1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A7 3.0 TFSI - proiect !

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de jooopy1, 8 Noi 2020.

  1. jooopy1

    jooopy1 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 3.0 tfsi
    După multe ezitări și o perioada lunga de de stat pe banca ( mașini de familie ) am decis sa revin la vechea pasiu 3.0 TFSI .
    Nemțoaica , a venit din Belgia , cu undeva la 250 k , reali . Nu m -a speriat numărul de km având tot istoricul service la audi .

    Ca și opțiuni :
    Interior confort , head up , slide , lane asist , acc , camera spate , restul normale clasei ei . Singurul inconvenient fiind lipsa trapei și scaunele ventilate cel puțin pentru mine .

    Ca tot romanul , de cum a venit a primit un dar generos , Stage 1 , de care am fost mulțumit vre-o doua săptămâni timp in care m a amuza la accelerări . Dar cum te obișnuiești repede cu 400 de ponei , am zis ca vreau mai mult .

    In prima luna , știind de probleme de pe TFSI , am înlocuit : bujii , pcv , termostat apa , pompa fulie și am trecut pe 5w50 .

    La interval de ceva vreme a trebuit sa plec din țara , “ faimosul job “ , soția m a anunțat ca ies fum din compartimentul motor , la fiecare 5 minute de funcționare scoate fum groaznic și mițoase a cauciuc ars . Am trimis-o la garajul unde fac unele modificări , constatare alternator ars , pic puc poc , altul nou pe Valeo ( dauna de 1000 de iepuroi ) mergem mai departe .

    Având ceva timp liber in deplasare , m am documentat de cum sa mai câștigam ceva căluți .

    Am început prin a comanda : fulie compresor , vibrochen , admisie , filtru de aer , downpipe , heat exchanger . ( ma tentează și pietonul de la autotech , doar ca tunerul m- a sfătuit sa îl iau după Soft in caz ca pompa actuala nu face fata , sau dacă vreau Soft de etanol . Așa ca după Soft vedem dacă trebuie sau nu .

    Cu 4 zile înainte sa ajung in țara , soția ma anunța ca i-a apărut rotita dințata cu mesajul de gearbox ( era pregătit pentru ea , dar nu știam când o sa ajungă acolo .

    Ajuns acasă , o diagnoza rapida , faimosul mecatronic . Stat puțin pe gânduri , dacă tot dau cutia jos , am decis sa pun și ambreaje noi , bine am făcut ( când am desfăcut ale mele erau prăjite ) am optat pentru pachetul SPS clutch Stage 2 cu un rating de 800 de NW , cu ocazaia asta , am schimbat și uleiul pe partea mecanica la cutie 4.3 l , plus plus cel din mecatronic . A mai rămas diferențialul sport cu cele doua uleiuri , probabil la 1000 de km când fac verificare la cutie , le schimb și pe alea .

    update la 2 sapt : mașina merge bine , odată cu democratul cutie , am profitat și am înlocuit și catalizatoare stock cu unele sport !

    Update 1 sapt după : fiind nemulțumit de abordare in curbe și senzația de barca , am mai comandat mici chestii : sway bars - fata / spate H&R , 26 cu 32 , distanțiere fata spate , și schimbat biletele fata spate plus lăsat din vcds 2 cm .
    Mașina e lipita de asfalt , pleca de a latul in curbe din cauza aderenței , același curbe intru mai tare cu 30-40 de km , mașina nu mișcă nimic .
    Ma gândesc la ceva semi slick , doar ca ... vine iarna curând , și am zis ca e de cuvinte sa iau ceva ok de iarna și in primara ma trec pe cauciuc cum trebuie . Am găsit o oferta bunica pa yocohama advan winter v902 ( dotare standard de pe audi S6 C7 , așa ca am achiziționat 4 bucăți !

    Între timp , uitându ma lung la ea parca nu părea prea frumoasa , a venit cu pachet standard , nici măcar S line , am achiziționat o bara de RS 7 mode nou , praguri , vopsite , puse pe mașina . ( încă nu găsesc difuzorul de rs7 spate nicăieri pe stoc așa ca încă aștept .

    Update : între timp s a montat și admisia , heat exchangerul , dual Pulley , plus alte mici chestii , map senzori , Garnituri , furtunoase , etc .

    In câte zile ar trebuii sa merg la Soft , am obs o mică scurgere de ulei pe scut , găsit problema , unde undeva pe lângă pompa de înalte mai e un conector care vine in admisie , pare ca garnitura are scurgere , doar ca piesa ajunge in câteva zile , așa ca o sa merg așa cu ea pana la Soft și după schimbam ce mai e .

    O sa atașez câteva poze mai pe seara și poze cu operațiunile .

    Sper sa revin și cu un dyno de + 500 zilele astea .

    salutari .
     
    AudiFannn, arazvan2002, DonDoneL și alți 26 apreciază asta.
  2. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Foarte tare. Spor la treabă în continuare si sper sa obții rezultatele dorite
     
    jooopy1 apreciază asta.
  3. jooopy1

    jooopy1 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 3.0 tfsi
    Dacă nu iese , mai adăugăm 2 cilindri
     
  4. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    foarte interesant proiectul, il urmaresc cu interes. Unde ai facut stage 1? Au putut face fara a pune ecu pe banc?
     
  5. jooopy1

    jooopy1 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 3.0 tfsi
    Se poate face fără demontare ECU , nu dau nume încă . ECU , de regula se demontează pentru parolare .
    Momentan sunt la măsurători .
     
  6. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    te intrebam pentru ca eu inca nu am gasit pe cineva sa poata citi ecu meu fara sa l dea jos, tot Simos 8.5 ai si tu daca nu ma insel.
     
    Robert88 apreciază asta.
  7. jooopy1

    jooopy1 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 3.0 tfsi
    Da, același ECU. Îți las mesaj legat de partea de Soft. Sau puteam vorbi la telefon dacă ești interesat. Da-mi un PM și mai detaliem dacă ești interesat.

    P.S.:

    Frumos C6-le tău !
     
  8. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Si eu am făcut stage 1 și nu mi-a demontat ECU.Am fost acolo de față. Nici nu am auzit să se demonteze pentru asta
     
    jooopy1 apreciază asta.
  9. jooopy1

    jooopy1 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 3.0 tfsi
    Vestile bune , nu se opresc ! Am obținut cam ce am vrut 9 secunde 100-200 cu 2 pasageri și puțin la deal . Cred ca un draggy va fi mai acurat .

    A rămas de luat in calcul doar kitul de methanol pentru a ajunge la putere aproape similară - 15 cai ,cu RS7

    Și varianata a doua , Soft secundar cu benzina de curse care ar ajunge la nivelul unui rs7 plus :) f
     
    skiper, stefan550, mik15 și alți 2 apreciază asta.
  10. jooopy1

    jooopy1 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 3.0 tfsi
    Astăzi , am mai meșterit una alta , eu uitându ma și meșterii făcând treaba .

    Am găsit difuzorul spate de rs7 , fără răbdare fuga la montat .

    Am pus cauciucurile de iarna ( urat face cu ele )

    Și dacă mașina tot era pe elevator , am reușit sa schimb și ambele uleiuri la diferențial .

    Cu pierderea de ulei , încă nimic , am mai găsit o mufa care pierde ușor . Probabil sapt viitoare le montez .

    Probabil urmează o pompa de colant mai mare , momentan mașina merge pe CWA 50 , posibil sa pun CWA 100-v3 , doar ca trebuie sa găsesc pe cineva priceput la electrică sa mi facă conectorul . In rest 500 de km in ultimele 2 zile , merge bine !
     
    flav94 apreciază asta.
  11. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    Pai cum ai masurat? Ca pe ceasuri n-are nici o legatura cu realitatea... astept rezultatul cu Dragy. 0-100 cum era si cum e acum?

    De ce nu spui unde a fost facut softul? Care e ideea de a nu spune pe un forum?
     
  12. jooopy1

    jooopy1 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 3.0 tfsi
    @Ionut Stancu
    Nu am vrut sa postez din motive de publicitate,plus ca mulți abia așteaptă sa comenteaze ca făceau nu știu , sau dincolo e mai bun vreau sa mai merg pe softul asta o perioada și după o sa postez . Dyno s-a făcut , au fost cam 19 la număr dacă nu ma înșel , băieții lucrează cu mașina pe dyno , nu doar un dyno la venire , încărcare Soft , dyno și salut . Oamenii chiar au măsurat și alte valorii , comportamente ale mașinii , nu doar puterea.
    Măsurătoarea de 9 secunde , nu a fost făcută profi. O sa cumpar un draggy zilele acestea . Am filmat cu telefonul .
    Uite unul din rezultate atasat.
     
    smurff și Caprita Emanuel apreciază asta.
  13. jooopy1

    jooopy1 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 3.0 tfsi
    Și un grafic pentru curioși ! Rezerve mai sunt dar sunt condiționat de răcire !
     
    skiper, smurff, Caprita Emanuel și alți 2 apreciază asta.
  14. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Ce spanac i-ai facut? Racheta tati...
    Un prieten tocmai vrea sa isi vanda 3.0tfsi cu motorul schimbat in 2018 si cutia refacuta acum ca e stricacioasa, ii dau link ul tau poate se razgandeste.
     
    jooopy1 apreciază asta.
  15. jooopy1

    jooopy1 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 3.0 tfsi
    Astăzi , mi- ajuns și dragy , am făcut pe fuga doua măsurători .
    Momentan la hibernare .
     
    skiper, bubu182, mik15 și încă o persoană apreciază asta.
  16. bubu182

    bubu182 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A7 2014 BiTDI S-line Exclusive
    Misto, deci eram pe aproape cand am comentat pe facebook ce modificari are masina :)
    Ca si confort consideri ca s a rigidizat mult de la sway bars ?
    Am observat si eu comportamentul asta de a derapa in curbe de la balans si ma batea gandul sa le inlocuiesc daca ajuta mult, insa nu vreau sa pierd prea mult din confort.
     
  17. jooopy1

    jooopy1 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 3.0 tfsi
    @bubu182 Da , ai fost aproape , mai sunt mici chestii de făcut sa ma pot bucura de toată puterea ca o poate scoate .
    Legat de sway bars, e cu totul alta mașina , chiar nu se pot compara . Ca și senzație de condus nu s-a modificat nimic, același confort ,balansul a dispărut complet . Cred ca e una din cele mai bune îmbunătățiri pe parte de stabilitate .
     
    stefan550 și bubu182 apreciază asta.
  18. jooopy1

    jooopy1 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 3.0 tfsi
    @bubu182 foarte aproape !
    I-am mai dat un run , de azi intra la hibernare pentru 2-3 luni cât sunt plecat .
    Azi a fost liber și a reușit cu 9 un fata
    Când o sa am timp de restul modificărilor , sper la un 8.9
    Succes la toată lumea și sărbători cu bine .
     
  19. jooopy1

    jooopy1 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 3.0 tfsi
    După câteva luni de lipsa , mititica , aștepta acasă șingurica cu oglinzile sparte ... cineva bun voitor de mașina staționată .
    Cu ocazia asta , am pus semnalizatoarele semidinamice , și fiind elevatorul liber , am făcut și upgrade la pompa de recirculare lichid CWA 100-V3 .
    Acum , caut un strungar priceput care se bagă la o modificare a compresorului ( portat interior , și gâtul unde va venii clapeta de acceleratie 82mm )

    Cu nerăbdare sa termin proiectul .
     
    AudiFannn, Kox și bubu182 apreciază asta.
  20. hawless 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2021
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A3 cu muschi
    Impresionant. Nu prea se incumeta lumea in Romania sa faca proiect pe o masina de genul asta si motorizarea asta mai ales :)
     
    AudiFannn și jooopy1 apreciază asta.

Distribuie pagina asta