1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Caldura in masina - caloriferul din bord la A8 D3 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de Filim0n, 10 Mai 2016.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    De ce sa nu se poata curata din moment ce este aproape identic cu cel de A6 ?
     
  2. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Habar nu am, am mai incercat astazi in alta parte si raspunsul a fost acelasi, nu e ca la a6, e "capsulat". E diferenta considerabila si de pret intre ele, nu stiu exact de ce, cert este ca nu am gasit pe nimeni care sa il curete si eu nu ma bag. Problema e ca azi am observat si ca in vasul de expansiune nivelul lichidului de racire era un pic scazut si am zis sa completez, cand am desfacut capacul am observat ceva depuneri pe el si o pelicula galbuie la suprafata lichidului. Posibil din cauza asta sa se fi infundat/blocat grupul de valve. Maine o sa revin in service, dar se pare ca problema e mai complexa, posibil ulei in antigel.
     
  3. Nicu A8

    Nicu A8 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2019
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    A8 d3 4e 3.0tdi
    Va salut,
    La masina din profil Audi A8 D3 (4E) 3.0 tdi cum a venit iarna am observat ca pe partea dreapta fata nu imi baga caldura in masina pe nici o pozitie de ventilatie nici sus, nici mijloc, nici picioare.
    Pe stanga si in spate am caldura. Climatronicul functioneaza perfect baga caldura totul ok.
    Ce ar putea fi ? :(
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se face diagnzoa pentru flapsuri / voleti / actuatoare / motorasele / clapetele sistemului AC. Fara diagnoza ai scris degeaba. In plus un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema. Bafta.
     
  5. Petrea 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A8 3.0 D3, an 2009
    Salut, ai schimbat blocul de electrovalve?
    Întâmpin aceiași problemă, apa caldă ajunge la blocul de electrovalve și atât, în mașină nu bagă căldură deloc, e și normal, având în vedere că apa caldă nu ajunge la calorifer.
    Azi am desfăcut blocul de electrovalve, este foarte curat acolo, eroare pe vcds nu am, am aerisit, dar degeaba, având în vedere că apa nu circulă prin calorifer.
    Dacă aveți idei/soluții, vă rog, mulțumesc anticipat!
     
  6. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Salut,
    Nu am schimbat blocul. Aveam ulei de cutie in antigel si mi-a imbacsit tot sistemul. Am schimbat radiatorul cutie de viteze ca acolo intra ulei in antigel, si s-a facut un flush. Ulterior baga caldura pana ajungea apa la 90 grade si dupa aceea se oprea caldura. Caldura care venea pana la 90 grade era de la incalzirea stationara (a mea era marca Webasto), dupa care se oprea. S-a deblocat valva (blocata tot din cauza uleiului in antigel) care nu dadea drumul antigelului spre calorifer si totul a revenit la normal.
    Daca ai incalzirea stationara iti sugerez sa faci proba cu el pornit sa vezi daca baga caldura si daca da ai putea sa cauti acea valva care comuta intre Incalzirea Stationara si caldura de la motor.
     
  7. Petrea 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A8 3.0 D3, an 2009
    Nici cu cea staționară nu bagă căldură. Cum am mai spus, antigelul cald ajunge la blocul de valve și mai departe este rece, adică turul cald și returul este rece. Am să scot valvele să le curăț, pe ele avea o vaselină albă, foarte curat acolo, dar cineva mi-a zis că acolo nu trebuie să existe ungere.
     
  8. Cain

    Cain 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2018
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi A8 Sport Exec 2017 3.0 TDI ( CTBD )
    Salut.

    Va scriu si eu din pozitia in care am avut aceeasi problema, cu caldura, acum o luna, dar si cum am rezolvat-o. Pe mine m-a lasat dintr-odata caldura in masina, fara erori in bord. Pur si simplu, nu mai dadea caldura in masina. Am scanat-o cu OBD11 PRO si mi-a dat eroarea asta . Primul lucru care l-am facut, a fost sa verific nivelul de antigel in rezervor (era sub nivelul indicat la jumatate). Am adaugat apa si a inceput sa dea caldura, dar faza a tinut doar 2 zile.
    Am scanat-o din nou, dar eroare era inca acolo. Asa ca am mers pe urmatorul pas: sa verific pompa care da caldura in masina. Citind pe alte forumuri de Audi si consultandu-ma cu altii care au avut aceasi problema, m-au sfatuit sa schimb pompa. Pompa se potriveste pe mai multe modele si am gasit-o pe ebay aici.
    Am cerut un cod pentru respectiva pompa si aici pe forum, mi s-a oferit o schema si un cod, dar nu era ceea ce cautam eu. Asa ca am contactat mecanicul la care merg de obicei si mi-a dat numarul de cod si asa am gasit-o pe ebay, exact dupa VIN number-ul de la masina.

    Localizarea pompei:

    Respectiva pompa, se afla sub parbriz pe partea dreapta.Pentru modelul de A8 4D (4H) de 4.2 nu e in acelasi loc. Dupa spusele unora, ar fi vorba de 3 locatii unde pompa/pompele ar fi localizate.
    1. deasupra rotii fata dreapta sub plasticurile de protectie,
    2. sub parbriz partea dreapta,
    3. undeva deasupra cutiei de viteze, sub motor ( poza aici )

    Am un tutorial in format .word despre pasii care trebuie urmati ca sa o schimbati. Sincer, la prima vedere am crezut si eu ca e usor si pare usor, dar daca nu ai sculele necesare, iti/va recomand sa nu va apucati. Link-ul pentru word se afla aici. Este un link extern, ce se va descarca in format .rar dar va trimite si pe un forum Audi (sper sa nu se considere ca fac reclama). Am mers la mecanic si in 20 de minute mi-a schimbat-o. De atunci, am caldura in masina, am scanat-o de cel putin 3 ori la un interval de 3-4 zile si nu mai am nicio problema. Sper sa va ajute informatia mea si link-urile ce le-am atasat. Bafta
     
    Siegfriedbrunnen apreciază asta.
  9. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Ia un bloc de valve de la dezmembrari si fa o proba, majoritatea ti-o accepta inapoi in timp scurt chiar daca a fost pusa pe masina. In felul acesta elimini blocul de valve din ecuatie daca problema este in continuare acolo.

    Sa te uiti sa fi fost un bloc de valve care nu a mai fost dat la alt client, adica sa nu aibe vopsea de garantie de la dezmembrari. Eu am luat odata o piesa asa si am intrebat de ce e deja vopsita si mi-a raspuns ca a adus-o inapoi cineva. Mi s-a parut ciudat si i-am spus ca inseamna ca nu functioneaza de a adus-o inapoi, dar mi-a spus ca e practica comuna sa se ia piese doar de proba, iar daca problema nu era de acolo sa o aduca inapoi. Problema e ca daca a fost adusa inapoi nu ai de unde sa stii daca chiar nu functioneaza piesa sau problema respectivului nu era de acolo.
     
  10. Petrea 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A8 3.0 D3, an 2009
    Cain mulțumesc de sfat, dar eu am modelul A8 D3, al tău este următorul, dar am să caut o eventuală astfel de pompă.
    Am uitat să menționez că la schimbarea termostatului cilindric, i-am găsit o ureche ruptă. Mă gândesc să nu fi ajuns mai sus și să obtureze ceva pe acolo, am să demontez blocul de valve pentru a verifica, inclusiv funcționalitatea lui. În cel mai fericit caz, am să-l schimb.
     

Distribuie pagina asta