1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie - Alternator - Electromotor la Audi 80 - 90 - 100 (B3 - B4)

Discuție în 'Modele clasice' creată de Bogdan.IS, 15 Dec 2009.

  1. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Ati verificat incarcarea inainte de a incepe demontarea ? Ati verificat releul de incarcare alternator ? Acel releu se poate schimba si fara sa dati jos alternatorul .
    Dupa ce se desface surubul care tine intinzatorul dedesupt in partea stanga cum stai cu fata la motor este prins intr o bucsa cu un surub prins de blocul motor ( cu o tubulara de 13 se desface ) , ca o ureche .
     
    Ultima editare: 22 Noi 2013
  2. adidana 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2011
    Locație:
    ciacova
    Masina:
    audi b4
    Mersi mult. Am sa incerc maine dimineata sa il desfac. Releul de incarcare este in alternator sau este in blocul de sigurante, unde este pozitionat ? Multumesc anticipat.
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Noi 2013
  3. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Releul de incarcare e pozitionat in "fundul " alternatorului ( opus capatului cu fulie )
     
  4. adidana 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2011
    Locație:
    ciacova
    Masina:
    audi b4
    releul de incarcare este cel cu periile? daca da se pot schimba periile fara a schimba si regulatorul de tensiune si pe spatele alternatorului este o borna unde scrie pe capacul de plastic litera w acolo nu vine nimica .am reusit sa dau alternatorul jos,intradevar mai avea un surub identic deasupra ,sub compresorul de clima.cand am sa pun alternatorul sus trebuie sa desfac intinzatorul de la curea sau merge si asa .mersi mult.
     
  5. JhonsAudi 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8 S
    Stiti daca se nimereste electromotor de 1,6 pe 1,8 la un Audi 80 B3 ambele si modelul 89-91

    Salut,
    Stiti daca se nimereste electromotor de 1,6 benzina pe 1,8 benzina la un Audi 80 B3 ambele si modelul 89-91 ?

    Multumesc anticipat pentru raspunsuri !

    P.S Multumesc moderatorului pentru mutarea postului.
    Sunt nou si nu stiam ca nu prea se incepe noi threaturi !
     
    Ultima editare: 24 Feb 2014
  6. Eugen.Muresanu 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2014
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi 80, 1.6 benzina. 1991, BMW 520 benzina, 2004
    Alternator audi 80, 1.6 benzina

    Salutare domnilor, de curand mi-a fost schimbat alternatorul, fara sa fiu prezent in momentul ala, iar baietii de la service, in loc sa imi puna surubul original ( care sincer sa fiu nu mai stiu daca e cu hexagon sau e imbus) au pus ceva surub de 8X100 care nu se strange in nimic defapt, posibil sa fie scurt? sau e nevoie de un surub mai lung cu piulita in capat?
    Va multumesc, o zi buna
     
  7. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Daca te referi la surubul de " sus " =este un surub scurt cu o piulita conica "crestata" care daca l desfaci , nu se clinteste alternatorul :)
     
  8. exeron

    exeron 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Dec 2010
    Locație:
    arad
    Masina:
    80 avant 1.6 ada 1994
    Salut,
    Daca are cineva o explicatie as fi recunoscator: deci aseara plec cu masina Audi 80 avant 1,6 benzina fara probleme iar a doua zi nu se aprinde nici macar un led. Pun bateria pe redresor dar nu se incarca. Redresorul se incalzeste pana sare protectia din el. Bateria nu are mai mult 3 ani.
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Oct 2014
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pune si tu . si , cand mai scrii, sa intelegem si noi ceva.
    Du-te la un service sa iti verifice bateria. Daca o pui pe redresor si nu o incarca, nu e clar ca numai tine curent in ea ?
     
  10. exeron

    exeron 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Dec 2010
    Locație:
    arad
    Masina:
    80 avant 1.6 ada 1994
    Dupa 2 ani de utilizare sa moara bateria asa brusc ? Problema este ca eu ma aflu in Germania si pana in primavara nici nu vin in tara. Aici sa mergi la service sant sanse sa coste mai mult decat face masina asta. In prima faza iau alta baterie iar daca problema persista n-am incotro si va trebuie sa schimb masina. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Oct 2014
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    exeron cum sa schimbi masina daca te lasa bateria. O Baterie costa in jur de 100 Euro. O cumperi si o montezi singur.
     
  12. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Ai un scurt sau un consumator pe undeva ! Un ex aparatul audio ramane cu panoul aprins la ceas sau un bec la portbagaj etc care , poate nu le sesizezi imediat . Verifica cu borna de plus de la baterie , scoate borna cand toate in masina sunt inchise si repune borna , daca face o scanteie cat de mica = ai un scurt/ un consumator pe undeva si trebuie sa verifici babeste tot ...
     
  13. exeron

    exeron 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Dec 2010
    Locație:
    arad
    Masina:
    80 avant 1.6 ada 1994
    am schimbat bateria si merge masina dar totusi o baterie de 2 ani sa moara asa brusc? si nu se mai incarca de loc!multumesc ptr. sfaturi dar te apuca disperarea cand te bazezi ca bateria e inca in garantie si te lasa fara nici un semn de oboseala
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cobi, nu are legatura scurtul cu faptul ca bateria nu mai tine curent in ea, omu a pus-o pe redresor fara succes. Era clar, bateria dusa.
    Mi-era tare greu sa cred ca un bec de la portbagaj poate descarca complet bateria.
    Data viitoare cumpara o baterie de calitate, Bosch, Banner, Varta, etc.
     
  15. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Ok ,
    mai poti incerca o treaba extrema , scoate bateria din locas si scutur o bine in toate directiile - cu grija sa nu iasa acidul > pe maini > - si repune o la incarcat si vezi daca , se face incarcarea ( sunt unele baterii nu dau nume de firma , care se scurtcircuiteaza - habar n am cum - elementii intre ei , probabil de la " calitatea " indoielnica a componentelor )
     
  16. ioan.serban91 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2011
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0 ABT
    Buna ziua.
    Dimineata cand am dat sa pornesc masina am gasit bateria goala, ea avand 6 luni de utilizare.
    Am pus multimetrul pe borna bateriei si firul de plus si am un consum de 1.4-1.5 amperi.
    Am scos toate sigurantele din panou, casetofon, alternator, bobina si ce mufe am mai gasit pe acolo si aceiasi situatie, consumul nu a disparut.
    Ce a-si mai putea verifica? Cand ajung acasa o pun pe canal si incerc si la electromotor.
     
  17. bibanu47

    bibanu47 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2008
    Locație:
    Alexandria City
    Masina:
    Audi 100 CD Avant,2.0D si Audi 100 CC Avant,2.3i
    Posibil sa fie de la inchiderea centralizata.
     
  18. ioan.serban91 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2011
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0 ABT
    De la pompa din spate?
     
  19. bibanu47

    bibanu47 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2008
    Locație:
    Alexandria City
    Masina:
    Audi 100 CD Avant,2.0D si Audi 100 CC Avant,2.3i
    La ce pompa faci referire?
    La compresorul care produce aer comprimat pentru inchidere sau la pompa de injectie?
     
  20. ioan.serban91 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2011
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0 ABT
    La pompa de vacuum de la inchiderea centralizata i-am scos toate mufele si aceiasi problema.
    Firul de plus de la baterie e facut dintr-un fir negru si unul rosu, asa e din fabrica, le-am desfacut surubul si am masurat, pe cel negru nu este nici o pierdere, la pe cel rosu imi apare pierdere.
    Am verificat si electromotorul, nici de acolo nu e.

    ---------- Post added at 17:59 ---------- Previous post was at 17:05 ----------

    Unde pot gasi o poza sau schema cu panoul de sigurante? Ma intereseaza partea de dedesupt, cum te uiti de la volan?
     

Distribuie pagina asta