Cutia DSG cat si S-tronic sunt in principiu la fel dar nu identice. Faptul ca DSG-ul suporta maxim 400 Nm, in timp ce S-tronic-ul 550-600 Nm iar cea de pe Aventador suporta maxim 800 Nm, spune totul despre calitatea si diferenta dintre componentele lor... Nu platesti degeaba in plus pentru fiecare marca cat si model chiar daca fac parte din acelasi grup.
In primul rand doresc sa va salut.Numele meu este George si sunt din Bacau.Din luna august a anului 2012 sunt mandrul posesor al unui Audi RS3.Am avut destule probleme cu aceasta masina.Am crezut ca mandria Audi se va ridica la nivelul pretului platit.Doar in 12.000 de km ,cardanul a cazut de 2 ori si daca am facut max 4 LC.Nimeni nu stie sa imi explice din ce cauza ?? Am intrat si pe acest forum pentru a va ruga sa imi recomandati ,daca cunoasteti, un forum din tara sau din strainatate ,pe care sunt foarte activi reprezentanti oficiali ai celor de la Audi.Se pare ca nu prea ii intereseaza problemele mele,cu masina lor de top.Daca puteti sa ma ajutati,raman recunoscator. Va multumesc.
Cei de la Audi nu sunt prezenti oficial pe nici un forum din lume, desi multi dintre cei care lucreaza printre ei le frecventeaza si iti pot veni in ajutor. Dpmdv , cea mai buna comunitate online Audi o gasesti pe forumul Audizine. Referitor la problema semnalata, cei de la service ti-au spus ca totul ar fi cauzat datorita LC-urilor? Unde iti faci service-ul? Din tot ce stiu pana acum, LC-urile au fost si sunt super safe in special la motoarele aspirate care au un cuplu mai mic, insa la cele supraalimentate au fost destule probleme mai ales cand erau facute si modificari... Astept cu interes sa imi povestesti mai in detaliu ce probleme ai intampinat. Bafta.
Nu mi-au spus ca ar fi din cauza LC punctual.Intrebarile obisnuite:daca ati condus masina in regim sportiv,etc....aceleasi intrebari fara sens cu care incearca in general sa te ''abureasca'' importatorii.Prolema la LC este ,ca acesta nu depinde de modificarile pe care le ai sau nu la masina.LC este controlat doar de cutie si de haldex.Acolo cred eu ca este o problema.Daca prima am crezut ca poate fi un defect de fabricatie, a 2 a oara deja incep sa imi pun intrebari.Tot ce vroiam ,erau niste lamuriri legate de acest lucru.Nu am gasit nicaieri ,aceasta problema,la rs3 sau ttrs.Exista in lume deja cateva dintre aceste modele urcate f agresiv in cp si nm.Acestea nu au prezentat probleme similare.
Ma scuzati ca ma bag dar mi se pare jenant ca proprietarul unei masini super sport, gen RS, sa fie intrebat daca conduce sportiv, agresiv...etc. Doar nu se asteapta sa cumpere masina ca sa mearga batraneste, sa o tina doar pentru design... Ce ti-e si cu tara asta.
De atunci si pana azi nu am primit nici un raspuns oficial.Am fost chemat anul acesta pentru un update de soft Haldex.Urmeaza sa vad daca a avut vreun efect Intre timp am ajuns la alte valori