1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bateria auto - Alternator - Electromotor la A4 B5 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de click, 23 Dec 2008.

  1. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Buna colegi! Sunt in Alba Iulia si de vreo 10 km mi s-a aprins martorul la baterie dar se aprinde sub 1400-1500 de ture. Intrebarea e daca ajung in Timisoara? :)
     
  2. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Avand in vedere ca se insereaza si ai nevoie de luminile de intalnire, iti scade mult sansele; conteaza si starea bateriei. Daca ai posibilitatea unui multimetru, opreste-te si determina in ce plaja de turatii ai o tensiune de minim 13v si apoi incerci sa mentii turometrul in zona respectiva. In orice caz redu la maxim consumatorii (muzica, ventilatie, stergatoare cat mai rar) si foloseste strict ce e necesar.

    Bafta!
     
  3. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Am redus consumatorii.... dar m-a lasat la iesire de pe autostrada la Deva. Ce sa fac?
     
  4. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Fie faci rost de o baterie sa te intorci in Deva si maine inlocuiesti/repari alternatorul, fie il dai jos, mergi in Deva sa-l repari si il montezi.
    Sau iti aduce cineva un alternator bun, il schimbi si dai bice. Mai poti verifica cablul subtire (excitatia) si mufa ce se fixeaza in spatele alternatorului.
    Pe motorizarea ta au fost 3 variante de alternator, 70, 90 sau 120A, toate Bosch.
     
  5. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Am gasit pe cineva cu platforma si service si a adus-o in Deva la el la service. Acuma sunt cazat la o pensiune... Maine dimineata se ocupa de ea. Sunt furios, mai mult ofticat ca atunci cand am plecat de acasa am verificat incarcarea si era ok... 14.5 fara consumatori si 14 cu consumatori. Asta e treaba, va tin la curent
     
  6. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Vezi o pagina in spate ce am patit eu. Tind sa cred ca si la tine e aceeasi buba.
     
  7. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Buna seara! Am rezolvat problema cu alternatorul :icon_thumright:. Erau carbunii :salute: Toata "afacerea" cu tot cu platforma 330 lei :faint: Am ajuns in Timisoara de pe la ora 16. De acuma ma pot bucura de rude si de nunta care urmeaza sambata seara:beerchug: Va multumesc de sfaturi!:friends:
     
    paul14 apreciază asta.
  8. Dany899 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 b5 1.6 adp 1995
    Salut,
    Masina mea Audi A4 b5 1.6 cod motor ADP l-am dus la mecanic să-mi schimbe distribuția, curelele de accesorii, pompa de apa și sa faca segmentarea. Acum când am luat-o îmi rămânea martorul (becul) de la baterie aprins. Cand am ajuns acasă l-am sunat și mi-a zis că e normal. Am descoperit un cablu de la alternator, ăla gros, desfăcut dar nu de la alternator ci din capătul celălalt. Daca dau la automat, dau o cheie, moare bateria. Unde vine prins cablu ăla ?
     
  9. Radu83B

    Radu83B 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C6 2.0 TDI BRE
    Vreau sa va povestesc o intamplare interesanta:
    In urma blocarii pompei de apa am ramas la 250km de casa fara racire, servo, AC, curent din alternator si fara curelele de accesorii (au sarit in urma blocarii pompei)
    Am parcurs 30 km fara racire, majoritatea la vale, pana a inceput sa fiarba apa si s-a aprisn martorul in bord de lichir racire scazut, am completat apoi la fiecare 30-50 km de drum fara a temp sa treaca de 100 grade la apa si 120 grade la ulei.
    Cand mai aveam 100 km pana acasa am ramas si fara curent in baterie, initial mi s-a aprins martorul de la airbag si apoi si glow plugs( probabil eroarea de control a injectiei), acele au ramas in ultima pozitie iar bordul s-a stins. Motorul tragea greoi iar in deccelereri usoare trepidatii.
    Am ajuns cu bine acasa unde am deconectat bateria din curiozitate si surpiza, motorul nu s-a oprit. Am dat o tura cu ea asa fara sa se opreasca, interesant a fost ca s-a oprit din cheie.
    Motorul este ok, am schimbat pompa de apa cu una HEPU,lichid de racire HEPU si curele contitech singur. Sa aveti un weekend placut!
     
    coco_catalin și Bozonc Andrei apreciază asta.
  10. MarianGabriel 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi a4 1997
    Salut,

    Acum cateva zile am schimbt electromotorul, carbuni din el si cand am montat nu am mai tinut cont de fire si firul+ de culoare negra a fost legat pe caroserie.
    Am montat borna, nu am observat scanteia si a inceput sa iasa fum din fir. In cateva secunde am scos borna si dupa ce am verificat firele am legat bine elecromotorul. Tin sa precizez ca am pus firul de plus pe electromotor.
    Acum am verificat electromotorul pe baterie se roteste dar nu la o viteza mare ci asa usor lent iar bateria e incarcata complet.
    Bun, am montat electromotorul pe masina am dat la automat si... nimic. Se aprind becurile pe bord, se aude un tacanit sub volan si pauza.
    Am chemat un electrician (nu prea bun din cate se pare) si el mare smecher a verificat firele si a gasit o solutie: contactul. Zis si facut, am cumparat contact nou partea electrica am montat contactul si nimic. Aceeasi problema, nu se invarte la automat deloc, nu se invarte electromotorul.
     
  11. adriandj 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2018
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    audi a4 b5 1996
    Salut,
    La masina mea Audi A4 B5 1.6 benzina cate odata nu imi învârte electromotorul. Azi am mers un pic mai departe si pe drum s-a aprins martor în bord ABS si sistemul de frână. S-au stins toate luminile s-a descărcat bateria iar cu alta baterie nu a vrut se învârta electromotorul. Poate sa fie de la electromotor sa aiba un scurt ?
     
    Valentinzamfir6 apreciază asta.
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Poate sa fie orice. Mergi la electrician daca nu te pricepi sa faci niste verificari. Trebuie verificate trasee electrice, caderi de tensiune la capetele firelor si altele. Sunt mentionate in topicul asta si restul topicurilor despre baterie si electromotor din alte arii mai multe detalii (chiar daca nu sunt despre masina ta trebuie citite). Bafta.
     
  13. viteza25

    viteza25 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2010
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    a4,b5.AFN/1997
    Se pot inlocui carbunii la releul de incarcare din imagine. Am cumparat releu si baga 18.4V

    IMG_20190714_172745.jpg
     
  14. ryoraul

    ryoraul Bronze Member

    Înscris:
    8 Feb 2013
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B5 2001 AVANT 1.9 TDI AJM
    Sunt bune bateriile Macht ?
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Noi de unde sa stim ? Toate bateriile sunt bune pana cand se descarca mai devreme sau mai tarziu. Cumpara si dupa, ne spui tu daca sunt bune sau nu.
     
  16. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Fara a fi vorba de reclama, da, Macht sunt peste medie dar orienteaza-te spre gama "Nordik" sau "Silver" (preferabil fara "classic" / "klasse batterien").
     

Distribuie pagina asta