1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi Coupe Quattro 2.0 20v

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Dan Balica, 23 Apr 2021.

  1. Dan Balica 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Oct 2020
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi Coupe Quattro, 2.0 20v, 1990
    Salutari,
    In continuare va prezint Coupe-ul meu Quattro din 1990 cu motor NM in 5 cilindri cu 20 valve.
    Masina am cumparat-o toamna trecuta din Italia, pozele sunt de atunci, este intr-o stare foarte buna si are carte service la Audi la zi, fiind luata de la "legendarul" mos italian care mergea cu ea numai la biserica, reusind sa parcurga numai 144.000 km in 30 de ani, fiind unic proprietar de noua.
    Ca dotari are aer conditionat, interior piele, trapa electrica, computer bord, inchidere centralizata si geamuri electrice iar singurul lucru in afara de un detailing care doresc sa il fac este sa ii schimb hidosenia de player modern cu o unitate audio Gamma originala.
     
    smurff, boresque, 911turbo și alți 9 apreciază asta.
  2. adideac

    adideac Bronze Member

    Înscris:
    17 Apr 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9TDI AFN 97', Audi Coupe B4 Typ89 2.0 ABK 93'
    Felicitari, ma bucur ca tot apar masini de felul asta pe forum, sa aveti noroc de ea. NM si 7A sunt cele mai puternice motoare de pe B3.
     
  3. Azlat 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2011
    Locație:
    Maramureș
    Masina:
    Audi SQ5 2014 3.0 BiTDI
    Felicitari, o masina superba. Am avut acest motor pe un Audi 90 Quattro, era facut pentru Italia din cate cunosc. 2.0 20V 159CP
     
  4. Dan Balica 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Oct 2020
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi Coupe Quattro, 2.0 20v, 1990
    Va multumesc.

    @Azlat da, e versiunea "impozitabila" corect facuta pentru Italia a motorului cod 7A. In peninsula impozitele peste 2000 cmc sunt foaarte mari, iar din cate stiu aceasta versiune a fost facuta si pentru Spania in locul motorului cod 7A.
     
  5. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @Dan Balica este gresita afirmatia ta despre impozitare in Italia. Aici se plateste in functie de putere, adica Kw. O mica diferenta exista la asigurare intre sub si peste 2000 cc, dar nu este o regula.

    Felicitari pentru achizitie si sa o stapanesti sanatos !
     
  6. Dan Balica 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Oct 2020
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi Coupe Quattro, 2.0 20v, 1990
    @MarianMaxx da, in prezent nu mai e atat de mare discrepanta dar acum peste 30 de ani era alta situatie. Mi-a spus chiar fostul proprietar asta referitor la intrebarea de ce nu exista motor cod 7A vandut in Italia
     
  7. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    He, he, ma bucur cand ajunge ceva fier vechi si pe forumul nostru ! :) Felicitari pentru masinuta ! Arata foarte bine ! :drool:
    Intr-adevar reflecta rulajul si faptul ca nu se regasesc in Italia 4 anotimpuri si fluctuatii majore de temperaturi sau precipitatii ! :icon_thumright: Plus ca e genul de masina care nu o folosesti daily
    Pe langa dorintele tale as mai adauga si alte jante din epoca respectiva, ai BBS, ACT, Zender care vin cu modele frumusele. 4 x 108 e distanta intre suruburi, nu e spectrul foarte larg de optiuni dar gasesti ceva modele frumusele.
    Spor si asteptam alte poze actuale si before / after detailing session ! :hi:
     
  8. Dan Balica 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Oct 2020
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi Coupe Quattro, 2.0 20v, 1990
    Ma gandeam la niste Avus Ac-M03, dar nu stiu daca ma lasa RAR-ul cu 16 inch. Masinutele astea arata foarte bine cu jante cu multe spite.
     
  9. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    As duce-o mai mult in sfera retro - sportish. Vazusem una pe la Worthersee interesanta cu jante cu aspect retro dar actuale, se gasesc noi de cumparat.
    Referitor la jante depinde ce vrei sa faci cu masina, daca vrei sa o faci retro, ies din discutie jantele mari, daca vrei sa o tii fara retro poti omologa si alte jante. De exemplu pe E30 am jante pe R17 ele venind de fabrica cu cel mult R15 doar pe M3 regasindu-se R16 dar cu 5x120 alte prinderi etc.

    audi 80 wheels.jpg
     
    Dan Balica apreciază asta.
  10. Dan Balica 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Oct 2020
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi Coupe Quattro, 2.0 20v, 1990
    Arata bine cu BBS-urile alea, nu vreau sa exagerez dorind un aspect mai understated, imi plac chiar si jantele originale, dar vreau ceva cu mai putin "flanc" la cauciuc, astfel ca 16 cu 55 ar fi perfecte parerea mea. Nu vreau ca aspect decat jantele si poate semnalizari albe sa schimb pe exterior. La interior playerul hidos modern unde sunt impartit ca idee intre un Gamma original sau playerul asta "retro" de la Baupunkt care are toate extra-urile unuia modern... Blaupunkt Bremen SQR 46 DAB - Google Search
     
  11. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Frumos acel Blaupunkt știu ca se potrivește și la E30 dar parca e nejustificat de piperat !
     
    smurff apreciază asta.
  12. andrei91gl

    andrei91gl 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2008
    Locație:
    Galați
    Masina:
    2012 Audi A4 Allroad CAGB / 2011 Audi A7 3.0TFSI CGWB
    De vis masina. Si eu urmaresc o astfel de achizitie dar preturile au explodat efectiv. Tot trag speranta la o oferta de nerefuzat :)
    Sa o stapanesti sanatos !
     

Distribuie pagina asta