1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi - UBH - A4 B6 1.8T AVJ

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de oddyutza, 10 Apr 2015.

  1. oddyutza 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2014
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    A4 B6 8E2 1.8T AVJ & A5 8T 2.0TFSI Sportback CDNB
    Spoiler alert !!!
    [​IMG]
     
  2. oddyutza 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2014
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    A4 B6 8E2 1.8T AVJ & A5 8T 2.0TFSI Sportback CDNB
    Sa mai punem de un update :)

    Am schimbat amortizoarele, la cum aratau cele de pe masina sunt aproximativ 85% sigur ca au fost cele originale ale masinii... etichetele erau istorie. Au fost inlocuite cu SACS

    Inlocuit PRV pentru ca a cedat... consumul de ulei este in limitele normale.

    Am restaurat o buna parte a plasticelor din interior (inclusiv fata climatronicului) @request pot adauga mai multe poze:
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

    Ne pregatim pentru upgrade duze parbriz, presuri iarna cauciuc si lumini in partea inferioara a portierelor.
     
    Ultima editare: 29 Oct 2015
  3. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    PRV ???
    detaliezi pls?
     
  4. oddyutza 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2014
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    A4 B6 8E2 1.8T AVJ & A5 8T 2.0TFSI Sportback CDNB
    Ultima editare: 29 Oct 2015
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ce inseamna PRV, asta te-a intrebat. Cred ca ai vrut sa spui PCV. Bafta.
     
  6. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    Si asta are legatura cu Secondary air injection.. sau doar regulator de presiune / vacuum?

    PCV valve seamana cu supapa de la epuratorul de gaze, care l-am schimbat in primavera, iau poza pusa de Oddy este altceva.. si de aceea eram interesat
     
    Ultima editare: 29 Oct 2015
  7. oddyutza 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2014
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    A4 B6 8E2 1.8T AVJ & A5 8T 2.0TFSI Sportback CDNB
    @Cristi
    PCV-ul e jos, deasupra filtrului de ulei, in furtunul cu forma in " T " -> https://c1552172.ssl.cf0.rackcdn.com/6421_x800.jpg
    PRV-ul (Confundat ca PCV), este deasupra turbinei si face "legatura" intre filtrul de aer, adimisa la turbina si gazele de carter. Supapa este actionata de vacumul turbinei.

    Nu stiu cat de bine m-am exprimat, am incercat sa o fac pe intelesul tuturor, link-uri ajutatoare mai jos :)

    REF:
    http://www.audizine.com/forum/showt...y-a4darkness?p=7273115&viewfull=1#post7273115
    http://www.audizine.com/forum/showthread.php/529050-PCV-Valve-revision-D-vs-Revision-F

    Cica a nu se confunda :)

    @F33lings, are legatura cu gazele de carter, vaporii de ulei, presiunea/vacuum in carter.

    Spre exemplu, defectul PRV-ului la mine s-a manifestat intr-un consum de ulei marit, valva a ramas blocata pe deschis, intr-un drum de 500KM am completat cu aproape 1L de ulei. Iar busonul de la ulei era destul de greu de desfacut.
     
    Ultima editare: 29 Oct 2015
  8. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Cu ce ai reconditionat plasticele ?
     
  9. oddyutza 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2014
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    A4 B6 8E2 1.8T AVJ & A5 8T 2.0TFSI Sportback CDNB
    Fratele drogas, cu Plasti Dip original Premix nu alte balarii de ART sau mai stiu eu ce nebuneala :) ... inclusiv maciulia de la Schimbator... i se mai spune si nuca, dar nu se mananca :)) eu ii spun maciulie daca tot o frec zilnic... pe nuca am dat trei straturi de lac satinat mat, a iesit perfect. Am restaurat si ceva plastice de A6 C5, au iesit si alea perfect.

    Inca mai caut o solutie, similara, pentru butoane, nu imi place ideea de sticker pentru restaurare...
     
  10. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Mersi mult au iesit de efect, ma paste si pe mine o intinerire de acest gen insa imi e sila de demontare ...

    Spune-mi te rog cum ai depistat defectul cu valva PRV si daca ai scapat de problema.

    In 6000 de km cam completez un litru de ulei 5w30, nu ma supara consumul( il au inca 3-4 de pe forum cu 1.8 T) insa daca poate fi redus de ce nu... cum overific pe a mea?
     
  11. oddyutza 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2014
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    A4 B6 8E2 1.8T AVJ & A5 8T 2.0TFSI Sportback CDNB
    sa vezi plasticele live, putem stabili oricand o intalnire... iti dau voie sa le atingi :))))

    sincopa cu PRV-ul a fost clara, presiune/vacuum exagerat in carter, "desurubarea" busonului de ulei grea/dificila , opunea rezistenta (dupa ce a functionat motorul si nu la relanti). plus consum de ulei, dupa cum am zis in 500KM aproape 1L ulei fata de foamea obisnuita.

    este destul de greu de desfacut din pricina colierelor, si eu am o mana mai groasa... poti desface si vezi cum arata membrana, ar trebuii sa fie in pozitia deschis cu un ochi foarte bun se poate inspecta. sau ... cu un vacuum puternic, mecanismul este relativ simplu.
     
  12. oddyutza 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2014
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    A4 B6 8E2 1.8T AVJ & A5 8T 2.0TFSI Sportback CDNB
    in weekend ne-am mai plimbat putin, cam 450KM, masinuta s-a comportat exemplar :P

    Urmatoarele MOD-uri pe lista:
    1. schimbat + upgrade spalator parbriz (din cele cu jet/pistol in cele cu pulverizator/spray)
    2. retrofit iluminare inferioara portiere (lumina simpla fara log-uri si alte nebunii)

    Am observat ca El-Wire-ul a inceput sa dea semne de imbatranire (dupa aproape 1an), ma gandesc sa-l schimb sau sa renunt definitiv la idee, nu am luat o decizie, inca :)

    zilele astea mergem la SPA, din cauza prafului mi-a crescut consumul cu 10% //ironyoff
     
  13. oddyutza 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2014
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    A4 B6 8E2 1.8T AVJ & A5 8T 2.0TFSI Sportback CDNB
    Am fost la spa, si cu ocazia asta senzorul g28 a sarbatorit momentul si nu mai vrea sa munceasca :)
     
  14. oddyutza 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2014
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    A4 B6 8E2 1.8T AVJ & A5 8T 2.0TFSI Sportback CDNB
    Gata si cu senzorul:)
    Si pentru ca black friday asteptam hertz dsk 165.3 :) urmeaza si poze
     
  15. oddyutza 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2014
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    A4 B6 8E2 1.8T AVJ & A5 8T 2.0TFSI Sportback CDNB
    Am montat o parte, urmeaza si tweeterele care s-au dovedit a fi putin mai mici, dar cautam solutii..
    Se poate observa un plus maxim asupra sunetului... Mai mai ca sunt tentat sa anulez amplificarea si sa inlocuiesc si difuzoarele pe spate:)

    Am dat comanda pentru :
    Amortizoare portbagaj
    Distributie completa
    Switch-uri geamuri - usa sofer
    Leduri ambientale plafoniera
    Senzor ulei

    Urmeaza revizia in 1000km si voi merge pe motul 8100 x-cess 5w40
    Nu am uitat de poze dar nu am terminat lucrarea :( stam prost rau la poze
     
  16. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Felicitari pentru munca depusa!
    Multumit de Hertz ?
     
  17. oddyutza 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2014
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    A4 B6 8E2 1.8T AVJ & A5 8T 2.0TFSI Sportback CDNB
    Momentan foarte multumit de Hertz ... imi pare rau ca nu m-am indurat de banuti, eram foarte tentat catre HSK-uri .. dar cum in 80% din cazuri e nevasta in masina ... care vorbeste mai mult decat orice post de radio ... sunt suficiente si astea :)
     
    letkuteb apreciază asta.
  18. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Hertz Dieci DSK sunt concepute sa mearga neamplificate. Pt HSK-uri ai fi avut nevoie de amplificator :)
     
  19. oddyutza 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2014
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    A4 B6 8E2 1.8T AVJ & A5 8T 2.0TFSI Sportback CDNB
    that's no issue :) in spate zace deja un Alpine care impinge lautarii intr-un JBl GT5-12.. in plus este loc suficient in portbagaj pentru "droage" :P
     
  20. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Daca deja esti initiat si mai vrei calitate, urmatorul pas ar fi sa anulezi difuzoarele spate si sa iei un player care suporta time alignment sau un procesor de sunet :)
    Sunt curios cum iti arata portbagajul, caci eu l-am ocupat 50% cu o incinta 60L si o cutie de amplificatoare :)
     

Distribuie pagina asta