1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

B6 1.8T sau "prima dragoste nu se uita"

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de t_qua77ro, 29 Dec 2011.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Eh, clar nu ii fac rau cu discuri de 312mm (si niste placute inclinate mai spre sport, insa care SA NU SCARTAIE), iar altceva mai mare nu intra in discutie pentru ca nu vreau sa renunt la rotile de iarna pe 16" (6.5J ET42). Tin mult la calitatea gumelor iar de banii pentru Michelin-uri pe 17" pot face alte upgradeuri...

    KUL, ai vreo informatie certa ca pe (toate) 2.5TDI vin discuri de 312mm? Sau doar pe unele, in speta cele de 180cp? Eu gasisem frane de 312 de pe un 1.8T BEX (190cp) insa eram nevoit sa le iau cu tot cu etrieri (care sunt identici si la mine), bineinteles la un pret mai marisor putin.
    De asemenea, stiu ca tu pe 2.0T ai 312mm din fabrica pe fata. Ai vreo poza cu jante de 16", mai de aproape sa vad cat loc mai ramane intre disc si jante?
     
    Ultima editare: 7 Ian 2012
  2. rogoz

    rogoz Bronze Member

    Înscris:
    3 Iun 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B9 2.0 TDI 190 CP DETA S-TRONIC QUATTRO 2017
    Si eu am pus jante pe 16 de iarna pe b7-le meu cu discuri de 312 si pot sa-ti spun ca spatiu intre etrier si jante este foarte mic.. Si jante pe 16 nu intra doar de la ET 42 in jos,am incercat personal cu ET 45 si nu merg,agata etrierul. Am eu poza dar sunt plecat de acasa si numa maine daca vrei iti trimit sa vezi cat spatiu mai ramane.
     
  3. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Daca spatiul ramas e foarte mic si diferenta de ET de la 42 la 45 e asa importanta, inseamna ca 312 e maxim maximorum pentru a nu renunta la jantele pe 16". Mai citeam pe un forum din State ca ar merge pastrate jantele pe 16" folosind etrieri + suporti de pe anumite modele de A4 B7 (ei spuneau generic "toate A4 B7" dar cred ca acolo nu sunt disponibile decat anumite motorizari mai potente si automat si frane mai mari, ca la noi am vazut B7 diesel si cu 288 pe fata) care ar avea dimensiunea de 320mm, dar cred ca nu se verifica informatia.
    La 2.0T pe spate ce dimensiune au discurile? E diferenta intre FWD si quattro?
     
  4. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    ASHIHARA Nu prea am inteles ce vrei sa spui exact cu poza ta, oricum colegul gaby face ce vrea el pana la urma.

    gabby1773 Nu stiu sigur daca toate 2.5 tdi au 312, dar eu numai asa le-am gasit in dezmembrari.
    Eu pe 2.0T am 320x30mm, nu 312. Si eu am pus jante pe 16, doar ca pe fata merg doar cu distantieri de 10mm pt a fi departate de etrier. Am pus si 6.5J et42 si 7J et45. Deci stai linistit ca pe 312 merg fara griji jantele pe 16.
    In America pe B7 sunt doar 2.0T si 3.2.
    La 2.0T pe spate sunt 288x12mm, nu stiu diferenta dintre FWD si Quattro.

    Succes
     
  5. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Pai in cazul asta as putea cauta si eu frane de 2.0T si rezolvam problema jantelor cu distantieri...:)
    Asta ar insemna etrieri + suporti + discuri 320mm + placute, insa ar trebui sa se simta peste cele de 312 si incomparabil cu 288 stock.
    Faza e ca logic ar fi sa umblu si pe spate, eu acum avand 240 sau 255 nu stiu exact
     
  6. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Evident, trecerea la 320 e si mai evidenta pentru ca sunt etrierii mai mari, placutele la fel, e cu totul altceva. Doar ca sunt mai greu de gasit piesele la un pret acceptabil.
    Pe spate impactul nu e asa de mare.
     
  7. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Ma gandeam ca daca trec pe fata la 320mm, sa pun si pe spate discuri si implicit etrieri si placute mai mari, pentru a nu crea dezechilibre.
    Ramane sa ma documentez daca franele astea de 320mm vin si pe B7 2.7TDI sau 3.0TDI, pentru ca 2.0TFSI slabe sanse de gasit in RO :)
     
  8. rogoz

    rogoz Bronze Member

    Înscris:
    3 Iun 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B9 2.0 TDI 190 CP DETA S-TRONIC QUATTRO 2017
    Uite gaby poza cu jantele de 16 de iarna pe masina mea..
    Deci inseamna ca si eu am discuri de 320 pe fata,nu stiam exact de cat sunt.
    Oricum se vede in poza ca etrierul este mult mai mare,cel putin decat la b6-le meu 1.8T.
    Oricum spatiu ramane foarte putin intre etrier si janta.
     
  9. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    rogoz: Tie iti intra jantele astea fara niciun fel de distantieri? Nu sunt cumva 7J cu ET42?
    Tind sa cred 99% ca si tu ai 320mm (cu atat mai mult cu cat masina ta e importata din SUA), si atunci daca intra jantele fara distantiere clar caut etrieri de pe B7 2.0T :). Ar insemna sa mai bag niste banuti in jante de aliaj pentru iarna, pentru ca table cu 7J nu sunt, dar vad eu cum fac. Probabil trece iarna pana gasesc eu etrierii :p
    Multumesc pentru poze
     
    Ultima editare: 9 Ian 2012
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    gabby1773 jantele lui rogoz sunt sigur 7J cu ET 42. De fapt asta este singurul model cu ET 42 si 7J la A6 C6 4F. Cauta etriei de 2.0 TFSI. Bafta
     
  11. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Asta vroiam sa aud, si din gura altcuiva nu doar dupa deducerile mele imbarligate ;)
    Multumesc :respekt:
     
  12. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    gabby exista jante de tabla cu 7J si ET 42 pentru anvelope de iarna pe 16''.

    Exista si jante de tabla pe 17 inch. Au aparut de ceva timp pe piata dar sunt ceva mai scumpe. Costa in jur de 400 - 500 lei janta de tabla pe 17'', depinde de unde faci comanda.

    O zi buna
     
    Ultima editare: 9 Ian 2012
  14. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Cornele, tocmai ce ma pregateam sa caut si incepusem cu stangul ca sunt foarte rare 2.0T la noi in dezmembrari.
     
  15. rogoz

    rogoz Bronze Member

    Înscris:
    3 Iun 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B9 2.0 TDI 190 CP DETA S-TRONIC QUATTRO 2017
    Da, modelul asta de janta imi intra fara distantiere fara nici un fel de probleme. Ti-am zis mai incercasem cu unele de tabla mai de mult(parca erau et42,6.5j) si cu altele de aliaj de b6 cu ET 45 si nu intra, agata etrierul. Inainte sa le cumpar astea am trimis si un mail la reprezentanta sa fiu sigur si mi-a zis ca merg 100% modelul asta, sunt de A6 C6 asa cum a zis si macristian1, ET 42 7j.
     
  16. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Pentru reglajul lombar ai nevoie de 2 fire(plus si minus), o siguranta termica si un suport de siguranta.Se trage un plus din bara cu suruburi, se trece prin siguranta si se ajunge la scaun cu el.Masa o iei de la suruburile de masa din zona stalpilor centrali.Este de munca cateva ore pentru o lucrare de calitate.
    Discurile de 312mm ofera o franare mai buna, din cauza diametrului mai mare.Este mai usor sa opresti un disc de diametru mai mare, decat unul de diametru mai mic.Avand aceleasi placute si etrieri, placutele calca tot pana in buza discului.Racirea la viteze mici este irelevanta, insa diferenta la franare se simte.
     
  17. paul_e88

    paul_e88 Bronze Member

    Înscris:
    11 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    -
    Ambele discuri franeaza la fel, diferenta apare la franari repetate, unde un disc mai mare, cu suprafata implicit mai mare, se va raci mult mai bine si va rezista.
    Doar nu iti inchipui ca un disc de 280 sau 288 nu poate fi oprit? :)

    Sunt atatea masini, si fara ABS, cu discuri foarte mici, care iti blocheaza roata fara nici o problema.
     
  18. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    La ce viteza?Sau noi punem discuri mari pentru 30 la ora?Oare diametrul mai mare ajuta doar la racire?Probabil fizica zice altceva.
     
  19. paul_e88

    paul_e88 Bronze Member

    Înscris:
    11 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    -
    "But, putting the 312mm conversion on a 1.4 for example, along with bigger wheels than standard and you will be adding alot of weight to your wheels, and the engine will be put under more strain, therefore reducing your accelleration. and Big brakes, contrary to popular beleif, don't actually do as much as people think in terms of stopping power increase, it's mainly that the disc heats up less, cools faster and therefore can stop the car more effectively, corner after corner without getting brake fade. IMO, the best brake mod for the smaller engined cars would be Performance pads and Performance Brake fluid, I wouldn't bother with drilled and grooved discs they just make your wallet lighter."

    http://uk-mkivs.net/forums/p/153276/1014271.aspx

    Discurile mari au avantajele lor, nu am zis ca nu sunt utile, doar ca nu atat de utile pe cat se crede.
    Pe langa faptul ca ele in principal ajuta mai mult la racire, pe de alta parte pierzi si la acceleratie daca ai motor mai mic, pentru ca aduci mai multa masa rotationala. Nu e neaparat cazul aici, dar discurile mai mari nu sunt neaparat ceva indispensabil,mai ales pentru masini ce au venit din fabrica macar cu discuri de 288 si care nu merg pe serpentine sau in regim de "alerta" tot timpul.

    Daca tot e vorba de fizica si daca tu spui ca un disc de 280 sau de 288 nu poate fi blocat fara probleme de o masina la viteza de 180 la ora de exemplu, atunci inseamna ca avem notiuni diferite de fizica.
    Nu o lua in nume de rau, e un upgrade care, daca te tin buzunarele, nu poate sa strice, dar nu stiu cat de mult te vei folosi de diferenta dintre franele actuale si cele mai mari.
     
    Ultima editare: 11 Ian 2012
  20. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Catalin,in ambele situatii,ca e discul de 288 sau 312,placuta de frana fiind aceeasi,va calca la fel pe ambele discuri,ca doar nu se labarteaza pe disc :)

    Hai ca i-am umplut lui Gaby topicul cu off topic :)
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta