1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Caldura in masina - caloriferul din bord la A6 C7

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Plopeanu Alin, 19 Ian 2021.

  1. Marius2901 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2018
    Locație:
    Panciu
    Masina:
    Audi A6 Ultra Limousine motor 2000 150 cp fabricatie 2015
    Salut Alin am și eu aceeași problemă cu caldura la un audi A6 C7 2.0 tdi cu 150 cp din 2015 și sunt curios dacă ai rezolvat problema și în ce fel. Am fost și eu la reprezentantă și mi-a dat aceeași soluție cu spălarea instalației și schimbarea radiatorului. Am văzut ca ai întâmpinat aceleași probleme și te rog sa-mi spui cum le-ai rezolvat și cu ce costuri. Mulțumesc
     
  2. Plopeanu Alin

    Plopeanu Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi A6 Avant 2.0 TDI 190 CP Cod Motor DDDA 2017
  3. Plopeanu Alin

    Plopeanu Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi A6 Avant 2.0 TDI 190 CP Cod Motor DDDA 2017
    Revin cu rezolvarea la problema mea legat de caldura. Dupa cum am scris mai sus masina nu mai baga aer cald pe partea dreapta, pe stanga baga corect iar pe dreapta rece. Rezolvarea fiind inlocuirea radiatorului de caldura din bord, va las aici si o poza cu radiatorul taiat sa vedeti cum arata un radiator din 2017.
    Procedeul de schimbare a fost urmatorul:
    - desfacerea plasticului de sub volan,
    - demontarea pedalei de accelaratie iar pe partea stanga demontarea cutiei de acte, ventilator si tubulatura iar caloriferul a fost scos prin partea dreapta
    Se putea schimba si pe prin stanga dar trebuia demontata si pedala de frana dar avea niste suruburi care erau prinse dinspre motor si era mai mult de desfacut.
    Probabil ca mai sunt si alte modalitati de schimbare eu am spus metoda pe care a folosit-o mecanicul la care am fost, este un prieten si am stat langa el. Operatiunea a durat 5 ore cu tot cu injuraturi nervi si alte chestii. :)
     
    Danut Ph și K3nT apreciază asta.
  4. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Chiar este interesant, care ar putut fi cauza ca l-a adus in halul asta in numai 4 ani.
     
  5. Plopeanu Alin

    Plopeanu Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi A6 Avant 2.0 TDI 190 CP Cod Motor DDDA 2017
    Aurel G eu ma gandesc la completare cu antigel cu norma diferita s-au antigel slab care cumva a facut o reactie zic si eu deoarece chiar nu stiu care ar fi problema. Ideea este ca acele celule prin care circula apa sunt foarte mici deci riscul de infundare este destul de mare.
     
    Aurel G apreciază asta.
  6. stefan s

    stefan s 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi A6 C7 2.0diesel 2013
    Eu am încercat curățare radiator dar exact cum s-a scris în celelalte postări nu se poate face acest lucru deoarece celulele sunt foarte mici.
    Din contra, în timpul curățării s-a spart radiatorul și soluția a ajuns pe podeaua masinii.
    Radiatorul se schimba pe partea stânga prin demontare coloana volan și pedale cu suport cu tot.

    20211203_174035.jpg
     
  7. Plopeanu Alin

    Plopeanu Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi A6 Avant 2.0 TDI 190 CP Cod Motor DDDA 2017
    stefan s dupa cum am spus mai sus, metode de inlocuire cu siguranta ca sunt mai multe. Eu am spus metoda prin care l-a schimbat mecanicul la care am fost. Sincer la mine a demontat mult mai putine chestii fata de ce vad la tine. Sunt curios cat a durat schimbul caloriferului la tine prin metoda asta pentru ca la mine a durat 5 ore. Poate la tine a durat mai putin nu stiu, oricum nu mai conteaza important este ca ai rezovat problema.
     
  8. stefan s

    stefan s 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi A6 C7 2.0diesel 2013
  9. Crysty.hack

    Crysty.hack 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A6, c7, 3.0 ,2011
    Salut tuturor,
    De 1 săptămâna mă confrunt cu o problemă la un A6 C7 an 2011 3.0 tdi: nu dă caldură si nu imi vine deloc apă pe turul care intra in calorifer. Am citit forumul de la A la Z și am făcut următoarele :
    - făcut diagnoza
    - schimbat termostat
    - schimbat calorifer bord
    - schimbat pompă auxiliara
    - curățat instalația
    Acum mecanicul a zis să schimbam garnitura de chiuloasă. Ceva sfaturi ? Mulțumesc.

    P.S.:

    Apă nu vine deloc pe tur, și nici în vasul de expansiune
     
  10. DucuDucu 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    Sedan A6, 2.0 CNHA, septembrie 2014, 190cp, disel.
    In final cat te-a costat radiatorul si manopera separat, avand in vedere ca nu l-ai schimbat in reprezentanta ? Multumesc
     
  11. TheNillah 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2014
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI, CNHA, S-Tronic, 2014
    Salutare.
    Cu aceeasi problema m-am confruntat si eu (lipsa caldurii pe partea dreapta). Prima oara s-a curatat toata instalatia, cu efect minim (reprezentata, cost peste 2000 lei, cu bonus o pompa de apa stricata in proces si implicit un schimb de distributie neplanificat, deci alte cheltuieli) iar apoi am schimbat caloriferul, de data aceasta nu la reprezentata.
    Alta viata, baga caldura cum trebuie.
    Cost manopera 600 lei si caloriferul pe original 1.600 lei, metoda ca la colegul Stefan, prin stanga dupa ce volanul si pedalierul au fost demontate.
     
  12. stefan s

    stefan s 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi A6 C7 2.0diesel 2013
    Pe mine m-a costat 1.150 lei caloriferul original.
     
  13. alexutzu79

    alexutzu79 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2009
    Locație:
    oradea
    Masina:
    Audi A6 c7 2.0tdi cod motor:cglc
    Aceeași problema la Audi A6 C7 din profil adica fara caldura in masina. Am rezolvat după multe căutări și bani cheltuiți. Am făcut un baipas la pompa de apa care e situată sub capota aproape de parbriz (sunt 2 pompe) (pompa apa și shut Off valve). M-am uitat in ce direcție face circuitul și am lasat functionala doar pompa care are 3 pini. De atunci e perfect, caldura in aproximativ 4-5 minute.
    Asta după ce am demontat radiatorul din bord, curățat instalația de vreo 3 ori fără niciun rezultat. Sper sa rezolvați la fel de ușor .
     
  14. dann778

    dann778 3rd Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2008
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 ultra
    .......Mai da-l drq de radiator, masina cu 135.000 cu antigel Hepu schimbat la 2 ani, pastrat proprotia dilutiei, fara nicio urma de rugina, cel vechi era curat ca lacrima, cu ce sa se infunde ? Refuz sa cred ca asta e rezolvarea.
    Aceiasi problema o am si eu de vreo luna. La mine se manifesta putin diferit .Masina baga caldura foarte foarte, foarte bine, insa daca merg mai mult, sa zicem putin peste jumatate de ora (oras sau exterior) simt de odata cum aerul acela foarte cald se transforma in aer caldut ... spre rece.Dupa o oprire de o jumatate de ora, cand masina tinde sa se raceasca cumva, totul revine la normal sau la anormal daca vreti, insa dupa putin timp, foarte putin, sub 15 minute, incepe iar calvarul.
    Nu vreau sa ma gandesc la calorifer ptentru ca nu are nicio ratiune, practic cand radiatorul de caldura e infundat, nu s-ar incalzi niciodata habitaclu.
    Cele prezentate de @alexutzu79 mai sus, caruia ii multumesc pe aceasta cale ca ne-a zis cum si-a rezolvat problema, mi-au mai fost relatate de un alt coleg de forum, proprietar de A7 din 2012, care dupa bani grei bagati in termostate, motorase, etc., a inlocuit supapa magnetica de sub grila de la baza parbrizului si a rezolvat problema.
    Pe YouTube am dat pese un clip a unui tip care prezinta pas cu pas aceasta operatiune insa la un A6 C6 care are 2 de astfel de supape magnetice, dar la C7 FaceLift exista doar una. In pozele de mai jos se regaseste schema cu pozitionarea pompei/supape/robinet de trecere, numiti-o cum vreti si poza cu piesa propriuzisa.
    Un alt lucru/teorie pe care ma bazez cand comand o piesa (am uitat sa zic, ma ocup si cu piese auto de vreo 2 decenii) este faptul ca mai toti furznizorii de piese auto au aceasta piesa pe stoc, (8E0 820 036) deci pica des, dar nu inteleg de ce reprezentantele nu remediaza problema.

    Screenshot (8).png supapa magnetica.jpeg
     
  15. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    @alexutzu79 - nu poti lasa un scurt tutorial cu pasii facuti? Ce si cum ai facut?
    @dann778 - ne dai si noua linkul de pe youtube ?
    Va multumesc anticipat amandurora.
    Ideea este ca fostul proprietar a schimbat o piesa asemanatoare, dar mi-e sa nu fi pus SH, care nu functiona cum trebuie, sau ... nu stiu ... ma gandesc sa incerc prima data sa schimb pompa asta, apoi sau fac bypassul mentionat, sau invers, intai bypass apoi pompa.
     
  16. dann778

    dann778 3rd Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2008
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 ultra

    ......cu mentiunea ca tipul din clipul de mai sus are aceiasi problema vara, si pe partea de aer insa in finalul clipului spune clar ca iarna problema se schimba pe partea de caldura
     
    bx3m apreciază asta.
  17. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Mersi.

    Sa inteleg ca si la Audi A6 C7 e tot pe acolo valva aia ? Abia acum am prins si eu timp sa m uit la filmulet.
     
  18. dann778

    dann778 3rd Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2008
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 ultra
    Exact, este in aceiasi pozitie, ca in clipul de mai sus.Ca sa ajungi la ea iti ia......1 min.
     
    Ultima editare: 10 Dec 2022
    bx3m apreciază asta.
  19. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Dragilor, am luat electrovalva aia, maine sper sa reusesc sa o schimb. Acum, pe drumul de intors am zis sa testez si eu ceva - pe partea mea aerul cald frumos, la pasager rece… pe spate nu am simtit nimic, dar pare ca ar fi valva asta. Corect?
     
  20. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    @dann778 - dar tu ai pus un tester sa vezi temperaturile pe fiecare traseu?
    Am pus testerul acum dimineata, si din tot ce am vazut, toate functioneaza corect - senzori temperatura, clapete, etc. doar ca temperatura pe partea pasagerului este mult mai mica decat ar trebui. Daca pe partea soferului am aer la 40 de grade, pe dreapta temperatura suflata este 10-15 grade.
    Acum, intrebarea, marea intrebare este daca ma apuc sa schimb valva asta sau o dau inapoi si iau caloriferul? Nu de alta, dar 420 de lei nu-s de colea, sunt aproape jumatate din pretul caloriferului, mai pui si manopera... :(
    @alexutzu79 - poate mai citesti topicul asta si ne faci si noua un scurt tutorial despre acel bypass, l-as incerca pe ala mai intai, dupa care as trece la schimbatul caloriferului...
     

Distribuie pagina asta