1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

B6 1.8T sau "prima dragoste nu se uita"

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de t_qua77ro, 29 Dec 2011.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. gabi coma

    gabi coma 6th Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2010
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4-B8-2.0 TDI-125kw CAHA.
    Felicitari pentru interior arata foarte bine.:o:
    Spunemi te rog ai rezolvat cu memorile la scaun si daca da,se regleaza si fata,spate sau numai lombaru si sus jos.
    MULTUMESC.
     
  2. alexms

    alexms 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Lexus IS F/BMW 740XD
    Gaby...trebuie NEEAPARAT sa schimbi volanul...iarta ma ca iti spun dar arata groaznic ,nici o legatura cu interiorul.Cat despre functionalitatea scaunelor si a memorilor sunt sigur ca ai luat absolut tot ce trebuia de pe masina lui Andrei sa le faci functionale.Despre interior arat destul de bine.
     
  3. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Pe partea de cablaje nu am rezolvat nimic inca, nici nu am documentatia necesara si nici nu m-as apuca pe frigul asta. Deabia am reusit sa pun interiorul sus cat de cat, ca sa nu umblu cu masina goala. Cel mai probabil partea cu cablajele o sa fie lasata pe mana colegului Catalin, deoarece se vede ca stie ce face.
    Am luat tot (cel putin asa cred) ce imi trebuie, mai putin firele :p
    Volanul urmeaza si el, insa deocamdata nu e pe lista de prioritati. Daca nu pateam beleaua cu cainele, era pe aproape. Asa, va mai dura, pentru ca am in plan in primul rand aducerea masinii la starea initiala impactului cu patrupedul si apoi farurile bi-xenon, si niciuna din operatii nu e ieftina. Plus ca imi doresc acel tip de volan de care vorbeam in posturile anterioare, nu vreau sa dau niste bani pe cel sport de B6 ca mai apoi sa ajung tot la ce mi-am dorit initial, bineinteles cu costuri suplimentare.

    De starea interiorului sunt si eu multumit, cu toate ca am un standard destul de ridicat as putea spune. Tinand cont ca scaunele sunt printre cele mai supuse la uzura componente de pe o masina, si ca nu sunt adeptul retapitarii pentru ca se vor vedea diferenta fata de OEM oricat de bun ar fi meseriasul, nu pot sa zic ca nu e bine. Si sunt convins ca o sa arate si mai bine curat, aranjat, dichisit si cel mai important, FUNCTIONAL :yahoo:
     
    Ultima editare: 7 Feb 2012
  4. alexms

    alexms 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Lexus IS F/BMW 740XD
    Farurile de pe masina care ai luat interiror in ce stare sunt?
     
  5. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
  6. house2beat 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi
  7. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Da, ciudate combinatii de dotari mai pot alege unii. Si eu m-am mirat, si nu de putine ori.
    La mine e doar de conjunctura volanul, insa pe acel S4 (care nu are chiar volan identic cu al meu) ma gandesc ca s-a vrut neaparat volan multifunctional, si ala era singurul disponibil la acea vreme.

    Btw, daca stie cineva vreun B6 la dezmembrat, de pe care as putea sa iau capota si aripa stanga fata la culoare (LY7W), dati de veste. Am cautat de am inebunit pana acum, si nimic, iar de vopsit mi-e tarsa pentru ca nu mai iese culoarea cum trebuie niciodata si sunt doar cateva zgarieturi/infundaturi mici de tot.
     
    Ultima editare: 9 Feb 2012
  8. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Excelente modificari, ai investit ceva...
    De unde ti-ai gasit piesele pt upgrade-ul franelor? Ca nu am renuntat la ideea franelor de S4 pe fata pt mine, stii tu...;)
     
  9. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Salutare colegi. Revin dupa o pauza ceva mai lunga. O perioada am cam neglijat masina, si progresele au incetat sa se mai arate, altele fiind pe primul plan. Insa in luna ce tocmai se incheie am pus osul la treaba si am mai miscat cate ceva la masinuta.
    In continuare o sa tin si un jurnal cu ce am mai schimbat pe partea de mecanica, pentru ca forumul mi se pare locul cel mai la indemana.
    Si au fost cam asa:
    februarie 2012 (~111.500 km):
    -schimbat distributie (piese OEM) = curea, rola, intinzator, pompa apa, semeringuri axe+vibrochen, curea accesorii (terminatia D)
    -schimbat antigel Hepu G12
    aprilie 2012 (~113.000 km):
    -schimbat din nou curea accesorii (terminatia E) OEM si intinzator accesorii OEM
    -schimbat filtre aer, polen Mann
    iulie 2012 (~115.000 km):
    - schimbat 2 bobine OEM (cyl.1+2)
    august 2012 (~115.500 km):
    - schimbat baterie cu Varta Silver Dynamic de 77Ah
    - schimbat bujii OEM (NGK PFR6Q Iridium)
    - schimbat filtru benzina OEM
    - schimbat termostat OEM
    - schimbat garnitura capac tacheti (inca in lucru la momentul de fata, mi-a mai ramas si pe maine :lmfao:)

    Am mai facut si vreo 2 schimburi de ulei de cand am luat-o (nu ca as fi facut cine stie cati km, dar piticii, stiti si voi), si ma pregatesc de al 3-lea (am cumparat ca de fiecare data Castrol Edge 5w40 cu norma 502.00 si filtru Mann) pentru ca vine sezonul rece si din lipsa de garaj vom pune cheile-n cui daca pot spune asa :cold:.
    Urmeaza sa fac un flush la lichidul de servo si poate reusesc sa imi pun si eu franele alea de 320/280 ca stau cu ele in cutii de prin martie, ca sa schimb si lichidul de frana. :icon_thumright:

    Pe partea de estetic am reusit sa fac cateva tratamente cu Leatherique interiorului si am fost super multumit de aceste produse.
    De asemenea, am mai adaugat farurile bi-xenon OEM, boxele Bose (imi stateau in cap emblemele cu Bose de pe fetele de usi cand stiam ca sub ele sunt doar boxele standard, si cum downgrade nu puteam face, sa renunt la ele, am adaugat boxele corespunzatoare :p).
    Recent am montat spoilerul spate de Ultrasport (din pacate nevopsit inca, astept sa gasesc (resurse pentru) bara fata superioara de Ultrasport ca sa le pot vopsi pe toate odata) si oglinzile rabatabile de S4 dupa ce am schimbat si rama de la usa dreapta fata pe care am zgariat-o iarna trecuta incercand sa "inghesui" oglinda fara a demonta rama.
    Am mai scapat si de volanul ala patratos si de plastic, si am trecut la volanul sport de B6 cu piele (deocamdata volanul de RS4 ramane la stadiul de vis din cauza de $$ iar cele de pe B7 nu imi par potrivite pentru B6 datorita grilei single frame de pe airbag care nu exista si pe masina cand discutam de B6).
    Tot din ciclul upgradeuri estetice, am completat pachetul lumini cu plafoniera fata cu ambient light si am montat brate + stergatoare Aero OEM (diferenta de la Cer la Pamant intre cele normale, cel mai probabil obosite, si astea aero referitor la urmele lasate pe parbriz).
    Bineinteles s-au mai schimbat o plasa de cleme, surubele, si diverse capace, plastice care au fost afectate de timp sau de priceperea romaneasca, dar cine le mai stie numarul :) :)
    Si cea mai importanta "modificare" din punctul meu de vedere e ca mi-am gasit capota pe culoare, vopsea originala in stare foarte buna, si am schimbat-o pe a mea care era foarte putin afectata in urma incidentului cu cainele din iarna. Piticii mei spun ca mai trebuie aripa stanga fata, vedem cand mi-o mai surade norocul. :)

    Nu va mai zic m-am apucat de demontat aproape fiecare particica din masina, insemnand mochete de prin portbagaj, plastice de pe podea (am si inlocuit unul care era putin atins), mochetele din pasajele aripilor din curiozitate sa vad ce se ascunde pe acolo si daca masina a avut vreo buba pe partea de tinichigerie la viata ei si am fost placut surprins in final. Pe deasupra, am scos si cateva ghivece de pamant, perfect pentru o noua cultura de flori, si din aceasta cauza va recomand sa desfaceti si voi sa curatati pe acolo, in special pragurile, daca va plictisiti si ati ramas in pana de idei. :nyah:

    Atasez si cateva poze culese de prin PC, atat cat am apucat sa fac, cu evolutia masinii de-a lungul timpului, o sa urmeze si altele mai actuale. Din pacate nu am mai facut poze de fiecare data cand am mesterit ceva, fiind ori prea ocupat si grabit cu terminatul lucrarii ori prea murdar pe maini.

    Enjoy si scuze de postul kilometric, insa ar mai fi destule de zis. Sa auzim de bine! :friends:

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
    Ultima editare: 30 Aug 2012
  10. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Ai reusit sa faci sa mearga partea electrica a scaunelor?
     
  11. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Nu am avut timp sa stau de capul lor, ca e destul de munca (trebuie chelit tot interiorul ca sa iasa treaba ca la carte pentru a trece firele prin locurile gandite din fabrica, plus ca o data cu treaba asta vreau sa schimb si mocheta interioara - pe care o am deja cumparata - pentru ca vreau sa montez cutia cu modului bluetooth sub scaunul dreapta si pentru ca scaunele model >=2004 cum sunt cele de pe S4 care le am eu au o mica diferenta la sine care se regaseste si la mocheta).
    Insa m-am descurcat cu 2 cabluri direct din mufa masinii donatoare (in care am bagat normal mufa de la scaun) puse direct pe bornele bateriei (romania :)), si se regleaza fara probleme, ca nu ma joc toata ziua la ele. O sa sufar putin pe partea de incalzire in scaune la iarna, dar la cat circul eu cu masina asta, o sa fie cea mai mica problema. :yes:
    Sper ca in sezonul cald viitor sa reusesc sa ajung cateva zile pe la colegul Catalin la Bucuresti sa fac(a) cablajele, pentru ca altfel merge treaba cand ai mai facut asa ceva si ai toate uneltele necesare, iar eu sunt pretentios la detalii si vreau totul de 10+ :p.

    In alta ordine de idei, azi am terminat de montat garnitura la capacul de la tacheti, am schimbat capacul de plastic de pe distributie si am inlocuit un invelis de cauciuc de pe firele unei bobine. Ar trebui sa urmeze un mic detailing al motorului, judecand dupa cum se prezinta in poze. :)
     
    Ultima editare: 31 Aug 2012
  12. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Eu mi-am pus modulul bluetooth in spatele torpedoului,nu am avut nici chef,nici rabdare sa-l pun sub scaun :)

    Sa inteleg ca nu prea circuli cu masina?,cam asta reiese din posturile tale;atunci nu inteleg rostul modificarilor,cheltui timp/bani pt o masina care o tii parcata?
     
  13. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Nu am timp si nici unde sa ma duc cu ea zilnic doar ca sa adun kilometri. O mai scot la plimbare la sfarsit de saptamana ca sa nu termin iar bateria de tot :)
    Modificarile si timpul investit...e pasiune, ca daca ar fi fost numai din necesitate, sigur nu aveam rabdarea si disponibilitatea necesara sa fac toate astea. Pur si simplu ma simt mai bine cand termin de facut o operatie si totul iese ca la carte. Ca un viciu de care nu mai scapi, cum altii nu se pot lasa de tigari asa nu ma pot eu lasa de masina chiar daca nu ii fac si km cati ar merita :nyah:
    Oricum ~7.000 km pe an nu-i o suma chiar asa mica, sunt destule persoane care au o medie de 10.000 cu masina personala si e perfect normal :)
     
    Ultima editare: 31 Aug 2012
  14. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    In ciuda faptului ca nu prea aduna km, masinuta nu ma lasa deloc sa stau linistit. Prin urmare, am mai mesterit cate ceva la ea si zilele astea.

    septembrie 2012 (~116.000 km):
    - schimbat lichid servo cu G 004 000 (prin metoda cu seringa, si cu 2l de lichid se ajunge in vas la ~90% lichid de culoarea celui nou din bidon)
    - schimbat suport joja + joja (erau fisurate-coapte de la caldura). Mare bataie de cap cu plasticele astea si ciudat mod de a aborda problema pentru audi - joja si suport din plastic care mai devreme sau mai tarziu inevitabil cedeaza.
    - schimb ulei Castrol EDGE 5W40 502.00 + big filter Mann W940/66 (in legatura directa cu punctul anterior :slapped:)
    - schimbat becuri xenon Osram D1S 4300k (sunt curios cat o sa lumineze la intensitatea corecta) + balast stanga Valeo LAD5GL

    Si in sfarsit am reusit sa fac putina curatenie si in compartimentul motor, dupa ce in prealabil am rezolvat cu scaparile de ulei de la capacul superior.

    Dupa ce am luat masinuta, spuneam cam asa ceva.
    Odata cu venirea frigului (e destul de urata vremea pe aici) se cam termina sezonul de surubarit la teddy al meu :moa:. Trag linie si vad ca mare parte din ele s-au materializat, unele sunt pe "to do" list, altele au venit fara sa fie in plan, insa una peste alta sunt multumit de ce am reusit sa fac pentru acest sezon cald.
    Uitasem de cel mai important ugrade, facut acum ceva timp, suportii de numar cu clubaudi.ro :salute:

    Pics :blow:
     
    Ultima editare: 17 Sep 2012
  15. cipri@n

    cipri@n Bronze Member

    Înscris:
    4 Iul 2008
    Locație:
    Iași / Catania
    Masina:
    A4 Avant 2002, 1.9 TDI, 131 CP, AVF
    Frumos, felicitari pentru efortul depus. Ce ai folosit la curatarea motorului?
     
  16. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Multumesc.
    Pentru motor nu am folosit nimic special, carpa umezita cu apa, solutie de curatat geamuri si spray-ul din poza atasata de la Nigrin la final, ca dressing pentru plastice si furtune, pentru ca oricum pe bord nu il dadeam niciodata.
    In rest, rabdare multa multa si vreo cateva ore bune de bibilit in 2 zile diferite.
    Asta pentru ca mi-a fost teama sa bag jetul pe el la spalatorie, mai ales ca e benzinar.
     
  17. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    update...

    Mai readuc topicul asta la viata cu cateva poze noi, din pacate nu am asa de mult timp in ultima vreme, sa ma ocup de masina pe cat as vrea, plus ca deacum s-a stricat si vremea. In afara de ce se mai observa prin poze (jante, etc) masina a mai primit un tratament de decontaminare cu argila + protectie cu ceara avand in vedere ca zapada e pe aproape si s-au mai adaugat cativa km (facem indata 117.000). Totul e perfect, am scapat si de scurgerile de ulei pe la motor odata cu schimbarea garniturii de la capac si acum, dupa vreo mie si ceva de km, totul e uscat si clean pe acolo.
    Urmeaza sa trec la bocancii de iarna zilele astea, adica tablele + gume Michelin Alpin A4 si poate sa ninga linistit dupa. :cold:

    Pe termen scurt, as vrea sa schimb si schimbatorul (nuca+manson) insa nu gasesc nicaieri in dezmembrari unul de S-line in 5 trepte, si as mai vrea si bricheta cu suportul ei deoarece am reusit sa o zgarii putin cu unghiile si strica tot aspectul interiorului care in rest nu are zgarieturi. Daca are cineva asa ceva in urma vreunui upgrade, sunt interesat sa cumpar.

    Multi km fara probleme va urez in continuare si voua!! ;)
     
    Ultima editare: 30 Oct 2012
  18. TM93AV0 Guest

    Audi ii Audi ..sincer..la tot confort motor,absolut orice,
     
  19. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Winter mode (cele mai frumoase jante :yahoo:) si un nou set de poze calde...vorba vine ca deja a cazut zapada :blush:

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    Enjoy
     
  20. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Ce bucuros esti cu jantele alea urate de tabla :) ;glumesc ;)
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta