1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bujii incandescente A6 C6 diesel - schimbare - martor bujii aprins in bord - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de andrei_hbi, 4 Apr 2009.

  1. kimson

    kimson 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2014
    Locație:
    Austria
    Masina:
    A6 C6 avant 2,7 TDI (cu DPF)
    Nu trebuie facut nimic.
     
  2. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    audi a6, 2.0tdi, quattro, 2016.
    Daca ai BMK tot cei posibil sa fi avut la "nastere" din alea din ceramica. Daca a fost asa si treci la celea de metal , trebuie facut update. Dar poate ti-a fost facut mai inainte.
     
  3. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Salut.
    Am facut o scanare la reprezentanta Audi si am gasit bujiile la 3 si 5 arse.
    La ei o bucata costa 33.56 euro. Toate 6 plus manopera au spus ca ajunge undeva la 350-360 euro.(daca nu ma insel cineva mai in urma cu cateva pagini tot 360 a platit la audi?
    Am spus ca ma gandesc putin si am cautat pe internet.
    Am gasit 6 buc.cu 72.90 euro-bosch 059 963 319 S.
    La bucata am gasit- Bosch Duraterm 059 963 310 S-17.69 euro
    Beru ISS -059 963 319 F-15.34 euro
    NGK D-Power 059 963 319 F-10.7 euro.
    Domnul de la Audi mi-a spus ca ei au doar Bosch si Beru si am vazut in calculator codul 059 963 319 AB.
    Nu ma inteleg literele din capatul codului.
    Inclin sa cumpar setul bosch la 72 euro.
    Este vreo diferenta intre cele pe care le vand Audi si cele de pe internet?
    As vrea sa le schimb pe toate ca sa stiu un lucru.
    Cum ar fi mai bine?
    Din ce am citit aici inteleg ca ar fi bine sa pun tot ca cele care sunt pe masina. Sa scot una sa vad si apoi sa cumpar?
    Masina- audi a6 c6 3.0 tdi quattro 2010
     
    Ultima editare: 16 Sep 2019
  4. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Salaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Asa se procedeaza. Schimba-le pe toate nu doar cele arse.
     
  5. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Pe toate vreau sa le schimb. Nu știu insa daca este vreo diferenta intre cele pe care le vand audi si cele de pe internet.
     
  6. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Salaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    :laugh: diferenta de adaos comercial.
     
    z1daru apreciază asta.
  7. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Salut. Am cumparat bujiile-astept sa ajunga la mine sper azi-
    Screenshot_20190921-084558_Gallery.jpg
    Cum nu stiu ce bujii are acum credeti ca dupa ce le schimb va fi necesar update ECU?
     
  8. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    audi a6, 2.0tdi, quattro, 2016.
    Nu trebuie nimic, update se face numai daca treci de la ceramice la metal, vazand ca a ta este din 2010 nu cred ca are ceramice.
     
    Audiquattro6 apreciază asta.
  9. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Salut,
    Abia acum au ajuns bujiile. Maine vreau sa le schimb. Cum credeti ca ar fi bine sa procedez: sa dau acum cu wd40 in locașul bujiilor, maine sa dau o tura sa incalzesc motorul si apoi sa le desfac sau sa incalzesc motorul si cu jumatate de ora înainte de demontare sa dau cu spray pentru injectoare si bujii (din asta trebuie sa cumpar).
    Vaselina pentru montaj am Beru.

    20190924_165217.jpg
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    WD 40 este o mizerie (si degripant si unsoare lichida si etc = o mizerie) nu un degripant. Da cu un degripant special dedicat acolo in capul bujiilor la greu si lasa-le pana maine cu degripant acolo. Bujiile se scot obligatoriu cu motorul rece. Vad ca nu stapanesti niste cunostinte esentiale. Nu te juca pentru ca ruperea unei bujii in chiulasa "te face fericit" definitiv. Mergi la un profesionist care a mai facut asta si lasa-l pe el sa isi asume daca se rupe vreo bujie. Bafta pentru ca ai mare nevoie.
     
    Audiquattro6 apreciază asta.
  11. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Salut din nou. Astazi am schimbat bujiile si sunt multumit.
    Cum spuneam in urma unei diagonoze cu Vcds la Audi am aflat ca bujiile 3 si 5 sunt arse. Am tot rasfoit si inca nu eram dumerit cum sa fac sa fie bine: Wd40...motor cald , motor rece....dar aseara datorita lui Cristi( multumesc, am urmat sfatul tau si a fost bine) am cumparat un degripant( desi vroiam liqui moly) am gasit sa cumpar Caranda(degripant pentru injectoare) cu care am dat in locasul bujiilor, am asteptat 30-40 minute am suflat cu aer apoi am dat iar si dupa in ca 10 minute m am apucat de desfacut.
    Am folosit T-ul din trusa de chei( am inteles eu toata forta se centreaza pe mijloc). S-au desfacut oarecum usor dar am desfacut putin am strans iar si tot asa.
    Sunt sigur ca nu s-au achimbat bujiile de cand este masina dar...cand am cumparat-o eu mi-au spus ca la inspectia service la 180 mii km s-au schimbat doua bujii.(bun service-chiar si eu stiam ca bujiile se schimba toate desi nu am schimbat personal).
    Bujiile de pe masina originale Beru cu terminatie F -eu am cumparat cu terminatie AB. Cand am desfacut bujia 1 am crezut ca s-a rupt, a iesit foarte usor si cand am scos-o surpriza-era Bosch !
    Bujia 2 tot Bosch!
    Deci am mers aproape 30 mii km cu 4 bujii Beru si doua Bosch. Sincer nu am simtit nimic in neregula cu pornirea sau altceva.
    Nu stiu daca are legatura cu bujiile dar de obicei facea regenerare pe la 700 de km dar ultimile 2 sau 3 regenerari le-a facut pe la 400 si ceva-posibil sa fi mers mai mult in oras...nu stiu.
    Imi puteti spune daca , in conditiile in care dupa ce am facut scanare si am sters erorile, am mai mers cca. 350-400 km si acum am schimbat bujiile mai trebuie sa merg sa fac o scanare ? Or fi ramas sterse erorile sau or fi aparut in intervalul de mai sus?
    Atasez o poza cu bujiile
    20190925_181401.jpg
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Ai sters erorile, ai mers cu bujiile arse 300 km dupa care le-ai inlocuit cu bujii noi ? Normal ca ai erori.
     
  13. Tudor.chirila

    Tudor.chirila 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 C6, 3.0 TDI 240, 2010 quattro / Audi A4 B8, 2.0 TDI 143, 2010
    Salutare,
    La A6-ele din profil am urmatoarea eroare:


    Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
    Control Module Part Number: 4F9 910 402 D HW: 4F0 907 401 E
    Component and/or Version: 3.0TDI EDC17G000SG 0070
    Software Coding: 0105002C181F0128
    Work Shop Code: WSC 00000 785 00200
    VCID: 2757A65E96ED1C77F0-8072
    1 Fault Found:

    001653 - Cylinder 5 Glow Plug Circuit (Q14)
    P0675 - 000 - Electrical Fault
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100000
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 255
    Mileage: 178858 km
    Time Indication: 0
    Date: 2019.10.07
    Time: 19:15:38

    Freeze Frame:
    RPM: 0 /min
    Speed: 0.0 km/h
    Voltage: 10.94 V
    Temperature: 9.9°C
    Lambda: 13.3 %
    Temperature: 10.8°C

    Imi puteti spune va rog ce bujii s-au montat pentru motorul meu, Beru sau Bosch ? As dori sa le comand pe toate 6. Multumesc.

    WAUZZZ4F1AN017567
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este scis in topic faptul ca intai demontezi si pe urma cumperi pentru ca sunt montate bujii fabricate de mai multi producatori in functie de cum a avut contract fabrica la momentul ansamblarii motorului. Eu iti recomand sa cumperi bujii OE conform seriei de sasiu. Bafta.
     
  15. Tudor.chirila

    Tudor.chirila 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 C6, 3.0 TDI 240, 2010 quattro / Audi A4 B8, 2.0 TDI 143, 2010
    Multumesc, as fi vrut sa ma duc direct la schimb (nu le fac la service auto din lipsa de timp).
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cumperi OE conform VIN si le schimbi direct. Simplu. Bafta
     
    Tudor.chirila apreciază asta.
  17. Alex-F1

    Alex-F1 Bronze Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI (2005)
    Dupa VIN-ul masinii am cumparat bujii Beru cod 0 100 266 009, pe care scrie 4.4V, iar cele originale erau tot Beru, dar cod 0 100 266 004 si nu scrie pe ele tensiunea de lucru. O fi bine cum am procedat?
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Sa ramana drept informatie.

    Pentru BLB / BNA bujiile sunt de 4.4V si este nevoie de N 105 798 02 (cele OE sunt BERU) - echivalenta Beru GE101
    Pentru BRE / BRF / BVG bujiile sunt de 7V si este nevoie de N 105 798 05 (cele OE sunt NGK) - echivalenta NGK 9864

    Acum, ca sa raspund la intrebarea ta @Alex-F1, cu toate ca poate cam tarziu.
    Bujiile cumparate de tine cod 0 100 266 009 sunt de fapt Beru GE101 de 4.4 V.
    Bujiile vechi, 0 100 266 004 (nu se mai fabrica, au fost inlocuite cu cele cumparate de tine, cu terminatia 009), erau la fel Beru, tot de 4.4 V.
    In concluzie, ai facut o alegere corecta.
     
  19. Alex-F1

    Alex-F1 Bronze Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI (2005)
    Da, le-am schimbat deja, dar oricum mersi pt. lamurire. :anbet:
     
  20. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    italia milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Ce degripant folosești, la buji, șuruburi ?
     

Distribuie pagina asta