1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie - Electromotor - Alternator la A4 B8 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Valush, 17 Mar 2009.

  1. bmdbmw

    bmdbmw Bronze Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 DEUA 110kw, 2015 / Q3 8U CUVC 110kw, 2016
    1. Redresorul de la Lidl e o mizerie
    2. O baterie moarta ramane moarta orice ii faci. Mai tragi de ea o luna si tot pica de tot.
     
  2. cosmin321

    cosmin321 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2015
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4, 2.0TDI 143cp CAGA, 2010
    Buna dimineata la toata lumea.
    In primul rand vreau sa zic ca am citit acest thread de 2 ori si cred ca ma confrunt cu o problema similara.
    De cand s-a pus frigul am observat ca porneste mai greu masina.
    Am masurat tensiunea la bornele bateriei, in portbagaj, (cu masina pornita) si avea 13.5V.
    Am masurat la tabloul de distributie + (sub stergatoare) si la caroserie - si avea tot 13.5V.
    Am masurat la + alternator si - caroserie si a dat 14.4V.
    Credeti ca este problema de la cablul care duce de la alternator la tabloul de distributie. Din cate am citit aici cam asta ar fi problema.
     
  3. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    bmdbmw de ce e o mizerie ? .. sunt curios.

    P.S.

    Si am si eu unul si e super tare, incarca lent si bine.
     
  4. bmdbmw

    bmdbmw Bronze Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 DEUA 110kw, 2015 / Q3 8U CUVC 110kw, 2016
    drogas pentru ca la prima baterie pe care am incercat sa o incarc s-a stricat. Ce-i drept statea de cateva luni bateria dar fix ce trebuia sa faca nu a facut, adica sa incarce o baterie buna dar descarcata.


    Cosmin321 ati ani are bateria? Degeaba are 13.5V daca nu are destui amperi.
     
  5. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    S-a stricat redresorul? daca da are garantie 3ani ...desi cred ca te referi la baterie.

    Daca te referi ca s-a stricat o baterie care a stat cateva luni descarcata, atunci te asigur ca nu ai citit manualul redresorului, bateriile descarcate profund sub 10.5 volti se sulfateaza in mod ireversibil, cele intre 10.5 -12 volti pot fi salvate prin incarcare cu impulsuri care sa sparga cristatele de sulfat.

    De asemenea l-am probat eu pe o baterie intrerupta si nu incarca pentru ca e suficient de inteligent sa detecteze ca e intrerupta.

    Scuze bro' dar ori nu ai citit manualul redresorului ori nu prea cunosti consecintele mentinerii unei baterii in stare descarcata... ai idee ce inseamna cateva luni de descarcare profunda? iti spun eu acidul din baterie impreuna cu pasta de pe placi se amesteca si se solidifica= poti arunca linistit bateria, nici mama lu' mama redresoarelor nu o salveaza.
     
  6. bmdbmw

    bmdbmw Bronze Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 DEUA 110kw, 2015 / Q3 8U CUVC 110kw, 2016
    Redresorul s-a stricat, bateria s-a incarcat foarte bine cu un redresor old school.
     
  7. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Atunci ce sa zic, imi retrag afirmatiile- eu nu am probleme cu al meu, l-am folosit de 4 ori pana acum fara probleme. Totusi ai garantie 3 ani, iar daca te uiti pe spate e totusi facut in Germania nu China.
     
  8. cosmin321

    cosmin321 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2015
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4, 2.0TDI 143cp CAGA, 2010
    bmdbmw era vorba de tensiunea care o trimite alternatorul nu cat furnizeaza bateria.

    Legat de redresorul de la Lidl am si eu unul si pot spune ca este lent dar destul de inteligent.
    M-am uitat inauntru si este contruit foarte ok. Are componente ca unele de 2-300 lei de pe piata.
    Am incercat sa incarc o Varta Black de 60A care avea 9.5V. Incepea sa incarce si dupa cateva secunde iesea singur din modul de incarcare.
    In final bateria era si sulfatata si inrerupta. Deci "kaput kartela" :)
     
  9. whit3_shark 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8 CAHA 170 cp 2009
    Salutare, parca am vazut un post pe forum in care zicea un coleg ca ar putea fi cauzate probleme la baterie in urma update-ului de MMI la 5.5.7.0. fiindca ar ramane MMI-ul intr-un fel de sleep si ca ar descarca bateria usor usor, si ca solutia pentru cand nu se utilizeaza masina mai mult ar fi scoaterea sigurantelor de la MMI din spate, a incercat cineva varianta asta ? Sau stie cineva care sunt sigurantele care trebuiesc scoase?
     
  10. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Eu am 5570 de 3 ani si ceva si nu face battery drain. A stat masina si cate o saptamana nepornita si nu am avut probleme. Tu doresti sa stii de fapt daca trebuie facut ceva cand lasi masina mai mult timp in parcare?
     
  11. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    La momentul schimbarii bateriei mi s-a atras atentia ca pe firul de + si - din compartimentul motor am pierdere de 1V. Este firul ce face legatura intre cupla din compartimentul de foc, alternator si electromotor. Problema specifica B8-urilor se pare!
    Este cel de la pozitia 15.

    559ca4bc71c49023dfeff162afba33b4.png

    Costul de reprezentanta este 800 lei plus manopera 450 lei.
    Costul acestui cablu la magazinele de piese auto este cuprins intre 650 si 750 lei.

    In consecinta am apelat la serviciile unui atelier de electrica auto autorizat RAR. S-au inlocuit fire, pe partea de masa alternator, fir ce a fost refacut in totalitate. Si s-a remediat problema firului de plus ce se cupleaza la demaror. Acesta, datorita sertizarii defectuase are de suferit in timpul pornirilor multiple. Se incinge si se coace. Usor, usor isi pierde din rezistenta si apar probleme generate de contact imperfect.

    masa alternator.JPG

    +alternator.jpg

    Dupa o zi de la remedierea acetor fire alternatorul incarca 14.7V, deci in parametri. Mentionez ca inainte aveam incarcare de 13.4.
    Masuratorile ulterioare au demonstart faptul ca pierderile sunt "zero". Incarcarea la alternator fiind aceeasi cu cea masurata la baterie.

    IMG_0737.JPG

    Deci e bine sa fie verificat si acest fir din cand in cand pentru o functionare corespunzatoare!
     
  12. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Ai scapat mai ieftin... eu cand am dat de cablu ala era deja prea ars chiar avea semne de ardere/coacere pe el, unele fire erau topite si in consecinta am schimbat tot cablajul(15). A fost vreo 70-80 euro daca nu ma gresesc. Dorm mai linistit acum :)
     
  13. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    Frumos domnule. Bravo!
    Sunt curios daca la 2011 au rezolvat problema asta sau ar trebui sa verific si eu ...

    Spor
     
  14. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Andrei, se pare ca firul meu era la inceputul procesului de "coacere" :)
    70-80euro, nou sau Sh?

    Marius mai bine verifici. Nu stiu daca s-a rezolvat aceasta problema dupa 2010, dar din ce stiu aceste cablaje sunt facute in Romania. Doar daca au schimbat procedura de sertizare ai scapat de acest fenomen. Din cauza sertizarii defectuoase apar aceste probleme din ce am inteles.
     
  15. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    rotitza nou, ca nu mai avea nici un sens sa iau sh :)
    Am verificat acum cat costa si e in jur de 150 euro... destul de mare diferenta fata de acu 2 ani.
     
  16. whit3_shark 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8 CAHA 170 cp 2009
    Eu am aceeasi tensiune si in fata la bornele de sub capota si in spate la bornele bateriei, credeam ca face battery drain softul acesta... inseamna ca a intrat pe ultima suta bateria, a intrat in al 7-lea an totusi... cred ca o sa iau tot Moll(garantie 40 de luni fata de varta 24 de luni), este ok daca o iau fara cod si o codez cu codul existent? (moll 700 lei, varta 530 lei de 110A ambele)
     
  17. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Ce tensiune ai mai exact? E normal ca la bornele bateriei sa ai la fel la ca bornele de sub capota, problema este de la alternator catre bornele de sub capota cu pierderea de tensiune. Masoara la iesirea din alternator direct sa vezi daca e diferenta.
    Ce simptom ai de fapt? Ai deja moll pe masina? Se poate coda fara probleme.
     
  18. mitos 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2008
    Locație:
    TG-JIU
    Masina:
    A3 8V 2016
    Am ajuns in sfarsit la o diagnoza ...reamintesc: am avut baterie Moll de 110A cu 850 curent de pornire si am pus Varta tot de 110A dupa o saptamana de mers cu ea necodata nu am eroare in bord, nu am erori pe vag-com
    bateria 100% incarcare...daca tot am ajuns la diagnoza am codat bateria ca fiind Varta(in vag apareau codurile vechi de moll fara nicio eroare) cu coduri originale de pe net. O sa merg inca o saptamana sa vad daca o sa am erori.
    Concluzia mea e: avand in vedere ca am lasat masina fara curent cand am schimbat bateria(Moll cu Varta) ori nu am modul de management(desi am fire care pleaca de la minus baterie) ori nu are importanta bateria daca are acelas amperaj.
    PS unde mai exact se afla modulul de managemet al bateriei?
     
  19. vladulescu bogdan claudiu

    vladulescu bogdan claudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2016
    Locație:
    germania niedersachsen herzberg am harz
    Masina:
    audi a4 2.0 tdi quatrro (2010)
    Bateria de la incalzirea stationara / Webasto unde este pozitionata in masina mea ? Eu am doua baterii pe masina mea. Multumesc.
     
  20. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Tu zici ca masina ta are 2 baterii pentru ca are incalzire auxiliara? Pe A4 2 baterii?
     

Distribuie pagina asta