1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bujii incandescente A6 C6 diesel - schimbare - martor bujii aprins in bord - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de andrei_hbi, 4 Apr 2009.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si la mine se sting cam in 2 secunde si porneste la sfert (bine, nu ca o pornire vara dar porneste bine fara ezitari). ECU hotaraste cat tine bujiile aprinse, asa cum a mentionat si colegul anterior. Bafta.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Speram eu sa fie ceva normal, si la mine pornirea e normala, fara probleme, dar ma preocupa diferenta asta de la un A6 la altul. :) Cautam o confirmare ...
    Mersi !
     
  3. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Si la mine se stinge tot repede si chiar daca-i dau imediat la cheie, pornirea este foarte buna.. Am alimentat o bujie mai veche dar buna, la un acumulator si in maxim 2 sec. a devenit incandescenta. Deci ele sunt gata de "lucru" rapid.
     
  4. Magulicy 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2015
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI , Quattro , An: 2005
    Salut tuturor,
    Ma poate lămuri si pe mine cineva in legătura cu următoarea eroare (poza atașata). Bănuiesc ca zice de bujia 5 ca este arsa, dar vreau sa aud si părerea altora mai pricepuți. Multumesc.

    image.jpeg
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ti-am mai raspuns si in alt topic, da ai bujia arsa, mai exact cea din mijloc de pe partea soferului.
     
    Magulicy apreciază asta.
  6. marius a6ss 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 s /3000/2005
    Va salut,
    Am si eu o problema, nu pot sa scot o bujie de la un audi A6 C6 (4F) e înțepenită. Chiar nu stiu cum sa fac si unde sa merg. Daca ma poate ajuta cineva ii multumesc.
     
  7. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Caută-l pe "bunicu" din Urziceni.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Adica sa citesti o pagina in urma. :)
     
  9. bogdan2.7 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2016
    Locație:
    Spania
    Masina:
    audi a6 2.7 2005
    Unde se gaseste modulul de control bujii si ce se poate strica la el ca imi da eroare la el. Multumesc.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu este nici un modul, este un releu, mai exact pozitia #3 din poza atasata. Nu ai cum sa il ratezi, scrie mare 639 pe el.

    Untitled.jpg
     
  11. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Salut, dupa cum se stie la primele 3.0tdi s-au pus bujii pe ceramica, acum elsa chiar si in etka pentru motorul meu imi da din celea din metal, si scrie ca sa fac un update de soft , ca astea noi sunt din alea de 4,4V. Inaintea mea cred ca le-au pus pe metal dar nu au update-at nimic. Acum un an am pus si eu toate pe BERU, dar cred ca s-au ars toate, acum intodeauna am open circuit pe 5 din 6. Intrebarea vine acum, daca ma duc sa-mi faca update-ul si imi schimb toate 6, softul de remappa va fi sters si rescris softul cu care a iesit din fabrica? Nu as vrea pe urma sa mai platesc inca o data un alt resoft de ecu.
     
  12. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Din pacate, se pierde softul existent in momentul in care se scrie altul peste.
     
  13. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    De asta m-am temut :banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:
     
  14. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Si de ce am 5 din 6 care sunt pe open circuit , dar nu imi apare in bord martorul de bujii.? Dupa cate stiu chiar daca ai una arsa ar trebui sa apara martorul in bord. Eroriile se sterg, dar dupa un timp apar din nou, sunt intermitente.
     
  15. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Din pacate in bord nu apare nimic daca ai vreo bujie defecta. Masoara-le pe toate cu un ohmetru si vezi daca exista diferente intre ele. De asemenea verifica si "pipele" care intra in ele + fire.
     
  16. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Si cei interesant ca la temperatura de 0 pana la 3 grade porneste aproape ca la sfert de cheie. Cu toate ca are 5 duse. In audi mi-au cerut 370euro pentru 6 bujii, update de ECU, plus manoopera.
     
  17. CNAdrian

    CNAdrian 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2016
    Locație:
    Cernavoda
    Masina:
    Audi A6, BMK, 2005
    Salut, eu am cumparat o bujie OEM de BMK cu 112 lei. A venit in 4 zile, de la un magazin de piese. Numai bine !
     
  18. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Salut, am schimbat toate bujiile si facut flash la ECU, dar nu am terminat treaba pana la urma, am conectorii (pipetele) la 3 piscate altele chiar rupte, si fac contact rau. Sunt ca chit de reparatie 07Z971782, 22 euro una mamma mia. Intrebare este asa - cum e mai bine de facut , de sudat (cositorit), sau exista alta metoda?
    Merci.
     
    Ultima editare: 25 Ian 2018
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Le inadesti, cositoresti si pui tub termocontractabil sau mufe cu pini 1J0973802 / 1J0973702.

    Daca mergi pe varianta mufelor, sa cositoresti putin firul in zona unde se prinde pe pin.

    upload_2018-1-25_20-54-41.png
     
  20. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Cred ca le voi cositori normal, tub termocontractabil am, acum sa vad poate gasesc undeva mai ieftin, dar dupa cate vad replica la piesa aceasta nu exista. Numai OEM sau uzate, dar uzate nu vreau. Sa vad amicul meu de la audi cat poate sa mai lase de la 22 de euro.
     

Distribuie pagina asta