1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bujiile motor diesel la A4 B5 - Martorul de la Bujiile de preincalzire aprins - schimbare bujii - et

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de bebe_sb, 28 Dec 2008.

  1. bebebogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2012
    Locație:
    husi
    Masina:
    Audi A4,1.9 tdi 110 cp afn,1997
    Salutare tuturor, am si eu o problema, cand pun contactul sa pornesc nu cupleaza releul pentru bujiile incandescente insa dupa pornirea motorului se culeaza si se inching bujiile pana ce se ridica temperatura motorului peste 60°C, am scanat cu vag-com si imi spune "circuit deschis glow plug" nu imi aduc aminte tot codul errorii dar revin...aveti idee de ce ar putea fi? Multumesc
     
  2. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Peste 5 grade nici nu trebuie sa cupleze bujiile. Dupa ce pornesti motorul ti se aprinde martorul in bord?
    Avand in vedere mesajul de eroare, verifica cu multimetrul valoarea bujiilor si incearca o schimbare a releului (daca nu, macar o "resetare mecanica" de proba).
     
  3. bebebogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2012
    Locație:
    husi
    Masina:
    Audi A4,1.9 tdi 110 cp afn,1997
    Nu se aprinde nimi un martor in bord, si la fel cand pun contactul se sting toti martorii in acelasi timp si rapid mai putin cel de la airbag care sta cu 1-2 secunde in plus...cum se procedeaza la resetarea mecanica? Bujiile le-am schimbat in iarna si functiona perfect dar acum pe caldura a inebunit. Este posibil sa fie de vina vreun senzor de temperatura, fara sa imi dea erroare pe vag?
     
  4. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    "Resetare mecanica"...lovesti cu ceva releu bujiilor, poate ai norocul sa fie un contact lipit si reusesti sa-l deblochezi.

    Pune si mesajul de eroare sau codul erorii. Si poti lasa in engleza, traduce rau programul.
     
  5. Bernand

    Bernand 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2012
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9 TDI 110ponei AFN
    Buna domnilor. Am o problema,mai exact cu vagcom-ul pe canalul 12 unde am inteles ca ar trebuii sa apara meniul cu datele de la bujii. as vrea sa editez timpul de reactie al bujiilor dar pe canal nu imi intta nimic. doar pe 1,2 si 3 am (relantiul ,cantitatea injectata si ceva dete despre MAF in rest pe celelalte canale nu este nimic. masina mea este din 96 AFN s'ar putea ca eu sa nu am alte module sau ceva nu fac bine... ma poate indruma cineva?
     
  6. Alien marian 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2016
    Locație:
    Augsburg
    Masina:
    Audi a6 b4 1999 ,2'5 diesel 110 kw
    Salutare,
    Pot schimba bujiile incandescente singur sau trebuie sa o duc in service ? Daca le pot schimba singur ce chei imi trebuie ? Multumesc.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Dupa cum ai intrebat, ai inceput cu stangu.
    Du-te la un service sa nu faci vreo prostie si sa rupi bujia in chiuloasa.
     
  8. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Nu ajunge curent la bujii. Sa fie releul sau mai exista si alte variante ?
     
  9. cristian.gheorghe 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2015
    Locație:
    Medgidia
    Masina:
    audi a4 avant, motor 1.9 tdi, an fabricatie 1997
    Daca ai bujiile "varza", simtomele ar fii la pornire sa inteleg, ca.ti porneste greu, dar poate sa.ti afecteze la prima cheie relantiul? Sa nu stea la 900 , sa.ti stea nu stiu, la 800 sau aproape la 1000? Asta pana cand se incalzeste motorul, dupa ce se incalzeste sta la 900, zic asta pentru ca mie mi se intampla asta, pornesc o ia un pic mai greu si sta usor sub 900, ma gandesc sa nu fie si de la baterie, am c.am avut probleme cu ea, am puso la redresor deja de 2x
     
  10. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Pentru cei care aveti 2.5 AKN (posibil si la AFB), recomand bujiile Beru GN008. Pe realoem ca echipare de fabrica apar tot Beru. De asemenea aveti grija la fise, varsta si caldura isi fac treaba. Se gasesc doar OE, 75 lei/buc.

    In cazul meu aveam arse 5/6 bujii, cu 11ohm pe ultima. Pornirea este excelenta dupa schimbare.
     

Distribuie pagina asta