1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Capac rezervor - inchidere capac cu probleme la A6 C6 - cauze si rezolvari -

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de adc, 31 Ian 2011.

  1. deeJayOg

    deeJayOg 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    EX: A6 C6, 2.0 136CP DPF (CAGB), 2010
    Te înțeleg perfect Megatron. Și eu l-aș schimba.
     
  2. ionutbld 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 140Hp

    Salut Megatron
    E nu mai am acea gaura neagra din plastic, a cazut, s-a pierdut nu stiu ce s-a intamplat si cred ca din cauza asta mi-a cazut chestia aia care blocheaza/deblocheaza capacul inauntru. Deci mai pe scurt am o gaura mai mare cum ai scris tu mai sus. Tija aia cred ca e cazuta pentru ca se aude inauntru un sunet de deblocare cand actionez din telecomanda, loveste in aripa sau ce o mai fi inauntru.
    Intrebarea este: tija aia sau ansamblul ala nu mai vine fixat fara acel plastic cu cele 2 gauri simetrice ? Trebuie sa comand plasticul ala sau ce sfat imi dai ? Multumesc.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cam asa arata toata treaba.
    Daca te intereseaza reperul #4, are cod 4F5 809 899 si costa ≈ 20 ron.
     
    Megatron apreciază asta.
  4. Austin 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6, BMK 3.0 TDI QUATTRO
    Salut baieti, am avut si eu tija aceea cazuta, am pus-o la loc numai ca motorasul nu misca. Si la un test in gol inainte sa pun tija la loc a miscat. S-a simtit ca si cum ar avea contact imperfect. Intrebari: Exista posibilitatea sa oxideze mufa, avand in vedere ca nu prea e umezeala in portbagaj, sau problema e in motoras? Care este siguranta motorasului? Multumesc.
     
  5. Megatron Gold Member

    Înscris:
    25 Iun 2012
    Locație:
    Franţa / Zalău - Romania
    Masina:
    Audi
    Salut

    Am schimbat motorasul, ca nu mai functiona deloc. Pretul lui a fost 22€.

    Dupa demontajul propriu zis si remontajul motorasului nou, este necesara extragerea tijei metalice care este cazuta in spatele tablei de caroserie. Pentru aste se poate folosi un carlig de sarma la fel ca cel din ultima poza sau o tija magnetica. Se urmeaza intructiunile de aici.

    Motorasul l-am cumparat direct de la reprezentanta si vine cu tot cu tija metalica. Ala de sus e cel nou.

    [​IMG]

    A facut o poza la locatia lui, sa vedeti ca nu e tare accesibil, la mine la masina fiind ascuns de modulul parking si o cutie cu mufele de la carligul de tractare. Am demotat si bluetooth-ul din suportul lui, pentru un acces mai bun.
    Evident ca inainte de toate am demontat suportul cricului, ca sa pot demonta suportul sigurantelor si al altor module ce le-au pus ei acolo, pentru asta am folosit tubulara de 10.
    [​IMG]

    Gaurile in care se prind suruburile. Aceste suruburi sunt stranse in sens invers, deci pentru a le destrange trebuie rotit cu moxul in sensul acelor de ceasornic. Eu am folosit moxul pentru ca nu aveam tubulara asa mica sa intre pe surub. Trebuie prinse bine cu moxul si dupa 2-3 rotatii motorasul este eliberat, putand fi glisat spre stanga pentru a iesi din locasul lui. Nu trebuiesc destranse total...
    [​IMG]

    Aici se vede cam tot ce am demontat pentru a avea un acces cat de cat OK.
    [​IMG]

    Si o poza in care totul este remontat la loc cu motorasul nou si functional.
    [​IMG]


    Ultima poza, este cea cu sculele folosite la schimbare.

    Doua surubelnite mici, pentru extragerea capacului negru prein care trece tija metalica.
    Mox, pentru desfacerea suruburilor care tin motorasul.
    Patentul mic cu cioc lung este pentru a prinde tija cand este pescuita cu carligul de sarma.
    Surubelnita mica este pentru a scoate mufa motorasului.
    [​IMG]
     
    mihaicristian și deeJayOg apreciază asta.
  6. Austin 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6, BMK 3.0 TDI QUATTRO
    Ajunsesem si eu la motoras insa nici prin cap nu mi-a dat ca suruburile motorasului au filet pe stanga... Multumesc frumos pentru informatii.
     
  7. Megatron Gold Member

    Înscris:
    25 Iun 2012
    Locație:
    Franţa / Zalău - Romania
    Masina:
    Audi
    Filetul lor este normal doar ca suruburile sunt plasate invers.
     
  8. Austin 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6, BMK 3.0 TDI QUATTRO
    Am observat ulterior cand am analizat mai bine pozele, Multumesc pentru toate informatiile. Momentan am un drum de Bucuresti asa ca nu am timp sa umblu acolo, si intre timp, pentru linistea mea, incui si descui capacul din portbagaj :)
     
  9. lucaflo26

    lucaflo26 Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 C7 2016 ultra 190 HP
    Am reusit sa rup cordonul ce tine busonul. Se gaseste separat de cumparat?

    Trimis de pe al meu SM-N950F folosind Tapatalk
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca te-ai fi uitat putin la el ai fi vazut ca snurul este turnat pe marginea capacului, deci nu se poate schimba separat.
    Ai nevoie de alt buson cod 8E0 201 550 H.
     
    lucaflo26 apreciază asta.
  11. Dan_Andrei 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2018
    Locație:
    IF
    Masina:
    Audi A6 4F 2008
    Salutare
    Am avu și eu ceva probleme cu motorașul care încuie capac rezervor.
    Azi am alocat putin timp pentru problema și am reușit să-i dau de cap.
    Pentru a putea ajunge la el am fost nevoit sa demontez suportul pentru cric iar apoi panoul cu siguranțe din foto 2.
    Suportul cric are trei piulițe de prindere doua la jumătatea suportului și una jos.
    Tabloul de siguranțe are doua piulițe în partea stânga și două în dreapta sub suport cric.
    Pentru montare motoraș am avut nevoie de o sarma mai tare pe care am introduso prin gaura pe unde ieșea tija motorașului (dupa ce am scos dopul de ghidaj).
    Revin cu detalii mai târziu ca trebuie sa plec.
    Spor la treaba pentru cei ce au nevoie...
     
  12. Dan_Andrei 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2018
    Locație:
    IF
    Masina:
    Audi A6 4F 2008
    Am promis ca vin cu o descriere mai în amănunt a operațiunii de demontare/montare a Unității de Comandă închidere/încuiere capac carburant.

    - DACĂ DEMONTAȚI Unitatea de Comanda(UC) închidere/încuiere capac carburant (FOARTE IMPORTANT!):
    - se desface prin învârtire spre stânga aproximativ 45 grade a căpăcelului cu doua găurele din jurul tijei de blocare capac carburant;
    - se prinde vârful tijei cu o bucată de sârmă sau cu o sfoară iar când se demontează UC, se trage cu grijă tija pentru a trage sârma/sfoara în zona portbagajului;
    - pasul anterior este foarte util la montarea UC la loc deoarece introducerea tijei la loc in camera capacului de carburant este foarte greoaie fără ghidaj
    - se deschide portbagajul și scoate capacul din partea dreapta (acces către cric, trusa de schimbare roata rezerva și panou siguranțe);
    - se scoate cricul din suportul de plastic;
    - se folosește o chei tubulara de 10 pentru desfacerea celor 3 piulițe care fixează suportul pentru cric (vezi foto_01);
    - în foto_02 și foto_03 am notat cu cercuri de culoare roșie șuruburile de prindere pentru suportul de prindere cric și cu cercuri de culoare verde șuruburile de prindere pentru tabloul de siguranțe;
    - foto_04 prezintă suportul de prindere cric eliminat total din locașul său;
    - în foto_05 și foto_06 sunt prezentate cercuri de culoare verde șuruburile de prindere pentru tabloul de siguranțe (a se ave grija de coltul din stânga sus în care se mai prinde încă o componentă de plastic);
    - după scoaterea tabloului de siguranțe de pe șuruburi se lasă să atârne în greutatea sa, eliberând astfel accesul către motorașul(vezi dreptunghi rosu din foto_6) care comanda închiderea/încuierea capacului de la rezervor carburant;
    - în foto_07 este prezentata UC închidere capac de la rezervor carburant la care am marcat cu doua hexagoane roșii șuruburile de prindere a acesteia de carenajul de metal din contra aripă;
    - în foto_08 sunt prezentate cu doua hexagoane roșii găurile de prindere unitate comanda de carenaj iar cu cercuri verzi poziția șuruburilor cu ajutorul cărora se prinde unitatea de comanda;
    - în foto_09 este prezentata cu un cerc de culoare roșie, gaura prin care trebuie să treacă tija unității de comanda și care apoi intra printr-un adaptor în camera capacului de carburant;
    - se prinde tija UC cu sarma/sfoara care ar trebui să aibă un capăt în portbagaj și cu ajutorul ei se ghidează către gaura din camera capacului de carburant (de preferat este ca tija să fie în poziția încuiat adică să fie extinsă);
    - se prinde UC în găurile din carenaj și se trage spre poziția înapoi (vezi foto_10);
    - după prinderea UC în locașul său se montează la loc căpăcelul cu două găurele din jurul tijei de blocare capac carburant;
    - se verifica funcționare închidere UC apoi se montează în sens invers tablou de siguranțe și suportul pentru cric;

    Spor la treabă și sper să vă fie de folos!
     
    danL și mihaicristian apreciază asta.

Distribuie pagina asta