1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bujiile motor diesel la A4 B5 - Martorul de la Bujiile de preincalzire aprins - schimbare bujii - et

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de bebe_sb, 28 Dec 2008.

  1. bebe_sb 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2008
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    AUDI A4/B5 1,9TDI AHH Break 1999
    are cineva idee la acest tip de motor sunt 4 bujii incandescente pe el ,am desfacut capacul de plastic si am vazut intradevar 4 fise ce se pun pe ceva ce seamana a fi bujie incaNDESCENTA,dar am pus aparatul de masura si nu au nici o continuitate ,sau acest tip de motor are doar una am vazut pe unnul din injectoare o chestie cerammica este aceea bujie incandescenta?
    multumesc
     
  2. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Nu prea am inteles mare lucru din postul tau;iti spun sigur ca sunt 4 bujii incandescente.
     
  3. bebe_sb 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2008
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    AUDI A4/B5 1,9TDI AHH Break 1999
    porneste un pic cam greu a doua a treia cheie,mam gandit sa nu fie de la bujiile incandescente,am dat capacul de plastic jos sio am observat patru fise intrind in ceva ce seamana a fi bujii incandescente,am masurat cu un ohmetru continuitatea acestora in ideea de a verifica dacas bune sau nu,pe ohmetru nu indica nimic e ca si cind ar fi intrerupte,si asta la toate patru,apoi am desfacut capacul la mototrul fratelui meu acelasi tip,am masurat si aceiasi chestie nu iindica nimic pe ohmetru,nu am idee ce se intimpla ori sunt defecte ori nus bujii asa mam gindit ca nu ar fi bujii daca nu indica nimic de aceea am intrebat,multumesc
     
  4. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A6 C6 2.0 TDI 140 CP BRE 2008
    Motorul are 4 bujii incandescente.
    Daca bujia e in parametri normali de functionare,pe multimetru ar trebui sa-ti indice o valoare intre 0.5 ohm si 1.5 ohm.ATENTIE: ohm,si nu Kohm.
    Din cate stiu eu,valoarea ideala e 0.8 ohm.
    Daca-ti da rezistenta infinita,toate bujiile sunt arse.
    Cum ai procedat la verificarea cu multimetrul?Esti sigur ca ai masurat corect?
     
  5. bebe_sb 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2008
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    AUDI A4/B5 1,9TDI AHH Break 1999
    am masurat bujiile fata de masa si pinul ce vine pe fisa ,de meserie sunt electronist la asta ma pricep am mai masurat inaninte la un ford tot diesel si acolo intradevar valoare rezistentei bujiilor era la fel cum ati zis sub 1 ohm,ce era de ordinul kohmilor erau intradevar arse,astea nu indica nimic valoarea este infinita ,asta ma mirat ca toates asa,pentru asta vad ca a pornbit dimineata la -12 grade celsius chiar la prima cheie am tinut chiar un pic mai mult pe demaror.curios este ca si la fratele meu sunt la fel toate patru are acelasi motor,de asta mam mirat eu.deci inseamna cas arse toate ,la ford am gasit doar doua arse .
     
  6. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A6 C6 2.0 TDI 140 CP BRE 2008
    Inseamna ca sunt toate arse.
    Daca ti-a pornit bine la -12 grade,inseamna ca motorul are compresia foarte buna.
    Daca schimbi bujiile,trebuie sa fie rece motorul,si sa le demontezi cu grija.
     
  7. alexoble18 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2008
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    audi a4 2.5 v6 150 cp tiptronic fab 2001
    bec bujii aprins in mers

    salut.am un a4 b5 1.9 tdi ieri cand am iesit l un drum mai lung am observat ca in timpul mersului mi sa aprins becul de la bujii asa deodata si a inceput sa clipeasca...am tras pe dreapta,am oprit motorul,l-am lasat 2 min si l-am pornit iar...a mers normal dupa aia inca vre-o 300 de km pana la destinatie....de ce oare so fi aprin becul de la bujii in mers si a inceput sa clipeasca permanent ?si asta nu a fost prima oara..mi sa mai intamplat dar mai rar..a mai patit cineva asa ceva ,ma puteti ajuta si pe mine ?
     
  8. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Verifica switch-ul de la pedala de frana...e una din cauzele posibile. Stiu, aparent nu are nici o legatura, dar se intampla. Nu se mai aprinde si alt martor o data cu cel de bujii, nu? De ex "check engine"...ca aia inseamna altceva
     
  9. hunu 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2010
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    A4, B5, 1,9 TDI,AFN, QUATTRO AVANT
    salut.eu am masina de aprox o luna si nu cunosc bine modelul.problema la mine este ca se eu am la bord langa butoanele de caldura un contact mic negru cu 0 si 1.cand pun pe 0 se aprinde becul la bujie si sta aprins circa 20 secunde,porneste imediat si sta si motorul mai turat.daca este contactul pe 1 nu se intampla nimic.este normal?
     
  10. fagarasan

    fagarasan Silver Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Ford fiesta TDCI 2007
    Ai o improvizatie facuta in cazul tau.Nu,nu este normal sa ai asa ceva pe bord.Probabil ai avut probleme la instalatie,care poate include si releul defect si a fost mai ieftin sa puna un buton si un releu probabil de pe alta masina.Inj orice caz,cine a facut asta a fost super "meserias" si probabil made in Romania.
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Iun 2011
  11. yva85 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    rm Valcea
    Masina:
    Audi80 B4 1.9 TDI '93
    Este relativ simplu... Am fost cu masina in service s-a uitat la motor si mi-a scos mufa de la releu pt bujii. Am pus contactul si s-a aprins martorul luminos de la bujii din bord, am pornit fara probleme, masina intradevar era turata, mai mult de 1000 de ture. A pus mufa la loc si gata totul a revenit la normal. Cred ca asta face acel buton ce il ai tu acolo. am recurs si eu de cateva ori la felul acesta de pornire scotand si punand mufa la loc, dar este peste mana sa deschizi mereu capota si de aceea s-a ajuns la situatia asta. oricum misto ca ai deja facuta treaba asta.
     
  12. hunu 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2010
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    A4, B5, 1,9 TDI,AFN, QUATTRO AVANT
    eu nu stiu daca este improvizatie pt ca este un buton original.in plus,am vazut butonul si la alt b4.eu cand am cumparat masina cel care mi-a vandut-o a spus ca daca dau pe 0 nu mai porneste masina este un fel de siguranta.si am vazut cum functioneaza fara sa vreau.poate mai are cineva de pe forum acel mic contact si poate sa ne spuna mai multe despre el.
     
  13. cozmino

    cozmino Bronze Member

    Înscris:
    28 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    1995 RHD A4 B5 1.9TDI (1z) - If it ain`t rubbin` you ain`t dubbin
    Bujii Incandescente Motor - 1.9 TDI 1Z - Specificatii: Lungime - Dimensiune Filet - Coduri

    Vreau sa schimb bujiile incandescente si ma lovesc de cateva probleme:
    -lungimea bujiei (sunt diverse lungimi 58mm, 60mm, 62mm, 92mm )
    -dimensiunea filetului ( M12X1.25 , M10X1 )

    Nu stiu ce sa iau, am fost inclusiv cu datele din talon si sunt intrebat restul detaliilor.

    Avand in vedere asta si faptul ca ultima solutie este sa demontez o bujie doar ca sa o masor, ii rog pe cei care s-au lovit de problema asta sa posteze.
     
  14. CristiAuD

    CristiAuD Silver Member

    Înscris:
    30 Dec 2008
    Locație:
    Ro
    Masina:
    alta marca
    cred ca snt la fel ca pe afn, M10x1x25.sau le iei dupa cod,mai simplu N 10140105
    grija mare la desfacere.
     
  15. cozmino

    cozmino Bronze Member

    Înscris:
    28 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    1995 RHD A4 B5 1.9TDI (1z) - If it ain`t rubbin` you ain`t dubbin
    Vine sezonul rece, bujiile tot nu le-am schimbat si nu vreau sa fac matanii pe langa masina.

    Confirma un posesor de 1Z dimensiunile bujiilor?
     
  16. s.razvan

    s.razvan 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B6 1.8T BFB 2003
    dimensiune filet: M10X1
    lungime: 92mm

    cod bosch 0 250 202 022

    sau cod OE : N 101 401 05 ( cum a zis si colegul de mai sus )
     
  17. mausica

    mausica 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2008
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    audi a4 b5 2.5 tdi v6 24v 2000
    Astazi am fost cu masina la mecanic sa o pregatesc de iarna am luat antigelul ,bateria si bineinteles bujiile incandescente .
    Totul bine fi frumos la primele 5 bujii si bineinteles ca la ultima s-a intamplat inevitabilul cand a pus cheia pe bujie sa o desfaca a inceput sa se invarta in gol adica s-a rupt .
    Acum astept sfaturile voastre poate ca a mai patit cineva asa ceva sau daca stiti pe cineva in timisoara care sa faca asa ceva adica sa reuseasca sa o scoata fara sa dau jos chiulasa .
    Am fost si la reprezentanta si am primit raspunsul ca la ei in cazul asta imi schimba chilasa cu una noua lucru care ma enervat la culme si nu ma asteptam sa primesc un asemenea raspuns .
    Va rog din suflet daca stiti pe cineva sau aveti unele sfaturi v-as fii recunoscator . :banghead: :sob:
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Oct 2011
  18. adryan

    adryan 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 (B5) 66kw 90cp TDI
    Martor bujii aprins ? Cauze ! ? Şi defecte afişate pe displey 02.1-07.1-08.3-08.5-15.7-18.3 posibile remedieri!
     
  19. pinjackass

    pinjackass 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2008
    Locație:
    Sibiu, Petrosani
    Masina:
    Audi A6, Honda Prelude
    Cum pot identifca releul pentru bujii la motorul AFN si cum imi dau seama daca este bun?
     
  20. danielnike 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2008
    Locație:
    filiasi,dolj
    Masina:
    audi a4 1.9 tdi 90cp
    Salut,
    Am si eu urmatoarea problema: martorul de la bujii nu s-a aprins niciodata de cind am luat masina (5 ani). Astazi am umblat crezand ca este ars martorul dar surpriza, era lipsa. Am pus unul dar nu se aprinde, curent ii vine.
    A4 B5 1Z 1.9 TDI DIN 96.
    Va multumesc si sarbatori fericite !
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Dec 2011

Distribuie pagina asta