Salut, Cu ceva emotii dau startul unui nou topic pentru urmatoarea masinuta... Dupa multe framantari si calcule si pareri ma apropii de momentul in care voi primi noua jucarie... Ce pot sa spun este ca am invatat mult din experienta celorlalte masini si am decis ca la asta sa investesc suplimentar pentru a avea mai multe optiuni si sa-mi usurez lucrul pe viitor 2.0TFSI a fost pentru mine o adevarata placere si un motor de care m-am bucurat absolut de fiecare data cand m-am urcat la volan... asa incat am decis sa il pastrez si sa il upgradez. Am ales pentru noua jucarie un motor 3.0 TFSI... De asmenea am ajuns la concluzia ca vreau o masina un pic mai mare si am ales A6 C7 la care am asortat un pachet S-line complet. De-a lungul timpului la celalalte masini am avut o problema cu scaunele, tapiteria, etc si am hotarat la asta sa merg pe scaunele S (S6) tip scoica cu piele Valcona la care am asortat reglaje electrice, memorii si ce imi mai doream la celelalte masinute. Dupa proiectul esuat de Bang&Olufsen pe A4 am decis sa scot din buzunar bani sa pun optiunea direct pe masina din start... ustura la buzunar insa sper sa merite deplin ce zice la optiune... m-am distrat la traducerea in romana - peste 1200 de watti" "8RF Bang & Olufsen Advanced Sound System Redare Surround cu 15 incinte acustice inclusiv Subwoofer si difuzor central, ornamente exclusive din aluminiu, lentile acustice escamotabile automat necesare asigurarii claritati sunetului pentru fiecare pasager; compensare dinamica a zgomotelor de rulare si posibilitatea redarii sunetelor 5.1, amplificator 10 canale digital, putere finala peste 1200 Watt" La A4 a trebuit sa ma chinui cu o camera aftermarket pentru mers inapoi...aici am decis sa pun un set de camere 360 de grade. In rest am mai investit ceva in tehnologie noua tipic Audi (head-up display, night vision, Faruri Xenon plus, inclusiv adaptive light cu reglaj progresiv al luminii). Sper sa fi fost o decizie buna si sa merite investitia
Imi pare rau pentru mine ca ti-am citit topicul...m-ai intristat(glumesc) Felicitari pentru alegere si pentru optiunile de top. Cred ca este un motor fantastic. Va doresc multi kilometri impreuna!!!
Sa fie cu noroc si sa aveti parte doar de clipe frumoase petrecute impreuna! Cu siguranta masina va fi o adevarata "specialitate" in materie de Audi! Drumuri bune! PS: optiunea B&O este intr-adevar extrem de scupa pe platformele A6, A7, A8! Este adevarat ca si calitatea auditiei este una de invidiat. Diferentele sunt majore intre ce se ofera pe A4 si cele mentionate mai sus chiar daca poarta acelasi badge! Chiar sunt curios sa facem o auditie cand mai trec prin Iasi.
Numa din ce am citit si deja cred ca suntem la fel de nerabdatori ca si tine sa o vedem...in poze+ impresii. Cand iti ajunge? @drogas....nu cred ca i dajuns un rinichi.
Din cate inteleg e fara leduri.Mai bine 2.8 FSI sau SH cu jumatate de an sau un an decat fara full LED.E parerea mea, daca as avea suma necesara nu as concepe masina fara Led, cred ca m-a vrajit faptul ca arata ca un OZN, cel putin A8 cu matrix pt ca l-am vazut...
Nu exista termen de comparatie intre 2.8 fsi si 3.0 tfsi. Masina va avea dotari de exceptie, sunt putine masini astfel configurate, in plus de asta retrofitul la farurile cu leduri este unul posibil. Asteptare usoara si asteptam poze.
Vabis: Din toooaaata lista aia lunga si impresionanta de dotari ai gasit tu lipsa full led! Esti scandalos pe bune la modul amuzant, nu o lua ca un repros )! E o masina de catalog, personalizata, nu "bibelou recent adus, cu km reali, care nu bate,nu trancane, si e full electric,full full fara trapa si piele !" CMG: Nu sunt suficiente cuvintele pentru a descrie un audi cu dotarile enumerate mai sus DAR o imagine face cat o mie de cuvinte asa ca asteptam la fel de nerabdatori ca si tine ! Felicitari in avans si baga cat mai multe poze cu interiorul ala scump
Asteptare usoara atunci dar eu nu concep A3,6,7 sau 8 fara full led.Poate problema e la mine.Am vazut noaptea A8 cu Matrix si A6/7 Leduri si nu mi-as lua fara. Oricum va fi o masina de exceptie 3.0 TFSI si foarte dotata inseamna ceva.Abia astept poze.
Unii nu au ce pune pe masa, iar tu nu concepi masina fara full led. Haide sa nu fim penibili, te rog. Iar o masina "recent adusa" cu 1 an vechime si 140.000 la bord, full de full, fara piele, fara scaune electrice, fara fara fara, nu se compara cu o masina nou comandata, cu doate acele dotari. Asteptam poze!
Nu stiu cum esti tu, dar eu nu m-am simtit bine pana nu am pus xenon pe masina, pana atunci am avut mereu remuscari.Daca tu esti altfel eu nu suport urmatoarea idee: sa stiu ca se poate mai bine si sa nu fac sa fie macar cand se poate.Si cu asta basta, fiecare cu gandirea lui
Excelent, o sa fie primul C7 de pe aici cu un proprietar care a muscat din dependenta de "mod". 3.0TFSI e sublim, supercharged si super tune-able ca sa zic asa. Nu ai spus nimic de culoarea masinii si daca ai optat sau nu pentru black optics. (eu sunt mare fan Daytona Gray cu Black Optics, ca sa iasa in evidenta mai tare toate 3 grilele din fata). Legat de B&O nu pot decat sa te laud, e fabulos, l-am simtit si eu intr-un Aston Martin Rapide S. Abia astept pozele.
Deci pana la urma ai renuntat la ideea achizitiei unui a7 bi turbo Sa o stapanesti sanatos Asteptam pozele
@bzn_marius - multumesc la fel. Am analizat mult motorul si primul lucru pe lista mea este bineinteles ABT Power la 309KW/410 CP - ceea ce ma duce aproape de puterea actuala a unui S6 cu diferenta in bine cred eu de cilindree (3.0 vs 4.0, respectiv V6 vs V8). Sunt in discutii cu cei de la ABT pentru modul acesta in conditia in care nu efecteaza garantia de fabrica - din raspunsurile lor pentru un cost suplimentar ofera garantie complementara fara sa afecteze garantia de fabrica (inclusiv garantia extinsa). Imediat ce o am in posesie merg in Germania pentru acest prim mod . @drogas - rinichii sunt utili la locul lor @Danny - multumesc la fel! @Mihai - dupa bataia de cap cu B&O pe A4 unde chiar am facut tot ce mi-a stat in putinta si faptul ca nu mi-a iesit am zis ca “economisesc” stres si nervi si sa-l pun din start. Nu mai spun ca dupa experienta avuta ideea unui retrofit nu mai este nici macar tentanta ca sa nu spun periculoasa . Cu mare drag putem face o auditie. Profit sa post sa te mai felicit o data pentru ceea ce faci cu masinuta ta - ultimele modificari au adus o plus valoare enorma pentru look si pentru unicitate. De asemenea iti multumesc pentru sfaturile date de suspensie, drive select, etc. Pe asta am: Suspensie pneumatica Dynamic steering Differential Sport Curve light (de la Xenon plus) Centurile pretensionate reversibile Conform celor citite toate cele de mai sus se pot adjusta prin drive select pe langa comportamentul motorului si a cutiei S-tronic. Nu pot sa spun decat ca sunt nerabdator sa le butonez :D @vabis - te asigur ca iti respect parerea (“daca as avea suma necesara nu as concepe masina fara Led) si stiu ce inseamna “pitici pe creier”: Si eu am avut unul dupa ce am vazut optiunea pe A8 (sigur este si pe alte masini optiunea, dar eu pe A8 am vazut-o si mi-a placut enorm) si anume volanul reglabil electric, incalzit si cu “memorie” - se ridica si se retrage cand cobori si se aseaza in pozitia preferata atunci cand te urci la volan si pornesti masina. Mi s-a parut atat de fain incat mi-am dorit neaparat Cat despre leduri probabil sunt cool insa atat xenon plusul cat si ledurile din ce am citit au exact aceleasi functii (lumini de oras, lumini drumuri nationale, lumini autostrada, lumina adaptiva dinamica, lumina statica, lumina “all weather”, lumini de intersectie si mod “turist”). Factorul cool la exterior nu m-a interesat foarte mult (pe principiul “sleeper car”) iar despre calitatea luminii la nivelul acesta de echipari nu mi-am ridicat nici o problema. Sfatul cu 2.8 FSI etc nu are legatura cu discutia noastra . @thor4ever, bet, Tudor.r, iVladBogdan, Csilviu - multumesc frumos. Cu siguranta voi posta multe fotografii. @Tudor.r - Atasez doua fotografii aici cum ar trebui sa fie interiorul masinii, cu doua note: eu am ales ornemente Piano Black (Quattro GmbH) care mi se par superbe (vs Carbon - mult prea scump) si schimbatorul si volanul sunt in piele perforata (vs fotografii care sunt piele simpla). @eKKoMan82 - da, este packetul black optics - am urat ornamentele care se matuiau la celelalte masini, deci nu aveam incotro . @Alex alex - multumesc. Am ales 3.0 pentru multe motive inclusiv scalabilitatea si posibilitatea oferita de colegii de la ABT (309kw/410Cp)
2.8 FSI nu era un sfat, era un compromis.Decat sa renunt la full led mai bine la motorizarea mai puternica.Am pitici pe creier cu ledurile astea, recunosc.Oricum ai o masina extraordinara din perspectiva dotarilor si a tehnologiei.Putere multa, confort cat se poate, senzatie nu mai zic si cu black optics va arata ca masina unui mafiot.Felicitari, sa te bucuri de masina ca stiu ce poate si ce ofera.Bravo si pentru realizarile anterioare, se vede ca stii cu ce "se mănâncă".
Vabis, lasa ledurile alea ca nu tin de cald si nu-ti dau de mancare (asa ca o gluma). Sincer, daca erai in locul lui CMG, care pe aceasta cale il felicit, nu renuntai la 3.0T (310cp) pentru un 2.8 (204cp), parerea mea.
Update Astazi ne-am intalnit pentru prima data si m-am indragostit iremediabil Jantele de 20" Rotor titan, pachetul black optics, scaunele S, ornamentele piano, volanul electric si incalzit, digital radio, digital TV, bluetooth streaming ( in sfarsit pot si eu ))) ) - toate te fac sa te simti absolut minunat... Desigur primul lucru am ascultat un pic de muzica ( cu motorul pornit). Pot doar sa spun ca sunt "fucking amazed". Nu m-as mai fi dat jos din ea... Cred ca o perioada o sa-mi neglijez sotia )))) Revin cu ceva poze sper maine. Toat bune!