1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

B6 1.8T sau "prima dragoste nu se uita"

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de t_qua77ro, 29 Dec 2011.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Of,of,masina asta "tipa" dupa o suspensie,dar tu nu si nu :)
     
  2. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Ea tipa, noi mergem mai departe ;)
    Daca n-aveam pe parcurs suspensii cate una din fiecare (adica si low low si sport oem si acum stock), poate ca ma batea gandul, dar asa m-am lamurit. Am mai multe avantaje reale cu ea asa sus decat daca as lasa-o, raportat la conditiile si modul de exploatare.
    ps: Si nu-i chiar cea mai inalta, am vazut alte B6 si mai sus :)
     
    Ultima editare: 23 Dec 2013
  3. 70dny

    70dny 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2008
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi a4 B8 2.0 TDI 103kw CJCA 2013
    Intr-un cuvant SUPERBA. Este ceea ce as dori sa arate si masina mea. Minunata sa o folosesti sanatos. Sarbatori fericite! :respekt:
     
  4. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Multumesc pentru urari! Un an nou plin de impliniri va doresc tuturor!
    In alta ordine de idei, am ajuns si noi la o cifra rotunda pe kilometraj si am zis ca ar fi bine s-o imortalizez, ca cine stie prin ce an o-i prinde-o pe urmatoarea :p (scuzati prafu de pe bord, deabia in poze am observat cat de mult este, in realitate pare mai curat dar ce-i drept nici eu nu l-am sters de mult :nyah:)
    Si cam asa a fost Craciunul anul asta, cu mocirla multa si fara pic de zapada...acum e din nou clean and shiny ca nu o puteam vedea ca un porcusor, mai ales ca maine se implinesc 2 ani de cand e in posesia mea.
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
    Ultima editare: 27 Dec 2013
  5. alexms

    alexms 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Lexus IS F/BMW 740XD
    Parerea mea este sa alegi un pachet si sa mergi integral cap coada pe el...ai facut o amestecatura care personal nu are nici o legatura una cu alta...Grila radiator S4,bandouri usi+oglinzi S4 bara spate Sline si urmeaza si fata s line...gandeste te ca bandourile alea nu are nimic in contrast cu ce ai facut pe masina...ele sunt gandite sa mearga in contrast cu bara spate(difuzorul),grilele bara fata....
     
  6. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Ai si tu dreptate in felul tau, dar spre exemplu bara fata de S4 nu imi spune absolut nimic, cea S-line imi pare mult mai frumoasa, si ca sa nu le amestec (fata S-line + spate S4, combinatie care chiar ar fi fost "varza" in ochii mei, una fiind dintr-o bucata iar cealalta avand spoiler, si una fiind mai joasa decat cealalta cu ~2cm) am prefarat sa merg pe S-line atat fata cat si spate.
    Pe de alta parte, si eleronul de pe capota portbagajului imi pare mai ok cel S-line pentru ca vine ca si latime exact la marginea stopurilor, pe cand cel S4 este mai ingust putin.
    La momentul de fata poate este putin amestecatura, avand elemente atat stock (A4), cat si S-line si S4. Dar in final am gandit-o ca un S-line cu improvements de S4, pentru ca piese precum grila capotei sau oglinzile nu sunt cu nimic diferite pe un S-line fata de A4 stock. Si am incercat sa ma limitez la elemente de pe modele din aceeasi generatie, sa nu fac o struto-camila cum se obisnuia la daciile vechi. Nu va fi nicicum un S4 like pentru ca eu voi merge iarna cu roti de 16" (si imagineaza-ti cum ar arata) si pentru vara as vrea pe cat posibil sa ma limitez la 17", nu as avea nici franele de S4 care sa "umple" niste roti mari, si nici suspensia adecvata (momentan nu ma gandesc ca in viitorul apropiat sa o las mai jos, dar daca va fi, nu va fi mai mult de 2cm adica suspensia sport 1BE OEM).
    Pana la urma daca ar fi fost dorinta de a avea un S4 B6, tinand cont la ce preturi au ajuns acum (destul de accesibile), culmea, fix ceea ce il defineste ca masina adica motorul ma face sa am retineri, in speta gandirea rationala vis-a-vis de rca si impozitul anual, pentru ca altfel oricum nu merg foarte mult cu masina personala si nu m-ar interesa nici consumul (la aia 5.000 km pe an care i-ar apuca) si nici intretinerea (1 schimb de ulei + filtre pe an).

    Si la interior am o "combinatie" atat S-line cat si S4, pentru ca pana la urma e un avantaj faptul ca ti-o faci ulterior pe gustul tau, nu o iei gata facuta. Si gusturile mai difera, iar asta nu-i neaparat un lucru rau. Cum ar fi sa fim toti la fel? De exemplu mie mi-au placut scaunele Recaro si cand am avut ocazia nu am zis nu, dar in acelasi timp am considerat ca trimurile brushed aluminium sunt mai potrivite pentru gusturile mele decat mahon sau alte combinatii. La fel si in cazul volanului, l-am considerat ceva mai frumos si mai rar pe asta de pe S-line cu piele perforata, fata de cel de pe S4 unde singura diferenta fata de stock 3 spite e badge-ul.

    Astea fiind spuse, astept in continuare remarci de orice fel, pentru ca discutand, transmitem idei si ajungem in final la concluzii care se dovedesc favorabile pentru ambele parti. Nu de putine ori, in urma unor pareri, m-am gandit de doua ori inainte de a pune pe masina o anumita piesa, si am ajuns in final sa iau in calcul parerea respectiva si chiar mai mult, sa apreciez ulterior ca mi s-au deschis ochii.
     
    Ultima editare: 28 Dec 2013
  7. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    E imaculata, acum vad ca ai si display color, felicitari pt darzenia de a o spala iarna :respekt:

    Interior imi cautam si eu (ebay.co.uk), dar am gasit doar la peste 1000 lire/euro fara transport si majoritatea nici nu vor sa trimita in Ro. Pe ebay.de nu caut ca nu stiu cum se spune la dezmembrat :):)

    Bara fata inferioara Sline poti sa o atasezi cu ceva carpeli si de cea stock: http://www.audizine.com/forum/showt...ltrasport-Lower-Front-Bumper-with-Stock-Upper, iarasi si eu ma uitam dar sunt prohibitive preturile. La noi nu mai caut ca oamenii nu stiu sa puna poze cu marfa si nici sa raspunda la email. Daca stau sa ii sun pe toti imbatranesc.
    Legat de B6 S4 - impozitul e 60mil pe an, RCA cine stie cat e, CASCO nu iti mai face nimeni ca e veche, taxa de inscriere nu am curaj sa ma mai uit + taxa pe cilindree mare (1200 eur) :nyah:. Nu as da banii astia in Romania nici daca as castiga 1 mil pe an din cauza ca oricum nu se duc nicaieri.
     
  8. alexms

    alexms 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Lexus IS F/BMW 740XD
    Un S4 B6 o fii accesibil la cost, DAR!!!!!
    Sa nu uitam costurile de intretinere, exemplu placutele de frana care sar lejer de 400€ fata + spate... iar lista e lunga. Acciza de cilindree este de 4200€ deoarece ce sare peste 3000 se calculeaza de la 0-4200 cm nu de la 3000-4200€. Deci un. S4 nu este chiar accesibil :)). La un scurt calcul ai app 1300€ impozit, timbru mediu app 2600€,accciza pe cilindree 4200€,+app 12000€ pe Germania un S4 B6 in mintile lui...deci la un scurt calcul app 20.000€ doar sa intri in posesia lui...
     
  9. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Era in vara un S4 B6 de vanzare in Suceava, 7900 cerea omul pe ea, inmatriculata, taxa era recuperata dar putea ramane cu numerele care le avea pe ea. Singurul defect din punctul meu de vedere, daca trecem peste impozit si RCA, era faptul ca era Avant. In rest, cutie manuala (un plus in opinia mea), singura dotare in plus peste ce vine in standard la S4 cred ca era navi RNS-D. Cu siguranta mai necesita cateva investitii ca sa fie top, dar tinand cont ca probabil pretul de achizitie era ~7500, pana in 10.500-11.000 cred ca masina putea fi adusa destul de "la zi" cu piese de calitate, chiar OEM.
    Recent am vazut unul pe autovit, la Timisoara, cam in jurul aceleiasi sume, doar ca era automat.
    Adus de afara, da, te rupe la taxe, si cand tragi linie iti dai seama ca doar jumatate din banii cheltuiti au fost dati efectiv pe masina. Si apoi se mai adauga si investitiile in ea, ca doar nu exista masina sh impecabila, si asa ne cam intindem mult peste cat e plapuma. La 25.000, cat se estimeaza grosier pentru un S4 B6 in mintile lui adus de afara, cu taxe incluse, gasesti RS4 B7 in tara :) Deja visam...
    Dar nici cu S4 wanna'be nu sunt de acord, doar pentru ca a avea unul de la mama lui e costisitor. Ca pana la urma motorul e baza, restul sunt accesorii ca sa-l evidentieze putin fata de A4. Si n-am nimic cu masina ta, alex, ba din contra apreciez mult faptul cum o intretii si tot ce ai modificat la ea, doar ca gusturile uneori difera, si tocmai din cauza asta nu pot fi de acord ca S4 (B6) e idealul suprem in materie de aspect pentru vremea lui si ca orice abatere de la "linia" lui e o greseala.

    lowlife, interiorul il poti cauta pe ebay.de si dupa "S4 B6 sitze" sau "S4 B6 Recaro" sau alte combinatii intre ele. Insa pretul pentru scaune+banchete (eventual fete usi) tot de pe acolo incepe si urca in functie de starea lui/combinatia de culori/materiale. Ceva ce mi-a atras atentie e asta http://www.ebay.de/itm/Audi-RS4-B7-...359606371?pt=DE_Autoteile&hash=item3cda3f1a63
    Ceasurile color sunt si ele retrofit, iar despre spoilerul de S-line pe bara normala stiam, dar cum ai spus si tu e o "carpeala" si eu nu fac asa ceva. Prefer sa mai raman o vreme cu bara stock, mai ales ca odata cu bara vreau sa fac retrofitul si la spalatoare, fapt ce ar insemna achizitia a minim o bara stock cu gauri pentru acestea plus "carpeala" cu spoilerul S-line si ar fi doar bataie de cap fara a obtine rezultatul scontat.
    Iar de spalat iarna, trebuie, ba chiar mult mai des decat vara. Se murdareste foarte repede si nu obisnuiesc sa las prea mult pe vopsea noroiul/sarea aia care se foloseste pe drumuri, deci cam fiecare iesire e urmata de baita :). Noroc ca fac km la drum lung si nu ies prea des cu ea, ca daca mergeam zilnic prin oras trebuia sa o spal in fiecare seara :haudrauf:
     
    Ultima editare: 28 Dec 2013
  10. alexms

    alexms 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Lexus IS F/BMW 740XD
    Mi a placut aspectul si look ul S4 B6 de acea am mers pe aceasta linie, avand in vedere ca detin un Lexus IS F 2011, motor 5.0 V8 423 cp nu am nevoie de un S4 autentic avand in vedere ca motorul este baza. Spun asta ca sa subliniez ca am ales pachetul S4 strict pt look :)
     
  11. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Da, cum spuneam gusturi si gusturi. Plus ca tu ai ales compromisul de a merge cu niste roti mari, 19", ceea ce eu nu as pune niciodata pe un sedan in RO, pentru ca vreau sa pastrez un compromis intre aspect si utilitate. Un S4 B6 wanna'be cu roti pe 16" (cum am eu pentru iarna) bate la ochi pentru cineva care stie cu ce se mananca cat de cat Audi, nu mai spun de suspensie :)
     
  12. alexms

    alexms 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Lexus IS F/BMW 740XD
    Sa stii ca nu e dracul asa negru cu 225/45/19,nu sustuin ca nu este rigida dar nu e asa rau pe cum suna...
     
  13. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Pentru vara, cu suspensie normala si 235/45/ZR17 mi se pare destul de rigida masina pe unele portiuni de drum, chiar daca feresc spre 100% gropile (se simt destul de bine intreruperile in cazul in care drumul e facut din placi de beton spre exemplu). Am ales ZR-uri pentru vara in ideea ca o sa ofere un mic plus de stabilitate pe viraje, talonul gumei fiind mai rigid si cred ca le resimt in masina destul de aproape de 235/40/R18. Nu-mi imaginez cum ar fi cu 19", cum de altfel nu-mi trebuie nici suspensie sport deocamdata, pentru ca am ajuns la concluzia ca e mult mai in regula sa poti folosi masina sa ajungi pana unde vrei fara sa te doara inima ca ai lasat jumate din scuturi pe jos sau ca ai rupt bucsaraia/caseta de directie, decat sa o dai in extreme cu jante/suspensie de show si sa trebuiasca sa iti planuiesti dinainte pana si locul unde o vei parca (cum am avut pe B5).
     
  14. alexms

    alexms 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Lexus IS F/BMW 740XD
    asa cum ti au spus si colegii mai sus..Atata timp cat nu ii pui suspensie sa o lasi minim 3 cm tot ce faci va fii fara efect vizual,ci din contra va arata gen impopotonata...e ca si cand ai fuma drogurile cu filtru
     
  15. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    E clar, cand mai multi iti spun ca esti beat, trebuie sa te duci sa te culci. Asa si cu mine, nu contest avantajul vizual al unei suspensii sport, e clar ca ar aduce un aport considerabil la look-ul general al masinii, dar la un moment dat ajungi si privesti si altfel lucrurile, nu mai sta totul in look, primeaza altele.
     
  16. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    t_qua77ro mersi de linkuri :) dar e exorbitant pretul ala. O sa ma orientez dupa scaune de B6/B7 Sline sau daca gasesc la pret acceptabil de A5/S5 care am inteles ca se potrivesc perfect (nu stiu daca si bancheta spate).

    Suspensia sport merita daca vrei sa te distrezi cu masina. :)
     
  17. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Daca vrei preturi bune trebuie sa urmaresti licitatiile, gen asta http://www.ebay.de/itm/Audi-A4-8E-B...d=100005&prg=1073&rk=3&rkt=4&sd=261359606371&
    sau ceva mai ieftine si cu buy it now astea http://www.ebay.de/itm/Audi-A4-S4-B...167057128?pt=DE_Autoteile&hash=item2332423ce8

    Eu personal nu m-as incurca cu scaune de pe alte platforme, la bancheta spate sigur o sa ai de furca, asta daca scaunele fata chiar sunt plug and play (nu stiu nimic in acest sens ca nu m-a interesat). Si nici nu cred ca Recaro de pe A5/S5 sunt mai ieftine ca astea de S4 B6, poate alea "sport" dar la fel de bine iti poti cauta de A4 B6/B7 scaune sport (eventual S-line) si pe care le poti gasi incepand de pe la 200 euro un set in stare buna, inclusiv in tara (ma refer la cele sport imbracate cu material textil).

    Cat despre suspensie, prea multe momente sacrificate cand vrei sa mergi linistit pentru acele momente cand chiar "te distrezi". Cred ca look-ul e factorul cel mai luat in calcul la o masina de strada, si apoi restul, cand vine vorba de suspensie.
     
    Ultima editare: 28 Dec 2013
  18. B 26 VAM

    B 26 VAM 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi RS6 C7.5
    Alex, poate la primavara cand se dezgheata bine afara vi cu IS-F-ul la o intalnire ceva, sunt curios sa o vad si care este diferenta de feeling si de timp pe 402m fata de RS4.
    t qua77ro - scuze ptr poluarea topicului
     
  19. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    La multi ani 2014 si multa bafta tuturor la upgradeuri pentru anul ce tocmai a inceput !!
    Eu astazi de plictiseala iar mi-am gasit de treaba pe la masina, si cum nu aveam de ce ma apuca de altceva, am mai dat jos praful de pe motor si am zis sa fac si 2 poze cu ocazia asta. Vremea e de primavara, deci te scoate din casa :)
    [​IMG] [​IMG]
     
  20. yo_koz_777

    yo_koz_777 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2013
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4,1.8T, AVJ,2002
    Felicitari pentru realizarile facute,arata foarte foarte bine si cu gust.Da-mi si mie pontu te rog de unde ai luat bara spate si cat te-a costat ca da foarte bine pe masina si ii schimba tot aspectul in spate.te salut si un milion de km fara probleme!
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta