1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bateria auto - Alternator - Electromotor la A4 B5 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de click, 23 Dec 2008.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cumperi releu Valeo sau Bosch echivalent cu Valeo adica ce ai tu montat pe masina. Se schimba in maxim 10-15 minute.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Releul se cumpara in functie de codul de sub sigla Valeo, in caz contrar pot aparea probleme la incarcare.
    Din cauza asta i-am cerut poza.
     
  3. Danc Codrut

    Danc Codrut 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2017
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A4 B5 combi-AJM 116 CP 2001
    audi66 mulțumesc frumos pentru răspuns, e clar ca o sa îl iau după cod, și nu o sa ma zgârcesc.
    Cristi(moderator), mi-am dat și eu seama ca se schimba ușor fiindcă tocmai spusesem ca l-am înlocuit pe al meu provizoriu cu altul pana îmi vine cel nou, eu întrebasem dacă cineva a mai schimbat și ce recomanda (ma gândeam la un nume exact).
     
    cristian.gheorghe apreciază asta.
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai si Valeo nu e un nume exact ?
    Nu are nimeni cum sa iti dea o denumire completa (Valeo + numar model) deoarece nu stim codul de pe alternatorul tau.
     
    Danc Codrut apreciază asta.
  5. Danc Codrut

    Danc Codrut 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2017
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A4 B5 combi-AJM 116 CP 2001
    Nu despre asta e vorba, tocmai ți-am mulțumit pentru răspuns, am înțeles ca astea sunt cele mai bune variante. Mersi frumos, o seara buna!
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact, alta denumire exacta nu putem sa iti dam, releele astea nu sunt universale pe toate alternatoarele Valeo.

    N-ai pentru ce.
     
  7. adrian799 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2017
    Locație:
    hemer
    Masina:
    audi a4 1,6 1979
    Buna seara ,
    Am un audi A4 B5 1,6 din 1997 care nu mai vrea sa porneasca. Se aprind becurile in bord, totul in ordine, dar nu mai se invarte motorul. Ce ar putea avea ? Va multumesc.
     
  8. pinga_zlg

    pinga_zlg 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2012
    Locație:
    Sighișoara
    Masina:
    AUDI A4 1.9 TDI 116CP BKE 2005
    Depinde de norocul tau. Cărbunii la electromotor sau chiar contactul. Fuga la un electrician auto daca nu te pricepi. Își da seama imediat de cauza problemei.
     
    adrian799 apreciază asta.
  9. harbuz costel 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2016
    Locație:
    ramnicu sarat
    Masina:
    A4,1.9,1997
    Îmi puteți spune si mie care este siguranta care răspunde de electromotor?dau să pornesc si nimic,a4 b5 diesel 1997
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Electromotorul nu are siguranta. Mergi la un electician auto. Dupa cum pui intrebarea ai mare nevoie de el. Bafta
     
  11. harbuz costel 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2016
    Locație:
    ramnicu sarat
    Masina:
    A4,1.9,1997
    Mulțumesc dar sunt departe de casă printre străini.un cod ptr electromotor ai putea sa ma ajuți?
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sunt mai multe coduri.
    Cel mai simplu este sa demontezi electromotorul tau si sa vezi ce s-a dus in el, probabil trebuie inlocuit platoul de carbuni si bucsa de cupru.
     
  13. harbuz costel 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2016
    Locație:
    ramnicu sarat
    Masina:
    A4,1.9,1997
    Rezolvat problema, inlocuit cu SH. Toata lucrarea 120 Euro. O zi buna va doresc si sa auzim de bine.
     
    coco_catalin apreciază asta.
  14. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Salut.
    Am o problema careia nu ii pot da de cap. Si anume alternatorul pare sa fie in scurt. Demontat de pe masina si probat pe banc este bun adica scoate minin 14v si maxim 14,9 . Daca li pun pe masina intra in scurt si se magnetizeaza rotorul(se lipeste cheia ce fulie). Este posibil sa fie electomotorul in scurt sau ceva pe instalatie ?
     
  15. Spark 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mar 2014
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 AJM 2001
    Salut, poate s-a mai postata aici poate nu dar doresc sa va impartasesc ce am patit de curand cu o piesa din alternator.
    Mergeam normal, si dintr-o data mi-a aparut martorul de baterie pe bord si tensiunea indicata in bord era de 12,5V, am avut noroc sa dau peste un mecanic ce s-a priceput si a observat ca e doar senzorul de tensoune de pe alternator de vina, fii duminica nu am putut cumpara unu la fel si a trebuit facuta o manareala cu un alt senzor, pentru a ajune in Brasov, in Brasov am gasit piesa originala la 200 de Ron si aftermarket la 90 de Ron, montajul cu ajutorul a 2 prieteni a durat 10 minute, de atunci n-am mai avut prob, tin sa precizez cand mi-a picat senzorul mi s-au ars si becurile de faza scurta.
    Overall la probleme de incarcare testati iesirea alternatorului sa vedeti ce tensiune de iesire e, verificati carbunii de pe senzorul de tensiune a alternatorului.
     
  16. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Ala nu e senzor de tensiune se numeste releu de tensiune . Ti sau ars becurile pe scurta din vina lui. A bagat tensiune mare pe instalatie si ce a gasit mai slab a ars.
     
  17. ViorelC 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2017
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    Audi A4 1999
    Cum se demonteaza alternatorul de pe masina?
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    S-a mai scris in topic. Armezi intinzatorul de la accesorii / auxiliare / transmisie, se scoate cureaua de accesorii / auxiliare / transmisie, scoti un furtun de pe pozitie (nu stiu acum care din ele) daca te incurca, desfaci suruburile de prindere ale alternatorului, desfaci firele de pe alternator si scoti alternatorul.



     
  19. ViorelC 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2017
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    Audi A4 1999
    Eu am doar doua suruburi lungi care fixeaza alternatorul si unul nu il pot scoate ca da in vascocuplaj
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se slabeste din filetul de prindere si nu il scoti de tot din alternator ci scoti alternatorul cu tot cu surub.
     
    Adrians4 apreciază asta.

Distribuie pagina asta