun upgrade al frânelor. In opinia mea se comporta ok pt un mers normal, de strada. Este peste alte frane OE.
    Chiar am fost intr-o situație in care am fost nevoit sa franez brusc de la o viteza destul de mare. S-au comportat neașteptat de bine! Spre deosebire de B8, ABS-ul de C7 se pare ca e setat putin mai bine. In sensul in care la apăsarea brusca a pedalei de frana, pur si simplu ABS-ul a preluat impulsul si a facut boost considerabil, “autobuzul” franand intr-o distanță neasteptat de scurta!

    1EA48F3C-57D0-4BB3-B4D8-2B20739F5194.jpeg
     
    tuneru, Andu333, Peto și alți 4 apreciază asta.
  2. DSF

    DSF Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi Q5 2.0TDI 190CP CNHA 2015
    Cu ce font este scris Audi?
     
    M4D4L1N apreciază asta.
  3. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    @DSF fontul il gasesti pe pagina oficială a Audi AG. Este un font special creat pentru ei.
    https://www.audi.com/ci/en/intro/basics/typography.html

    Astazi a fost despre admisie.
    Mi-am facut timp si am curatat clapeta de shutoff sau throttle valve si intake manifold flap-ul impreuna cu conducta dintre ele.
    Imi pare rau dar nu am poze cu ele imbacsite, eram prea murdar pe mâini :) In schimb va pot spune ca aveau ceva strat depus, circa 2-3mm de mâzga pe alocuri întărită binișor.
    O poza preluată pentru exemplificare:
    D656587A-A613-4891-AD47-773C38F7BDDD.jpeg

    Curățarea clapetelor o consider o operație de intretinere normala.

    7BC9297A-797E-4ABE-9AED-C97361C20CD8.jpeg 1F1015C5-C604-41B9-9955-3D9CFC330185.jpeg 6B84C9C1-26F3-4AAD-A37E-25C068AB2F37.jpeg CF2F832C-3254-4B7A-9A86-AC1E1CA33BD6.jpeg
     
    gutza25, Andu333, Peto și alți 14 apreciază asta.
  4. bubu182

    bubu182 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A7 2014 BiTDI S-line Exclusive
    Am facut si eu aceeasi operatiune acum vreo 2 saptamani, uneori mai simteam un tremurat scurt la pornire dupa ce statea mai mult nepornita mașina, acum au disparut complet si pare ca porneste si merge motorul mai “smooth” :);) (nustiu cat e placebo dar tremuratul a disparut 100%)

    Un dirty job insa, am consumat ceva spray uri, solutii, perii si prosoape hartie :blownose:

    Tu ai simtit vreun efect pozitiv dupa procedura asta?
     
    Ionut Stancu și Alex_WeS apreciază asta.
  5. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Clar am simțit îmbunătățire considerabila.
    Se pare ca aceasta clapeta murdara este responsabila de mai multe feluri de mers neregulat ale motorului, in special relanti sau turații mici, pana in 2000 rpm.
    Eu simteam o urcare usor sacadata intre 1200-1800 rpm cu motorul rece, pana la 40-50C. La pornirea la rece motorul se auzea mai “dupanitor”, asemanator unui recul in admisie pt fiecare piston.
    Dupa “operație” au dispărut complet aceste comportamente ciudate. La relanti motorul se aude mult mai smooth iar urcările in ture sunt mai lineare. Poate e doar o impresie, dar am sa urmăresc daca se modifica si consumul de carburant. In weekend am avut un drum de aprox. 1000km, iar consumul indicat pe display, pe diversele porțiuni de drum, a fost cuprins intre 6,8 si 8,2. La pompa a iesit 8 fix. In opinia mea un consum foarte bun pt acest motor!
    Tot cu aceata ocazie, am descoperit o codare interesanta, miscsorarea ciclului de lucru a valvei EGR, valva responsabila de murdărirea admisiei.
    C004F7F1-54CD-4504-907F-E8D726DB56D3.jpeg
    Dupa aceasta adaptare, zgomotul motorului la relanti va fi putin mai “tacanitor” asemanator cu modificarea avansului, semn ca arderile sunt mai puternice/complete. Valoarea poate fi modificata intre 0 si 50mg/stroke.

    PS: aceasta modificare poate fi facuta doar mașinilor fara update de soft tip dieselgate.
     
    MRR și Ionut Stancu apreciază asta.
  6. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    Aici m-am dezumflat ... :(
    O sa fac si eu aceasta operatiune cat mai curand .. si eu am acel tremurat la pornire dupa mai multe zile de stationare.
    Multumim pentru info :)
     
  7. Lucian189

    Lucian189 Bronze Member

    Înscris:
    3 Ian 2011
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    BMW 335d
    Rotitza ,
    Dacă o sa cauți codul tau de ecu/soft în Etka
    Ai sa vezi ca are diesel gate.
    E și G = dieselgate.
    Deși la astea nu se simte chiar ca la 2.0d
     
  8. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    @Lucian189 asa este, ai dreptate!
    Am cautat si am descoperit ca am ultima versiune de soft pe ecu-l meu: 0003. Deci am sigur soft dieselgate. :blush:
    F6693A8B-EE6B-44E8-BB75-49082E143A15.png
    Am gandit prin analogie la 2.0TDI CR, unde dupa update-ul de soft dieselgate, au dispărut anumite adaptari, printre care se afla si posibilitatea modificării turatiei la relanti. Văzând ca pe 3.0 inca am si aceasta optiune, de modificare a turatiei la relanti, am concluzionat gresit, my fault! :hi:

    @Ionut Stancu imi cer scuze pentru dezinformare! :blush:
    Deci poti incerca codarea. :icon_thumright:
     
    Power tdi apreciază asta.
  9. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Revin cu confirmarea faptului ca adaptarea EGR-ului e de succes, in sensul ca pe VCDS valoarea specificata la relanti in marea majoritate este 0,0% iar valva EGR este închisă complet, 100%, semn ca avem foarte putine gaze recirculate in admisie. :o:
    11C20A90-A41C-4748-9CAF-2F939E1C0BF9.jpeg

    Si o poza de prin parcări :)
    0170E70A-621A-4C9C-B216-AD747750473B.jpeg
     
    stefan550, Adi24, Oudi și alți 9 apreciază asta.
  10. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    In ultimul timp am testat variantele de soft pentru tiptronic. Cutia de pe masina avand codul NVG, variantele disponibile sunt:
    1005, 1006 si 1008.
    Masina la achizitie avea softul de cutie 1006, varianta dieselgate, incarcata odata cu update-ul de motor, pe acesta fiind ultima varianta de soft dieselgate 0003.
    De la inceput va spun ca eu consider softurile dieselgate pt motoare ca fiind unele bune si din punctul meu de vedere nu fac rau motoarelor, asa cum se tot speculeaza. In primal rand sunt mai atent lucrate pe injecție si cel mai important pe regenerarea filtrului de particule, care este mai sănătoasă fata de un soft predeaselgate. Acest aspect l-am probat si pe motorul 2.0 TDI.
    Revenind la cutie, mi-am zis sa incerc ultima varianta de soft, anume 1008, deoarece imi doream sa scap pe cat posibil de patinarea convertizorului in treptele 1,2,3, dar din pacate noul soft este facut doar pentru noxe si in opinia mea nu face bine deloc motorului… treptele sunt schimbate forte repede, motorul mergând extrem de subturat. Odata cu aceasta subtutrare apare si fenomenul de lag, pe care nu ma asteptam sa il simt vreodată pe 3.0 bitdi, dar uite ca acest soft a reusit! :(
    Prin urmare am zis sa dau o sansa si softului predieselgate, anume 1005, care m-a surprins extrem de plăcut! Cel mai linear soft de cutie din cele trei, parca ar fi multitronic :) intr-adevăr pătinează convertizorul pe primele 3 trepte, dar pe treapta 1 convertizorul gripează mai repede fata de varianta 1006, ceea ce face ca masina sa plece de pe loc mai repede. Patinajul convertizorului ajuta in treptele mici ca motorul sa se tureze astfel încât sa se elimine acel lag de jos.
    Pentru mine 1005 este softul câștigător!

    Cu scrierile softulurilor m-a ajutat colegul @arazvan2002, căruia ii multumesc si aici pentru ajutor! :hi:

    In ceea ce priveste softul de motor, odata cu update-ul deaselgate, cel putin pe CGQB, sa rezolvat cea mai mare problema a motoarelor de 3 litri, zornăitul lantului la pornire. Prin acest soft au facut ca pornirile sa fie facute cu motorul mai accelerat, ceea ce face ca intinzatoarele sa se amorseze mult mai repede. Pe masina mea, a fost facuta de fostul proprietar schimbarea intinzatorului problema pe la 80k, fiind acțiune de fabrica in garanție. Odata cu acesta a fost urcat si softul deaselgate.
    Eu de cand il am pe “Godzilla” nu am auzit niciodata lanțul ;)

    Si daca tot se apropie sărbătorile, desi iarna nu a venit, am hotarat sa montez anvelope de iarna, Goodyear Ultragrip Performance, pe jantele de 20 cu care am cumparat masina, desi la momentul cumpărării am primit un set de 19” cu anvelope de iarna.
    So, cu 255.40R20 si distantiere de 20mm pe toate rotile masina arata cam asa in configurația de iarna:

    C88BE671-DAE4-4E06-B657-7FF9A047D940.jpeg 2A405EB4-D689-48CC-85BA-997483D9F98C.jpeg 2EB3B021-A395-453C-9ACD-BF906AD743CE.jpeg 38A1741D-6531-4043-AD50-D69CC06574C0.jpeg
     
    Andu333, stefan550, Oudi și alți 11 apreciază asta.
  11. bubu182

    bubu182 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A7 2014 BiTDI S-line Exclusive
    Eu am trecut la 265 40 20 cu distantieri 16mm :laugh:, la denivelari foarte abrupte luate in viteza atinge ff putin cauciucul in aripa, la tine nu e cazul banuiesc.
    Cum ti se par aceste Goodyear pe care le ai? ale mele "Goodyear Eagle sport" sunt cam proaste pe ud.
    Despre softuri... o sa vezi cand te vei hotara sa faci un stage 1 ECU + TCU cum se schimba treburile (in bine) :beerchug:
     
    rotitza și Mocanu.adi apreciază asta.
  12. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Parca prea exagerati cu rotile astea atat de iesite in afara.
    Bubu, tu ai pus pe A7 din generatia anterioara 265/40R20? Cu distantiere de 16?

    Practic ai crescut diametrul rotii cu 26,5mm si ai scos si roata in afara cu 16mm. Era imposibil sa nu frece in aripa.

    La A6 C8, producatorul pune roti pe 19 avand diametru cu 8.9mm mai mic decat cele pe 20.
    Am cumparat masina cu roti de 20 si pt iarna am luat niste jante de A5 care au et cu 11mm mai mic.
    Long story short, anvelopa pe 19 imi iesea cu 6mm mai in exterior fara de cea de 20, insa si diametrul rotii scadea cu 8.9mm. Desi era clar ca sunt paranoic, pana nu am vazut rotile montate pe masina, am stat cu stresul ca poate or atinge.
    Acum m-am calmat si as pune si eu niste distantiere de 10mm pt rotile de 20 si de 5mm pt cele de 19, insa mi-e ca or sa strambe din nas astia de la Audi, masina fiind in garantie
     
    Ultima editare: 14 Dec 2022
    Nemesis 31 apreciază asta.
  13. WPW

    WPW 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2018
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 B8 2012 2.0 TDI Stage 1 si A4 B8 FL 2013 2.0 TDI quattro Stage 1
    Salutari de la Iasi!
     
  14. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Greu cu allroadu’ asta. :)
    Mi-am mancat “imaginația” încercând sa gasesc o cale de a o personaliza. Modelul asta e “batut in cuie”, orice incerci sa-i modifici poti sa cazi foarte usor in kitsch.
    Caracterul ei versatil cu tenta “elegantă”nu-ti permite sa o duci in zona sport. Cel putin asta consider eu dupa 8 luni de folosinta.

    Prin urmare, am decis ca ii voi exploata latura ”aristocrata” achiziționând un set de trimuri interioare fine grain ash, aspectul lemnului natural cu finisaj mat fiind dintotdeauna unul din preferatele mele.

    FF18D044-BAB3-49EF-8CBA-32EA3B32CAED.jpeg

    Pe fuga si o poza cu rezultatul:

    951AE59F-0A8E-4172-82A8-80531B2E00FA.jpeg
     
    Chriss_Deejay, smurff, Xtremer și alți 19 apreciază asta.
  15. dvr

    dvr Silver Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 Avant quattro, 50 TDI (DDVB), MY 2019
    Felicitari pt alegere! Personal mi se par cele mai frumoase trim-uri pt platforma c7 :)
     
    Xtremer și rotitza apreciază asta.
  16. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    @dvr Multumesc frumos Virgil!

    Astazi a urmart montarea “cutiuței cu CarPlay”, una din modificările planificate de la momentul achiziției masinii, dar abia acum m-am învrednicit.
    2A7DE469-83DB-45C5-828A-C21A8B0F623C.jpeg F2B390BB-C1A6-4132-8187-88C0EDA6F6FE.jpeg BD628312-0F39-4D1E-8005-784FF724C52C.jpeg 9A4C8478-B5BD-45C3-ACE4-99993C538A20.jpeg 21F1613B-42B6-45CA-8BC0-A60F06F36E5C.jpeg 7B0D02A9-6151-43BC-9D0B-A96DBE91FF86.jpeg

    Ca si remarca, A6-le e mai înghesuit in spatele bordului fata de A4 B8. Cu greu au intrat toate “mațele” astfel încât sa pot pune la loc unitatea MMI. :)
     
    Alex_WeS, Tommi-KGT, Cosmin ZKG și alți 8 apreciază asta.
  17. bubu182

    bubu182 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A7 2014 BiTDI S-line Exclusive
    Sa vezi cand vrei sa conectezi si un kit de ambientale RGB pe mufa de la clima (asa sunt gandite ca sa ia semnalul), + mufa de la carplay ... distractie :))
    Eu am tras modulul carplay in stanga torpedoului si trase firele in spate la mmi/clima.
    Amuzant este ca la A8 este mult mai mic spatiul decat A6/A7, aparent cu cat creste clasa.. scade spatiul pe acolo :D
     
  18. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    @bubu182 nu mai trag fire :)

    Vineri am reusit sa fac si împrospătarea uleiului in cutia de viteze, ca schimb nu-l pot numi :)

    Am folosit kit-ul de la ZF - filtru ulei, garnitura pt. baia de ulei si busoane; impreuna cu uleiul ZF Lifeguard Fluid 8.
    0AB9B761-8CB9-4A15-9836-0787A9B440E3.jpeg

    Dupa efectuarea “schimbului” am facut si adaptarea cutiei. In următorii km (sute :) ) voi trage concluziile. In orice caz, cutia functiona ok si anterior operației.

    doua poze:

    1EB05E55-5AF5-4321-A23A-BC7A803BE090.jpeg C51232B1-6075-4E69-90AE-C0A6251C6B2F.jpeg
     
    andyzaharia, anarchy, Peto și alți 10 apreciază asta.
  19. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    New day, new mod :)

    Tot din capitolul “planificate” cu ajutorul lui @MarianMaxx, căruia ii multumesc si aici, am intrat in posesia stopurilor facelift. O modificare ce mi-o doream pt Godzilla.

    1F47D0C2-FDF4-4599-984B-F9A39E8F55DD.jpeg D84ADC90-AB2C-44C0-97D9-2971F172644E.jpeg E16CF324-8D55-48C4-8D16-64B6DB617B85.jpeg 58BA141C-DFCA-43AE-BBDA-617FF78ADC5C.jpeg
    1C75D67F-E1E7-4216-A891-85F532DA5ADF.jpeg
    9F5314AB-B540-48FA-89EF-4229D5A73C79.jpeg

    Am ales varianta de stopuri fara semnal dinamic deoarece am considerat ca nu i se potrivește funcția. Prin urmare stopurile au fost efectiv plug&play. Nici o mufa schimbata, nici un pin mutat, nici o codare de facut. ;)
    Desi ma asteptam sa dea eroare de bec ars pe marșarier, deoarece stopurile vechi au bec acolo, am ramas plăcut surprins ca nici acest fenomen nu a aparut. So, all good!
     
    smurff, vladmarcel, gicu și alți 14 apreciază asta.
  20. tuneru

    tuneru 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2010
    Locație:
    Chiajna
    Masina:
    A6 3.0 TDI quattro 2010
    Superb exemplar, jantele imi plac tare mult:wub:
     

Distribuie pagina asta