1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ceasuri Bord - martori bord si becuri din bord A3 8L - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de emanuellA4, 2 Dec 2008.

  1. alle_ares

    alle_ares Bronze Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    A3 1.6 8l AVU 2001
    Nu sti bine.....immo 3 merge "rescris"
    Iti spun 100%.Am un chip care l-am "rescris" pe 3 ceasuri diferite
    La o cautare pe google ai fi vazut ca se poate face asta
    Immobilizer III Key Matching (Separate)


    Key Matching

    Prerequisites:

    • All keys are either new or were adapted to this car (IMMO-ID) before
    Cand ti-ai facut immo off ,asta s-a facut pe ECU....deci ECU stia de "vechea" ta cheie sau chei
    si gigi..cand ii spuneam la Andrei ca nu cred ca poate pune ceasuri in compabilitate de 100%...ai sarit in sus,dar immo NU,iluminat NU,comunicare cu radio NU...ca sa vezi!
    Eu m-as bucura sa le rezolvezi pe toate si sa ne spui si noua sa nu ne mai tot chinuim.Creaza un precedent si te vom urma.

    si asa ca o informare ..poate altii stiu.Am postat o lista cu ceasuri compatibile si din cate stiu eu,daca vrei sa schimbi un ceas si nu gasesti din lista,se "zice" ca poti pune unu mai nou si nicidecum unul mai vechi..a mea e din 2001,pot pune din 2002,dar nu din 2000 chiar daca e 8l0 920 ... etc
    ceasul pe care il am acuma pe masina este luat de pe un 1.6 benzin cu motor AVU din 2001 in 3 usi (ca a mea)dar era masina de Anglia.Fiind magnetti marelli nu l-am putut face singur si am mers la un meserias si l-a facut in 10 minute fara nici o complicatie.Cand am trecut prima data la VDO acelasi meserias s-a "chinuit" mai bine de 1 ora,si a schimbat multe eeprom-uri...si tot nu a fost ok.Zic si eu din experienta mea...poate invata altii
     
    Ultima editare: 18 Sep 2018
    ianculets apreciază asta.
  2. Andrei1094

    Andrei1094 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 8L, 1.6 AVU, 2002
    Am revenit, din pacate in continuare nu vad cu cat merg. Se pare ca ceasurile pe care le-am cumparat sunt immo 2, iar eu la al meu Audi din 2002 am immo 3, iar ceasurile nu au mers "scrise" cu cheia. Am vorbit cu baiatul la care am fost sa mi le scrie sa merg maine la el sa le facem immo off. Cam asta ar fi singura solutie viabila pentru a le face sa mearga?
    8L0920900L sunt ceasurile pe care le aveam pe masina si s-au defectat, iar 8L0920931F sunt cele pe care le-am cumparat.

    P.S.: Cam ce implica immo off? (exista posibilitate sa am probleme din cauza trecerii la immo off?)
     
    Ultima editare: 19 Sep 2018
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Andrei din toti profesionisti din Bucuresti tu ai gasit numai prosti ? De ce nu te duci la colegul http://www.clubaudi.ro/members/turbocip.8526/ sau colegul http://www.clubaudi.ro/members/f-l-o-r-i-n.17954/

    Cauta-le topicurile din aria de prestari servicii. Ei cu asta se ocupa, ceea ce ai tu nevoie.

    Daca nici unul din cei mentionati nu te poate ajuta atunci iti cumperi alte ceasuri (poate gasesti pe la ei pentru ca ei vand si ceasuri) de care trebuie si nu faci IMMO OFF. Terminati cu tiganiile si cu ideile prostesti. Mai terminati cu tampeniile care vi le spun toti prostii legate de IMMO OFF pentru ca oricum nu se explica aici pe forum cum se face IMMO Off sau ce implica asta si in plus toate mesajele legate de acest subiect sunt sterse direct si fara explicatii din mai multe motive
     
    Andrei1094 apreciază asta.
  4. Andrei1094

    Andrei1094 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 8L, 1.6 AVU, 2002
    Cristi, multumesc mult pentru link-uri. Am sa-i contactez pe cei doi si sper sa reusesc sa rezolv problema asta fara IMMO OFF
     
  5. alle_ares

    alle_ares Bronze Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    A3 1.6 8l AVU 2001
    An immobiliser or immobilizer is an electronic security device fitted to an automobile that prevents the engine from running unless the correct transponder car key (or other token) is present. This prevents the car from being "hot wired" after entry has been achieved and thus reduces motor vehicle theft
    La benzinar se da jos ECU de pe masina,se desface la propriu,se dezlipeste memoria cu eeprom de pe "placa" si se conecteaza la Pc,printr-un aparat si conectat cu 2 "borne" la unele din picioruse si prin acel aparat "special" se acceseaza memoria.Printr-un program din PC se modifica sau se rescrie eeprom-ul.Asa s-a facut la mine in fata ochilor mei.
    La diesel stiu ca se poate face si prin interfata OBD.

    Andrei....toate cele cu 920 au immo 3 .Iar 919 are immo 2.
    Immobiliser este o "componenta" legata de securitatea masinii.adica nu se poate porni masina,daca nu ai chipul corespenzator "invatat" pe masina.Daca ai immo off,poti porni masina si fara chip,doar cu cheia,dar si cu alte "obiecte" decat cheia masinii.(asta in caz ca nu ai inteles engleza de mai sus).Oricum si hotii "meseriasi" au cabluri "smecehere"
    Dar sa nu fim paranoici ca cineva vrea sa ne fure masina de 1500 oiro..... :)

    PS sper ca nu te-am suparat Cristi!
     
    Ultima editare: 20 Sep 2018
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nici macar atat. :) Dar nu vreau sa discutam, aici pe forum, cum ii invatam noi pe hoti, nu ca nu ar stii ce au de facut. Multumesc pentru intelegere.
     
  7. Alex980

    Alex980 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 8l 1.8t
    Salutare forum,
    Am cumparat recent un A3 8L 1.8T. Bordul a functionat sporadic, din prima zi. Am observat ulterior ca porneste si functioneaza normal numai dupa repunerea bornei minus sau dupa scoaterea/reintroducerea sigurantei 15. Cum la restul colegilor vad ca ori merge si arata valori ireale ori nu merge deloc, aman deocamdata achizitia altuia. Poate fi doar un contact imperfect/o fluctuatie de curent care sa il dea peste cap ? Bordul functioneaza fara probleme indiferent cat de lunga e deplasarea. Nu mai porneste dupa ce opresc/scot cheia din contact. Maxidotul functioneaza, doar ceasurile fac figuri. Daca vreau bord complet functional, trebuie sa scot siguranta 15, sa o repun. Dar dupa asta se duc draq toate valorile memorate. Am un alt audi tras pe dreapta, planuiesc la un moment dat sa il repun pe sosele. Bordul lui e functional, dar ma obisnuisem cu maxidotul sufletului de pe a doua masina. Vad ca e greu sa gasesc altul, de-aia sper sa ma ajutati cu vreo idee revolutionara. Merci de timpul acordat.
     
  8. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Nu e greu sa gasesti alt ceas cu maxidot, trebuie doar sa nu ai pretentii sa il gasesti la 200-300 lei.
    Crede-ma, stiu foarte bine ce spun.
     
  9. Rolland

    Rolland 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A3 8L1, 1998, 1.9 TDI AGR/ALH
    Salutari. As vrea si eu sa trec de la minidot la maxidot pe A3-ul meu din 1998. As vrea sa stiu si eu mai exact daca pot sa aflu ce cod mi se potriveste la cluster, si ce alte lucruri am nevoie pe langa cluster si manetele de semnalizare si stergatoare. Am gasit un cluster de pe alt A3 8L care are doar geamul de plastic spart, dar presupun ca se poate inlocui cu al meu.
     
  10. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Presupunerea e mama unora din cele mai mari greseli.
    Iti trebuie ceasuri ca ale tale, adica aceeasi marca ca sa poti imprumuta sticla (da, exista 2 marci care au montat ceasuri pe a3) si ca sa le poti adapta iti trebuie sa aibe tot ceas analogic in turometru, adica 8L0 919 ... in cod. Cele cu 8L0 920 ... nu ti se potrivesc.
     
    Rolland apreciază asta.
  11. Rolland

    Rolland 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A3 8L1, 1998, 1.9 TDI AGR/ALH
    Mulțumesc, am înțeles. Și pot afla ce coduri mi se potrivesc fără să scot ceasurile mele ca să aflu codul?
     
  12. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Tocmai ti s-a explicat. Merg doar cele cu ceas analogic, nu cele cu ceas digital (display). Ceasurile de pre-facelift nu merg pe facelift, si nici invers. Facelift = ceas digital (dsiplay), pre-facelift = ceas analogic.
     
  13. Rolland

    Rolland 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A3 8L1, 1998, 1.9 TDI AGR/ALH
    Scuze, am crezut că se referă strict la sticlă :))
     
  14. alle_ares

    alle_ares Bronze Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    A3 1.6 8l AVU 2001
    Rolland,

    daca ai fi rasfoit acest topic, ai fi vazut ca este postat o lista cu ceasurile compatibile in functie de an. Daca faci rost de un VCDS si citesti canalul 17, la instrumente,ai vedea codul ceasurilor tale si apoi verificand lista ai fi primit raspuns la intrebare.
    Dar cred ca este mai usor sa intrebi si sa primesti raspuns rapid. Fiind ca esti "la inceput" pe forum, se accepta, dar te rog pe viitor "cerceteaza". Sunt ferm convins ca gasesti raspuns cam la orice intrebare fie la forumurile de prin tara, fie si de pe dincolo. Avem masini vechi si s-au discutat mai toate probleme posibile in toti acesti ani.
    Eu sunt de parare ca este mai complicat sa dezlipesti sticla din fata si sa pui alta, desi cred ca este plastic, dar cred ca se poate schimba toata carcasa ceasului, operatiune mult mai facila, de nici 3 minute.. Ca si forma, sunt izbitor de asemanatoare.
    Bafta

    Modelljahr 1997 ("V") - (Wegfahrsperrengeneration I)

    Kombiinstrumente ohne FIS:

    - 8L0919860 X - Diesel, 240km/h

    - 8L0919860AX - Ottomotor, 260km/h

    - 8L0919910 X - Diesel, 150mph

    - 8L0919910AX - Ottomotor, 160mph


    Kombiinstrumente mit FIS:

    - 8L0919880 X - Dieselmotor, 240km/h

    - 8L0919880A - Ottomotor, 260km/h

    - 8L0919930 X - Dieselmotor, 150mph

    - 8L0919930AX - Ottomotor, 160mph

    [bearbeiten] Modelljahr 1998 (Fgst.-Nr. zwischen "W-000 001" bis "W-060 000) - (Wegfahrsperrengeneration I)

    Kombiinstrumente ohne FIS:

    - 8L0919860BX - Dieselmotor, 240km/h

    - 8L0919860CX - Ottomotor, 260km/h

    - 8L0919910BX - Dieselmotor, 150mph

    - 8L0919910CX - Ottomotor, 160mph


    Kombiinstrumente mit FIS:

    - 8L0919880BX - Dieselmotor, 240km/h

    - 8L0919880CX - Ottomotor, 260km/h

    - 8L0919930BX - Dieselmotor, 150mph

    - 8L0919930CX - Ottomotor, 160mph


    [bearbeiten] Modelljahr 1998-1999 (Fgst-Nr. zwischen "W-060 001 bis "X-200 000") - (Wegfahrsperrengeneration II)

    Kombiinstrumente ohne FIS:

    - 8L0919860GX - Ottomotor, 260km/h, für Fahrzeuge mit ESP

    - 8L0919860DX - Dieselmotor, 240km/h

    - 8L0919860EX - Ottomotor, 260km/h

    - 8L0919860FX - Dieselmotor, 240km/h, für Fahrzeuge mit ESP

    - 8L0919860KX - Quattro, MKB: AQA, 260km/h

    - 8L0919910DX - Dieselmotor, 150mph

    - 8L0919910EX - Ottomotor, 160mph

    - 8L0919910FX - Dieselmotor, 150mph, Hersteller: VDO

    - 8L0919910HX - Dieselmotor, 160mph, Hersteller: UN4

    - 8L0919910GX - Ottomotor, 160mph, Hersteller: VDO

    - 8L0919910JX - Ottomotor, 160mph, Hersteller: UN4

    - 8L0919910KX - Quattro, MKB: AQA, 160mph


    Kombiinstrumente mit FIS:

    - 8L0919880GX - Dieselmotor, 240km/h, für fahrzeuge mit ESP

    - 8L0919880DX - Dieselmotor, 240km/h

    - 8L0919880KX - Quattro, MKB: APP, AJQ, 260km/h Hersteller: VDO

    - 8L0919880JX - MKB: AJQ, 260km/h

    - 8L0919880FX - S3, 280km/h

    - 8L0919880HX - Ottomotor, 260km/h, für Fahrzeuge mit ESP

    - 8L0919880EX - Ottomotor, 260km/h

    - 8L0919880LX - Quattro, MKB: AQA, 260km/h

    - 8L0919930DX - Dieselmotor, 150mph

    - 8L0919930EX - Ottomotor, 160mph

    - 8L0919930FX - S3, 170mph

    - 8L0919930NX - Quattro, MKB: AQA, 160mph

    - 8L0919930MX - Quattro, MKB: AJQ, APP, 160mph

    - 8L0919930LX - MKB: AJQ, 160mph

    - 8L0919930GX - Dieselmotor, 150mph

    - 8L0919930HX - Ottomotor, 160mph
     
    ianculets apreciază asta.
  15. K3opa 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A3 8l 2001
    Salut,
    Am nevoie de ajutorul vostru. Am un Audi A3 8L din 2001, 4 usi, motor 1.9 TDI , cod motor ALH. Ceasul de bord nu mai indica motorina din rezervor ( este pe 0 tot rimpul) ( nu este sonda am fost la mecanic si dupa ceva masuratori mi-a confirmat ca ceasurile de bord sunt defecte ).
    Acum vine partea interesanta, ceasurile mele sunt 8L0920900G de la MM. As vrea sa le schimb singur cu alte ceasuri acelas cod. Problema e ca cel care vinde ceasurile nu stie codul PIN pentru ele, imi puteti explica cum pot afla codul PIN? Adica cu ce program si procedura? Am sunat la cineva aici in Timisoara si mi-a cerut 200 Eur pentru treaba asta ( ceea ce mi se pare exagerat de mult ) si as vrea sa incerc sa le fac eu.
    Mulumesc.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Incerci sa le faci tu degeaba pentru ca nu ai sculele necesare. Mai cauta, sunt colegi in Timisoara care te pot ajuta cu mai putini bani. Daca nu te pricepi si sigur nu te pricepi o sa-ti transformi din greseala masina intr-o "caramida". Lasa incercarile si mergi la cineva care te poate ajuta.
     
  17. Andrei1094

    Andrei1094 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 8L, 1.6 AVU, 2002
    Salut K3opa!

    Am avut "aceasi problema", doar ca la mine nu mai mergeau deloc, doar afisazul electronic imi mai functiona. Vad ca tu ai ceasurile tot Magneti Marreli si cel mai probabil nu poti sa le repari daca au aceasi buba ca ale mele, pentru ca din cate am inteles eu, se arde procesorul si nu poti sa faci nimic. Eu le-am inlocuit cu unele de la VDO (ceea ce iti recomand si tie sa faci), doar ca trebuie sa gasesti pe cineva sa ti le scrie. Cine mi le-a scris mie a aflat codul PIN conectand masina la laptop, ce soft a folosit nu as putea sa-ti spun, pentru ca a trecut ceva timp de atunci, dar i-au trebuit cateva incercari, plus ca a fost a 3-a persoana la care am fost si a fost singurul care mi le-a rezolvat, celelalte doua persoane zicandu-mi ca nu se pot face fara sa-mi dezactiveze imobilizatorul. Plus, ca depinde foarte mult si de adaptorul VAG folosit, exact cum a zis Cristi mai sus.

    Bafta!

    P.S.: 200 de euro e multicel intr-adevar (pe mine m-a costat pe jumate).
     
  18. K3opa 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A3 8l 2001
    Salut,
    Mersi mult pentru sfaturi.
     
  19. Liviu85

    Liviu85 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2018
    Locație:
    Neamt
    Masina:
    Audia A3 8l 2003
    Bună ziua,
    E vorba de un Audi A3 8L 2002 1.9 Tdi la care am următoarea problemă: acele carburant, temperatură nu funționează. Specific că am schimbat senzor temperatură, termostat, respectiv sondă litrometrică dar în zadar, iar intensitatea luminii în bord e foarte scăzută, învârtind de potențiometru am sesizat că se învârte în gol (aici poate m-ați putea ajuta cu o idee de demontare a blocului de lumini). Vă mulțumesc anticipat.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu zic sa citesti foate bine acest topic si sa te documentezi ce sa faci pentru ca sa inlocuesti ceasurile care le ai acum marca MM cu alte marca VDO. NU este nevoie sa intrebi nimic doar sa citesti si sa cumperi ce trebuie.
     

Distribuie pagina asta