1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bujii incandescente A6 C6 diesel - schimbare - martor bujii aprins in bord - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de andrei_hbi, 4 Apr 2009.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Lichidul de frana nu m-a dezamagit niciodata. :)
     
    Tudor.chirila apreciază asta.
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    2+2 sau Berner sau cel de la Wurth (Rost Off). Dar de obcei las multa motorina in jurul bujiei (daca vad ca nu iese din prima) cel putin 24 ore.
     
    Tudor.chirila și silvio apreciază asta.
  3. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    italia milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Salut și sărbători fericite! De câți va ani, aveam erori pe bujiile incandescente... Mașina pornea foarte bine. Dar cu 3 zile în urma, am hotărât sa înlocuiesc bujiile. Am mers la mecanic,ei au și magazin de piese, și mia pus în loc de Beru, NGK cu aceleași cod. Bujiile au ieșit foarte ușor.Am observat ca a scos și conectori de la injectoare. După ce a terminat lucrarea mașina a pornit greu.. La a doua încercare a pornit normal. Dar problema e ca volorile la injectoare au luat-o razna. Înainte sa demonteze bujiile, mecanicul a pus VDCS sa vadă eroarea la buji,si a văzut și valorile la injectoare.. Toate erau cu 0 în față. Mașina pornește de multe ori greu, are niște vibrați la relanti, întreruperi... Pot fii conectori de la injectoare??

    Inviato dal mio BLA-L29 utilizzando Tapatalk
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da. Sigur s-a intamplat ceva pe acolo. Desfa din nou capacul si verifica / strange mufa aia care intra in injectoare verifica si cabaljul. Asta se pateste cand se lucreaza pe graba sa termine ei mecanicii lucrarea repede. Mama ei de meserie.
     
  5. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    italia milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Am comandat azi un cablu nou. O să-l schimb eu.. Are cineva schema cum se schimba sau e la fel ca la 1.9 ?
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu iti trebuie schema. Il scoti din chiulasa cu atentie pentru ca acolo mufa risca sa se sparga din cauza vechimii si caldurii. Iti "spune/arata" cablul singur cum trebuie asezat = pozitionat. Fa o poza (mai multe) inainte, la cablul vechi, sa vezi traseul.
     
  7. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    italia milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Multumesc mult. Sărbători fericite. Și mulți km fără evenimente.
     
  8. Valentin Stefanescu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2019
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A6, 3.0 tdi, 2006
    Buna ziua grup,
    Dupa ce mi-a aparut in bord semnul de verificare bujii am fost la mecanic.. Se pare ca 5 bujii din 6 numai functioneaza, iar in timp ce mecanicul scotea 1 bujie sa vada modelul, fisa a produs scantei. Mentionez ca masina nu avea contactul pornit.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Bun, si ?
     
  10. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    audi a6, 2.0tdi, quattro, 2016.
    Din cite stiu, la C6 cand ai bujie arsa , in bord nu ai nimic aprins.
     
  11. Valentin Stefanescu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2019
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A6, 3.0 tdi, 2006
    Are voie sa trimita curent spre buji fara contact? Cand a masurat fisa, ii arata 10 V
     
  12. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    italia milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Nu arata nimic în bord, daca 1 sau toate bujiile incandescente sunt arse. Spirala îmi stătea aprinsa, când se stricase întrerupătorul de la frână, switch. Doar pe VAS, VDCS, etc., arata ca ar putea fi arse.
     
  13. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    audi a6, 2.0tdi, quattro, 2016.
    Silvio exact, si eu aveam 5 din 6 arse si nimic in bord.
     
  14. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Valentin Stefanescu, n-ar trebui sa fie tensiune pe fisele bujiilor fara contact. Verifica modulul de comanda al acestora.
     
    Valentin Stefanescu apreciază asta.
  15. Valentin Stefanescu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2019
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A6, 3.0 tdi, 2006
    Salut,
    Azi m a chemat mecanicul sa mi arate cauze porblemei de mai sus. Cand am ajuns mi a aratat in carcasa unde este ECU, era plin de apa.. Toate releele si ECU erau inundate si nu am habar de unde putea sa intre apa acolo, totul fiind sigilat.. Ceva pareri?
     
    Mazilu Cristi apreciază asta.
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nici una. Schimbi toate releele inundate si oxidate obligatoriu cu unele noi si originale plus sigurantele de pe acolo si schmibi carcasa cu una noua si originala indiferent cat costa acea cutie unde stau releele si ECU. Apa intra din mai multe motive. Exista topic dedicat despre asta si pe care nu l-ai citit. Bafta.
     
  17. Mazilu Cristi

    Mazilu Cristi 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2019
    Locație:
    Slobozia Jud Ialomita
    Masina:
    audi a6 c6 2.0 tdi (BLB)
    Și eu am pățit la fel cu apa în compartimentul ECU. Acolo este un releu de la bujii cu o siguranta prin care trece un fir de plus foarte gros. Acel releu oxidează. El este alimentat de firul acela gros plus 4 fire mai mici care duc la bujii. Simptomele pe care eu le aveam îmi indicau defecta bujia nr 1. Am schimbat bujiile și eroare tot apărea. Am fost la electrician și mi-a găsit buba acolo la ECU. De fapt erau mai multe probleme în acel compartiment. Aveți foarte mare grija pentru ca mie mașina îmi stătea turata la 990 și consuma 1 Litru / h la ralantiu. De când mi-a refăcut firele la releu nu mai îmi arata bujia defecta si nici nu mai sta turata. Va salut cu respect.
     

Distribuie pagina asta