Nu mai am baterie la audi TT 2004 Problema este ca porbagajul nu se mai deschide si este electric. Nu vad nici cabluri de la baterie pe partea din fata a masinii. Cum fac acum ?
Poti sa deschizi portbagajul Vezi ca intre scaune imediat dupa frana de mana, ai un capacel( langa bancheta din spate).(Acolo se mai adapteaza suportul de pahare). Il scoti, si ai sa vezi acolo un fir indoit in forma ovala....tragi de el tare. E deschiderea de siguranta. Ne scrii daca ai rezolvat..Bafta
daca nu ai reusit vezi ca poti sa te legi cu plus de la baterie undeva ori la borna direct la electromotor ori la alternator.....
probleme scos bateria imi arata in bord semnul bateriei cu rosu....as vrea sa o schimb insa nu pot scoate bateria din locul ei...am scos cele doua borne + si - insa bateria sta "tzapana" acolo....e vreun surub ce tine bateria in loc? ce baterie recomantati pentru un audi tt din 2000?
este un surub da care tine o placuta metalica, iar acea placuta metalica tine de baterie. cre ca merge cu cheia de 10 sa scoti acel surub, vezi ca este in lateralul bateriei undeva jos de tot (cred ca insrpre motor) asa este la mine. vezi surubul in stanga bateriei jos?
Ca si marca eu recomand bosch sau varta (de preferat silver). Ca amperaj, recomand cat mai mare, cu conditia sa respecte dimensiunile suportului de fixare pe caroserie. Eu la a4 1.8t aveam 60 AH si am pus de cca 9 luni Varta silver 77AH si pot sa spun ca sunt super multumit.
ah ok deci aperajul mai mare nu face probleme ca am citit pe alte forumuri ca au avut probleme dupa ce au schimbat bateria....motorul pornea si dupa 5 secunde se oprea...ect
nu cred ca li se oprea motorul din cauza bateriei....daca iti iei o baterie care sa fie undeva intre 65 si 90ah eu zic ca e ok.
da, exact asa se intampla, dupa ce schimbi bateria trebuie sa resetezi ECU si nu se mai opreste imediat dupa pornire.
ai 2 variante: 1_ cea mai buna se reseteaza cu VAG COM 2_ pui bateria noua, pornesti, opresti motorul, scoti borna 10 min si repornesti. ar trebui sa fie ok. daca inca face figuri, ajungi la varianta 1. eu cand am schimbat bateria mi-a facut la fel, noroc ca am avut laptopul in geanta, l-am conectat si aia a fost
Probleme baterie De cand am luat TT-ul am probleme continuu cu bateria, in sensul ca daca nu se circula cu masina ma lasa bateria dupa cel mult 2 saptamani. Am fost pana acum in 2 locuri sa verific instalatia electrica si peste tot am primit acelasi raspuns: totul este in parametri. Problema asta o am continuu, fie vara fie iarna si persista, chiar daca am inlocuit recent bateria cu una performanta, nou-nouta. E o boala specifica acestei masini, mai are cineva probleme similare, sau trebuie sa ma duc sa mai consult si alti "specialisti"? Orice sugestie este bine venita. Multumesc!
TAZ si eu patesc la fel cu ea. Am dezactivat alarma Viper ca imi omora rapid bateria. Acum am pe ea o Varta cred ca de 75. Daca nu as porni-o la 3-4 zile lasand-o sa merarga la relati vreo 15-20 min, mi-ar muri in 2-3 saptamani. Cand scoteam borna de la baterie, atunci cand statea in garaj,ca sa nu se descarce, imi facea probleme la pornire. Galopa de-o lua dracu. La fel nu conteaza ca-i iarna sau vara. Eu nu ma agit, accept situatia. Eu zic sa te opresti sa cheltui aiurea cu fel de fel de "specialisti". Mai da-i cate o cheie din cand in cand. Nu-i chiar o masina de tinut in "muzeu".
Salut! Multumesc mult pentru raspuns. Nu reusesc sa imi dau seama inca daca este un "defect de fabricatie" sau altceva... Nu mi se pare totusi normal sa se intample asa ceva, mai ales pentru un model de masina destul de exclusivist si relativ...scump (la origine). De acord si cu ideea ca masina nu este "piesa de muzeu". Din pacate insa eu nu sunt in tara si nici nu imi pot la masina unde sunt acum (din motive pe care nu le pot elabora). Are cine imi porni masina acasa din cand in cand insa...nu ma asteptam sa trebuiasca pornita atat de des. In alta ordine de idei, am avut insa o problema cu masina chiar si dupa o perioada in care, dupa utilizat la ordinea zilei, am avut surpriza intr-o dimineata (dupa o noapte mai geroasa de iarna, recunosc) sa gasesc bateria moarta. Jenant...mai ales ca eram intr-o deplasare si a trebuit sa apelez la un taximetrist pentru un "jump start" Acum, din pacate, cablurile de pornit bateria sunt un accesoriu care nu imi lipseste niciodata din portbagaj
Salut, Va rog sa ma ajutati cu logul de mai jos ca sunt destul de trompeta in VAG-COM si posibilile cauze de pe Ross-Tech mi se par destul de vagi din cauza asta, masina este un Audi TT din 2001, de la cumparare mi s-a spus ca bateria nu mai tine si trebuie schimbata, mi-a scanat-o un baiat acum patru zile si mi-a spus acelasi lucru conform erorilor din primul log, a verificat si alternatorul si mi-a spus ca nu are probleme si incarca bine. Am schimbat bateria cu o Varta Silver 610A / 63 Ah verificata la instalare (poza mai jos) si dupa o scanare pe langa cele doua erori a mai aparut inca una tot legata de baterie (log 2). Se poate rezolva sau ma duc sa plang langa ea? Cheers. PHP: -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Chassis Type: 8N - Audi TT Scan: 01 02 03 08 15 17 22 35 37 45 55 56 76 77 ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 8Nx-920-xxx-17.lbl Part No: 8N1 920 880 H Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D52 Coding: 00044 Shop : WSC 10192 VCID: 3A712C312644B89 1 Fault Found: 00668 - Supply Voltage Terminal 30 53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 35: Centr. Locks Labels: 8Nx-962-267.lbl Part No: 8N8 962 267 Component: Zentralverrieg.,DWA D04 Coding: 06730 Shop : WSC 01236 VCID: FEF96021FAECD49 1 Fault Found: 01560 - Passenger Door 60-00 - Won't Safe End --------------------------------------------------------------------- PHP: Chassis Type: 8N (8N - Audi TT (1999 > 2007)) Scan: 01 02 03 08 15 17 22 35 37 45 55 56 76 77 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 06A-906-032-AJQ.lbl Part No: 8L0 906 018 Q Component: 1.8L R4/5VT 0001 Coding: 11500 Shop : WSC 01236 VCID: 3D7B21B4378F6FF6BF5-5000 1 Fault Found: 18010 - Power Supply Terminal 30 P1602 - 35-10 - Voltage too Low - Intermittent Readiness: 0010 1001 End ---------------------------------------------------------------------