1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A6 C7 Phantom

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de quattro2001, 18 Dec 2016.

  1. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Da. Sunt senzorii pentru deschiderea portbagajului. Atentie la pozitia in care se monteaza.
     
  2. quattro2001

    quattro2001 Silver Member

    Înscris:
    3 Oct 2012
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A8L D4 2016 3.0TDI CTBD 262CP 580Nm
    Retrofit complet la lampile spate cu dinamic blinkers
     
    Red_, DENZ EDUARD ORESTE, smurff și alți 12 apreciază asta.
  3. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Poți trai cu luft-ul ăla la stop in partea de jos ??
    In locul tău le puneam și le dădeam după jos rapid...
     
    Ultima editare: 18 Feb 2018
    gabitza121 și tavicosma apreciază asta.
  4. quattro2001

    quattro2001 Silver Member

    Înscris:
    3 Oct 2012
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A8L D4 2016 3.0TDI CTBD 262CP 580Nm
    Odata facut calculatorul si instalatia pt lampile astea cele vechi nu se mai pot pune
    :laugh:cu o pagina in urma am pus poze cu bara de s6 cu difuzor azi sau maine e programata la vopsit cu pragurile :beerchug: sper sa iasa bine vopseaua

    Alte cumparaturi :arco:
     
    Sorin192, cogdao, vladmang și încă o persoană apreciază asta.
  5. quattro2001

    quattro2001 Silver Member

    Înscris:
    3 Oct 2012
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A8L D4 2016 3.0TDI CTBD 262CP 580Nm
    Inbunatatiri :hubbahubba:
    Am montat bara de facelift sa nu mai am spatiile la lampi , am luat si cele 4 capace la lampi ca nu se mai potriveau cele vechi.
    La esapaent am intampinat probleme etka m-a indus in eroare am diametru teava finala 65 iar de la motor imi vine 55 dar am vazut ca exista colier esapamentin 2 cote dar tocmai pe 10 mi-l aduce cineva din Germania .
    Nu stiu cum sa fac cu tipsurile quad cred ca am sa fac o vizita la pilot am vazut 2 modele si se ocupa si de montaj
    Pragurile de facelift s monteaa destul de greu ...parca vechile cleme sunt mai scurte sau chiar sunt nu stiu cert e ca ultima clema de sub prag nu a frut sa clipseze nici moarta
    O alta problema cu banda adeziva originala sper sa tina pragul lipit la aripa din spate mi se pare cam proasta desi am pus 2 fasii
     
    stefan550, MarianMaxx și Mitiy apreciază asta.
  6. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Clemele sunt identice, nu sunt diferite.... trebuie sa impingi cu forta si intra. Primul l-am pus prin impingere, cu clemele fixate pe masina, dar vazand ca nu este usor si riscam sa zgariu ceva, dupa am prins clemele intai pe prag. Banda dublu adeziva am pus de la 3M si tine bine.

    A iesit foarte bine spatele! :applaus:
    Imi pare rau acum ca nu am facut si eu direct trecerea la facelift, nu eram sigur ca este asa de usor. Pe forum te facea sa iti pierzi speranta pentru astfel de modificari.:(
     
    stefan550 și smurff apreciază asta.
  7. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC, B8,5 - CJCB, B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    Superba!
    Mulți km fără probleme.
     
  8. quattro2001

    quattro2001 Silver Member

    Înscris:
    3 Oct 2012
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A8L D4 2016 3.0TDI CTBD 262CP 580Nm
    Construim in continuare bifurcatia la esapament ,nu stiu ce tipsuri sa aleg .Parca ar da bine si cele cu carbon pe ele dar nu stiu cum vor rezista in timp...sunt produse sau comercializate de stelco.Daca aveti alte ideii d tipsuri sunt curios :)
     
    Mitiy apreciază asta.
  9. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    Clone akrapovic de pe aliexpress
     
    Cata_ADC, Iasmin90 și quattro2001 apreciază asta.
  10. quattro2001

    quattro2001 Silver Member

    Înscris:
    3 Oct 2012
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A8L D4 2016 3.0TDI CTBD 262CP 580Nm
    Imi doneaza si mie cineva o bara de fata rupta pt niste experimente :) am nevoie decat de partile de sub faruri din ea ,nu conteaza normala sau s line ...
     
  11. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Iti recomand sa cumperi coturi pentru evacuare, o sa ai doar un tips afumat asa cum sunt sudate.
     
  12. quattro2001

    quattro2001 Silver Member

    Înscris:
    3 Oct 2012
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A8L D4 2016 3.0TDI CTBD 262CP 580Nm
    Modificari exagerate , mergem inainte :jester:
    Bara de facelift s line incerc o adaptare pe farurile de nonfacelift decupand partea de sub far de la nonfacelift si adaugand-o la bara d sline facelift :hubbahubba:
    Ps, este a doua incercare:) prima a fost ca sa se dea mana:readit:
    Sunt dispus la critici si sfaturi :arco:
     
  13. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Ce sfaturi? Asta e cârpeală! :asskicking:
     
    czsilviu, Beetle94 și Cata_ADC apreciază asta.
  14. quattro2001

    quattro2001 Silver Member

    Înscris:
    3 Oct 2012
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A8L D4 2016 3.0TDI CTBD 262CP 580Nm
    Daca nu iese cum trebuie cumpar bara de S-line nonfacelift. Farurile nu le schimb cu xenonul de facelift pentru ca sunt mult mai slabe si simple iar cele led/matrix sunt exagerat de scumpe. :)
     
  15. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Nu stiu daca sunt mai slabe sau nu, dar dacă tot te-ai băgat în așa lucrare și vrei să iasă ceva bine și nu o "cârpeală" cum a zis colegul mai sus, ar trebui să iei și farurile de facelift, bara de facelift și să faci treaba corectă și completă. Succes!
     
    Cata_ADC apreciază asta.
  16. sel

    sel Silver Member

    Înscris:
    17 Iun 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI (2O12) CDUC
    sau poate incerca ceva inedit si unic, why not. Bafta!
     
    seby2376, quattro2001 și Lucian189 apreciază asta.
  17. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Nu mai bine faci tu ideea ta pana la capat si daca nu iese bine comanzi ulterior piesele complet? Eu asa as face. De ce totul trebuie sa fie standard?
     
    seby2376 și quattro2001 apreciază asta.
  18. quattro2001

    quattro2001 Silver Member

    Înscris:
    3 Oct 2012
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A8L D4 2016 3.0TDI CTBD 262CP 580Nm
    @lucianmarius exact asta si fac:applaus:
    Am renuntat la ideea de a pune farurile de facelift cu bixenon pentru ca au doar un singur calculator iar ale mele 3. Faceliftul nu are cornering si AFS sau mai stiu eu cum se numeste. Sunt bixenon si atat iar becul D5S ca putere luminoasa este mai slab decat D3S. 35W vs 55W
    Eu am farurile astea pe masina si insemna sa fac un downgrade.



    Am sa mai revin cu poze din timpul lucrarii, nici cu spatii libere intre far si bara nu putea ramane cum era una prin Germania postata pe aici pe forum.
    Practic aveam o bara de facelift s line intreaga, faruri bixenon de facelift comandate si o bara normala sparta a celui caruia ii vandusem bara mea buna de pe masina, combinatia perfecta :arco:
     
  19. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Asta e matrix led la primele sale aplicatii. Dar e un mix, nu e full led. Sistemul asta de iluminare CLAR merita pastrat. Eu dupa ce am luat pe masina matrix led parca prefer sa conduc noaptea tot mai mult. Zici ca e zi, iar siguranta este la maxim precum si relaxarea.

    Acum inteleg mai bine de ce vrei sa le pastrezi.

    Spor la treaba si sunt curios de proiectul dus la final.
     
    quattro2001 apreciază asta.
  20. quattro2001

    quattro2001 Silver Member

    Înscris:
    3 Oct 2012
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A8L D4 2016 3.0TDI CTBD 262CP 580Nm
    2 poze din timpul lucrarii :p
    Grila nu are armatura sus pusa si de aceea e distanta sub capota
     
    Dan Serban, Iasmin90, gutza25 și alți 5 apreciază asta.

Distribuie pagina asta