1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Caldura in masina - caloriferul de caldura - la A4 B5

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de D807, 12 Iul 2009.

  1. Sidukaa

    Sidukaa 4th Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2012
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi 1.6 (AHL) 1996 Audi 2.0 TFSI (BWE) 2007
    marius, ce se incalzeste? daca te referi la apa, niciodata dieselul nu se incalzeste asa repede. nici benzinarul nu il incalzesti intr-un kilometru, dar spune ce te deranjeaza, nu iti baga caldura? sau?
     
    Ultima editare: 18 Dec 2014
  2. mar1us

    mar1us 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2014
    Locație:
    Tecuci
    Masina:
    audi a4 b7 avant , 2.0 tdi BLB , cutie multitronic cvt 7+1 !
    problema la mine e ca nu frige aerul cand sufla e doar cald .
    am pus mana pe turul si pe returul caloriferului din interior dar nu frig sunt doar calde !

    E posibil ca senzorul G62 sa fie problema ca la mine nu se incalzeste apa incat sa friga ? practic nu ajunge apa la 90de grade ! ci pe la 70 si cv

    am schimbat termostatul . antigelul . si 1 senzor de temperatura

    si alta nedumerire care o am este :
    dc cand temperatura este peste 0 grade c imi apare steluta . iar cand e sub zero apas pe steluta si nu vrea sa apara pe display ?
     
  3. Sidukaa

    Sidukaa 4th Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2012
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi 1.6 (AHL) 1996 Audi 2.0 TFSI (BWE) 2007
    dar pe o distanta mai mare, gen 20km, cum se comporta?
    cand iti apare steluta pe unitatea de climatronic, inseamna ca sistemul e cu clima pornita, din cate stiu eu sub 4 sau 5 grade compresorul de clima nu mai porneste.
    cand iti apare steluta, pe celalat ecran iti apare si semnul de recirculare a aerului?
    cel mai bine cu chestia asta e sa incerci cu o diagnoza.
     
  4. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    mar1us, vezi pe canalul 49 clima ce valoare iti da cu motorul cald, ar trebui sa fie 90ºc la o mica diferenta sau deloc cu ceasul din IC. Daca diferenta e mare, atunci schimba G62-ul. Faptul ca apa se duce doar pana la 70º pe ceas, daca si pe can.49 e tot cam pe-acolo, atunci e termostatul. Da, ada, chiar daca e nou. Caldura, insa, la 70 de grade temp. antigelului, ar trebui sa stai in maneca scurta. Tu ai o problema cu caloriferul. Antigelul e curat? Daca da, atunci spala caloriferul, sa vezi ce iese din el...
     
  5. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Apa trebuie sa se incalzeasca la 90 si fara senzor. Daca ai pus mana si ai simtit ca e doar putin caldut, tu ai fost senzorul. Iar la tine tind sa cred ca radiatorul de incalzire e partial infundat.
    Restul, cu steluta e normal. Steluta nu se mai aprinde in masina pentru e "aprinsa" afara, adica e prea frig ca sa mai trebuiasca sa porneasca compresorul.
     
  6. mar1us

    mar1us 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2014
    Locație:
    Tecuci
    Masina:
    audi a4 b7 avant , 2.0 tdi BLB , cutie multitronic cvt 7+1 !
    1- deci azi am bagat jetul de apa de la canal pe tur si pe retur si a iesit putzina mizerie (putzina urma de rugina) - jetul ce iesea era puternic si fara intreruperi !
    dupa aceasta treaba am pornit motorul si deja dupa 3-4 minute de functionare in relatiu baga aer cald dupa alte 10 minute era si mai cald .

    2- antigelul e curat e roz roz fara urme de mizerie

    3- la drum lung ex 7-8+ km aerul e destul de cald dar nu frige

    4- termostatu e nou . marca "Wahler"

    5- apa nu mi-o indica in bord pt ca la capacul de apa unde vine sonda nu am mufele "sunt anulate" taiate de unde ? nu stiu nu am gasit urme .

    6-cand apare steluta nu apare si cel de recirculare . daca apas recirculare dispare steluta

    7-am schimbat senzoru de temperatura cel Negru cu 4 pini crezand ca nu imi indica din cauza lui . acul de la ceas se misca cam 1-2 mm cand iau si pun contactul

    8- cand mi-a pus testerul am vazut ca dadea eroare la temperatura . nu am fost atent sa vad daca e din cauza senzorului g62 .

    senzorul g62(cel albastru) trimite informatiile de indicare a temperaturii apei ? sau cel negru trimite ?
     
  7. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Posturile tale sunt confuze

    G62 (culoarea e discutabila) trimite informatia la ceasuri.
    G02 trimite informatia la ecu motor.
    Daca ai senzor cu 4 pini, ambii senzori de mai sus sunt inclusi in 1 singura piesa. Culoarea e verde sau neagra, cu 4 pini.

    Tu insa spui ca ai un senzor albastru si unul negru. Ce am scris mai sus ramane valabil si anume:
    G62 trimite info la ceasuri
    G02 trimite info la ecu
    Insa tu cred ca nu stii care e G62 si care e G02. Sincer sa fiu, nici eu nu stiu, insa nici nu pot afla neavand acum modelul tau de masina. Eu am avut B5 si din 98 si aveam G62 si G02, adica 2 senzori intr-un singur senzor. Era verde si statea fixat pe distribuitorul de la iesire din chiulasa, cu vedere spre lateralul filtrului de aer.
    Ai zis ceva de niste fire taiate... nu ai zis de la care senzor si nici ce face acel senzor.

    Suplimentar senzatia de cald poate sa fie diferita de a altora (unii sunt mai frigurosi), ai spus ca dupa ce ai spalat caloriferul baga aer cald... apoi, dupa 10 min baga aer si mai cald! Ce sa intelegem de aici? Ca prima oara nu era aer de antigel ajuns la 90 grade? Dar a doua oara era si mai cald ca de antigel la 90 grade? Si in cazul asta, care e problema? Se pare ca totul merge normal.

    Iar apoi, tu spui mai sus ca apa nu ajunge la 90 grade, apoi spui ca nu iti indica corect temperatura pentru ca ai fire intrerupate/taiate! Noi ce sa mai intelegem de aici? Daca firele nu sunt intregi, e normal ca undeva sa nu mearga informatia...

    Apoi ai spus ca ai schimbat un senzor de temperatura... dar nu stim care senzor si ce varianta ai tu pe masina, cu g62 si G02 2in1 sau separat. Multe date, si majoritatea in contradictie sau incomplete...
     
    Ultima editare: 18 Dec 2014
  8. mar1us

    mar1us 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2014
    Locație:
    Tecuci
    Masina:
    audi a4 b7 avant , 2.0 tdi BLB , cutie multitronic cvt 7+1 !
    masina e 1.9 tdi avant cod motor afn din anu 97

    am schimbat senzorul negru cel de pe capac(avea 4pini)(la mine vine montat in partea dreapta. in stanga sunt cele 3 bujii pt incalzirea antigelului din ce am
    citit)

    si mai am senzorul albastru asemanator cu cel negru (difere culoarea la exterior) (asta nu l-am schimbat)
     
  9. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Marius, dupa cunostintele mele senzorul G62 si G02 e cel negru. Vezi aici.
    Senzorul albastru e un alt senzor, care din pacate nu stiu cui transmite info.
     
    Ultima editare: 18 Dec 2014
  10. mar1us

    mar1us 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2014
    Locație:
    Tecuci
    Masina:
    audi a4 b7 avant , 2.0 tdi BLB , cutie multitronic cvt 7+1 !
    deci am schimbat ambii senzori de temperatura si tot nu indica temperatura (acu se misca 1-2 mm cand iau si pun contactu)

    la senzoru de la capac nu am mufa care intra in senzor . cred ca de acolo e buba
     
  11. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    Un test la ceasuri ai facut?
     
  12. mar1us

    mar1us 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2014
    Locație:
    Tecuci
    Masina:
    audi a4 b7 avant , 2.0 tdi BLB , cutie multitronic cvt 7+1 !
    mikaela4 nu am facut test la ceasuri !

    Referitor strict la desfundarea / curatarea radiatorului cu jet de apa. Este frectie la picior de lemn. Eu am avut probleme cu instalatia in sensul ca imi fierbea motorul prin oras si la relanti (puteam sa merg 1000 km la drum intins atata timp cat motorul era turat peste 2000 rpm, nu aveam nici o problema). Dupa ce am schimbat vasco-cupla, pompa de apa si al 2-lea termostat mi-am dat seama ca problema era la unul dintre radiatoare, pe care am incercat sa le curat cu jet puternic de apa (dinttr-o motopompa), dar cu efect 0. Radiatorul din fata de racire era infundat, desi bagasem jet puternic de apa prin el de nspe mii de ori, si apa iesea pe partea celalalta, pana nu l-am inlocuit nu am avut izbanda cu el. Incercasem apoi sa il desfund, fiind dat jos de pe masina, cu otet fiert si apoi cu apa clocotita si ceva substanta de desfundat tevile din casa, "Mr Muscolo" sau cum s-o numi. Am reusit in schimb sa il fisurez la o sertizare si aia a fost. Deci la radiatoare infundate, cel mai sanatos, schimbati-le.

    O zi buna!
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Dec 2014
  13. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Desfundarea cu jet de apa nu e chiar frectie la picior de lemn. Multi au rezolvat problema incalzirii prin metoda asta. Insa toti cei care au probat, pe radiatoarele lor, diverse solutii gen otet, calgon, mr muscolo si altele, nu au facut decat sa-si transforme radiatoarele, deja invechite, in stropitori. Asta da, e o frectie la buzunar.
     
  14. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Eu am desfundat la un prieten, radiatorul de incalzire, folosind 3 litri de otet alimentar si restul apa. S-a circulat cu masina o jumatate de zi, dupa care am dat drumu la apa si otet, dupa care am pus doar apa. In ziua urmatoare am dat drumul iar la apa si am inlocuit-o cu alta apa, curata. Si in a treia zi am repetat figura insa de data asta am pus antigel si apa distilata.
    Evident, a iesit mizerie dupa ce am facut figura cu otet si acum are si caldura.
    Nu cred ca se fisureaza radiatoarele folosind solutii de curatat insa cred ca daca le lasati mult prin circuit, va omora tot ce inseamna garnituri, inclusiv la pompa de apa. Iar daca chiar se fisureaza radiatoarele, foarte bine, inseamna ca nu mai aveau mult sa se sparga si oricum trebuiau inlocuite.
     
    Ultima editare: 22 Dec 2014
  15. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Evident, sunt si exceptii, insa asa cum spui si tu si cum am spus si eu, radiatoarele sunt invechite si deja stau sa crape. Nu le trebuie decat putin ajutor si ... gata strecuratoarea.
     
  16. Kapytanu18 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2014
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi A4 1.6 1996
    salutare... am rezolvat problema cu caldura ... poate ajuta pe cineva. am dat bordul jos si i-am pus burete pe lateralele caloriferului, deoarece era cam dus si acum baga caldura
     
  17. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Daca tot ai muncit si ai demontat tot, mai bine puneai altul... :friends:
     
  18. vladutzzzu

    vladutzzzu 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2009
    Locație:
    Băicoi
    Masina:
    A4 B5 AEB 1.8Turbo Quattro + A4 B6 ALT 2.0
    Am citit cele 40 de pagini din acest thread insa fara a regasi acceasi situatie ca la mine.

    Am verificat motorasele care actioneaza clapetele si functioneaza.
    Am inlocuit si caloriferul din bord desi cel vechi nu avea nimic.

    Masina nu baga caldura, ci doar un vand usor cald si doar prin fanta de la dezaburire. Pe celelalte baga doar rece.

    Ce alte motive ar mai putea fi? Ce senzori ar trebui sa verific(inlocuiesc) prima data?
     
  19. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Banuiesc ca e climatronic daca vorbim de servomotoare care actioneaza clapetele. Daca spui ca pe partea asta totul e ok, apa iti sta la 90 grade, caloriferul e schimbat si furtunele care intra si ies din calorifer sunt calde, ai verificat sa vezi ce temperatura iti vad senzorii din interior, cat si cel din exterior?
     
  20. mar1us

    mar1us 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2014
    Locație:
    Tecuci
    Masina:
    audi a4 b7 avant , 2.0 tdi BLB , cutie multitronic cvt 7+1 !
    am pus eu testeru pe climatronic si mi-a iesit clapeta cald-rece cu defect !
     

Distribuie pagina asta