1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie Auto - Electromotor - Alternator la A6 C7

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de dentimarius, 15 Aug 2016.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    ELSA nu specifica nicaieri valori de 15V sau peste, ci doar 14.6-14.8 V maxim.
    Dar cum multe informatii se contrazic mereu intre ELSA si ETKA, nu e mare lucru sa fie acelasi lucru si intre ELSA si VAS.
    Data viitoare cand pun VAS-ul pe masina arunc un ochi sa vad ce si cum.
     
  2. vlahdacoroman

    vlahdacoroman Banned

    Înscris:
    2 Sep 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a6 c7 2013 CGLC MT
    In ELSA nu exista date despre incarcare si/sau managementul incarcarii. Pentru parcurgerea test planului din ODIS este necesar cutia de achizitie semnale si cleste ampermetric. Citeste SSP-urile de la audi si vei intelege ce este BEM.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Stiu, VAS6161.
    Am la dispozitie toate VAS-urile reprezentantei, nu ale mele, dar ma pot folosi de ele.
     
  4. dvr

    dvr Silver Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 Avant quattro, 50 TDI (DDVB), MY 2019
    Imi poate va rog cineva da si mie codul de baterie pt masina din profil un Audi A6 C7 ? M-am trezit astazi ca nu porneste si suspectez bateria (fiind cea originala a masinii si implinind curand 9 ani). E ok sa ii dau curent prin cabluri de la o alta masina diesel pentru a o porni ? Multumesc anticipat
     
  5. Ionut Stoian

    Ionut Stoian 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Avant A6,C7,3.0 TDI 6V,2013, 4G cu 245 HP,CDUD
    Bună seara,
    Puteți conecta cabluri pornire (pe riscul si "barba" ta pentru ca exista un risc de a "prajii" anumite componente adica ECU si altele) pentru a porni masina. Cât despre codul bateriei de pe mașină, asta trebuie să o faceți dumneavoastra adica este necesar cod BEM și trebuie înlocuită cu alta OE, pentru evitarea mesajelor de eroare cu diferite specificații.
    Seară bună.
     
  6. dvr

    dvr Silver Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 Avant quattro, 50 TDI (DDVB), MY 2019
    Pana la urma am dat jos bateria si vreau sa o schimb. M-am apucat de documentare si am citit toate cele 80+ pagini din aria de C6 insa tot am niste semne de intrebare in contextul meu.
    Mai exact, bateria mea originala de pe masina a tinut 9 ani si este Varta (JCB) 92Ah 850 A. In vara anului trecut am facut niste retrofituri care au crescut consumul energetic al masinii fata de stock:
    - volan incalzit (deci "mare" consumator, pe care l-am folosit aproape la fiecare pornire in aceasta iarna)
    - modul separat de carplay, nu cel oem (banuiesc ca nu consuma foarte mult dar ...)
    In plus, din cauza pandemiei am folosit masina mult mai rar si nici nu prea am mai facut multe drumuri lungi.

    Dupa documentare, am concluzionat ca, cel mai bine ar fi sa iau o baterie OE, tot de 92 Ah si AGM, pe care sa o codez pe masina cu codul BEM.
    Am sunat la o firma care se ocupa cu baterii si ei mi-au spus ca au doar 3 tipuri de baterii (Banner de 92 Ah sau Exide/Varta de 95 Ah). Stiu ca pe C7 s-a pus si 95 Ah.
    Intrebarile mele ar fi:

    1. Avand in vedere ca masina mea are un consum mai mare decat era stock, n-ar fi mai bine totusi sa pun de 95 Ah (ei asta mi-au recomandat si-mi ofera si 2 ani garantie)? In acest caz, preferabil ar fi sa pun Varta fiind acelasi producator cu ce am avut pe masina?

    2. Daca pun de 92 Ah, e vreo diferenta intre [1] si [2]? Vad ca au aceleasi caracteristici, arata la fel, prima pare "stantata" VW/Audi pe cand a doua doar "VW".

    3. Codul pt cea OE este 000915105CE? Pe a mea vad doar 7P0915105C (cnf atasament) care e in mare similar dar nu identic.


    [1] https://www.neobat.ro/baterii-auto-...-3zY_aaGh84qgVNMsrdss3JWXV7SQh9YaAjKdEALw_wcB

    [2] https://vrumauto.ro/baterii-auto/11...art-stop-agm-12v-92ah-850aen-000915105ce.html

    Multumesc frumos anticipat.
     
  7. vlahdacoroman

    vlahdacoroman Banned

    Înscris:
    2 Sep 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a6 c7 2013 CGLC MT
    Nu monta baterie mai mare...echilibrul energetic il face alternatorul cu ajutorul BEM,bateria este un bufer...
    Teoretic daca montezi o baterie mai mare ai nevoie de un alternator mai mare,bateria este foarte bine calculata ptr masina si auxiliarele ei.
    O baterie mai mare se va incarca mai greu cu acelasi generator.
    Doar bateria originala are cod BEM...ma tem ca firma respectiva te va imbrobodi cu una aftermarket,bateria originala o vei gasi in reprezentanta.
     
  8. MariusA6C7 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2021
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6 C7 , 2.0 TDI , 2013
    Azi am cerut o oferta la dealer audi pentru înlocuire baterie pornire la un A6 C7 de 177cp - 3000 lei , Baterie 105AH/ 580A așa că o să caut alternative.
     
    b49wob apreciază asta.
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  10. MariusA6C7 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2021
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6 C7 , 2.0 TDI , 2013
    Mulțumesc audi66. Bateria în sine e vreo 2.000 lei la dealer iar restul de 1.000 lei e pentru manopera.
     
  11. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Dragilor, am si eu o problema... Acum un an am schimbat bateria, neavand alta alternativa am luat Varta AGM de 95Ah. Acum aproape o luna, incercand sa gasesc ce se intampla de am erori pe scaunul soferului am gasit pe undeva ca nu are curent suficient, si atunci am luat tot Varta, aceeasi serie, de 105Ah. Am pus bateria, neavand serie pe ea am pus aceeasi serie dinainte, schimband ultima cifra, si bineinteles puterea, din 95 in 105. Toate bune si frumoase, adica a acceptat codarea, dar eroare pe scaun tot aparea. OK, am zis sa o dau inapoi. Am pus 95 inapoi si am trimis 105 la emag, la codare am pus inapoi seria veche. De la emag mi-au dat-o inapoi ca nu se accepta retur la baterii folosite. OK, hai sa o pun pe masina daca tot am cumparat-o (apropo, pe cea de 95 o vand, are garantie pana in noiembrie 2023 :D) - pun bateria, schimb iar seria cum a fost inainte. La cateva zile am pus iar testerul sa verific ceva si ce sa vezi, voltajul bateriei sta la 12.6-13.3V... Am modificat seria iar, am pus cu totul alta cifra la final, se modifica voltajul in 14.4-14.8V. Bun, dar a doua zi cand am pus iar testerul iar voltaj 12.8. Schimb iar seria, pun ceva aleator, accepta schimbarea, se schimba voltajul iar in 14.8. Repornesc masina, iar voltaj mic... Ideea este ca atunci cand modific seria, in timpul aceleasi "sesiuni" se modifica voltajul si merge OK, la repornire se duce iar in 12.8-13.3. Cu ce am gresit si ce trebuie sa repar? Am incercat si cu OBD11 si cu VCDS, acelasi rezultat. Bateria nu e de vina, clar, e ceva din battery adaptation, dar nu imi dau seama ce. Atasez aici poze cu tot ce am gasit numar pe bateria noua. Rogu-va, un sfat cu ce sa fac sa imi incarce corect si constant... :(
     
    nkady apreciază asta.
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    N-ai gresit cu nimic. BEM-ul decide tot.
    Pune o bateriei OE si tot asta o sa patesti.
     
  13. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Si atunci ce e de facut? Avand in vedere ca pana sa fac ultimul schimb, totul a mers bine, ce pot face acum? In VCDS am o bifa mica acolo numita "Soft reset" - ai idee ce face? Ma gandeam ca un reset soft si re-introdus seria sa isi revina...
     
  14. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Si eu am ceva pitici cu bateria. Am pus o baterie originala Varta, identica cu cea originala. Am facut codarea, etc... dar nu reusesc sa inteleg daca am o problema. Pe VCDS/ObdEleven imi arata incarcare intre 90-100%, dar doar 65-70Ah din cei 92Ah. Abia am facut un drum de 1000km si valorile raman aceleasi. Este indicat sa incerc sa o pun pe redresor sau o las asa?
     
  15. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    In OBD11 unde ai meniul sa vezi incarcarea bateriei? Am tot cautat si nu am gasit... Oricum, trebuie neaparat sa rezolv problema asta, nu pot merge asa cu bateria cu incarcare 12.8V, eu ma mir cum de nu da eroare de battery low sau ceva asemanator...
     
  16. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Pe 19 in date in timp real

    Screenshot_20230123-154907_OBDeleven VAG.jpg
     
    bx3m apreciază asta.
  17. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Revin cu ceva... neobisnuit... Si la mine tot 66Ah imi apare la capacitate. In plus, am pus de cateva ori OB11 asta si ba imi arata 14.2V, ba imi arata 13.3V la baterie... Ce nu inteleg eu este de ce face asa, cand i-am schimbat bateria si i-am pus de 105Ah tot asa imi arata, schimbam seria, revenea instantaneu la 14.2V. Opream si reporneam, iar 13.3V. Am fost cu bateria la garantie, totul OK, 14.2 cu toti consumatorii porniti... Se poate masura cat baga alternatorul si cat ajunge la baterie? Ca e clar ca daca valorile astea sunt bune, e ceva in neregula cu regulatorul ala al bateriei... Ma enerveaza si nu stiu ce sa ii fac. O alta intrebare care imi trece prin cap - daca eu am 13.3V cum de merg toate cele pe masina? De ce nu am avertizare in bord ca nu mai am curent?
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pentru problemele tale ar fi bine sa ajungi in Bucuresti pentru a merge la un electrician profesionist. Pot fi multe cauze: caderi de tensiune pe cablu (vesnica problema la Audi si pe care ar fi trebuit sa o stii), regulator alternator si multe altele.
     
  19. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Din pacate, da, cred ca la asta o sa ajung, in Ploiesti nu stiu sa fie cineva care imi poate diagostica corect. Pe de alta parte, nu inteleg de ce daca schimb seria in Gateway problema se remediaza, dupa care revine, daca ar fi ceva fizic la mijloc ar trebui sa fie permanent. In plus, niciodata nu am observat oscilatii de tensiune cu bateria cealalta, de 95Ah... Te rog, daca imi poti recomanda pe cineva la care sa merg punct ochit - punct lovit, da-mi un mesaj privat. Mersi!
     
  20. Lucian96 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 4F2, 2011, CAHA
    Din cate am observat la masinile cu baterii AGM incarcarea variaza in functie de mai multi factori(temperatura, load pe motor, SOC baterie). Spre exemplu la mine cand bateria nu e 100% imi incarca non stop cu 14.4-14.6. Dupa ce bateria e suficient de incarcata, motorul a ajuns la 90 de grade, incarca doar in frana de motor si ajunge la baterie 14.4V, iar cand accelerez nu mai pune load asa mare pe alternator, si ajunge in anumite momente sa nu incarce deloc, doar sa mentina o tensiune de 13V, adica alternatorul furnizeaza curent consumatorilor si mentine bateria incarcata. Daca zici ca pe aia veche nu aveai variatii, poate ai masurat fix cand bateria nu iti era incarcata suficient. Eu am monitorizat incarcarea timp de 2 ore cu multimetrul pus la bricheta in timp ce am mers cu masina. Daca masina porneste in orice conditii, si nu aveti erori stocate eu zic sa nu va faceti griji.

    L.E: E normal ca dupa codare sa incarce la maxim, pentru ca ii dai reset la modulul care stie SOC, SOH si toate cele. Pana cand se calculeaza in ce stare e bateria nou codata o sa incarce la maxim.
     

Distribuie pagina asta