1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi Drive Select la A4 B8 - Instalare buton si/sau activare buton ADS

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de george, 10 Iul 2012.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Ciprian C.

    Ciprian C. 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Aug 2017
    Locație:
    Neckarsulm
    Masina:
    A4, B8 K5, 2.0 tdi, CGLC, Multitronic, 130 kW, 177 cp, 2014
    Am revenit cu un mic review dupa ce am activat de pe telefon ADS (cum se vede in filmul de mai sus, dureaza foarte putin si este accesibiul tuturor: se poate activa cu o mufa Bluetooth OBD2, programul Carista si 10 euro)

    Masina mea e din 2014, 2.0, 177 cai, multitronic, 118k km.
    Poate din cauza ca e cutie multironic si beneficiind de D/S, nu am sesizat diferenta intre modul Dynamic pe ADS si Sport al cutiei.
    Am condus cu Dynamic (adica ADS activat), pe D si pe S, am condus fara ADS (dezactivat/dezinstalat complet) pe D si S.
    Diferenta este foarte mica. As putea spune ca pe D, cu ADS activat este raspuns mai rapid al acceleratiei.

    Nu am VAG Com sa vad cum a codat aceast program (carista) ADS-u, dar eu acum l-am dezactivat. Nu stiu daca este coincidenta sau acest program mi-a afectat luminile (ambele becuri din far, cele de cornering s-au ars la scurt timp dupa activare // Una dintre optiunile din program este: "Steering option in ADS").
     
  2. Audi4ever

    Audi4ever Gold Member

    Înscris:
    29 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 & AUDI Q5
    Scuze dar ceea ce spui ca o codare poate sa arda becurile e un pic SF. Cat despre ADS pe multitronic pot sa te anunt ca diferenta este grava. Nu a mers ceva corect la ceea ce ai facut tu. De multe ori pasionatii cred ca pot face orice. In service-ul care-l am de 15 ani m-am lovit tot mereu de astfel de cazuri. Asa cum spune si Cristi pentru anumite lucruri trebuie apelat la cineva care face aceste retrofituri constant si are o experienta. Dar daca vreti sa va riscati banii si nervii exista un inceput pentru orice. Spor


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
     
    smurff și cata181 apreciază asta.
  3. audia4negru

    audia4negru 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4B8 FL, CJCD 150CP, 2014
    multumesc audi4ever, asa este
     
  4. Ciprian C.

    Ciprian C. 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Aug 2017
    Locație:
    Neckarsulm
    Masina:
    A4, B8 K5, 2.0 tdi, CGLC, Multitronic, 130 kW, 177 cp, 2014
    Eu recunosc faptul ca nu sunt vreun specialist, poate cel mult pasionat.
    Am afirmat cele de mai sus bazandu-ma si pe ce spune dezvoltatorul programului:
    enabling “Show suspension option in ADS menu” may cause a “Headlight range control defective”
    fault on cars that don’t have dynamic suspension
    (eu activand toate optiunile la acel moment)
    dar si dupa ce mi s-a ars becul H7 din far, cel de cornering, la scurt timp (cam 30 min)
    dupa ce am schimbat in MMI, la Stearing Option din modul Dynamic in Confort
    Facand o scanare detaliata, am primit urmatoarele:

    Central electronics
    Part #: 8K0907063DJ
    Coding: 260000108074AFC00081400300001D0D0F1C670826090201000008004401000200020024000000 (hex)
    Component: [none]
    Fault codes:
    02235 Stationary Cornering Lamp, Left (M51)

    Data viitoare cand mai vreau sa modific ceva in partea de soft a masinii o sa ma abtin sau o sa apelez la cineva de incredere.
     
    Audi4ever apreciază asta.
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ciprian am inteles ideea dar aici nu dezbatem erori aparute in urma unor greseli de codare si nu dezbatem alte erori legate de altceva in afara de ADS si atat.
    Cel mai bine e sa faci ce ai mentionat in ultima fraza a textului scris de tine. Mergeti la profesionisti chiar daca o sa va coste si lasati experientele pe masina voastra.
     
  6. DanielCosmin

    DanielCosmin 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 CGLC 2.0 177 CP 2013
    Salutare tuturor, Vineri am activat ADS-ul si am montat si butonul cu ajutorul lui Florin, 2.0 Tdi 177 CP CGLC manuală 6 trepte, se fac anumite codari dar se mai trage si un fir din tabloul de sigurante la consola centrala. Totul merge ca la carte si sincer se simte diferența, pe modul dynamic masina se comporta altfel, mai agresivă mai nervoasă iar pe modul efficiency se cunoaște diferența la consum cu 0,5-0,7mai jos. Eu unul sunt foarte multumit de aceasta modificare facuta.
     
  7. ram_ryder06 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Aug 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI ( caha ) 170 CP 2011
    Buna seara colegi, ma enumar si eu intre cei care au activat ADS-ul doar in soft fara buton, si chiar se simte diferenta. Am citit tot topicul pentru ca nu credeam ca va fi o schimbare dupa activare dar confirm si eu faptul ca motorul devine mai turbat pe dynamic. Intrebarea mea e daca eroarea aceea care ramane pentru lipsa butonului afecteaza cu ceva masina in timp ??Sau cei care au montat butonul au facuto doar sa scape de eroare sau sunt si alte avantaje daca e montat acel buton??
     
  8. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Cei care au montat butonul nu au facut-o doar ca sa scape de eroare ci ca sa aiba la dispozitie functia, respectiv unul dintre modurile ADS, cu o singura apasare de buton.
     
    RZT și marian344 apreciază asta.
  9. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Nu ai nici o problema pe viitor daca ai eroarea aia. Ideea e ca nici nu e atat de scump sa montezi butonul, deci ia in considerare montarea lui.
     
  10. ram_ryder06 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Aug 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI ( caha ) 170 CP 2011
    Am inteles,si am sa iau in calcul montarea butonului totusi e mai simplu sa schimbi functiile doar cu o apasare decat din MMI. Multumesc de raspunsuri
     
  11. DanielCosmin

    DanielCosmin 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 CGLC 2.0 177 CP 2013
    Salutare,
    Montand butonul veti avea la dispoziție 5 funcții, confort, dynamic, efficiency, auto si individual. Schimbarea dupa montarea butonului este majoră, deoarece fiecare functie se va seta singura, automat, făcând combinatiile optime între motor caseta directie iar pentru cei care au cutie automata multitronic si / sau suspensie adaptiva, fără să le mai schimbi din MMI sau sa încerci sa le combini singur. Totul se va face automat cu o simpla atingere de buton si scapi si de eroarea pe ABS.
     
    lucaflo26 apreciază asta.
  12. Alexandru Blaga 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 170CP, CAHA, 2009
    Salutare,

    Ma poate ajuta cineva cu o schema a cablurilor sau ceva poze cu mufele in cate vin cele 3 fire de la buton (+, - si modulul de comanda de sub volan)? Din ce am inteles nu exista cablu complet cu mufe, sau cel putin nu OE, ci doar papucii si mufa din buton, restul trebuind sa fie facut de cine monteaza butonul...exista un magazin in romania care sa vanda cablul complet sa nu mai trabuiasca sa iau eu papucii si mufa si sa imi pun firele singur in papuci?
    Daca ma poate ajuta cineva cu partea de harware a retrofitului as fi recunoscator ca nu am gasit niciunde un tutorial de a A la Z. Multumesc!
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    lucaflo26 apreciază asta.
  14. Alexandru Blaga 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 170CP, CAHA, 2009
    Super, de 2 saptamani caut dar nu am dat de pagina asta, daca nu am stiu unde sa caut asta e google nu da mura in gura :)). Multumesc frumos si sa auzim numai de bine!
     
  15. DanielCosmin

    DanielCosmin 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 CGLC 2.0 177 CP 2013
    Salutare, vin si eu cu o intrebare : pe afisajul maxi dot-ului, in stanga jos, unde este afisata treapta de viteza, in modul efficiency arata E 1,2,3..., dar in celelalte moduri nu afiseaza decat treapta de viteza 1,2,3..... Este normal sau ar trebui sa afiseze ceva si in celelalte moduri?
     
  16. Mariuz

    Mariuz 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2018
    Locație:
    Dâmbovița
    Masina:
    A4 Allroad B8.5 2.0 TDI 2015 CJCD
    Salut. Despre ce eroare este vorba in posturile de mai sus. Am activat si eu ADS( doar din soft urmand ca pe viitor sa montez si buton dedicat) dar nu am nicio eroare afisata. De aceea va intreb unde apare eroarea?
     
  17. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Eroarea apare doar la diagnoza si nu afecteaza functionarea masinii. Eroarea este legata de lipsa butonului fizic de ADS.

    La A4 B8 FL, se trage un singur fir din butonul ADS in BCM1 si se codeaza. Nu ar trebui sa dureze mai mult de o ora. Codul il poti gasi si singurel chiar pe forum, iar pentru montaj gasesti colegi in aria de prestari servicii. Buton ADS cu Start & Stop cod 8K1 959 673 K , costa in jur de 130-150 ron:).
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Apr 2018
  18. DanielCosmin

    DanielCosmin 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 CGLC 2.0 177 CP 2013
    Salut, butonul cu start / stop are codul 8K1959673KV10, eu asa am luat si s-a potrivit perfect. A4 B8 2013 CGLC facelift.

    Ca si pret buton, undeva la 200-220 lei 3-5 zile, dar inainte de a-l comanda trebuie vazut ce ai pe masina.
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Apr 2018
  19. cri_sor 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4B8 2.0 TDI 2012 FACELIFT 2013 88 KW
    Acum imi dau si eu cu parerea...vazand un tutorial pe youtube. Cablul ar avea la capete niste papuci (probabil ca vine cu ei montati) si pur si simplu se introduce un capat in pinul 7 al mufei ce vine la buton si celalalt capat intr-o mufa gri pe pin 16. Cablul pare prelungit (tutorialul era pt A4 8K Facelift:

    )
     
  20. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Am facut eu monrtaj buton ADS la MMI 3G Plus. Este foarte simplu chiar. Trebuie doar urmarita cu atentie schema din ELSA. Se scoate afara MMI, apoi este usor de ajuns la consola cu butoane. Ami pare rau ca nu am poze mai detaliate. Si se trage un fir in plus in J519 conform schemei. Cel galben parca.

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

    Am mai explicat cum functioneaza ADS. Daca ai ce trebuie in ECU motor va functiona. Butonul este numai ca sa ai shortcut, adica acces mai rapid la functia respectiva si sa nu mai butonezi in MMI. Si mie ami arata pe display in bord ce mod selectez din drive select. Acuma am modificat si raspunsul din hartile motorului ca sa nu mai fie asa de violent drive select-ul. Am nevoie sa fie ceva mai liniar deoarece am masina resoftata pt performanta si cand activam drive select innebunea de-a binelea. Deci daca al ai activat din MMI si codat corect in restul modulelor, nu mai trebuie nimic in afara instalarii fizice a butonului.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta