1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Caldura in masina - caloriferul de caldura - la A4 B5

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de D807, 12 Iul 2009.

  1. adi ciobanas 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2015
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi a4 1600 1995
    Am si eu o foarte mare problema cu un audi a4 b5, 1.9tdi din anul 1995 de 90 cp

    Nu imi incalzeste in masina decat in turatie. Am schimbat pompa apa cu una noua, termostate 3 bucati, am verificat caloriferul si nu e infundat si nici conductele, clapetele de la climatronic functioneaza perfect, senzorii la fel.
    Mai ciudat in momentul in care scot furtunul de tur de la caloriferul de incalzire de langa baterie nu iese apa desi apa e la 90 de grade, o turez si incepe sa iasa . Oare se aieriseste ?
    Alti prieteni de ai mei care au masina din asta nu aerisesc instalatia
    Tin sa spun ca masina nu e dotata din fabrica cu bujii auxiliare de incalzire a apei. Am intrebat pe mai multi mecanici si nu stiu, dar unul mi-a spus ca a mai patit acest lucru cu un passat intermediar din 95 acelasi motor.

    Daca ma putei ajuta careva ca vine frigul si esteproblema. Multumesc.
     
  2. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Realizezi ca ti-ai raspuns singur la intrebare?
    Presupunand ca ai scos furtunul de tur si nu de retur inseamna ca ai aer in instalatie. Mult.
    Am si eu o curiozitate, cum ai verificat caloriferul sa vezi ca nu e infundat?
     
  3. adi ciobanas 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2015
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi a4 1600 1995
    Am băgat apa de la rețea pe tur si retur si a ieșit apa curata fără mizerie. Plus de asta face presiune mare pe instalatie.
     
  4. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Salaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Garnitura chiulasa arsa/ciupita.
     
    ovidiutm apreciază asta.
  5. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Dap...
    Daca ziceai de la inceput ca ai presiune prea mare, respectiv arunca antigel pe la prea plin, iti ziceam din start de garnitura.
     
  6. danutzu_2001

    danutzu_2001 Bronze Member

    Înscris:
    16 Dec 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8TQ(BFB) B-434-SAM
    Salut,

    daca bagi apa sub presiune si iese curata, asta nu inseamna ca acel calorifer nu este infundat.
    Iti zic din proprie experienta ca la mine se incalzea foarte putin in habitaclu cu apa la 90grade.

    Dupa ce a fost dat jos si de-capsat caloriferul, intrarea/iesirea apei calde in el se face doar pe la partea superioara.
    Are in configuratia lui multe tuburi de 4mm diametru, in care sunt introduse niste spirale metalice. Toata mizeria se sedimenteaza in josul lui si plimbatul apei sub presiune (montat pe masina) nu il ajuta deloc.
    Dupa ce au fost indepartate toate manual, doar cu spalatorul Karcher am reusit sa il curat complet pe interior. (si nu vrei sa stii ce rugina a putut sa fie in el).
     
  7. stefanb

    stefanb 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    A4 Avant,1.9 tdi AJM, 2000
    Salutare. Am o problema la al meu B5 AJM, si anume, din cele 3 guri de ventilație din mijloc, prin cea din stânga nu trece aer deloc, prin cea din mijloc, puțin, iar prin cea din dreapta trece normal, la fel ca prin cele din lateralele mașinii. Mentionez ca iarna da căldură foarte bine, iar vara bagă foarte rece, deci nu sunt probleme cu clapeta cald/rece. Orice sfat e bine-venit. Mulțumesc
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Nu sunt probleme cu clapeta rece/cald dar sunt probleme cu clapeta de directionare a fluxului de aer.
     
    stefanb și ovidiutm apreciază asta.
  9. stefanb

    stefanb 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    A4 Avant,1.9 tdi AJM, 2000
    Si cum as putea să rezolv o astfel de problemă ? Mentionez ca detin VCDS. Mulțumesc
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai citit nimic pe forum. Verifica ce am mai repetat pe alte topicuri adica sa controlezi clapete / flapsuri / motorase / voleti / actuatoarele care dirijeaza aerul. Trebuie sa mergi la electrician pentru ca sa faca diagnoza la sistemul de AC mai precis la clapete / flapsuri / motorase / voleti / actuatoarele care dirijeaza aerul. Trebuie sa faca un Basic settings la sistemul AC si la sistemul HVAC. Mergi la un profesionist care te poate ajuta.

    Se verifica si se schimba cele defecte. Nu ai cum altfel sa rezolvi. Nu ai cum sa le schimbi tu pentru ca asta se vede dupa cum ai pus intrebarea. Schimbul se face da catre un profesionist in electrica. Citeste integral topicul despre AC din aria asta.
     
    stefanb apreciază asta.
  11. stefanb

    stefanb 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    A4 Avant,1.9 tdi AJM, 2000
    Citisem de la un capăt la altul topicul acesta și nu am găsit problemă asemănătoare cu a mea. Am văzut ca se vorbește de basic settings la clapete, o sa sa caut tutoriale despre așa ceva, in rest toate comenzile funcționează pe climatronic, se direcționează corect aerul la parbriz/bord/picioare. Eu încerc pe cât pot să rezolv singur anumite probleme, până acum, de 5 ani m-am cam descurcat.
    Mulțumesc de sfaturi și informații.
     

Distribuie pagina asta