1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi TT RS

Discuție în 'Linia de modele RS' creată de CLM, 11 Ian 2009.

  1. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    Atentie la off topic.
    Aici nu este aria "vs"
    Multumesc!
     
  2. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Ca sa fim corecti si echidistanti (ceea ce pur si simplu nu exista pe forumul BMW), chiar azi a aparut o stire, cum ca noul motor de la BMW , cel 35i (denumit intern N55), va beneficia de tehnologia VALVETRONIC (de pe noul motor Audi de 3.0) si O SINGURA TURBINA CU 2 ELICI, care va fi echivalentul a 2 turbine, iar puterea acestuia va fi undeva la 360cp. Cuplul va fi tot de 400nm dar disponibil inca de la 1200 turatii. Bravo!
     
  3. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    :) Prietene, nu urmaream sa te jignesc, dar imi place sa spun lucrurilor pe nume. Daca te-am ofensat, scuza-ma.
    In privinta cutiei S-tronic, revin, inca nu exista o cutie potrivita pentru aceasta masina / acest motor, cele de care vorbesti tu sunt pentru masini cu motorul montat longitudinal !!! iar TT RS are motorul montat transversal, daca nu-ti dai seama care e problema te pot lamurii... dar ne departam de la subiect. Bafta si sanatate!
     
  4. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Nu m-ai jignit,dar cititind din exterior, mesajul parea ironic... Ba chiar imi place sa avem subiecte pe care sa ne contrazicem!;):beerchug: Altfel am fi ca pe forumul BMW :)
    Da, cand ai zis de cutie, ai zis doar de cp si nm ai motorului, iar eu am uitat ca asta e amplasat transversal... Intr-adevar, pt transversale S-tronic nu duce mai mult de 350,360 nm...
     
  5. masimo

    masimo Silver Member

    Înscris:
    29 Iul 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI with REVO Stage 3 DPF Bypass Software,VW Touareg 3.0 TDI,2011
    Nu zau! Atunci cutia de pe A5 3.0 TDI ,500Nm,nu e automata,sau motorul e oblic? Domnul Miti,am pretentii de la tine,doar ai vandut una!
     
  6. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Masimo, motorul tau, este amplasat longitudinal !!!:doctor::asskicking: Singurele motoare de pe Audi amplasate transversal sunt pe A/S3 si TT/S/RS, in rest, absolut toate , longitudinal!!! (nu stiu daca e valabil si pentru diesel-urile sub 1.9)
    Asta, este oricum, un mare mare avantaj, pentru ca cele longitudinale, beneficiaza de transmisie quattro de tip torsen si nu haldex.

    P.S. Dintre toate motoarele 2.0 TFSi din grupul VAG, numai cel de pe A4 este longitudinal ! :):thrashi:
     
  7. masimo

    masimo Silver Member

    Înscris:
    29 Iul 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI with REVO Stage 3 DPF Bypass Software,VW Touareg 3.0 TDI,2011
    Mea culpa! Sorry.
     
  8. radu2006

    radu2006 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    audi A6 2005 3,0 TDI quattro---audi tt mk2 2.0 TFSI
    nu sunt sigur dar cred ca exista 2.0 TFSI cu motor amplasat transversal si quattro este de tip torsen...
     
  9. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    radu
    nu exista asa ceva.

    @gorobete de unde stii treaba aia cu 350nm maxim la motoare transversale. poti fi mai precis, ai o explicatie.
    am auzit si eu ca aceste cutii cu dublu ambreiaj suporta cuplu putin.
    Mare dezamagire pt R8 cu automata. credeam ca acel R-tronic este cu dublu ambreiaj insa de fapt este un tiptonic clasic.
     
  10. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    S-a zis si scris in nenumarate randuri ca S-tronic-ul, sau cutia de la Audi cu dublu ambrieaj, nu face fata la mai mult de 350nm din fabrica, lucru recunoscut si de producator. De aceea, motorul de 2.0 TFSI, pe nici o varianta (211,230,250,265,272cp) nu depaseste niciodata 350nm, desi ar fi capabil de pana la 413nm (cazul DTM). Pana si chip-tunnerii, s-au limitat ca la masinile cu dublu-ambriaj cu motor transversal, sa dezvolte un cuplu pana in maxim 360nm ( dar recent, declara ca este posibil sa duci masina si la mai mult, undeva in jurul valorii de 380 la unii).
    De fapt, prima masina dotata cu dublu ambriaj care a depasit aceasta limita de 350nm, a fost S5 convertible care a sarit brusc la 440nm. Asta daca facem exceptie de R-tronic (cutie diferita de S-tronic dupa cum vedem si prin nume, insa nu stiu exact prin ce :| ) care in 2007 cand a aparut R8, facea fata celor 430nm si mai nou celor 530 pe motorul V10 al aceluiasi model.
    De luat in seama ca ultima cutie S-tronic de pe S5, pe modelul Q5 de care am pomenit des, cel cu motor 3.0, face fata imensului cuplu de 500nm! Bafta!
     
  11. Alex A8 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2009
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A8 4.2 din 1994
  12. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    :) Iata cateva din fotografiile facute de mine, din pacate, nu spun numic in comparatia cu prezenta fizica a masinii, e "dementiala". Masina avea un SD card cu sound-ul motorului, iar cand te puneai sa-i butonezi instalatia audio, chiar aveai impresia ca ai pornit-o...:p
     
  13. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    Acuma stiu ce volan imi iau :)
     
  14. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    frumos.

    ai un job tare interesant Miti.
     
  15. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    :) Multumesc! Are si job-ul meu partile fericite... dar oricare din voi poate vizita AUDI Forum la Ingolstadt sau Neckarlsulm... acolo sunt sigur prezente / expuse toate masinile noi ale marcii AUDI, cu un mare "+" la Neckarlsulm unde sunt expuse mai multe modele cu exterior / interior quattro.
     
  16. kellu

    kellu Platinum Member

    Înscris:
    19 Aug 2007
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Opel Corsa
    sta cam inghesuit L5-ul in masinuta asta :p
     
  17. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    senzatie rau masina asta :) Uite cum poti cumpara aceleasi performante la un pret de 3 ori mai ieftin (R8) :)))
     
  18. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    :) Ia priviti imaginea atasata si minunati-va, informatia le-a scapat celor de la Audi media...:whip:
     
  19. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Vesti bune! :) Era si normal dupa ce au reusit sa adapteze S-tronic-ul pentru turatiile RS5-ului! ;)
     
  20. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    :) Vesti bune din nou pentru fanii AUDI!

    International Engine of the Year Award 2010 la categoria 2 - 2.5 litri a desemnat castigator motorul 2.5 TFSI ce echipeaza AUDI TT RS.

    Membrii juriului comentau la adresa castigatorului: “Torque, power, a beautiful sound – this engine has it all. This is five-cylinder architecture at its best” - o las in engleza ca suna mai bine....

    Aceasta victorie le completeza pe cele deja obtinute cu 1.8 si 2.0 FSI / TFSI.
     

Distribuie pagina asta