1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bateria auto - Alternator - Electromotor la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de clau, 2 Dec 2007.

  1. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Am gasit 2.5V pe baterie :)
    Ledul asta ramane aprins (permanent, nu sa pulseze) si cu usa deschisa, se stinge dupa ceva timp, l-am vazut aprins si cu masina incuiata. Sa fie cauza pt care s-a golit bateria sau sa faca figuri din cauza ca a luat-o bateria pe ulei?
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  2. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Fix asta am patit si eu.
    Am fost plecat in delegatie o luna iar cand m-am intors, bateria moarta ... complet. :(
    La fel ca si la tine, led-ul de pe portiera era aprins permanent - asa se manifesta atunci cand acumulatorul are o tensiune scazuta, sub 10V cred.
    Nici nu stiu de unde s-o iau si ce sa verific ...
     
    lowlife apreciază asta.
  3. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    E muncita bateria? Batrana, drumuri scurte? Daca da, posibil sa-i fi venit vremea.

    Eu am pus baterie noua, pulseaza asa cum ar trebui.
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  4. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Salutare !
    Bateria este in al doilea an (Varta Silver dynamic - 85Ah). Ce-i drept fac multe drumuri scurte Home - Work insa, cel putin o data pe luna am si drumuri mai lungi ( > 100km).
    Oricum, dupa momentul Z, cand am gasit-o decedata, am pus-o pe charger si totul este ok.
    Pe de alta parte, la 1-2 saptamani de stationare, nu apar probleme. :))
     
  5. Adytzul_ac 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2016
    Locație:
    iasi
    Masina:
    Audi A4 B6, 2002, 1.6, AL
    De verificat cum incarca alternatorul. puteti face un test acasa: dupa ce v-ati plimbat prin oras ca sa incalziti motorul, activati toate sistemele consumatoare mari de curent (ventilator AC la max, faruri, incalziri parbriz, scaune, oglinzi) si masurati pe borne la baterie. ar trebui sa aveti cel putin 13.6. Chiar si la aceasta valoare, diferenta pana la 14.4 sau 14.x cat este caracteristica alternatorului vostru trebuie explicata: contacte imperfecte la masa sau de pe traseul de +, caderi de tensiune pe cabluri/sertixzari imbatranite sau mai nasol - regulator imbatranit. cu cateva posturi mai in urma am descris acest fenoment intalnit si pe skoda 1u2 1.6 si pe audi a4 b6 1.6.
     
    lowlife apreciază asta.
  6. Spawny91 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2017
    Locație:
    Piatra-Neamt
    Masina:
    Audi a4 b6, 1.9 tdi, 2002
    Salut!
    Am patit urmatoarea chestie:veneam spre Bucuresti si pe la Buzau a inceput sa se aprinda in bord martorul de baterie. Initial se aprindea si se stingea singur la interval de cateva min, apoi a inceput sa licare tot mai des pana cand a ramas aprins constant. Am reusit sa ajung cu masina in Bucuresti, am oprit motorul iar cand sa il repornesc pauza. M-am interesat si am verificat pe rand cureaua de la alternator, apoi am inlocuit regulatorul de tensiune. Masina porneste, dar martorul din bord tot nu dispare( masina am pornit-o dupa vreo saptamana dupa ce nu a mai pornit). E posibil sa fie puntea de diode? Mentionez ca am atins din greseala cu cheia cv si uitasem sa scot borna + si a facut cateva scantei, posibil sa se fi ars ceva? Instalatia electrica a masinii e ok, becurile se aprind toate, cand ajunsesem cu ea in Bucuresti ramasesem fara lumini.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mergi la electrician auto. Fa si diagnoza obligatoriu. Sunt mai multe cauze pentru problema ta si pe ghiceala nu o rezolvi. Bafta.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu ai ars nimic. Verifica colectorul alternatorului, e posibil sa se fi uzat pana a ajuns la plastic.
     
  9. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Varta Silver Dynamic 85Ah a tinut cam atat: 21.12.2016(cumparata/montata) - 27.12.2018..masina nu o pornisem de 3.5 zile dar temperaturile in acele zile nu au fost temperaturi cu minus ba chiar au fost si +7 grade.Ca si consumator as putea spune ca am avut doar camera de bord.
    Chiar inainte cu cateva zile masurasem valorile cu motorul oprit(12.3/4)/pornit(14.3/4)...erau in parametri, deasemenea si dupa ce am gasit bateria descarcata am verificat valorile si daca exista ceva consumatori...nimic suspect.
    A tinut cat trebuia..exact cat a fost si garantia.
     
  10. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Eu zic ca bateria aia mai merge, dar trebuie incarcata. Ai masurat 12,3V cu motorul oprit, asta inseamna ca bateria este descarcata, sau, ma rog, incarcata undeva la 60% din capacitate. O baterie incarcata are peste 12,5V, undeva intre 12,6 si 12,8. Daca ai tinut camera de bord alimentata 3,5 zile, aia a mancat curentul. O astfel de camera consuma 0,5 - 0,7A. Un calcul simplu arata un consum de 12 - 16,8 Ah pe zi sau 42 - 58,8 Ah in 3,5 zile, cu alte cuvinte cam tot curentul ramas in baterie.
     
  11. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Camera de bord mi-a terminat si mie o baterie, tot asa pe o perioada de 7 zile cat am fost intr-o minivacanta de revelion. De atunci, am schimbat felul in care o alimentez, si anume ii dau curent numai dupa pornirea motorului.
    Si eu zic ca o mai redresezi bateria aia, doar sa ii scoti consumatorii!
     
  12. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Explicatia ta @campary este destul de clara.Chiar nu m-am gandit sa stau sa calculez :)

    Camera este legata pe permanent, cel putin eu asa ii vad utilitatea.In prima faza gandul m-a dus direct catre camera..dar am zis ca nu are cum sa consume ea bateria asa repede mai ales ca nu era prima data cand nu pornisem masina de 3-4 zile...dar ce este cert...asta se intampla vara.
    Primul lucru care l-am facut, dupa ce am gasit bateria consumata, a fost sa scot camera din functiune si sa pornesc masina cel putin odata/zi.

    Bateria este inca pe masina, i-am dat curent de la alta masina atunci si inca o folosesc..camera este ON..dar masina circula zilnic.

    Consider atunci ca este greseala mea si o sa tin cont ca atunci cand las masina parcata mai multe zile sa anulez camera.

    Mersi
     
  13. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Ar trebui sa decuplezi camera cateva zile pana când se mai incarca bateria si trece valul asta de frig. Daca ai posibilitate, pune bateria la incarcat pe un redresor. Varta silver nu e o baterie proasta, trebuie sa mai duca.
     
  14. sofo_bogdy

    sofo_bogdy 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2007
    Locație:
    Moreni
    Masina:
    Audi A4 B6 1,9 tdi 101 cp 2002
    Salutare!In ultima vreme alternatorul scoate un zgomot ciudat si am inteles ca trebuie sa inlocuiesc rulmentii!Ma puteti ajuta cu niste coduri?Alternatorul este de 140A cod 028903029Q!Multumesc anticipat!
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    6003 si 6303 (2RS sau 2RSH, adica protectia de cauciuc pe ambele parti). Sa nu iei cu protectie de metal deoarece intra apa si ruginesc.

    Evita SKF, nu o sa te tina mult.
    Pune Koyo (Made in Japan, nu Romania), NTN sau NSK.
     
  16. sofo_bogdy

    sofo_bogdy 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2007
    Locație:
    Moreni
    Masina:
    Audi A4 B6 1,9 tdi 101 cp 2002
    Multumesc!Am comandat NTN!
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cand iti ajung scoate-le una din protectiile de cauciuc cu o surubelnita fina si pune-le vaselina pentru rulmenti. Eu folosesc Ravenol albastra.

    Majoritatea rulmentilor din comert au mult prea putina vaselina pusa de fabrica.
     
    lowlife apreciază asta.
  18. sofo_bogdy

    sofo_bogdy 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2007
    Locație:
    Moreni
    Masina:
    Audi A4 B6 1,9 tdi 101 cp 2002
    Ok!Multumesc!
     
  19. glmy 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4, 1.9 tdi, AVF, 130 cp, 2003
    Cu ajutorul acestui forum am aflat valoarea consumului de current al inchiderii centralizate pe timpul parcarii. Bateria originala a masinii a tinut 10 ani. Am cumparat alt acumulator in 2013 pe care il am si acum. Cand nu folosesc masina o perioada mai lunga de timp ma asigur ca este incarcata full dupa care decuplez bornele. Cred ca cea originala mai tinea ceva daca procedam la fel. Aveam un vecin batran cu un Oltcit frantuzesc, avea bateria originala pe masina de 14 ani. Niciodata nu o lasa descarcata si nici circula prea mult cu masina.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu e o idee tocmai buna cum procedezi, risti sa dai de alte neplaceri.
    Lasa bornele linistit pe baterie.
     

Distribuie pagina asta