1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi Q5

Discuție în 'Stiri Audi' creată de deocamdata, 4 Apr 2008.

  1. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
  2. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Q5 Off-road Appearence Package

    Circula pe net de o vreme imagini cu Q5 Off-road Appearence Package.

    Accentul cade pe "appearence", fiindca cu roti de 20" nu cred sa faca prea mult off-road ...

    Totusi, desi e doar de aspect, pachetul off-road cred ca face masina sa arate mai bine, ce parere aveti?

    Se pare insa ca deocamdata poate fi comandata cu acest pachet doar in Germania.

    Intr-una din imaginile de mai jos, Rupert Stadler si Tom Kristensen. Stadler este seful Audi. Tom Kristensen este castigator de 8 ori al Cursei de la LeMans.
     
  3. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Era de asteptat acest offroad look.
    Cu toate ca nu este un veritabil offroader. Kitul este doar exterior sau au mai lucrat la diferentiale ??
    Prefer sa aibe ceva din ADN-ul lui ;) :
     
  4. TA2A2

    TA2A2 Banned

    Înscris:
    22 Ian 2008
    Locație:
    GRANTHAM ENGLAND UK.
    Masina:
    AUDI A4 1.8TURBO-SPORT PACK(163)
    ...foarte tare pachetul....cu roti de 20".....este ideal pt a merge cu masina la terenul de golf......sau la pescuit:)
    cu siguranta nu arata mai bine
     
  5. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    cata_adc, kitul pare sa fie doar de exterior, pentru "look".
    Din pacate, desi sunt fan Q5 in general, linkul de mai jos spune mult despre capacitatile off-road ale Q5.
    Probabil insa ca nu asta s-a avut in vedere atunci cand au gandit-o, ci sa fie un SUV compact de oras

    http://www.youtube.com/watch?v=AgpJ8PFvKrI&NR=1
     
  6. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Da ai dreptate. Nu mai am nimic de comentat :sorry::crying:
     
  7. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    Pfuuuu ... aiurea.
    Totusi de remarcat ca este singura masina care a incercat sa abordeze rampa foarte incet.
     
  8. TA2A2

    TA2A2 Banned

    Înscris:
    22 Ian 2008
    Locație:
    GRANTHAM ENGLAND UK.
    Masina:
    AUDI A4 1.8TURBO-SPORT PACK(163)
    .....s-au facut de ris.....pacat:3sadwalk:
    ...no offence.....dar este departe de un off road adevarat
     
  9. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    foarte foarte slab s-a comportat Q5-ul acolo . pana si fordul a mers aproapre fara probleme , sau volvo-u (cel ca allroad) sa descurcat desi era mai joasa , mai lunga... nu ii cine stie ce acest Q5 :Flush:
     
  10. cipri@n

    cipri@n Bronze Member

    Înscris:
    4 Iul 2008
    Locație:
    Iași / Catania
    Masina:
    A4 Avant 2002, 1.9 TDI, 131 CP, AVF
    :( slabut de tot s-a comportat Q5,poate o fi fost de vina si soferul comparativ cu ceilalti el a fost singurul care a incercat sa abordeze rampa la o viteza cat mai mica.
     
  11. 97LIR

    97LIR Bronze Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A8 3.0TDI, Golf 6 2011,
    dap... cred ca masina nu e chiar ce ar fi trebuit sa fie... sa isi vada de segmentul ei.... da si akolo nu prea fata fata ... decat cu tehnologia de ultima generatie ... numai ca nu mergi cu aia pe strada....
     
  12. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Informatii noi despre clipul de mai sus ... se pare ca pana la urma problema nu era la capacitatea off-road a masinii, ci doar se demonstra diferenta dintre ESP pornit si ESP oprit.

    Am sa dau comentariul in engleza pentru cei interesati:

    "This reason why this happened is as follows, our test driver was demonstrating the Electronic stabilisation program in a controlled manner. This programme which is switchable on the Q5 increases stability reduces the tendency to skid and improves the stability and road holding of the vehicle. Now you can imagine that not all 4x4s would be put through similar angles as what we were demonstrating to you and the rest of the Top Gear Live attendees.
    So to clarify this system is very impressive there is no vehicle fault here, Our Driver was simply demonstrating ESP switched on (ON ROAD MODE) and off (OFF-ROAD MODE)
    David Bassett"

    si un clip care demonstreaza calitatile de off-road ale Q5: http://www.youtube.com/watch?v=m0Zqy4oDA74
     
  13. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    Felicitari Teg ... pt faptul ca ai stiut sa vezi "dincolo" de "poze" ... :)
     
  14. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Acum ai rupt gura targului.
    Bravo Teg :)
     
  15. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    Q5 vs. concurenta

    :) Desi e proaspat pe o piata aflata in plina criza, adica nu sunt prea multe pe strada sa putem discuta din experientele proprii, iata cam cu se vrea pozitionat AUDI Q5 fata de concurenta:

    AUDI Q5 ”Challenger” in segmentul SUV B

    Segmentul SUV B premium se bucura deja de un impact remarcabil pe piata si v-a continua să câştige considerabil volume în următorii ani in pietele din intreaga lume. In Germania este prognozata o crestere de 130%, crestere sustinuta de aparitia noilor modele cum sunt AUDI Q5, MB GLK, VOLVO XC60 si LEXUS CUV, BMW X3 nu mai este singur pe piata... Tinta AUDI AG pentru Q5 este obtinerea unei cote de piata in segmentul SUV B de 20% in Europa si 15% in USA (In USA segmentul SUV B Premium detine o cota de 41% din piata SUV).

    AUDI Q5 pozitionarea in piata:
    Audi Q5 reprezinta calitatea suprema din punct de vedere al design-ului şi tehnologiei. Combina manevrabilitatea sportivă cu dimensiuni compacte si tehnologii inteligente, rezultănd o forma extrem de eficienta de a calatorii. În acest sens, defineşte o nouă percepţie a performanţei, strategia de produs AUDI il prezinta ca "SUV-ul de performanţă de la AUDI", iar in comunicarea media "SUV-ul Premium pentru o nouă generaţie."

    Care sunt asteptarile clientilor de la un astfel de vehicul?
    -Gama felxibila de utilizare, in particular – activitatile din timpul liber
    -Expresie a individualitatii si personalitatii
    -Raport bun pret/performanta
    -Sportivitate si performata
    -Noi tehnologii

    Care sunt principalele utilizari?
    -deplasarea la/de la servici
    -deplasarea in timpul liber, in special in scopul activitatilor sportive
    -deplasarea (destul de des) cu copii sau adulti pe locurile din spate
    -utilizarea timpului destinat conducerii la maxim (implicarea in conducere sau placerea de a conduce)
    -70% privat, 30% company car

    Motivatia cumpararii?
    -Design
    -Loialitatea fata de marca AUDI
    -Fiabilitatea
    -tractiunea integrala quattro
    -Imaginea

    AUDI Q5 - Inovaţii şi caracteristici speciale.
    Pentru clientii SUV, funcţionalitatea este la fel de importanta ca si design-ul sau experienta conducerii, atat pe asfalt cat si in off-road. În orice caz, următorii factori au un rol semnificativ: distinctia fata de concurenta, domeniu de utilizare extins (versatilitate), performanţă şi eficienţă. Audi Q5 isi asuma rolul de lider in acest segment prin urmatoarele dotari/caracteristici:
    -ESP cu functie de detectie a barilor suport portbagaj transversale, isi adapteaza interventia in functie de centrul de greutate, marind astfel manevrabilitatea si siguranta;
    -ESP cu functie de stabilizare a remorcii, aplica franari individuale pentru a reduce/oprii miscarile oscilatorii ale remorcii;
    -ESP cu functie Off-road: imbunatateste tractiunea adaptand ESP si ASR la conditiile cerute de un traseu off-road; adapteaza automat ABS in fucntie de suprafata de rulare (nisip, macadam, iarba, etc.)
    -asistenta la coborarea de pante (Hill descent assist) presetabila
    -sarcina remorcabila mare (2.400 Kg)
    -quattro – tractiune integrala permanenta: distributia cuplului asimetric/dynamic (40:60 fata:spate), diferential central Torsen autoblocant, diferentiale blocabile electronic EDL pe ambele axe
    -frana de mana electromecanica cu functie de asistare la plecarile din panta si decuplare automata
    -hayon integral (ce acopera intreaga parte din spatele masinii) – ofera o nota distincta de design si eleganta
    -jate de 17-inch cu anvelope 235/65 in standard
    -oglinzi retrovizoare exterioare cu semnalizator LED incorporate, vopsite in culoarea caroseriei, reglabile electric
    -suport pentru sticle de 1,5 litri in usile fata/spate
    -airbag-uri frontale ce se adapteaza la pozitia scaunelor fata
    -climatizare automata
    -bancheta spate rabatabila asimetric cu cotiera si posibilitatea ajustarii unghiului de inclinatie a spatarului
    -lumini pe timp de zi (cu tehnica LED fata/spate impreuna cu farurile cu Xenon)

    Dotari optionale unice (chiar daca unele din acestea se regasesc sub diferite forme sau functionalitati si la concurenta):
    -AUDI drive select – permite accesarea a 4 setari diferite privind suspensia, directia, cutia de viteze S-tronic si raspunsul motorului – Comfort, Auto, Dinamic & Individual
    -AUDI Lane assist – sistem de monitorizare video a marcajelor de pe asfalt cu fucntie de avertizare / corectie la trecerea de pe o banda pe alta fara semnalizare (fucntioneaza doar de la 60Km/h astfel incat cei dintre noi carora nu ne place sa semnalizam prin oras...)
    -AUDI side assist – sistem de monotorizare radar a spatelui masinii cu functie de avertizare la depasiri (masini in unghiul mort)
    -AUDI hold assist – frana de mana automata
    -S-tronic – cutie de viteze (7) automata cu dublu ambreiaj si control electro-hidrauluic
    -gama variata de jante AL cu dimeniuni cuprinse intre 17 si 20-inch
    -scaune fata climatizate
    -tehnologia LED la faruri (lumina pet imp de zi) si stopuri
    -trapa panoramica “open sky”
    -cheie confort “advance key”
    -sistem infotainment de ultima generatie cu MMI, hard-disc intern, DVD, harti 3D, display 7”, cititoare SD card
    -sistem audio Bang&Olufsen
    -hayon cu inchidere/deschidere automata
    -pragruri si spoilere cu posibilitatea de vopsire integrala sau in culoare de contrast
    -bancheta spate rabatabila 40:20:40 cu posibilitatea deplasarii cu 100 mm in scopul majorarii volumului portbagajului
    -suport de pahare climatizat (incalzit/racit)
    -pachet de depozitare – plase pe spatarul scaunelor, cutii de depozitare sub scaunele fata, plasa & carlig pe tunelul median in partea pasagerului, torpedou cu incuietoare, plasa pt. ancorat bagaje in portbagaj

    AUDI Q5 - Performata eficienta.
    AUDI Q5 este acompaniat de o gama de motirzari puternice si extreme de eficiente. Tehnologiile inovative sunt cele care ofera avantajul competitional:
    - motizari pe benzina ce utilizeaza tehnologia FSI pentru a reduce consumul de combustibil, livrand in acelasi timp putere si sportivitate;
    - motirul in 4 cilindrii FSI cu AUDI valvelift system pentru acceleratii dinamice, forta de tractiune si rafinament
    - motoare TDI cu injectie directa utilizand ultima generatie common-rail, livreaza puterea instantaneu, cu consumuri si zgomote mici;
    - quattro tractiune integrala permanenta – reprezinta una din cele mai longevive si semnificative motivatii de cumparare pentru clientii AUDI; ofera maximum in termeni de stabilitate, manevrabilitate si mobilitate indiferent de starea suprafetei de rulare; distributia dinamica a fortei de tractiune (presetata 40:60) ofera un plus de sportivitate si placere de conducere;
    - cutia de viteze manuala cu 6 trepte: actionare scurta si precisa, ambreiaj setat soft pentru confort si viteza in utilizare, consumuri minime;
    - cutia de viteze S-tronic: disponibila in premiera mondiala pe un SUV, setare specifica a modulului de comanda pentrua oferii un plus de sportivitate si eficienta, schimbari de viteza dinamice combinate cu plecari de pe loc eficiente si confortabile, schimbari de trepte fara intreruperea fluxului de putere, consumuri minime;
    - sasiul este setat sa ofere maxim la capitolul dinamica: comportament neutru pe viraje, directie cu raspuns direct si un excelent contact cu suprafata de rulare, zgomote le rulare minime, manevrabilitate excelenta datorata si suspensiei spate cu efect stabilizator (stabilitate directionala), spatiu de incarcare cu suprafata mare si acces facil;
    -frane eficiente cu mare rezistenta la fading, asigura: stabiliate exemplara, forte de actionare mici, curse scurte si usor de anticipat; frana de mana electromecanica ofera avantaje majore in termeni de confort si economie de spatiu la interior.

    Design marcant.
    AUDI Q5 ofera un design progresiv, cu linii dinamice, suprafete vibrante si un spate puternic. Dimensiunile sunt, de asemenea, superioare celor oferite de conurenta, oferind un plus putere si alura sportiva. Un aport major la “look-ul” inconfundabil il au farurile fata/spate cu tehnologie LED.

    Gata, ajunge ca nu avem atatea pe stoc...


    Competitorul principal BMW X3:eyebrows::
    Fiind primul vehicul in aceasta categorie, BMW X3 reprezinta etalonul segmentului SUV B. E prezent pe piata de la finele 2003, in septembrie 2006 suferind si un face-lift minor (cresteri de putere, imbunatatiri la interior si motorul 3.0sD), isi astepta succesorul la finele 2009.
    Puncte forte/slabe:
    + Motoare diesel puternice
    + Directie precisa & frane bune
    + Manevrabilitate buna
    + Se poate dezactiva controlul tractiunii (f. important in off-road)
    + Margine de incarcare accesibila
    + Confort acustic ridicat
    + Hill Descent Control
    + xDrive cu system de management al sasiului
    + Bune caracteristici de rulare pe asfalt
    + Valoare buna de revanzare
    – Model invechit
    – Performantele slabe la motorizarile entry-level
    – Lispa unui sistem de ajustare a amortizoarelor
    – Sasiu extrem de rigid (inconfortabil)
    – Sarcina utila mica (405 kg)

    Competitorul direct (momentan) Mercedes-Benz GLK:beee::
    Mercedes-Benz GLK este disponibil in Europa incepand cu Iunie 2008 si este construit exclusiv la fabrica unde isi are casa C-classe, in Bremen. Gama de motorizari nu aduce nimic nou si cuprinde doua benzinare V6 280 & 350 si (momentan) un singur diesel 320 CDI, anul acesta urmeaza si un nou motor 220CDI cu 170 CP si 400 Nm. Transmisiile se limiteaza la cutia automata cunoscuta 7G-TRONIC (transmisie cu convertor de cuplu). Tractiunea este cea standard 4x4 Merces-Benz, respectiv 4MATIC ce distribuie fix cuplul 44:55 intre axele fata:spate. Mercedes-Benz GLK ofera optional un mod de conducere off-road prin intermediul “off-road technology package” care aduce butonului “G” (modifica comportamentul cutiei de viteza si al ESP) si sistemului Downhill Speed Regulation (DSR), scuturi aparente fata/spate si bari suport portbagaj mate. O alta dotare disponibila optinal este pachetul sport exterior prin intermediul caruia primesti jate de 19-inch, bandouri cromate, bari support portbagaj din aluminiu si un sasiu coborat cu 32cm cu o setare mai ferma (chiar si asa confortul nu are prea mult de suferit).
    Puncte forte/slabe:
    + motorizari ce dispun de cuplu din belsug
    + raport bun pret/echipare (desi dotarile optionale sunt scumpe)
    + suspensie cu amortizoare adaptive din standard
    + confort la rulare
    + dotare de siguranta premium
    + calitatea fabricatiei si materialele utilizate la interior foarte bune
    + capacitati off-road bune (cu pachetul de dotari off-road optional)
    + motorizari de indeplinesc normele EURO5
    - design angular (forma ce trebuie sa-ti placa)
    - coeficient aerodinamic 0,35 ce se traduce prin zgomote mari la rulare pe asfalt si consumuri mari de combustibil
    - dotari de design perfectibile (trebuie sa fii foarte atent la modul de configurare al masinii pt. ca sunt sanse mari sa-ti ofere dubios de mult plastic...)
    - comunicare media orienatata catre sexul frumos
    - imposibilitatea de a ajusta manual suspensia
    - comportament la rulare orientat spre confort in detrimentul dinamicii si sportivitatii
    - lipsa unei motorizari pe benzina economice

    Concurent secundar Volvo XC60:sorry::
    Cu aparitia lui XC60, Volvo aduce pe piata un nou model destinat orasenilor cu un stil de viata activ. Planurile lui Volvo sunt mari cu aceasta masina, urmaresc sa vanda minim 50.000 unitati anual, pietele principale fiin reprezentate de Europa (40%) si SUA (40%), restul de 20% unrmand a fi divizate pe restul pietelor globului. Anul 2010 este anul in care Volvo estimeaza ca vanzarile vor atinge varful, pietele principale fiind USA, Germania, UK, Rusia si China. Nu intamplator acestea sunt si pietele target pentru AUDI Q5...
    Design-ul angular, cu care ne-a obisnuit Volvo, a fost abandonat in favoarea liniilor curbe la exteriorul noului XC60, imbinate cu elemente de design futuriste la interior. Prima impresie este cea conform careia ceea ce vezi si ceea ce simti iti demonstreaza apartenenta modelului la clasa Premium. La interior se remarca panoul central ce porneste de pe bord si se continua pe consola fata, scaunele redesenate, insertiile de aluminiu si lemn, scaunele de copii integrate si un portbagaj cuprinzator. Bancheta spate are un spatar cam drept dar poate fii rabatata 40:20:40, de asemenea rabatabil este si spatarul pasagerului fata (la AUDI Q5 este o dotare optionala).
    La start, sunt disponibile 2 motorizari: un benzinar turbo de 3.0L, 285 CP & 400Nm (inca nu stiu de la cine il cumpara, dar sigur nu e produs de Volvo) si un motor turbo-diesel in 5 cilindrii si 2.400 cmc oferit in doua variante de putere: 163CP & 340NM si 185CP & 400NM. Anul acesta mai sunt anuntate un diesel mai puternic si o versiune cu tractiune fata.
    Traciunea integrala e asigurata de un diferential central multi-disc Haldex ce distribuie forta de tractiune dinamic fata:spate astfel: neutru 100:0, iar in momentul in care fata pierde aderenta maxim 50:50.
    In comunicarea media, punctul principal (ce surpriza!?) este reprezentat de siguranta, noul “City Safety System” este responsabil de prevenirea coliziunilor la rularea cu viteze mici – sistemul franeaza independent pana la oprire daca soferule lipsit de reactie (in realitate, la capitolul siguranta, Volvo nu ofera nimic semnificativ in plus fata de restul competitorilor :p).
    Puncte forte/slabe:
    + design placut
    + motorizari diesel economice
    + raport bun pret/echipare (optionalele se echizitioneaza la pachet)
    + dotare de siguranta premium
    + senzatia de calitate
    + gama bogata de dotari optionale
    - gama de motorizari
    - calitatea fabricatiei si materialele utilizate perfectibile
    - culorile cam “terne” si reci la interior (specific nordice)
    - capacitati off-road limitate datorita sistemului de tractiune
    - cutie de viteza automata depasita moral
    - motorizare diesel putin performanta
    - motorizari de indeplinesc doar normele EURO4
    - comunicare media orienatata catre sexul frumos
    - imposibilitatea de a ajusta suspensia
    - comportament la rulare lipsit de dinamica, fermitate si sportivitate
    - lipsa unei motorizari pe benzina economice

    Astept cu interes maxim completarile voastre!;)
     
  16. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    AUDI Q5 model 2010

    :)AUDI Q5 model 2010 vine cu urmatoarele modificari / update-uri:
    - sistemul Start & Stop si cel de recuperarea energiei pentru toate motorizarile;
    - model nou 2.0 TFSI/180 CP/M6 (din saptamana 36.2009);
    - model nou 2.0 TDI/143 CP/M6 (din saptamana 36.2009);
    - tapiserii inlocuite;
    - a fost introdus Pachetul optic negru - Audi Exclusive;
    - eliminare ornamentele din lemn Vavona.
     
  17. aMad

    aMad 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Q5, 2.0 TDI , 2009
    Salve!

    Sunt posesorul unui Q5 2.0 TDI -170CP
    In martie am avut unul similar cu al meu pentru un week-end in drive test. M-am dus cu el la Cheia si in ciuda faptului ca era echipat cu anvelope de vara am urcat la Muntele Rosu. In prima faza am decuplat ESP-ul si taras grapis am ajuns la o curba cu zapada framantata si gheata facuta de alti indrazneti cu lanturi sau fara. Pur si simplu am facut intoarcere la 180 grd.( derapaj):crying:si am luat-o la vale..

    Dupa ce am coborat cativa metri am intors si cu ESP cuplat am atacat mai larg si am reusit cu greu sa urc. Daca aveam cauciucurile potrivite cred ca si fara ESP urcam .
    In sistemul integrat ESP sunt incluse ASR, EBD
    Q5-Muntele Rosu.jpg
     
    Ultima editare: 4 Oct 2009
  18. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    nu e mare scofala cheia si muntele rosu.


    acum 5 ani am urcat si coborat fara probleme cu un opel corsa C de 65 cp cu tractiune fata si anvelope de iarna. nu am dat niciodata cu spatele si nu am tremurat deloc cu toata ca era zapada si gheata cu duiumul.
    la tine , cu tractiune integrala, alte bazaconii electronice, garda la sol mare , chiar si cu anvelope de vara este absolut normal sa urci la muntele rosu.
     
  19. aMad

    aMad 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Q5, 2.0 TDI , 2009
    Te cred, cu o saptamana mai devreme urcasem cu Golf Variant cu anvelope de iarna si zapada batatorita.
    Retine ca in acea curba in panta era zapada framantata si sub ea gheata. Alti soferi patinasera in zona si "pregatisera" terenul.:blow:
     
  20. duud40

    duud40 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2009
    Locație:
    Constanța / București
    Masina:
    Audi rs4 2007
    Eu am intrat in posesia unui 2l tdi vineri si sambata l-am pus la incercare. Pe drumurile blocate si inzapezite de pe valea dacilor s-a comportat exemplar si nu am avut nici o emotie.
     

Distribuie pagina asta