1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ce am invatat in aproape 2 ani de Audi A6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de Scorpiono, 2 Feb 2011.

  1. toxic.waste

    toxic.waste 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 2.0 TDI, 2006
    Nu numai in Romania se plateste impozit mare pentru cilindree mare. In Belgia aveam inmatriculate un Audi A4 1,9 TDI si un A6 2.0. Din cauza puterii diferite, faceau parte din clase fiscale diferite. Chiar si Audi oferea un motor de 2.0 cu 136 bhp pentru Belgia, deoarece motorizarea clasica de 143 bhp se incadra intr-o alta clasa fiscala, impozitul fiind net superior.Imaginati-va unde "sarea" indicele fiscal pentru o motorizare 3.0 sau 4.2. Adevarul este ca nu am vazut motorizari mari decat pe masini oficiale (ca sa duca blindajul) si pe masinile celor care isi permiteau, intr-adevar. Vanzarile pentru 4F erau in proportie de 80% pe 2.0 TDI.
    On topic,
    A4 1,9 TDI 2007-2009
    Probleme : CD player, inchidere electrica geam stanga fata.
    Costuri de intretinere: 2 revizii, fiecare la 30.000, Belgia. Total aproximativ 500 Euro
    A6 2,0 TDI 2007-prezent
    Probleme : Schimbat stop stanga spate integral.
    Costuri intretinere 80.000 km 2 revizii Belgia, total aprox 500 Euro, 1 revizie Rou, 680 RON, plus baterie 530 RON.
     
  2. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Da, ai dreptate,....daca am trai in Belgia...as accepta.
    Faza ca daca nu-ti permiti, nu-ti lua, o stiu prea bine, dar taxele sunt calculate peste tot la veniturile populatiei. Nu vreau sa-mi aduc aminte cat se castiga in Belgia.
    Da, am platit impozitul (nu stiu daca e bine sa spun ca mi-am permis sau ca am putut), dar imi pare nesimtita diferenta intre cilindree, la ce e in tara asta.
    Ne place sa fim mai catolici ca papa,...doar la luat impozitele.
    Eu daca am platit impozitul asta, crezi ca nenorocitul asta de primar al meu, o sa asfalteze macar drumurile principale din oras, anul asta ? Ca de 8 ani sau de cand e, nu a asfaltat un metru.
    Tu pe ce drumuri mergi in Belgia ? Intelegi la ce ma refer ?
    Bine, sa platim cat in Germania si sa avem venituri cat in Congo,...dar macar sa-ti ofere ceva. Asta e frustrarea cea mai mare.
    Prin vest, iti scartie rotile cand virezi sa parchezi mai drept. La noi patinezi de nisip si mizerie.
    Eu totusi nu inteleg ce mai cauti prin gropile astea... :)

    Eu m-am luptat cu niste SMD-uri pentru pozitii si DRL-uri. Unele au dat eroare desi erau fara asa ceva. Cert e ca dupa 4-5 incarcari, demontari-montari,...am devenit as in a schimba un bec "pe fata". :) In 5 min. il inlocuiesc. Pacat ca astia de la Audi nu au ales o metoda mai facila..., sa o poti face fara prea multe complicatii si improvizatii...
     
  3. toxic.waste

    toxic.waste 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 2.0 TDI, 2006
    Da, ai dreptate! Problema este ca la noi veniturile nu sunt directionate. Taxa de prima inmatriculare numai la mediu nu se duce, impozitul pe masina probabil prin Valea Jiului, sa nu vina iar minerii, taxele pe carburant pe la CFR si uite asa. Deturnarile de fonduri (fie ele si sub nume de schimbare a destinatiei bugetare) sunt la tot pasul in tara asta,dar asta nu ma impiedica sa sustin ideea impozitului diferentiat. Din pacate, romanii isi sustin cu greu pasiunile, pentru ca sunt interpretate ca mofturi. In ideea asta am vazut chiar "initiativa" PBV, care percep manopera mai mare la A6 decat la A4. Asa cum am spus, am intretinut doua Audi, iar preturile la revizii, la D'Ieteren, in Bruxelles, au fost aproape identice, cu diferente de cativa Euro, din cauza furniturilor.
    Cat despre garantie, ma bucur ca au fost amandoua pe garantie in Belgia si nu aici. "Becurile sunt consumabile", desi era voba de un bec de iluminare a comenzilor :)) No further comments!
     
  4. budaimanuel 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2009
    Locație:
    Targu Ocna
    Masina:
    A6-2006 Quattro
    Am invatat in 4 ani ca nu sunt multe de reprosat acestei masini.
    Consider ca raportul calitate-pret este mai mult decat echitabil si consider ca este cea mai performanta masina din clasa ei. Eu am avut una din 2006, cutie manuala cu motor 3000 si care nu mi-a cheltuit banii decat pe service-uri regulate si consumabile. Am reusit sa vand masina cu un pret exceptional unui vecin. Am cumparat masina pe cand avea 65k km si s-a vandut la 106k km.
    Acum mi-am luat tot second hand acelasi model din 2008 cu 100k km, transimisie automata, suspensie pneumatica, webasto si multe altele.
    Pe langa ce are masina mi-am luat jante S-line pe 18'' si cauciucuri, service la Audi cu piesele mele eu platind doar manopera si am primit stampila pe cartea service, urmeaza o interfata video si montez camera de mers inapoi si un dvd. Este o masina uimitoare pe orice tip de asfalt dar exceleaza pe zapada. Sistemul Quattro este cel mai fiabil si mai avansat vis-a-vis de orice alta masina din aceasta clasa. Doresc tuturor posesorilor de Audi, asflat uscat si drumuri asfaltate.
     

Distribuie pagina asta